Login
Glemt password Opret bruger

Roma v milan

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 09/01/16 13:59 af Tottithorsen

2 kriseramte hold der mødes lørdag aften kl 20.45 på stadio olimpico som igen vil være uden Romas hardcore fans. Ultras strejker fortsat.
2 trænere som er max pressede. Det tabende holds træner vil med stor sandsynlighed blive fyret, så der er enormt meget på højkant!
Roma skal have 3 point for at hænge med i toppen efter uafgjort 3-3 forleden mod chievo og Milan vil blive yderligere distanceret i tilfælde af endnu et nederlag som de lidt overraskende rendte ind i onsdag da de tabte 1-0 hjemme mod oprykkerne fra bologna.
De italienske medier er enige om 10 pladser. Det eneste de er usikre på er om sadiq eller falque starter inde

Szcezny
Florenzi manolas rüdiger digne
Pjanic naingollan DDR
Salah sadiq/falque gervinho

Husk kampen vises på krølben som vil blive sidste gang de er værter for RCD da stedet er blevet solgt så mød op og støt Roma og ikke mindst krølben. Vises også på 9'eren.

Forza Roma






25 kommentarer


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/16 21:23

Hallo?


tdj89
837 indlæg.
d. 09/01/16 21:44

Spøjst. Ingen aktivitet herinde mens 1-0 mod Milan. Mon det også havde været tilfældet ved 0-1?


Basnandez
157 indlæg.
d. 09/01/16 21:48

Castan!!!:D


DrTotti
77 indlæg.
d. 09/01/16 21:50

Måske er det fordi der reelt set ikke sker skide meget i kampen. Synes vi spiller ok, og er jo egentlig godt i kontrol. De har vel ikke haft en rigtig chance (måske Bacca).

[Rettet af: DrTotti - 09/01/2016 - 21:52]


DrTotti
77 indlæg.
d. 09/01/16 21:53

Roma.......


mester
365 indlæg.
d. 09/01/16 22:05

Kæft hvor er det ringe !!!!!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/01/16 22:07

Hvis Szesny kan score på udspark burde han gør det. Der er jo intet gameplan.


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/01/16 22:09

Hvad er der dømt, 6-7 offside på udspark? Hvordan kan det lade sig gøre?


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/16 22:09

Så faldt spillet sammen for Roma igen igen! Spillerne er jo helt væk mand


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/16 22:11

P.S. I Roma kender man åbenbart ikke offside reglerne, angriberne gør ihverfald ikke :-D


mester
365 indlæg.
d. 09/01/16 22:12

Der er samme angagement hos spillerne som der er på Curva Sud
Nemlig intet
Godt at se Totti tilbage igen

[Rettet af: mester - 09/01/2016 - 22:14]


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/16 22:28

Det værste er imorgen glæder jeg mig til at se Roma igen, kun for at blive skuffet!!


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/01/16 22:36

Skift nu den træner, der er intet ide i hans spil længere. Og kan spillerne virkelig ikke finde ud af at lave førstegangs berøringer?


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/01/16 22:41

Kæft det er ringe. Det er ikke til at fatte.


asroma87
790 indlæg.
d. 09/01/16 22:41

Jeg tror aldrig jeg har set et hold gå så meget ned i niveau i en anden halvleg...

Man skulle tro spillerne drak sig fulde i pausen, for de var helt væk i 2. halvleg.

Angriberne er så dovne, så de står offside ved målspark, alle spillerne laver fejl afleveringer og deres første berøringer ryger over til Milan spillere hele tiden osv. osv.

Hvis Garcia ikke bliver fyret nu, er det mig en gåde. Idag ramte vi bunden!

Heldigvis sad Zanzi og co. på tribunerne og så denne forfærdelige omgang fodbold live, forhåbentlig kan det give det sidste stød til at give Garcia fyrresedlen.

Arrivederci Garcia!!!


JonasS
21 indlæg.
d. 09/01/16 22:43

Katastrofalt spil igen-igen. Hvis de spiller lidt fornuftigt i første halvleg, er der åbenbart nedlagt forbud mod at spille bare en smule bold i anden. Det er Trænerens taktik i denne sæson.

De uafgjorte kampe holder alt og alle fast i armod, det giver hverken ny træner eller points til at være med hvor det er sjovt. Fuck det gør ondt at konstatere at et 1-2 mål ikke havde gjort mig sønderknust... Ny træner nu!!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/01/16 22:53

Enig. Sad ikke ligefrem og håbede Milan vandt men hvis det betød en fyring af garcia havde jeg sgu gerne taget den med. Én sejr de sidste 10 kampe. Hvordan kan en træner i Roma overleve det? Vi er sgu ikke frosinone.


Lamela
1793 indlæg.
d. 09/01/16 22:58

Spillemæssigt har vi ikke rykket os en dyt side Bayern-krisen. Og Garcias har nu haft 1 1/2 sæson til at rette op det. Og han formår det ikke. Er Sabatini så stolt af sin ære, han ikke vil fyre, den mand han stod forrest for?

Jeg er generelt ikke meget for fyringer, var modstander af L.E's fyring. Han burde have fået mere tid til at implementere sine ideer. Zeman ansættelsen var en kæmpe joke fra starten af. Var os længe fortaler for Garcia. Men nu er det nok.

Han skal dog ikke fyres for, hvem som helst. Heldigvis sidder der en dygtig træner og venter sin 2. Chance. Spa. ! Det er nok med anden rangs træner, nu må der gerne komme en ind med nogle trofæer på ryggen og ikke mindst gejst og attitude.

[Rettet af: Lamela - 09/01/2016 - 23:03]


tdj89
837 indlæg.
d. 10/01/16 00:35

Undskyld på forhånd hvis det støder nogen, men jeg finder det virkelig grinagtigt, at så mange vil have Spaletti tilbage, når man tænker på, at sidst han var i klubben, fik han sammen behandling som Rudi får nu.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10/01/16 07:00

Ledelsen bakker op omkring garcia!
Jeg ønsker ikke spalletti. Hent de Francesco hjem


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 10/01/16 13:01

Sidste sæson var vi 7 point bedre på dette tidspunkt, og var ligeså ringe. Vi fik kun en Cl plads sidste år pga. ringere konkurrenter. Er dette et deja vu fra sidste sæson er vi langt fra CL når sæsonen er slut!


mester
365 indlæg.
d. 10/01/16 13:19

Hvis ikke spillermaterialet er eller bliver bedre , tror nogen så herinde at Vi som klub kan tiltrække et STORT trænernavn ? Nej vel
Så lang tid Vi ikke kan tiltrække bedre spillere end dem Vi har sker der intet
Se på Juve's & Napoli's trup , meget bedre spillere på alle pladser , desværre


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10/01/16 13:52

Nu henter vi SES og perrotti. Vi mangler i min optik en højre back samt central stopper mere akut!


Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 10/01/16 18:48

Shaarawy er jo netop den spiller holdet mangler. 15 kampe og 0 mål for monaco. Det er jo lige det der skal til. Ligeledes skal vi være tilfredse med Rudi Garcia som nogen mener. For han har formået at slutte nr 2 to år i træk, hvor der nærmest ingen konkurrence har været fra de andre sub-hold.
Men nu hvor de andre konkurrenter langt om længe har forstærket sig, og fundet deres gode spil frem igen, så er roma der, hvor de hører til - udenfor mesterskabskampen.

Jeg forstår ikke hvad det er Rudi Garcia har gjort, som ikke har været set før i Roma?
Spalletti sluttede som 2'er og vandt coppa. Ranieri sluttede nr. 2, endda med 2 point op til mourinhos daværende inter-hold.
De to tidligere træner havde endda ingen penge at gøre godt med. Rudi Garcia og Sabatini har købt og solgt over 6-7 spillere hver sæson, og brugt en masse penge, som har gjort, at FFP har holdt øje med os. Og igen, til hvilken nytte?
Og nu vil man hente et flop i form af en lejeaftale, og håbe på det bedste.

Lade os håbe det endelig fortsætter. At sigte efter en 2 plads hvert år skal jo nok gøre Roma til en succesfuld klub som bestyrelsen har sagt gang på gang.


Lamela
1793 indlæg.
d. 10/01/16 19:12

Tdj89

Du træder bestemt ikke nogen over tæerne. Jeg forstår sagtens din bekymring mht. Spa. Hans Roma hold blev også pinlig dårlig i hans sidste tid.

Men, han har fået en masse erfaring fra Zenith og vundet trofæer. Han har været i stand til at håndtere konflikternende spillere, samt arbejdet undet russiske forhold. Hvilket i mine øjne viser, han også mentalt er blevet styrket siden hans sidste omgang i Roma.

Han skabte resultater med lidt dårligere spillere på holdet, han fik dem til at fungere som en enhed, og var ikke afhængige af enkelte individers præstioner, som Pjanic, Gervinho og Salah har været for os.

Jeg forventer ikke han skaber mirakler på 5 måneder og vinder ligaen for os. Men giv ham 2 1/2 års kontrakt, og se hvor langt, han kan føre os igen. Hans nemesis i hans sidste periode, var et vanvittig stærkt Inter hold med Zlatan, Adriano (i form), Cambiasso, Cesar, Maicon, Figo etc. Juve i år kan ikke matche det hold, selv om de er skræmmende.

Garcia har haft fantastisk 1 1/2 sæson for Roma. Resten har været ideløs og enkelte individuelle præstationer.


1

[Rettet af: Lamela - 11/01/2016 - 01:02]


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0