Login
Glemt password Opret bruger

Torino v Roma

Kategori: Optakt

Kilde: Tottithorsen

Skrevet d. 05/12/15 13:43 af Tottithorsen

Et kriseramt Roma hold er rejst til Torino. Holdet har ikke præsteret særlig godt de sidste 3 kampe som har givet blot 1 point så det er en særdeles presset Rudi garcia og Romas ultras har i den forgangne uge luftet deres utilfredshed ved at placere 50 kg gulerødder Foran træningsanlægget med et skilt hvorpå der stod "velbekomme kujoner"!

Gervinho er klar igen som dagens gode nyhed.

Følgende 11 forventes fra start

De sanctiS
Florenzi manolas Castan digne
Naingollan DDR pjanic
Iturbe dzeko falque

Kampen kan ses på krølben med kickoff kl 15

Forza Roma






59 kommentarer


DeRossi16
350 indlæg.
d. 05/12/15 14:24

Gervinho er tilbage! Vigtigt tænker jeg, han kan bidrage med noget som er lidt ekstra ordinært..

Ser det lidt som en vind eller forsvind kamp for garcia. Ikke nødvendigvis point mæssigt - men med spillet. Har sejlet helt de sidste kampe.

Derudover drømmer jeg om 2 mål fra Dzeko! I åbent spil. Hvis vi skal lege med nu, hvor juve er tilbage - kræver det han begynder at garne!


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/12/15 15:04

Gervinho kan gøre en stor forskel, men han har jo også sine dårlige perioder. Lad os da bare håbe, at han starter hvor han slap!


FendeR
39 indlæg.
d. 05/12/15 15:11

Ja det bliver fint at få Gervinho tilbage. Er egentlig også glad, for at se Iturbe fra start. Skal hans potentiale forløses, bliver han nødt til at få flere kampe fra start af. Han har jo teknikken og farten, hans slutprodukt skal bare være bedre. Er optimistisk og tror på en 3-1 sejr :-) med kasser af Pjanic, Iturbe og Dzeko. Kom så Roma!


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 15:12

Iturbe er på bænken...


mester
365 indlæg.
d. 05/12/15 15:25

Hvorfor skal Dzeko rende rundt ude på siden ??
Han er sgu da boxspiller


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 15:26

Ja han bliver brugt helt forkert. Alt for tit ude af feltet.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 15:29

Gad vide om det var Garcias fyreseddel der blev underskrevet da Gervinho gik ud...


FendeR
39 indlæg.
d. 05/12/15 15:32

Ahhh ja har du da ret i Tottithorsen, tog bare den forventede startopstilling der blev nævnt i kamp-oplægget, for givet. Men nu får Iturbe så spilletid, desværre pga. skade en til Gervinho...


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 15:35

Viser hvor desperat Rudi er når han tager en skadet gervinho med fra start.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 15:39

Florenzi udskiftes eller rødt kort... Han er da helt fra den idag.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 15:41

Hvor er Iturbe dog bare håbløs..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 15:45

Hvor er Roma bare håbløse


mester
365 indlæg.
d. 05/12/15 15:48

Kampen ender ikke med 22 spillere på banen
Ikke med den tænding spillerne imellem


DeRossi16
350 indlæg.
d. 05/12/15 15:49

Hold nu kæft hvor er det dødsygt og fantasiløst at se på!


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 15:51

Det ligner jo præcis det samme som sidste år. En stor afklapsning - de fleste spillere mister modet og gnisten, holdet er uvenner, spillet elendigt og Garcia kan intet gøre.


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05/12/15 15:56

Vi mangler godt nok ideer, når det ikke lige kører for Pjanic. Jeg var aldrig fan af, at Ljalic skulle afskibes og jeg mener bestemt godt, at vi kunne have brugt ham nu!

Ved ikke om det bare er mig, men jeg kan virkelig ikke se, hvad det er Falcao bringer til holdet?


Lamela
1793 indlæg.
d. 05/12/15 15:57

Selvom, jeg var klar over, at midterhold og ned ad spillede med alle sine spille på sin egen halvdel, bliver jeg ligevel overrasket over, de kan finde på at så dybt og lavt så muligt.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 16:04

Falque er en alibi spiller. Han spiller baglæns uden at udfordre


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 16:07

Falque er en playmakertype der er afhængig af meget bevægelse omkring sig, så han har medspillere i løb at aflevere til. Og det er ikke tilfældet pt.


mester
365 indlæg.
d. 05/12/15 16:23


Snuse omkring Torino feltet ?
Så må næsen gerne være større !!


mester
365 indlæg.
d. 05/12/15 16:29

Er det hvad Roma har at byde på ?
Hvor herre bevares !!
Man må da håbe at De kan betale deres fans tilbage på onsdag


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 16:34

Kæft hvor er dzeko skarp


bobo
79 indlæg.
d. 05/12/15 16:36

digne er jo faktisk røvdårlig.
bare generelt


mester
365 indlæg.
d. 05/12/15 16:45

FUCK hvor vigtigt


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/12/15 16:45

JAAAAAA!!!!


Romaneren
573 indlæg.
d. 05/12/15 16:46

Pjanic er manden i den her sæson.


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/12/15 16:53

Vi kan ikke bruge Dzeko til en skid!


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/12/15 16:55

HOLD KÆFT ET LORTE HOLD


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/12/15 16:56

Fyr Garcia


Denner
432 indlæg.
d. 05/12/15 16:56

gal et cirkus


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 16:57

Flot rudiger!!! Ikke ufortjent at de udligner.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/12/15 17:00

Farvel og tak til Rudi Garcia!


Lund
227 indlæg.
d. 05/12/15 17:00

Selvfølgelig ærgerligt, at vi smider to point på en fejldom, men det ændrer ikke på, at vi spiller en forfærdelig og fantasiløs kamp. Gid vi havde en træner, der kunne lære holdet at mestre et presspil. Det minder skræmmende meget om sidste år efter Bayern!


Nicklas95
315 indlæg.
d. 05/12/15 17:01

Smid ham Dzeco adhelvedes til. FØJ hvor er han ringe.


asroma87
790 indlæg.
d. 05/12/15 17:02

Garcia er bare ikke god nok! Han skal skiftes ud nu


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 17:02

Var der ikke noget med at vi spillede ekstremt mange dårlige kampe uafgjort efter Bayern idste år ?


asromadk
3083 indlæg.
d. 05/12/15 17:04

Retfærdigt resultat. Men kampen bør jo vindes 1-3. Udover at vi for tiden bare ikke har det det, som vi før har haft; topholdsmentaliteten, som får kampene på vippen ud til vores fordel. Det ville være udueligt for hvilken som helst træner, når visse spillere ikke træder i karakter.

Manolas ligner en skygge af sig selv efterhånden. Nainggolan spiller sin dårligste fodbold nogensinde. Florenzi ligner 'den gamle', ustabile og uintelligente Florenzi igen. Iago er det man frygtede; fin men absolut ikke god nok. Pjanic prøver men stråler slet ikke som han burde.

Dzeko. Hvor skal man starte. Hvis endelig Garcias skal klandres for noget, så er det at han ikke er i stand til at få Dzeko kørt varm. Så må han sku starte med ham på bænken eller sådan. For det spil Dzeko ligger for dagen, det er det værste jeg længe har set. Man drømmer jo næsten om at Doumbia havde fået samme tillid som Dzeko nyder af pt - han har da en relativ høj scoringsprocent.

Rudiger er usikker - men han er relativ ung og synes ikke man kan klandre ham. Iturbe synes jeg spiller en rigtig god 2H, som måske vores bedste spiller.

Det er stadig ikke kampen for mig. Kampen, hvor RG bør fyres. Men nogen nydelse er det her ikke


Derudover. Det er selvfølgelig tyveri ved højlys dag som jeg ser det. Manolas går hårdt ind i den og rammer bolden og giver hjørne. Det er som jeg ser det ikke vanvittigt hensynsløst. Det er ikke engang en 50/50, 'en der kan dømmes', synes jeg. Jeg har meget svært ved at se, at det er Rudiger der laver noget forkert? Men måske jeg er blind.

Så tur har AS Roma bare ikke i den for tiden... God aften

[Rettet af: asromadk - 05/12/2015 - 17:09]


Kelevra
1091 indlæg.
d. 05/12/15 17:16

Hm jeg synes til gengæld at Rüdiger er alt for ubeslutsom i episoden der bliver til straffe. Det burde ikke være et problem for ham at lige vippe den væk, som minimum. I stedet er Manolas nødt til igen igen igen igen at ofre sig 120% for at holde modstanderen fra mål.


asromadk
3083 indlæg.
d. 05/12/15 17:20

Ja, helt sikkert. Han skal smide den ud af stadion. Men medierne skriver også at han lavede straffe. Jeg så det personligt som Manolas der i en tonsertackling giver hjørne og rammer også Belotti (EFTER bolden som jeg ser det)

Men nok om det. Skidt under alle omstændigheder.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 17:21

Ønsker til medlemspakken: brækpose og en anger management dvd! ;0)

2

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05/12/15 17:21

Ah sorry så fik jeg lige misforstået hvad du mente. Men nej, mener heller ikke Rüdiger laver straffe. :)



P.Totti
953 indlæg.
d. 05/12/15 17:33

Et skridt tættere på en fyring af Rudi Garcia. Fedt fedt.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 17:52

Jeg synes altså ikke at man kan fraskrive Garcia ansvar, selvom spillerne laver hjerneblødninger. Det er Garcia der er chefen, det er ham der skal sætte spillerne op mentalt til sådan en kamp, det er ham der skal instruere spillerne i hvordan kanpen skal spilles. Det lykkedes han altså overhovedet ikke med.

Florenzi var vel næsten det farligste vi havde idag. Hans højre forsvarsside lukkede også nogenlunde af. Nainggolan spiller også okay i en fri rolle hvor han kæmper godt og kommer i nogle fine situationer. Manolas gør det ok synes jeg.

Rudiger var rystende ringe på alle parametre. Defensivt var han usikker og mistimede flere gange. Og så ved jeg ikke om Garcia havde instrueret ham i at spille bolden fremad, men jeg har sjældent set så mange formålsløse boldet banket fremad uden et snert af tankekraft bag.

Dignes forsvarsside var jo pivåben for Peres idag. Samtidig med at han tvivlede alt for meget offensivt - horribelt.

De Rossi gør det okay defensivt, men fuldstændig ukoncentreret ved størstedelen af sine afleveringer.

Pjanic så man ikke meget til idag.

Falque var 1-2 sekunder bagefter holdet i sine tanker nærmest hele kampen

Gervinho nåede ikke rigtig at sætte sig i scene

Dzeko meget uinspireret, snotforvirret og uskarp.

Endnu en horribel præstation af Iturbe. Løber direkte ind i en modspiller 9 af 10 gange og den 10. gang mister han bare bolden. Manden løber jo alt for hurtigt i forhold til sine tekniske færdigheder. Han prøver ja, men holdet ville nok være bedre tjent med at han ikke prøvede så ihærdigt..

Alt for mange boldtab over hele linjen. Ingen offensiv gameplan overhovedet, alt overladt til spillerne selv. Jeg synes igen det er tydeligt at Garcia ikke får instrueret spillerne i nogle offensive bevægelsesmønstre. I stedet er det hele overladt til spillerne, og når de er så mentalt ramt som de er idag tør/kan de ikke!


DeRossi16
350 indlæg.
d. 05/12/15 17:54

Fuck hvor kan man se frem til en julpause, og alle spilleklar igen!! Man savner il capitano, når de står så defensivt. Han kan om nogen stadig splitte et forsvar ad..

Må nok også erkende jeg snart ser RG væk. Dog kun hvis erstatningen hedder Capello/Conte/spalletti.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05/12/15 17:58

Capello ind, få fikset Totti og vi vinder mesterskabet :D


Kelevra
1091 indlæg.
d. 05/12/15 18:06

asromadk
3083 indlæg.
d. 05/12/15 18:24

Sublim aktion af Manolas.

Men for mig er facit Dzeko. Han skal score på ihvertfald 1 ud af de 2 100 procentschancer han har. Så var det slet ikke relevant at holdet ellers sejler. Det er et vanvittigt angriberkomplekst Roma har haft i adskillige år, under adskillige trænere.

Den første Dzeko har på hovedet var omend endnu større end den han havde mod Barca. Han ligner nærmest en mand der er færdig på topniveau.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05/12/15 19:15

Garcia ryger næste weekend efter en uge med avancement i CL og nederlag i Napoli!!


chrisdinho
111 indlæg.
d. 05/12/15 22:06

Og Ljajic scorer for Inter, jaja... hold kæft det kører.


DanieleTotti
377 indlæg.
d. 06/12/15 08:36

Pallotta:

“I am pretty angry. I have a lot more meetings planned this weekend, both for the new stadium and with prefect Gabrielli.

Lyder godt med det nye stadion hvis der snart kan ske noget. Gabrielli er ham der har blokeret curvaen og vores ultras, det ville være fedt at få styr på det også.

Ikke noget om Garcia i det korte interview. Det er så det ærgerlige ved at have en præsident der ikke er til stede hele tiden.. Nogle ting må vente med at blive løst.


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/12/15 08:47

I mine øjne er ultras nogle kællinger. Tøsefornærmede som ikke støtter deres hold!
Håber de er på stadion onsdag for det er NU holdet har brug for dem mere end nogensinde.


Kelevra
1091 indlæg.
d. 06/12/15 10:27

Ja, jeg er også lidt uforstående. Mig bekendt er det en beslutning, som klubben ikke har nogen indflydelse på. Hvorfor så boykotte holdet? Mød op, støt holdet, og så kæmp i baggrunden for at få fjernet barriererne - sammen med klubben.


mester
365 indlæg.
d. 06/12/15 13:12

Og Destro scorer for Bologna , ja hvorfor ikke


mester
365 indlæg.
d. 06/12/15 13:50

Og igen er Destro på plads


Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 06/12/15 14:44

Det helt stort problem er vel bredden. Altså lige siden Salah og Gervinho blev skadet, har vi slet, slet ikke fungeret offensivt. Men der er bare ikke ordentlige alternativer. Dem har vi nemlig solgt. Ljalic kunne vi jo i den grad bruge. Men ak nej, de valgte at beholde Iturbe og satse på Falque som slet ikke er god nok til en start 11'er. Samtidig savner vi netop Destro, eller en anden god angriber, så Dzeko har noget konkurrence. Vi har jo dybest set kun én rigtig angriber i truppen - det er ganske enkelt skandaløst for en topklub!


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 06/12/15 17:23

Er enig i ret meget af det du skriver Liam. Men hold da op, hvor er Dzeko også bare skuffende!!
Jeg var SÅ glad, da vi købte ham - var sikker på, at han ville være en mulig kandidat til topscore titlen i serie a. Men shit han har skuffet. Og med hensyn til Iturbe - syntes virkelig han er så elendig og har syntes det altid. Har en lille datter, som vel besidder en bedre teknik end ham.
Han er hurtig, men så er det vidst også det!!
Gervinho og Salah er så savnet…..


Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06/12/15 18:13

Alle vores konkurrenter i toppen har 3-4 angribere som de kan veksle imellem. Vi har dzeko. Hvem har vi hvis han bliver skadet? Sadiq? Hent sanabria hjem. 3 mål i 9 kampe for sporting gijón i Primera division er godkendt. Bedre stats end dzeko !!
Useriøst. Destro og ljajic havde stadig pyntet på holdet. Iturbe er ringe så han sælges formentlig i januar vinduet. Men hvem henter vi ind?
Jeg er helt sikker på garcia er en færdig mand om 8 dage og de italienske medier beretter at spalletti har givet grønt lys til at vende tilbage. Er han den rette??
Tak til bologna Idag. Juventus må sidde og grine deres røv i laser over hvor ustabile toppen er i denne sæson. De er nu helt tilbage om mesterskabet og tager det vel igen ?!

[Rettet af: Tottithorsen - 06/12/2015 - 18:38]


Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06/12/15 20:59

Sanabria valgte så lige at lave et hattrick idag..

Enig, Juventus er i mine øjne klare favoritter nu!

[Rettet af: Crap_Bag - 06/12/2015 - 21:00]


Seneste Nyheder

Fiorentina v Roma
(03/11/18) 34 0


Roma - CSKA Moskva
(23/10/18) 27 0


Empoli - Roma
(06/10/18) 30 0


Roma - Plzen
(02/10/18) 27 0


Derby Della Capitale
(27/09/18) 37 0


Roma v Frosinone
(25/09/18) 39 1


Bologna - Roma
(22/09/18) 59 0


Champions League: Real Madrid - Roma
(18/09/18) 43 1


Roma - Chievo
(16/09/18) 0


Milan v Roma
(31/08/18) 38 0