Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Spezia

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 16/12/15 09:08 af Tottithorsen

Coppa Italia byder på en 8. dels finale mellem Serie A´s nummer 5, Roma og nr. 10 i Serie B, Spezia.
Garcia forventer at stille med et stærkt hold, for at få boostet selvtilliden efter 6 kampe uden sejr og de seneste 2 x 0-0 kampe (Bate og Napoli) er det vigtigt at få gang i offensiven igen....

Roma satser stærkt på at vinde pokalturneringen, som vil være for 10´ende gang, en rekord Juventus besidder i øjeblikket!

PROBABILI FORMAZIONI ROMA (4-3-3) - De Sanctis; Maicon, Manolas, Castan, Digne; Ucan, De Rossi, Nainggolan; Salah, Dzeko, Iturbe.

Kickoff er kl. 14.30 hvilket Roma er yderst utilfredse med.
Ultras strejker fortsat og på det tidspunkt, vil det svært for de "normale" fans at dukke op, så det er ikke stemningen fra lægterne der kan bære holdet frem i dag.... (billedet er IKKE Live, men kan godt være aktuelt ift. kampen idag) ;o(

Opgøret vises IKKE på tv, så i må finde en god livestreamingstjeneste.

Forza Roma








56 kommentarer


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 13:24

Jeg håber lidt på Sadiq får chancen oppe i angrebet med Edin.


tommaso
210 indlæg.
d. 16/12/15 14:54

kan ses hos danske spil, men spillet er det samme som de sidste 5-6 kampe


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/12/15 15:37

Dvs tempofyldt, viljen lyser ud af spillerne, stemning på lægterne og vi fører 3-0??


Koch
832 indlæg.
d. 16/12/15 15:56

Dzeko er helt væk... Ligner en mand uden selvtillid.


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 15:58

Det er helt vildt. Dzeko er simpelthen det vildeste jeg nogensinde har set. Håber da han kan få vendt formen - men det ser godt nok skidt ud. Helt uduelig i alt hvad han foretager sig.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/12/15 16:00

Ikke lige det man havde regnet med, han ligner en der hellere ville have siddet på bænken i City pt..


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:03

Det sjoveste er når han forsøger at lege Messi/Ronaldo. Kender slet ikke sine begrænsninger - det er nok det mest overraskende synes jeg.


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 16:07

Jeg er målløs, måske har emerson ikke spillet godt, men han er sku da den eneste der forsøger. Det står 0-0, han sætter en VB for en VB.


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:08

Han havde krampe allerede fra 67. minut.


Thinggaard
94 indlæg.
d. 16/12/15 16:14

Jammerligt!
Lange bolde mod en uengageret Edin Dzeko.
Når vi endelig kommer til et indlæg, så er det uden kvalitet. I fødderne på modspillere eller bagom målet.


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 16:17

Så sats dog, vis noget andet. Ryst posen!!
En Spezia scoring vil være lækkert lige nu.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 16:31

Vil Roma spillerne af med Garcia? Hvis fiaskoen fortsætter imod Genoa på søndag, da tror jeg at ledelsen kigger på chef trænerposten - Garcia bliver nok kun afsat såfremt der er et stort chef træner navn at hente til klubben. Det må RG så håbe på!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16/12/15 16:32

De gør deres bedste for at komme af med ham. Positivt er at vi holder nullet for 3 kamp i træk ;0)


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/12/15 16:35

Håber fandme at vi går videre her - kvartfinalen vil jo i givet fald være mod Alessandria, og det er satme en heldig lodtrækning.

Ærgerligt, at vi skal se vores hold i den her forfatning - men decideret at håbe på en Spezia-scoring, det fatter jeg sgu ikke! :)

4

mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 16:50

Roma spillerne lignede i ekstratidspausen, nogen der ikke gider lytte til Garcia. Håber sgu' Giallorossi går videre...ser dog ikke godt ud!


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/12/15 16:51

Rigtig godt at Dzeko kan pille bolden fra en Spezia-angriber i en kontra nede ved vores straffesparksfelt... Men hvad i alverden laver han dér? Man kan godt tro, at hans krise skyldes, at han er alle andre steder end i boksen. Han skal jo seriøst ikke løbe med tilbage - det gjorde han da heller ikke i City???


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:51

Så må man håbe Rudi Garcia får lov til at rydde op i truppen. Ud med spillere, der ikke gider knokle for træneren.


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:52

Lige i den konkrete situation, Romaneren, der var det fanme flot af Dzeko. For en gangs skyld sad jeg og tænkte, at han ofrer sig for holdet. Istedet for at slå op i banen over Pjanic og Digne der udfører et udueligt kort hjørnespark, så banker han hele vejen hjem og erobrer bolden.

Men udover det er jeg helt enig. Man savner, at han er mere doven. Men egentlig virker han også overraskende uintelligent. Intet blik for andres løb og minus angriberinstinkt med, hvor han lige skal dukke op. Står hele tiden 2 meter fra, hvor han evt. ville have kunne sparke den ind.

1

[Rettet af: asromadk - 16/12/2015 - 16:54]


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:55

Ha ha ha Dzeko sparker huller i luften!!


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 16:57

Dzeko ser faktisk rasende ud og kigger nærmest bebrejdende rundt.


Rytter
80 indlæg.
d. 16/12/15 16:58

Helt sikkert, fint at komme tilbage at rydde lidt op af Dzeko.
Men når det er sagt, så synes jeg fandme at det er en meget underlig og tilfældig løbemønster Dzeko har??


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 16:59

60 "tabte bolde". Hvor er det vildt.

1

mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 16:59

60 mistede bolde og kun 12 afslutninger i 120 min. - det er faktisk ringe!


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:01

Jeg kan til dels godt se pointen i de løbemønstre han laver. Men det kræver at de to andre tager tilsvarende mønstre og søger pladsen opppe foran. Derudover er Dzeko jo selvfølgelig i dén grad fejlcastet til sådan en rolle.


Koch
832 indlæg.
d. 16/12/15 17:01

Det er godt en sørgelig forfatning holdet befinder sig i.


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 17:04

Tydelig holdet har mistet troen på egen evner. Mod Spezia har de ikke skabt en eneste mål chance, der er værd at nævne.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:04

Var den overhovedet gået ind?


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:05

Hahahahahahhahahahahahahahahahha


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:05

Hold da kæft!!!!!! Undskyld mit sprog, det er ELENDIGT.


Thinggaard
94 indlæg.
d. 16/12/15 17:05

Nej, hvor er de platte. De vil jo have Garcia ud!


Romaneren
573 indlæg.
d. 16/12/15 17:05

Hold kæft, hvor er det sørgeligt


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:06

Super AS Bosnia


Rytter
80 indlæg.
d. 16/12/15 17:06

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDD

[Rettet af: geggeri - 16/12/2015 - 17:10]


Skytt0
1151 indlæg.
d. 16/12/15 17:08

Til Grin!!

Fyr hele holdet og trænerstaben, NU!!!!


chrisdinho
111 indlæg.
d. 16/12/15 17:09

Nu må Garcia gå


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:09

Fortjent at AC Spezia Calcio går videre.

Men hvad bør der ske' i vores AS Roma nu? Det sejler for holdet!


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 17:09

Farvel Garcia.

Håber han tager konsekvensen selv og skrider.


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:09

Tillykke til Spezia.


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 16/12/15 17:09

Efter Atalanta kampen (hvor man havde forventet en reaktion) burde Garcia være fyret. Ingen tvivl om det. Men nu kan der ikke være nogen som helst tvivl længere. Hvis der skal tro og selvtillid tilbage på det hold, så skal der findes en ny træner omgående!!


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:10

Tiden må vise. Bliver ihvertfald spændende at følge, om det måske var dråben for ledelsen.


mexes
1753 indlæg.
d. 16/12/15 17:11

Jeg ser snart heller ingen anden udvej end en Garcia-fyring.
MEN hold nu op, hvor skal spillerne idag se indad. Med det hold, som vi stilte idag, så burde de sgu være ligegyldigt, om hvem som stod på trænerbænken.
pinlig indsats af alle idag.

Jeg tror faktisk ikke Rudi bliver fyret.

1

[Rettet af: mexes - 16/12/2015 - 17:11]


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 16/12/15 17:11

Jeg siger i øvrigt ikke, at det alt sammen er Garcias skyld. Men faktum er, at han totalt har tabt omklædningsrummet - og når han ikke kan få gejst i sine spillere, så må han også skiftes ud. Trist, men sandt.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/12/15 17:12

Ja ja, så er det heller ikke værre, jeg vil alligevel hellere vinde CHL!

Men når det er sagt, så føler jeg virkelig med spillerne. Det er sgu trist at følge, den kæmpe nedtur de(vi) gennemgår..

1

asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:14

Synes trods alt faktisk der var gode ting at tage med fra kampen. Defensivt. Emerson viste fine takter. Castan lignede sig selv igen. Det klædte Rudiger at spille med Castan, som imo er en General i modsætning til Manolas.

Ucan gjorde det virkelig godt. Overstrålede Pjanic i store dele af kampen. Det er synd at han efterlader et lidt svagt indtryk, da han hen imod de 90' var færdig og fejlene begyndte at komme.


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:16

Jeg føler faktisk ikke med spillerne. Jeg føler stadig med RG. For spillerne kan simpelthen ikke være deres indsats bekendt. Og her taler jeg ikke om kun om de sædvanlige Iturbe, Dzeko osv. Jeg taler om Pjanic, DDR, der simpelthen ikke kan være deres indsats bekendt. Pjanic render rundt med anførerbindet og ligner mest af alt en mand der godt kunne tænke sig at komme videre.


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 16/12/15 17:20

Men asromadk - vi mødte nr. 11 fra Serie B! Jeg ser ikke meget positivt fra kampen, selvom defensiven vel stod fint nok. Men vi mødte os et hold der burde være mange, mange niveauer under os. Spillerne underpræsterer helt vildt og det falder altså tilbage på træneren. Særligt når det har stået på så længe og han stadigvæk ikke kan få pustet selvtillid ind i dem


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:21

Pjanic var skandaløst ringe. Dzeko prøvede at fighte i overtiden, men hverken form eller kunnen var til stede.

Balzaretti har ret i, at Roma spillerne er ude af form - det er trænerens lod at få spillerne i form.

Alt andet end en sejr over Genoa på søndag er uacceptabelt. I så fald siger jeg: "Rudi Raus!".


asromadk
3083 indlæg.
d. 16/12/15 17:22

Lige pt. er det jo ligemeget hvem vi møder. Vi kan ikke score mål, og det er trænerens skyld, men det er så sandelig også spillernes skyld.

Det skal nok vende. Forza Roma


mexes
1753 indlæg.
d. 16/12/15 17:24

1 mål de sidste 5 kampe. Det er sgu direkte pinligt


JonasS
21 indlæg.
d. 16/12/15 17:27

Garzia er fredet - tro mig!!


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:29

Selvfølgeligt vender det for Roma. Men vi må nok vænne os til pre-Garcia tider, med tvivlsomme resultater. Dette er ikke et hold der kvalificerer sig til ChL til næste sæson eller kæmper om scudettoen i denne sæson heller.

Trist og ikke det klub, fans og spillerne havde forventet. Uforløst og skammeligt.


Lamela
1793 indlæg.
d. 16/12/15 17:31

Det er en tendens, der har været til at se de seneste 3 sæsoner. Starter godt (som lyn og torden), går i stå ved november, december tid, og slutter sæsonen haltende på et ben.

Hvis det er et par enkelte spillere, der ikke levere, kan Rudi sætte dem af, og spille nogle nye. Men når det er 80 % af truppen, der spiller elendigt gang på gang. Så falder det tilbage på træneren. I år, har vi en gylden mulighed for et mesterskab, det skal ikke forpurres med flere lod til Garcia.


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:31

Tror faktisk på forunderlig vis, at Garcia (med "c") måske er fredet. Mange spillere er på vippen og kæmper ikke nok for klubben. Men vi får se efter søndagens kamp!

[Rettet af: mmmdkRoma - 16/12/2015 - 17:32]


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:36

Ja, gylden mulighed for et AS Roma mesterskab i denne sæson...det sker bare ikke med denne trup og trænerstab.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 16/12/15 17:43

Men det er jo svært at vide, præcist hvor problemet ligger? Den der med, at spillerne vil have RG fyret, den køber jeg altså ikke. Der virker bare til, at være en kæmpe stor mistillid spillere og træner imellem. Vi så noget af det samme sidste år, da vi havde fået et ordenligt lag stryg af Bayern. Holdet gik ganske enkelt i opløsning..

Når så det sker igen i år, så kan jeg som sådan godt forstå, at spillerne mister modet. Selvtilliden er ikke eksisterende og jeg mener at RG bærer en stor(den største) del af skylden for dette. Han må mangle gennemslagskraft i de svære perioder, for spillerne ser ikke ud til, at have ret meget respekt for ham.

Jeg kan heller ikke lade være med at tænke - hvor er alle vores talenter henne, til en kamp som denne? Vi fik set lidt til Emerson og Ucan, som begge gjorde det fornuftigt. Men vi har vel også en ungdomsafdeling, var det ikke en idé at få givet dem lidt tro på fremtiden? Jeg ville da meget hellere have tabt med 5-7 unge italienere på holdet, end med noget der minder om en ideal-opstilling, på nær lige et par positioner.. Og hvis det er fordi vi ikke ejer talenter overhovedet, ja så har vi dælme da et problem. I hvert fald ifølge min forståelse af, hvordan en sund og velfungerende fodboldklub skal være skruet sammen!


mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 16/12/15 17:54

Garcia ville se titler i sidste sæson (Europa League eller Coppa Italia, Juve var for langt væk). Og vi fik nada - dog endnu en hårdt tilkæmpet 2-plads, hvilket var godkendt. Men næppe nogen udsigt til titler i denne sæson. Coppa'en var en livline til klubben, der nu er væk. Og næppe nogen 2-plads heller, dog vil en 3-plads være godkendt i min bog, med dette nuværende AS Roma. Selv det virker uoverkommeligt.


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0