Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Frosinone

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 30/01/16 13:23 af Tottithorsen

22. Runde i serie A byder på en hjemmekamp mod Frosinone.
Roma skal forsøge at rejse sig efter 0-1 nederlaget i torino mod Juventus og blot én sejr de seneste 10 serie A kampe.
Dette er 3 kamp under spalletti som naturligvis hungrer efter at få sin første sejr!
Kampen mod Juventus viste at holdet stod bedre defensivt hvorimod offensiven var helt væk. Vi havde ganske få forsøg imod buffons mål som reelt var arbejdsløs. Positivt var det at vi tillod juve ligeså få muligheder. Men en skarp dybala slog til da muligheden bød sig og vi havde intet modsvar.
I løbet af ugen er der tilkommet 2 nye ansigter på trigoria. Forsvarsspilleren zukanovic, hentet i sampdoria, som kan dække alle pladser i et tremandsforsvar samt offensiv spilleren, El Shaarawy, som er hentet i Monaco hvor han ikke havde den store succes!
Bliver spændende at se hvad de kan tilføre Roma som i den grad mangler selvtillid.
Perrotti vil iflg rygterne underskrive aftalen med giallorossi i aften....

Roma stiller formentlig op med følgende:
3-4-1-2

Szcezny
Manolas DDR rüdiger
Maicon vanquir pjanic naingollan
El shaarawy
Salah dzeko






22 kommentarer


Denner
432 indlæg.
d. 30/01/16 18:40

Ninja på kanten eller hvad? :o


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30/01/16 19:25

Eller måske Salah eller SES som wingback? Ikke optimalt, hvis det viser sig at blive tilfældet.. Er nu spændt på at se hvad SES bringer, hvis han da kommer i spil.


tdj89
837 indlæg.
d. 30/01/16 19:52

Szczesny; Manolas, De Rossi, Zukanovic; Rudiger, Nainggolan, Pjanic, Keita, El Shaarawy; Salah, Dzeko.


FendeR
39 indlæg.
d. 30/01/16 20:59

Den her kamp skal bare vindes, og helst med flere mål! Klubben skylder fansene at spille overbevisende, og levere varen, altså vinde kampe som denne her, hvor vi er kæmpe favoritter. Er meget spændt på, om Shaarawy kan vise sig at være et løft, i forhold til Gervinho. Tænker mest på, om der kan være mere slutprodukt i ham, når det kommer til at omsætte chancer til mål.

Har taget ja hatten på i aften, og selv smidt lidt, på en sejr til os, på 2 eller flere mål.

Kom så Roma!


noroma
508 indlæg.
d. 30/01/16 21:05

Tak ninja :D


P.Totti
953 indlæg.
d. 30/01/16 21:06

Zukanovic ligner en fin signing. God på bolden, disciplineret og gør det nemme, virker til at kende sine begrænsninger og styrker.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/01/16 21:08

Hvad laver rüdiger som kant? Man skal også have spillerne til den formation og det har vi ikke. Gambling på højt niveau.


P.Totti
953 indlæg.
d. 30/01/16 21:11

Puha hvor er vi ringe!


noroma
508 indlæg.
d. 30/01/16 21:13

Synes rudiger spiller fantastisk


mester
365 indlæg.
d. 30/01/16 21:15

Dzeko & Pjanic ????
Lige ringe som altid


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 30/01/16 21:16

Jeg synes sagtens, at man kan forsvare Rudiger som wingback. Dels fordi han spiller med trøje nr. 2 og så pga. det meget præcise indkast, som vi alle ved han besidder. Indlæg, driblinger og boldkontrol kan man altid arbejde med..


P.Totti
953 indlæg.
d. 30/01/16 21:18

Spaletti virker til at være helt væk taktisk. Har sjældent set os så ustrukturerede. Alle spillerne løber forvirret rundt!! Hvad er planen??


Andreas
787 indlæg.
d. 30/01/16 21:23

God aktion af Dzeko - desværre endnu bedre af målmanden


MURO
550 indlæg.
d. 30/01/16 21:26

HAHAHHAHAHAHAH Genialt af Dzeko


P.Totti
953 indlæg.
d. 30/01/16 21:31

Rüdiger er et beast på backen!


noroma
508 indlæg.
d. 30/01/16 21:51

God debut hahaha


noroma
508 indlæg.
d. 30/01/16 21:55

Rúdiger har spillet fantastisk idag


Andreas
787 indlæg.
d. 30/01/16 21:57

Gode rush af Rüdiger, men slutproduktet skal der lige arbejdes lidt på...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/01/16 22:39

Sikker sejr!!


JonasS
21 indlæg.
d. 30/01/16 23:24

Mere held end 'forstand'/evner, ville mange nok sige om SES mål - den dér går kun ind 1 ud af 1000. Men her kommer der en ung mand, der tør, vil - og kan! Sgu iorden!!

Masser af gode ting at tage med, dog ikke så meget spillet...men:
- Rudiger træder i karaktér
- Dzeko har en kvalificeret afslutning
- Totti viser sit værd med god assist
- Dzeko bliver taget ud
- vi laver en signing der giver pay-off med det samme(SES)
- vi vinder hvad man egentlig næsten kan kalde for en sikker sejr!

Det er alle de ting jeg i hvert fald har savnet længe! :-D


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 31/01/16 07:44

Fin kamp, nogenlunde solidt. Med lidt held havde vi scoret et eller to mål mere. God start af Zukanovic og El Sharawyy, det bliver spændende at følge dem.


Offensivt halter det dog stadig lidt. Jeg synes det blev tydeligt efter anden halvleg at problemet er at vi har alt for mange dårlige til elendige pasningsspillere offensivt. Rudiger var solid defensivt, men en decideret offensiv katastrofe. Hans afleveringer fejler konsekvent når afstanden er over 3 meter. Nainggolan fejler også tit, selvom han skal være det offensive omdrejningspunkt. Dzeko tager fint imod bolden idag, men hans afleveringer var altså stadig ikke skarpe. Salah er overhovedet ikke komfortabel i det nye system og fungerer slet ikke - vi får slet ikke anvendt hans kvaliteter.

Jeg tror/håber dog Spalleti godt kunne se det, for i 2. halvleg kom Pjanic langt mere med frem. Pasninsspillet blev mere sikkert. Totti kommer på banen - fantastisk oplæg til 3-1. Jeg håber lidt på at Spalletti begynder at finde en 4-2-3-1 frem igen. Zukanokvic og Rudiger på backsene ser solidt ud, vi får en kantspiller så Rudiger ikke behøver skabe noget i sin side. Salah kan komme ud på en kant og få lidt mere plads at løbe på så vi kan få hans kvaliteter udnyttet, evt. hørjre han kan dele med Florenzi. Pjanic/Nainggolan på midtbanen, Manolas/De Rossi i forsvaret. Men det er nok kun ønsketænkning :). Jeg synes dog Spallettis taktik ser mere solid og kontrolleret ud, som om han har udviklet sig lidt taktisk som træner ift. sidst han var her. 3 point mod Sassuolo igen tak!


asroma87
790 indlæg.
d. 31/01/16 22:57

De Rossi skal sgu ikke spille midterforsvar

Han skal spille ankermand på den defensive midt bane


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0