Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Bate Borisov

Kategori: Optakt

Kilde: tottithorsen

Skrevet d. 09/12/15 15:01 af Tottithorsen

6. og sidste runde i Champions League gruppe E byder på en gyserforestilling mellem Roma og hviderussiske Bate Borisov.

Roma er inden kampen på 2. pladsen, som bringer holdet videre til 8.-delsfinalerne, imens Bate indtager jumbopladsen.

Det hører dog med til historien at Roma har 5 point efter 5 kampe, mens Bate har 4 point. En udesejr på Stadio Olimpico kan sende Bate videre hvis ikke Leverkusen, som får Barcelona på besøg, vinder.

Giallorossi kan nøjes med uafgjort imod Bate, hvis Leverkusen ikke vinder over catalanerne, for ender Roma og tyskerne med samme point antal, så går Roma videre, da de er bedst indbyrdes.

Af erfaring undlader jeg min subjektive mening ift. kampen, meeen vi får aldrig bedre odds for at gå videre, så kan vi ikke slå Bate Borisov på hjemmebane i en alt afgørende kamp, så fortjener vi heller ikke videre avancement.

Intet er sikkert og den seneste måneds tid har spillet ikke ligefrem været "sambabold", for efter lussingen i seneste runde af CL har holdet mistet meget af deres selvforståelse og mistet troen på dem selv...

Rudi Garcia har været ude og forsikre alle Romas fans om at vi står sammen og er 100% opsatte på at triumfere i aften.

Romas præsident er at finde på tribunen, så lad os håbe han får en oplevelse og ikke skal have gang i for mange møder de næste dage med trænerstaben. En sejr i aften vil give ro på truppen og give selvtillid inden weekendens brag ude mod "skralderne"!!

Salah er meldt klar igen, hvilket er et kæmpe boost. Han har været savnet.

De italienske medier har fundet flg. 11 i krystalkuglen

Szezsny
Maicon Manolas Castan Digne
Nainggolan DDR Pjanic
Florenzi Dzeko Salah

Forza Roma

Kampen kan ses på Krølben (og Viaplay Sport) kick off kl. 20.45






65 kommentarer


mexes
1753 indlæg.
d. 09/12/15 16:07

Foruden sæsonkort er der solgt godt 5000 billetter til den altafgørende Champions league kamp....


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 09/12/15 16:55

Det lyder da godt nok ikke af særlig mange???
Godt nok en vigtig kamp i aften. De må simpelthen være så forbandet opsatte på, at vinde denne kamp og forsætte det videre forløb i champions league.
Den forventede startopstilling ser ret fin ud - dog forstår jeg ikke, hvorfor man ikke lader Florenzi spille den højre back. Lad nu manden spille der fast altså!!!

FORZA ROMA


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/12/15 17:57

#Il CapitanoTotti

Med Gervinho ude og Iturbe/Falcao i elendig form, så synes jeg godt det kan forsvares, hvis Florenzi starter på fløjen.

Spændende at se om Salah så er klar, eller om vi laver en "Gervinho".


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 19:40

Officiel startopstilling.

Rudiger ind for castan
Florenzi for maicon
Falque for salah
Gervinho for florenzi


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09/12/15 20:45

Det virker meget vovet at spille med Gervinho når han udgik med en muskelskade for bare 4 dage siden!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 20:45

Jeg begriber ikke at man som Roma fan ikke er på stadion i aften?
Iturbe med istedet for gervinho


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/12/15 20:48

Sgu en rimelig halv-uduelig stemning, der er på stadion. Kan ikke være motiverende.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 20:51

Hold kæft en tam stemning. Der jo flere til en Frem kamp!


mexes
1753 indlæg.
d. 09/12/15 20:52

Pinligt. Kulissen er slet ikke Champions league værdigt


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 20:52

Frem er også gode! ;0)


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/12/15 20:56

Det er ikke i orden... Mega afgørende kamp i CL, hvor vi går videre med en sejr. Og så bliver vi overdøvet af en flok fans fra Hviderusland.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 21:06

Leverkusen bagud 1-0. Rudis oplæg er nok at gå efter 0-0

[Rettet af: Tottithorsen - 09/12/2015 - 21:06]


LassW
83 indlæg.
d. 09/12/15 21:06

Barca foran! Godt nyt. Ser i kampen? Hvordan er vi startet? Helt umuligt, at finde et stream :(


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 21:08

Dzeko med fødderne er lidt ligesom at se Brede Hangeland i angrebet. Det funker bare ikke.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 21:08

Vi er startet helt fantastisk passivt og uinspireret!!


LassW
83 indlæg.
d. 09/12/15 21:12

Tak for svar. De må se at komme igang! Vi skal fandme videre. Tænk sig engang, hvis vi spillede uafgjort og kom videre med 6 point. Må næsten være historisk lavt antal point for andenpladsen!


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 21:13

Kom så Pjanic


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 21:17

Tror Iturbe ville have potientalet til at kunne blive en nogenlunde spiller, hvis han lærte at røre bolden med højrebenet. Det er jo helt vildt, så "et-benet" han er.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 21:33

Jeg ville ikke have noget imod at sælge Dzeko, Iturbe og Digne i vinterpausen...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 21:34

Spillerne buhet ud fra banen efter sæsonens hidtil slappeste "indsats"!
Pinlig 1 halvleg. Lyspunkt? Salah varmede op....


Kelevra
1091 indlæg.
d. 09/12/15 21:35

Ekstremt vigtig kamp mod et hold der er klasser under. Spillerne viser intet. Og så endda på hjemmebane..


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 09/12/15 21:39

Kan desværre ikke se kampen, men ud fra hvad jeg læser her, ser det godt nok sløjt og skuffende ud….. Hva sker der - kom nu i gang. Det kan sgu ikke være rigtigt, at drengene ikke kan sætte sig op til så vigtig en kamp...


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 21:50

Vi fortjener jo heller ikke at gå videre. Hold nu kæft hvor Dzeko til grin.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/12/15 21:55

Jeg skulle lige til at skrive, at du kunne låne mine øjne Il Cap. Men vi er startet 2. halvleg rigtigt fornuftigt!


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 09/12/15 21:55

Kan simpelthen ikke fatte, at Dzeko ikke kan komme i gang. Han er sgu da en sand bomber!!!!
Men kan det være pga måden, vi spiller på??
Vi har jo ikke haft en rigtig målscore/topscore i serie a siden Batigol.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:03

Han kan ikke komme i gang, fordi han ikke kan bruge fødderne, og han har brug for hjælp af de andre til at sætte ham op, hvilket han på ingen måder får.


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 22:06

Har vores fucking Ultras tænkt sig at blive væk fra resten af sæsonens hjemmekampe!? Situationen omkring stadionreglerne kommer jo ikke til at ændre sig, det var tydeligt, da de ikke formået at finde en løsning inden Derby. Men lige nu (og i de seneste par kampe) kunne spillerne i den grad godt bruge deres opbakning. Det er sgu trist.


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 09/12/15 22:06

Sidder og ser Leverkusen - Barcelona. Vi SKAL score og vinde, for det ender med sejr til Leverkusen:-(((


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 22:09

Nu må Barca gerne snart sende Suarez på banen!


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:11

SÅ FOR SATAN EN REDNING!!

1

P.Totti
953 indlæg.
d. 09/12/15 22:14

Kan godt være at vi formentlig ender med at gå videre, men tiden bvor ledelsen skal skride ind, må være meget nær.0-0 mod Bate efter 70 min på hjemmebane ee simpelthen under al kritik.

Vi spiller modløst og uden gnist. Det er efterhånden meget deprimerende at se os spille.

Garcia Raus!!!!!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/12/15 22:15

Vores presspil er uforklarligt ringe..


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:16

Hold da op det er pinligt det her. Det positive er vel, at det forhåbentligt er Garcias sidste kamp. Min tålmodighed er brugt op.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:19

Vildt som Falque formår at spille en Bate mand i fødderne hver gang han skal lave et indlæg.


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:21

Szcheszsny dagens bedste romer


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:22

Jeg forstår ikke hvorfor Garcia ikke laver en ændring. Den står 0-0 efter 79 og har han har 2 indskifninger tilbage.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09/12/15 22:26

Tag dzeko ud og sæt Morgan de sanctiS ind i angrebet


asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 22:32

Leverkusen presser max på!De fortjener det næsten!


P.Totti
953 indlæg.
d. 09/12/15 22:32

Det helt vanvittigt, Leverkusen brænder og brænder, så heldigt og ufortjent hvis vi går videre


Sofus
1910 indlæg.
d. 09/12/15 22:34

Har vi virkelig betalt så meget for en kluntet bosnier der kun træder i bolden?


asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 22:34

Wow Dzeko. Det er helt, helt absurd. At sætte Morgan ind ville ikke engang være markant dårligere tror jeg.


P.Totti
953 indlæg.
d. 09/12/15 22:38

Synd synd for Leverkusen, de fortjener vores 2.plads. Hold da op hvor er vi heldige.

Mit største ønske til jul, er en farvelbillet til Rudi Garcia, han er færdig, total falliterklæring at manden går ud før kampen og siger at vi er 100% klar og så leverer vi sæsonenens værste indsats. Manden aner ikke en skid om hvad der foregår, ignorante klovn!!!


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 22:39

Haha, fantastisk!!! Det var et rent mirakel at Leverkusen ikke vandt den kamp. Og ja, vi spiller ad helvede til for tiden, men vi er videre, og mon ikke holdet har fundet formen igen til foråret?


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09/12/15 22:42

Tak til Scheczney og Ter Stegen! Hvis jeg skal kommentere yderligere, bliver det i en yderst negativ tone, så jeg vælger bare, at sige tak for iaften.

1

DeRossi16
350 indlæg.
d. 09/12/15 22:43

Synes faktisk det ser mindre dårligt ud end vanligt. Nu kommer vi da frem til chancer - modsat hvad vi gjorde i Torino! Er glad for den arrogante polak nede i kassen i dag!! Ham, manolas (som sædvanlig) rüdiger og florenzi er godkendte indsats. Tæller virkelig ned til den forpulede julepause. Ingen and eller gave til ham den høje - udelukkende skudtræning. Shit han hat taget sandalerne skævt på! 😳


asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 22:44

Folk er efter Iturbe. Men det er bare et faktum at samtlige spillere er elendige.

Iago fremfor Verde. Jeg kan ikke se fidusen

DDR ligner det elendige stykke tosse-kasse som for 3 sæsoner siden. Alt for usikker. Alt for dårlig i sin boldomgang. Kender ikke sine begrænsninger. Det gjorde han tidligere under RG.

Florenzi begynder jeg for alvor at tvivle på til Backen. Det var ellers begyndt at se lovende ud.

Nainggolan, Manolas og Pjanic er er middelmådige - stor kontrast i forhold til tidligere.

Og ja, så er det rigtigt, så kommer man til Digne og Rudiger. Men det er godt nok også svært når resten af det hold de kommer ind på spiller sådan der

Szezzy kampens spiller. Digne gjorde det fornuftigt.


Men kampens (og tidens) helt store emne må være Dzeko. Nej nej nej nej. Jeg kan ikke være den eneste der synes, det er decideret komisk? Hvem er han? Er sikker på at Edin Dzeko har en tvilling og den rigtige ligger på en båd et sted i middelhavet og nyder livet. For det der, det er ikke Edin Dzeko. Eller også er det, og så er det årtiets mest vanvittige formdyk. Han er 29 og ligner en færdig mand. De kunne have hevet Adriano ind istedet næsten. Men så elendig som han har været - det kunne selv ikke Gud vel have forudset.


Tomas R
358 indlæg.
d. 09/12/15 22:46

Jeg hører normalt IKKE til dem, der mener, at træneren skal skiftes ud hver gang der er problemer.

Men der er noget galt med holdets psyke. Tror ikke engang det ville være bedre hvis vi var kommet foran.
Dzeko kan ikke deltage i spillet. Falque spiller en ringe kamp.
Iturbe prøver og prøver. Salah kommet ind og falder igennem.

Så er der forsvaret - NEJ hvor rudiger skaber meget usikkerhed.

Selv om det er angrebet jeg sviner mest, så tror jeg det handler om selvtillid. Forsvaret derimod - er simpelthen mangel på kvalitet.

Vi har intet at gøre blandt de sidste 16

[Rettet af: Tomas R - 09/12/2015 - 23:52]


Skytt0
1151 indlæg.
d. 09/12/15 22:47

Det er nok den værst spillede kamp jeg nogensinde har set!
Under normale omstændigheder ville Oddsene nok ligge på 85-15 i sådan en kamp, men det mindede nærmere som 45-55!

Dzeko, mest kluntede fodboldspiller jeg nogensinde har set. Har han overhovedet rørt en bold??
Hele holdet sejler, og mangler støtte fra fansene og ledelsen! Ingen kampgejst, ingen lidenskab, ingen vilje... Forfærdeligt at se på!

Bate havde meget større chancer end os, og vi skal takke (en ellers normalt usikker Szczesny), for at redde vores videre delagelse i turneringen.
Men:

Jeg tror virkelig ikke det var det rigtige at gå videre idag. De hold vi kan møde (Real Madrid, Bayern, Atletico, Man City). "Svageste hold" vi kan møde må på papiret nok være Zenit, og de er ikke ligefrem dårlige. Frygter vi løber ind i et samlet 0-8 nederlag (eller noget i den stil), og det svækker bare holdets moral endnu mere.
Har svært ved at være fortrøstningsfuld!

Og Rudi Garcia skal ifølge SkySports være igang med at pakke sin kuffert, og tage standard billetten tilbage til Lille!!


Koch
832 indlæg.
d. 09/12/15 22:50

Vi misbruger et hav af chancer og det er vel forventeligt, at Bate kommer frem til muligheder med det forsvar vi stiller med. Synes vi er mindst ligeså uheldige som Leverkusen.
Angående Falque synes jeg det er helt væk at man henter ham ind og sender Lajic væk. Fuldstændig godtnat. Samtidig hænger vores presspil ikke sammen og der bliver oceaner af plads på begge bakker i et utal af situationer.
Lad os dog håbe den videre deltagelse kan give noget selvtillid og motivation.
I øvrigt pinligt at der bliver buhet af spillerne efter slutfløjtet. I det hele taget opfører rigtig mange Roma-fans, ultras i særdeleshed, sig ekstremt ringe. Kunne godt tænke mig at mærke noget mere support i disse trængselstider.


asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 22:52

Linker du ikke lige skytt0(hvis det ikke var en joke altså)


Tomas R
358 indlæg.
d. 09/12/15 22:52

Gad vide om De Rossi senior overtager... Eller om det bliver Spalletti.

Jeg tror simpelthen ikke på, vi får en mand som Ancelotti


Tomas R
358 indlæg.
d. 09/12/15 22:58

Apropos Ultras.
En gruppe af dem var ude og støtte ungdomssholdet, da de slog BATE 3-0

oå en måde kan jeg godt se deres dagsorden og så alligevel slet ikke. Jeg ville da støtte holdet uanset hvad... Især nu!!!!


asroma87
790 indlæg.
d. 09/12/15 23:00

Nu må Rudi da snart blive smidt på porten! Intet hænger jo sammen og spillerne virker helt fortabte på banen.

Lad os håbe vi er heldige og trække Zenit eller Wolfsburg men prøv og tænk hvis vi trækker Real, Bayern, Chelsea, Man City eller Atletico Madrid... Vi bliver jo slagtet fuldstændig! Puha

Og så venter Napoli i weekenden...

Godnat

1

asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 23:04

Man føler virkelig med Leverkusen. Nej hvor pressede de bare på og havde vanvittige chancer


DeRossi16
350 indlæg.
d. 09/12/15 23:07

Eneste positive fra dagen (udover polakken) er vi holder nullet. 3 gange i denne sæson. Jøses man!
Godnat!


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 23:10

Jeg har sgu ikke ondt af Leverkusen. Vi var bedre end dem i vores to direkte opgør og de mødte altså dette Barca-hold: TerStegen - Adriano Bartra Vermaelen Alba - Rakitic Samper Kaptoum - Messi Sandro Munir. Tilmed i en kamp hvor Barca intet havde at spille for.


Nicklas95
315 indlæg.
d. 09/12/15 23:12

Hold kæft jeg synes i er tamme at høre på!

Vi vidste allesammen at den her gruppe skulle afgøres mellem Roma og Leverkusen indbyrdes opgør, og der var vi KLART bedst! At Barcelona så stiller op med 8 reserver spillere i aften, havde ingen forudset inden første gruppekamp. Leverkusen har ikke fortjent en skid fordi de kan udspille 7 u21 spillere.
Roma spiller en lorte kamp i aften, og synes også tiden er ved at være forbi med Rudi, men ikke desto mindre synes jeg det er FULDT fortjent at vi går videre efter 6 kampe.

+ Dzeco er piv ringe

[Rettet af: Nicklas95 - 09/12/2015 - 23:12]


asromadk
3083 indlæg.
d. 09/12/15 23:12

Kan du have ret i. Men når man lige ser highlights (jeg så ikke kampen), så er det jo vanvittigt. De er millimeter fra konstant.


Nicklas95
315 indlæg.
d. 09/12/15 23:16

Enig i at vi er heldige i aften, men ikke i at det er ufortjent at vi går videre eller at Leverkusen havde fortjent noget.


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 23:16

Hehe, jeg så kampen samtidig med Roma-kampen. Men jeg fattede faktisk ikke hvor vigtige deres mange, mange afbrændere var, fordi jeg af en eller anden årsag havde fået en idé om at Roma var ude med uafgjort mod Bate:) Men ja, de var da pisse uheldige, men de var jo så bare heller ikke gode nok, særligt med tanke på det Barca hold de mødte.

Den redning Terstegen har med armen til sidst er virkelig smuk :)

1

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09/12/15 23:17

Hvad angår Dzeko, så bruges han helt forkert. Få den mand ind i boksen og giv ham nogle bolde at arbejde med, så skal han nok bombe


Romaneren
573 indlæg.
d. 09/12/15 23:35

Et eller andet sted må man også bare se isoleret på det og konkludere, at det fandme er en i orden præstation at gå videre.

Da man hørte, at gruppen var BATE, Barca og Leverkusen havde man da bestemt sine betænkeligheder. Tror at de fleste af os havde solgt den for en andenplads inden gruppen gik i gang - også selvom det krævede en snitter af Barca og to meget lunkne kampe mod BATE.

Nu skal vi finde formen igen, hvor CL-presset er af os - FORZA!


Tomas R
358 indlæg.
d. 09/12/15 23:55

Men hvordan skal vi finde formen????
Vi har lige haft et par bløde kampe mod Atalanta og Torino...

Det er sgu Napoli, der venter søndag.

Vi får røvfuld... Og hvad så?!?


Lupo1927
30 indlæg.
d. 10/12/15 19:06

Man skal have lov til at være irriteret når holdet ikke præsterer, men gud hvor bliver jeg deprimeret af den negative tone der (næsten altid) er på dette forum...

Det var bestemt ikke en god kamp og polakken reddede vores røv i et par situationer, men der var samtidig adskillige lige-ved-og-næsten situationer hvor vi kunne/burde have scoret.

Men lad os da hellere bruge krudtet på at forbande spillerne og især træneren ad helvede til - det er så pisse konstruktivt :-)


Denner
432 indlæg.
d. 10/12/15 20:51

At vi ikke kan slå Bate i 2 omgange er mig en gåde, for satan det er 6 point hvis vi skal være et tophold!


Seneste Nyheder

Sassuolo - Roma
(20/05/18) 17 2


Roma - Juventus
(13/05/18) 0


Cagliari - Roma
(06/05/18) 0


Roma - Liverpool
(02/05/18) 34 0


Roma - Chievo
(28/04/18) 1


Liverpool - Roma
(24/04/18) 43 2


SPAL - Roma
(21/04/18) 12 0


Roma - Genoa
(18/04/18) 13 0


Lazio - Roma
(15/04/18) 0


Roma - Barcelona
(10/04/18) 35 0