Login
Glemt password Opret bruger

El Shaarawy tæt på

Kategori: Transfer og rygter

Kilde: vocegiallorossa

Skrevet d. 22/01/16 15:25 af asromadk

Flere italienske medier melder her til eftermiddag om, at Stephan El Shaarawy inden længe kan kalde sig Roma-spiller. Dette skulle ikke mindst være, da spilleren selv ønsker Roma som destination.

Klub og spiller er allerede enige, og Stephan "SES" El Shaarawy skal eftersigende til lægetjek allerede idag. "De sidste detaljer mangler, og så venter der lægetjek og underskrift i Rom", skriver Gianluca Di Marzio på sin twitter.

Il Tempo-journalist Matteo De Santis skriver, "Handel i praksis på plads. 2 mio euro for lån og yderligere 11 efter et x antal kampe".

Medierne er ikke enige om prisen. Andre siger 1,5 + 10,5 eller 2 + 13. Alle er enige om, at der er tale om leje - men om det er en købsobligation, er der ikke enighed om.

Sky Sport 24 mener at lægetjek finder sted mandag, og tilgangen af SES ikke udelukker Perottis ditto.













14 kommentarer

asromadk
3083 indlæg.
d. 22/01/16 18:15

2 mio euro for LÅN, skulle der selvfølgelig stå. Sorry.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/16 18:40

Hvad skal vi bruge ham til? Sabatini kan kun hente wings eller 17 årige "talenter". Har han ikke fattet at vi mangler en højre back og en midterforsvarer til startopstillingen? Perrotti også på vej. Gaaab.


asromadk
3083 indlæg.
d. 22/01/16 18:47

Kunne ikke være mere enig. Man skulle næsten tro, at Sabatini lever efter "det bedste forsvar er angreb".

Men når det nu skal være, så er SES fin. Perotti kan man pænt glemme, som jeg ser det. El Shaarawy og så må de offensive forstærkninger altså også høre op. Og det er utroligt at man så ikke forsøger at gå benhårdt efter en regulær forstærkning a là Lavezzi, hvis det endelig skal være. Roma er og bliver bare en klub med begrænset økonomisk råderum, desværre.



[Rettet af: asromadk - 22/01/2016 - 18:48]


asroma87
790 indlæg.
d. 22/01/16 20:01

SES har spillet 24 kampe for Monaco i ligaen, CL og EL

Ud af de 24 kampe har han scoret 3 mål og lavet 1 assist

Han kommer til at passe perfekt ind i Roma

http://www.goal.com/en/people/italy/27076/stephan-el-shaarawy?ICID=TP_TST_32




asroma87
790 indlæg.
d. 22/01/16 20:34

Sanabria starter inde igen idag for Sporting Gijon. Bliver spændende og se om han nogensinde får en reel chance på Romas 1. Hold


tommaso
210 indlæg.
d. 22/01/16 21:41

og han har så lige lavet 2 kasser


tommaso
210 indlæg.
d. 22/01/16 22:11

og lige uno mas


Nicklas95
315 indlæg.
d. 22/01/16 22:20

Kæft hvor får jeg lange løg af at se Sanabria score for Sporting Gijon den ene weekend efter den anden... 9 sæson mål nu i ligaen.. det er altså kun 1 mindre end Messi for et betydeligt dårligere hold...
Håber fandme han kommer tilbage..


asromadk
3083 indlæg.
d. 22/01/16 22:28

9 mål i 9 kampe...... Fint at RG måttr lade livet, men hele staben burde sku fyres. Selv FCK har et mere seriøst setup.

Der er virkelig nogle ting der fra top til bund ikke har fungeret i mange, mange år.

Selvfølgelig kan man være iheldig, men synes bare der er så meget "uheld"(altertivt: dårlige beslutninger) der nærmest, sammen med egen-avl myten er det der kendetegner klubbens identitet. Ikke resultater. Ikke top-klub perspektiver, men blot en masse romantik og et væld af dårlige træk.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 22/01/16 22:44

Hent sanabria hjem nu!! Kan kun gå for langsomt. Drop ses og perrotti og brug pengene på forsvaret!!
Sabatini er et fjols! Lidt som prade i Fiorentina. Sousa har bedt om forstærkninger til forsvaret og nu har de hentet Zarate og tello ;0)


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 23/01/16 09:22

Jeg er sgu lidt spændt på at se SES, såfremt handlen går igennem. Han havde en rigtig god periode for Milan, omend den ikke var så lang. Men hvis han kan finde noget af det frem igen, så kan han blive et scoop. Rent personligt håber jeg også på et par italienere mere i truppen.


asromadk
3083 indlæg.
d. 23/01/16 09:50

Altså han er bestemt en af de bedre muligheder, når man nu absolut vil ha den her type spiller. Langt bedre end Perotti i forhold til hvad vi mangler, synes jeg. Derudover så er jeg enig - en italiener, det luner!

5 kampe skulle eftersigende gøre købet obligatorisk.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 23/01/16 11:07

En spiller der plejer at få en længerevarende skade engang om året + vores fysiske stab. Det lyder ikke som et vellykket ægteskab. Men lad os se hvordan det går.


Seneste Nyheder

Udinese - Roma
(17/02/18) 33 1


Roma - Benevento
(11/02/18) 31 0


Verona - Roma
(04/02/18) 25 0


Officielt: Emerson solgt til Chelsea
(31/01/18) 0


Roma v Sampdoria
(28/01/18) 43 0


Sampdoria v Roma
(24/01/18) 41 0


Inter v Roma
(21/01/18) 39 0


Roma v Atalanta
(06/01/18) 35 0


Juventus v Roma
(23/12/17) 15 1


Roma v Cagliari
(16/12/17) 23 0