Login
Glemt password Opret bruger

Sassuolo v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 02/02/16 18:29 af Tottithorsen

Aftenens kamp i serie A står mellem sassuolo og Roma.

Kampen har dagen igennem været i fare for at blive udsat pga tæt tåge men iflg rygterne spilles kampen.

Roma fik omsider en sejr da de i lørdags uden at overbevise slog frosinone 3-1 hjemme på et tamt og tomt olimpico !

Transfervinduet er smækket i og vi nåede at hente endnu en kant nemlig Diego perrotti i Genoa.

Han starter formentlig på bænken.

Der bliver genvalg til lørdagens debutanter, zukanovic og el shaarawy som begge fandt plads på ugens hold sammen med den nu målfarlige naingollan som har fået en mere fremadrettet rolle under Spalletti som fik sin første sejr i 3. Forsøg.

Samme start som i hans første regeringstid på Roma bænken og siden gik det jo meget godt!

Roma stiller op i en 3-4-2-1 formation med følgende 11:

Szeczny
Rudiger DDR zukanovic
Maicon vanqueir pjanic el shaarawy
Naingollan salah
Sadiq

God kamp!






22 kommentarer


tdj89
837 indlæg.
d. 02/02/16 20:03

"Roma stiller op i en 3-4-2-1 formation med følgende 11:
Szeczny
Rudiger DDR zukanovic
Maicon vanqueir pjanic el shaarawy
Naingollan salah
Sadiq"


Nej: Szczesny; Maicon, Rudiger, De Rossi, Zukanovic; Pjanic, Keita; Salah, Nainggolan, El Shaarawy; Perotti

2

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/02/16 20:12

Nu kender jeg ikke den officielle opstilling når jeg skriver optakt men skriver det medierne forventer men flot du kan ramme ALLE 11 når holdet er meldt ud!

2

tdj89
837 indlæg.
d. 02/02/16 20:18

Jeg gættede ikke, men skrev blot den officielle startopstilling. Det fremgår ikke i optakten, at der er tale om en gættet opstilling, men derimod at der er tale om den rigtige opstilling. Derfor skrev jeg den rigtige, for at undgå forvirring.

1

[Rettet af: tdj89 - 02/02/2016 - 20:21]


asroma87
790 indlæg.
d. 02/02/16 20:37

Fatter ikke hvordan Keita kan starte inde i stedet for Vanqeur!

Keita er simpelthen så ufattelig dårlig og langsom i sit spil

Vanqeur er jeg til gengæld virkelig imponeret af og mener han er klart undervurderet


Romaneren
573 indlæg.
d. 02/02/16 21:03

Flot scoring af Salah!


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/16 21:05

Fint start, selv om vi er foran, så er SAS farlige, hvergang de kommer stormende. Og vi ligner altså nogle forvirrede mini-putter.


Lund
227 indlæg.
d. 02/02/16 21:19

Helt enig asroma87. Keita må spille mere af navn end af gavn. Vainqueur har virkelig gjort det godt, når han har fået chancen. Jeg synes iøvrigt, at vi spiller milevidt bedre under Spalletti, selv på en dag med et noget ramponeret hold, end vi gjorde i store dele af Garcia-æren.

2

Sofus
1910 indlæg.
d. 02/02/16 21:25

Vildt tempo.


asroma87
790 indlæg.
d. 02/02/16 21:28

Perrotti har sgu da været meget god indtil videre


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/02/16 21:49

God 1 halvleg. Perrotti er fodbold intelligent!


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/16 21:54

Havde dog hellere set Sadiq, Totti eller Vainquer skiftet ind i stedet for DDR. Så kunne Zuka komme ned bag i og lige får roteret, så det passer. Gyomber giver mig virkelig dårlige nerver på en tirsdag aften.


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/02/16 21:58

Den var stor, Salah..


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/16 21:58

Haha Salah er uselvisk på de forkerte tidspunkter.


Denner
432 indlæg.
d. 02/02/16 22:21

Totti er for sej haha! :D


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/16 22:32

Sindssygt at han brænder. Et X vil være passende resultat på kampen. SAS har sidder tungt på 2.halvleg.

Men, hvor er det sygt tåbeligt lavet af Ninja. Unødvendigt og satset inde i feltet. Især når han kender italienske dommeres kærlighed for at dømme straffe til hjemmeholdene.

1

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 02/02/16 22:35

Ja dumt af ham men klart straffe.. Hvis vi vinder den her så er det et sindsygt moralsk boost vi kommer ud med...


Sofus
1910 indlæg.
d. 02/02/16 22:39

Perotti virker som en super signing. Fantastisk debut og fantastisk at SES kommer på tavlen igen.

Tydeligt det hele går ned af bakke efter De Rossis skade og Pjanic' udskiftning. Skrækkeligt indhop af Vainqueur.


DrTotti
77 indlæg.
d. 02/02/16 22:42

Det holdt godt nok hårdt. Vanvittig tackling af Ninja, men dommeren havde sgu en dårlig kamp udover det. Fed debut af Perotti, og køligt ved det andet mål.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/02/16 22:44

Synes også zukanovic gør det overraskende godt!!
Gyomber? WTF! Det skal give uro når DDR går ud og gyomber kommer ind på bekostning af Castan som synes færdig i Roma... Totti hyggede sig Idag


Lamela
1793 indlæg.
d. 02/02/16 23:12

Jeg har ofte været efter Gyomber for hans manglende kvalitet ifh. resten af truppen. Men på trods af en shakie start mod et velspillende SAS hold, så gjorde han det udmærket. Men ja, der har brug for solid midterforsvar når Manolas er væk.

[Rettet af: Lamela - 02/02/2016 - 23:20]


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 03/02/16 08:12

Kampen igår havde Garcia sgu hevet hjem til en sikker 1-1'er hvis han havde været ved roret! Selv heldet og marginalerne er med Spalletti :).

Holdet ser meget bedre ud. Klart mere sammenhængende, mere struktureret, mere solidt og mere entusiastisk. Vi spiller en fin kamp igår, men brænder nogle store chancer. Salah så ud til at være mere tilpas og selv Rudiger har Spalletti fået til at præstere. Vores nye signings har han allerede fået til at præstere - Sharawyy med 2 mål, Zukanovic og Perrotti med oplæg allerede - super! Taktisk er holdet allerede meget bedre end under Garcia, og det bliver meget spændende at se om Spalletti kan blive ved med at udvikle holdet.


Svenzoni
344 indlæg.
d. 06/02/16 08:54

Totti i start 11'eren, tak!
Han har stadig en fremragende teknik.


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0