Login
Glemt password Opret bruger

Fiorentina – Roma #FiorentinaRoma

ZOptakt.jpg

Kategori: Optakt

Kilde: Roma Club Danimarca

Skrevet d. 12/03/15 14:51 af chrfog

Det går stærkt i Europæisk fodbold og derfor igen tid!

Vi er nået til 8. dels finalerne, hvor vi skal på besøg i Firenze. Det er langt fra første gang, at vi møder Viola i år. Lodtrækningen betyder, at Viola og Roma møder hinanden i fem opgør i denne sæson på tværs af alle turneringer. Indtil videre er statistikken neutral med en sejr til hver og en enkelt uafgjort.

Ved lodtrækningen var det klart, at et italiensk hold var videre i kvartfinalerne. Det var dog langt fra ønskescenariet i begge klubber. Da fangrupperingerne på begge sider har ytret sig skeptisk. Det er svært at udpege en decideret favorit og det bliver med garanti to hårde kampe.

Montella havde rigtigt fået gang i et Viola-mandskab, der begyndte at ligne seriøse kandidater til en Champions League-plads. Salah har taget teten og startet målmaskinen. Med i kapløbet havde de dog også fåreavlerne fra regionen omkring Rom. De havde en helt anden mening omkring, hvem der skulle spille Chl næste sæson.

Det er dog et lidt andet Fiorentina-hold, vi ser i aften. Gomez er ude med skade, Babacar er lige kommet tilbage og er næppe klar. Diamanti og Gilardino er ikke skrevet på til Europa. Dermed bliver det på mange måder et andet Viola, vi forhåbentlig piller fra hinanden i aften.

Truppen:

Astori, Cholevas, Cole, Curci, De Rossi, De Sanctis, Doumbia, Florenzi, Gervinho, Iturbe, Keita, Ljajic, Manolas, Mapou, Nainggolan, Paredes, Pjanic, Skorupski, Spolli, Torosidis, Ucan og Verde

Forventede startopstillinger (CdS):

Roma

4-2-3-1


Skorupski; Torosidis, Manolas, Mapou, Cholevas; De Rossi, Keita; Florenzi, Pjanic, Gervinho; Ljajic


Fiorentina

4-3-3


Neto; Richards, Gonzalo Rodríguez, Basanta, Alonso; Borja Valero, Pizarro, Mati Fernandez; Joaquin, Ilicic, Salah

Dommeren:

Det bliver et spansk dommerteam anført af Antonio Mateu Lahoz

Kampen vises direkte på Canal8

Vi mødes selvfølgelig på Krølben, der igen slår dørene op og byder os velkommen indenfor. Det er lille-fredag og mange timer til, at du igen skal på arbejde eller i skole, mød nu op og lav en fest sammen med alle os andre! #UngOgDum

Totti er ikke med i dag – Betyder det no party?





2

79 kommentarer


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 15:01

Den start 11´er ligner en no party! Kun 2 mand der kan gå forbi en modstander, en midtbane med spillere der har klister på fødderne og beton under støvlerne!
Florenzi på toppen? Og så den græske bagkæde?
Tror vi skal være glade for en nulløsning



Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 12/03/15 16:16

Forstår ikke at Doumbia ikke starter inde. Blev han købt for at overtage Destro' plads på bænken? :O ..

Jeg har virkelig svært ved at se, hvad Rudi Garcia prøver på for tiden. Det giver jo ingen mening efterhånden!

1

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 12/03/15 16:36

"Forstår ikke at Doumbia ikke starter inde. Blev han købt for at overtage Destro' plads på bænken? :O ..

Jeg har virkelig svært ved at se, hvad Rudi Garcia prøver på for tiden. Det giver jo ingen mening efterhånden!"


Vi spiller ikke godt for tiden, og det kan i stor grad også tilskrives Garcia. Men at skælde ud og kritisere Garcia på grund af en startopstilling der er et gæt udført af Corrierre dello Sport er vist over stregen..



Det bliver spændende at se holdet uden Totti i aften. Om vi får De Rossi at se på banen til at sinke spillet må vi vente at se. Men jeg håber at Pjanic starter inde på den centrale del af midtbanen, for at udnytte hans evner som en kreatør. Idag har vi ikke Totti der dropper ned i rummet mellem midtbane og forsvar fra en angriber-rolle. Det burde give det rum til Pjanic, som så forhåbentlig kan brillere. Det bliver spændende at se hvordan Garcia får kabalen til at gå op i angrebet. Gervinho virker selvfølgelig som det oplagte valg, Fiorentina bør vel komme lidt frem ad banen og give lidt rum bag forsvaret.

[Rettet af: DanieleTotti - 12/03/2015 - 16:41]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 21:05

Vi prøver med Keita og De Rossi igen, jeg er ikke imponeret. Det bliver alt for stillestående, det har i hvert fald været tendensen, når vi har startet med de to.

Men det et vel efterhånden sidste chance for at redde sæsonen, mesterskabet virker helt urealistisk desværre.. Håber på noget vildskab idag, men frygter godt nok endnu en skuffelse!


mester
399 indlæg.
d. 12/03/15 21:05

Så lykkedes det at få mig til at gabe & kampen er end ikke begyndt
DDR Gab. Zzzzzzzzzz !!!!


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 21:23

Vi er slet ikke tilstede!!!


mester
399 indlæg.
d. 12/03/15 21:24

Hold på hat & briller , er Vi kommet på banen ???
Det er ikke til at se at holdet og RG er kommet for at spille sin chance , hvad være er
at de ligner nogle der hverken kan eller vil
Pinligt



mester
399 indlæg.
d. 12/03/15 21:25

FUCK DDR


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 21:25

Vi bliver klædt godt og grundigt af, TAG JER NU SAMMEN!!


noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 21:25

Det var ikke så kønt, Danni boy


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 21:26

Fuck nu af De Rossi, du er så latterlig dårlig, please håber at du får en fiber så du kan komme ud på bænken hvor du hører hjemme. Pinligt at den mand bliver ved med at finde vej til start-11'eren, samt agerer vicekaptajn. Vi Roma fans har fortjent mere end at skulle støtte sådan en tosse.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 12/03/15 21:27

må værre ærlig sige jeg ikke tror at Garcia kan nå mere med det hold her.. og at vi skal finde et andet koncept.kan ikke forstå han vil spille omkring feltet og så spille så langsomt vil være meget bedre at få Montella tilbage. der forstår at kontra og direkte spl vinder kampe!!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 21:28

Yes så er der allerede bedre, Re Rossi er skadet!!!!!!!! Ud med manden der ødelægger alt i Rom? Fedt fedt fedt.



Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 21:28

Nu skal De Rossi bare skiftes ud, ellers kan det hurtigt blive 5 eller 6-0 til Viola inden pausen!


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 21:28

Kamp for kamp, sæson for sæson, i mange, mange år har DDR simpelthen været mig en gåde. Hvordan at en spiller med et sådan omdømme, "verdensklasse" markat osv kan præstere som han gør. Det er simpelthen så udueligt og ikke et mesterskab værdigt.


Sofus
3087 indlæg.
d. 12/03/15 21:29

Hvad fanden laver De Rossi i dag...


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 12/03/15 21:29

montella spiller faktisk mod os som spallette spillede med roma, ingen rigtige angriber så vi har 4 forsvar der bare står og afventer... klogt træk


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 21:31

Han dribler igen i en presset situation med front mod eget mål?? Han er nok en af de mest naive spillere jeg længe har set!! Godt han blev skadet. Vi er en kæmpe joke igen Idag. Der er intet der fungerer. Hvad laver de til træning?


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 21:32

Og folk der stadig har optimisme omkring kampen og resten af Romas sæson, og Rudi Garcia som træner, er da fuldkommen blinde og naive!

Føj hvor er det det dårligeste, mest kedelige og ikke underholdene Roma hold jeg nogensinde har set, faktisk den mest triste "Top klub" jeg nogensinde har set.

Noengange forstår jeg ikke hvorfor jeg overhovedet ser Romas kampe!

1


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 21:33

Roma er ikke engang top 10 værdig!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 21:33

De Rossi fortjener slet ikke at trække trøjen over hovedet. Hvad har han nogensinde givet Roma andet end røde kort, hjernedøde boldtab, langsomt spil, arrogance og lign. Han er så uduelig. Gad godt at se en statistik på hvor mange kampe De Rossi har tabt som anfører, samt om han overhovedet har spillet godt med bindet om armen, jeg mindes det ikke. Han kan ikke klare presset, manden stikker halen mellem benene hver gang der skal præsteres.

De Rossi er en af de største grunde til at vi aldrig rykker os.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 21:34

Og så har vi allerede brugt 2 udskiftninger, jamen tju hej hvor det går! Kan i huske 1-7 kampen mod Bayern?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 21:34

Det skær i hjertet at se De Rossi fejle så hårdt. I alle de år jeg har interesseret mig for fodbold, har jeg ikke set en spiller, som brænder så meget for sin klub som Daniele.

@Skytte
Nej, det har jeg lykkeligt glemt ;-)

[Rettet af: Crap_Bag - 12/03/2015 - 21:36]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 21:34

Sæt mia hamm på banen... Det ville ikke være en svækkelse


mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 21:36

seriøst, ta' dig da sammen p.totti.

Vis da bare en lille smule respekt overfor en af klubbens mest loyale spillere. Du burde jo ikke skrive kommentarere under en kamp, hvis du ikke kan styre det.

3


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 21:36

Drop trænersnakken. Det jo ligemeget hvem der er træner så længe en spiller som DDR laver de ting der. Det ville blot bringe RG endnu mere i modvind hvis han ikke brugte DDR. Problemet er generationsskiftet der snart skal sætte sig. Problemet er klubben i sig selv og de forudsætninger træneren har.

kampen er stadig i live, så det er fint. Nu skal der bare lukkes af og så skal der scores vitale udebanemål

1

mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 21:36

præcis, crap_bag

1

noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 21:41

Vi bliver kørt over på midtbanen, det er utroligt at vi hvert angreb har omkring 1 midtbane spiller med oppe og presse, de andre sætter sig langt tilbage, og skaber intet, i modsætning kan man se fiorentina som altid har min. 3 midtbane spillere der er klar til at angribe.


Har aldrig, og jeg mener aldrig, aldrig aldrig aaaaaldriiig nogensinde set et roma hold der har spillet så intet sigende fodbold. Så er det fandme ligemeget om ddr fucker op 2 eller 3 gange, for hvis ikke skaber noget så får vi maks 1 point....


Lund
466 indlæg.
d. 12/03/15 21:42

Jeg må indrømme, at en hel del lige for tiden også falder tilbage på Garcia, som efter min mening træffer mange fejldispositioner. Jeg ville have lavet tre ændringer i forhold til dagens start 11'er. Når man har spillet så mange kedelige kampe i træk, så kan jeg ikke se fornuften i at stille det kedeligst mulige hold og tro på, at det kan ændre på tingene.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 21:46

Mexes - så loyalitet betyder at man kan slippe afsted med at spille vanvittigt dårligt gennem 5-6 sæsoner og stadigvæk starte inde.

Ak ja De Rossi er stor pga sin loyalitet for klubben, men han har heller aldrig givet klubben andet end den. I Italien opnår man kæmpe atatus for loyalitet, hvilket for min skyld ikke gør noget, det skal bare ikke have betydning på udvælgelse. Hvis man ikke er god nok, må man vige fra andre ligemeget status.

De Rossi er typen der KUN skal rydde op foran forsvaret, så er han god. Men af en eller anden grund, enten træneren eller ham selv, tror ofte at han er Pirlo og skal agere vores spilopbygger. Manden har ingen kreativitet, skaber intet og har uffatteligt mange boldtab. Hans rolle er så forkert som noget kan være. Det bedste er at man spiller helt uden om De Rossi fordi han dræber alle angreb.

Kan skam godt styre mig, siger bare sandheden som nogle ikke kan klare. Måske også dem som er totslt blinde overfor den kæmpe krise vi har været i siden sidste sæson, intet fungerer. Taktikken er helt væk i serie a. RG har mødt muren 15-20 gange, hvilket viser hans manglende evner. Totti og De Rossi er alt for store. Vi har formøblet en masse penge på absolut intet.

Hele setuppet er under al kritik

3

asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 21:50

Det er svært. RG er nødt til at have spillere der præsterer;
1) boldfaste på midten
2) offensive spillere der præsterer.

Han har absolut intet at arbejde med pt virker det som. Om det i bund og grund er hans skyld (træning, motivation), det ved jeg ikke.

Men for mig står facit omkring spillerenes præstationerne mere centralt. Så længe Iturbe, Ljajic, Gervinho ikke snart begynder at komme igang- så er det jo ligemeget hvilken træner vi har

1


mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 21:50

Du lyder som en, der kun har fulgt Roma i år ift. dine holdniger om De Rossi. Vanvittig dårlig de sidste 5-6 sæsoner...? Ja, okay. Det står du jo fri til at mene. Lad os hellere lad den ligge.

On topic.
Hold op, hvor spiller vi - igen - håbløst. Håber på en trods reaktion efter pausen.

(nej nej nej, ljajic...)


mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 21:51

Sjældent set et tophold med SÅÅÅ lidt selvtillid!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 21:57

Mexes- jeg har skam været roma fan de sidste 20 år. Jeg har bare snart svært ved at mindes at De Rossi over en længere periode har leveret præstationer i niveau med hams status som "verdensstjerne" "klassespiller" og andre superlativer.

Synes han de sidste par år har set fuldstændigt udbrændt ud. Han ser ikke fit ud, han sr blevet tung og ligner generelt noget der er løgn med det usoignerede skææg.


Lund
466 indlæg.
d. 12/03/15 21:57

Meget dårligt kan unægteligt siges. Forfærdeligt at vi mister Manolas, men et par rosende ord skal sendes Florenzis vej. Han udviser den rette vilje og spilforståelse.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 22:00

Iturbe og ljajic har vel været de eneste der har kunnet være 1. Halvleg bekendt. Resten under niveau. Florenzi?? Han er da helt væk


Kvistus
1556 indlæg.
d. 12/03/15 22:00

Roma - Serie B bold siden Roma 1-7 Bayern



mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 22:01

Det kan være hukommelsen falder med årene så - jeg mindes en stor sæson fra De Rossis side så sent som sidste år.
Desuden er der også forskel på "verdensstjerne" og "vanvittig dårlig" - i hvert fald i min optik.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 22:03

Vi kan jo godt være med, hvis vi slipper tøjlerne lidt, mere af det i 2. halvleg tak!

@P.Totti
Er faktisk enig i mange af dine synspunkter, det kunne dog være rart, hvis du kunne formidle dem en smule mere velovervejet, fra tid til anden ;-) Lige mht. De Rossi, så er jeg altså ikke enig. Han har haft mange fremragende kampe i Roma-trøjen, men som du også nævner, så skal hans rolle nok være mere simpel. Især hans seneste form taget i betragtning. Jeg husker ham dog også for adskillige Pirlo-agtige afleveringer og glimrende langskudssmål. Han har dog ofte haft problemer med overtænding, nærmest som om han har villet det for meget, hvilket så har givet bagslag, i flere tilfælde..


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 12/03/15 22:03

Nu er det ikke en kæmpe fadæse at spille lidt afventende i udekampen i knock-out runder - det gør andre hold altså også. Men holdet ser generelt meget ussammenghængende ud. Det virker som om at forsvar-midtbane-angreb ikke arbejder ud fra den samme plan. Og det må i sidste ende falde tilbage på Rudi Garcia og trænerstaben. Det er deres ansvar at få holdet til at fungere som en taktisk enhed! Men jeg er også helt enig i at der ikke er nogen af offensivspillerne der rigtig præsterer. De arbejder slet ikk sammen.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 22:05

Savner den gode gamle 4-2-3-1 formation under Spalletti. Kunne meget vel se sådan ud:

De Sanctis

Maicon - Manolas - Mbiwa - Cholevas

Keita - Nainggolan

Ibarbo Ljajic Gervinho

Doumbia


Så skal vi nok vinde fodboldkampe, hvis vi spiller sådan!

1

Kvistus
1556 indlæg.
d. 12/03/15 22:06

Det er til gengæld en kæmpe fadæse at spille lidt afventende, når man ikke kan finde ud af andet og ikke gør det med vilje.


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 22:06

Nu vender vi den, 1-2 og så vil det igen stå som et spørgsmålstegn hvorfor vi starter ud så ringe for tiden.


God 2H



DanieleTotti
790 indlæg.
d. 12/03/15 22:10

"Det er til gengæld en kæmpe fadæse at spille lidt afventende, når man ikke kan finde ud af andet og ikke gør det med vilje."


Men nu er det jo en knock out kamp, og vi er på udebane. Og det kan jo faktisk godt være at det er det der er planen i denne kamp..


noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 22:26

ingen ord, så i får en smiley... :(


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 22:27

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Kæft hvor er Roma en Joke! Og dommeren ligeså! og Ljajic ligeså!!!


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 22:27

Jeg gentager. RG kan overordnet set ikke klandres.

2

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 12/03/15 22:27

Ljajic må altså ud til sommer. Han præsterer for ofte for lidt og sjældent godt !


Sofus
3087 indlæg.
d. 12/03/15 22:27

Kæft hvor er det dumt at lade Ljajic tage den der. Man kunne jo se at han ville brænde.



Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 22:28

Neto skulle jo være sendt ud i bad, og Ljajic… HVAD FANDEN LAVER DU MAN!!!? Det jo som at få 2 hårde P****slag lige i ansigtet!!!


ASRMichael
368 indlæg.
d. 12/03/15 22:29

Lad da forfanden Pjanic om det straffe!!
Forfanden altså.
- KOM SÅ ROMA!


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 22:29

uforståelig kendelse. Det er vel enten gult til iturbe ellers rødt neto + straffe.


noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 22:30

Ja, det var vel en klar mål chance, så neto skulle vel ha set rødt.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 22:30

Nej nej, hvorfor i alverden lader man ljalic sparke aå vigtigt et straffe, det jo direkte latterligt, aom om han ikke har pres nok skulderen i forvejen. Der burde en af de ældre mere rutinerede spillere træde i karakter, jeg tænker Keita eller pjanic burde have sparket den. Alternativt skulle man lade iturbe sparke, selvom det blev begået mod ham selv. Endnu en kæmpe fejl af RG, advarselslamperne blinker. RG skal fyres idag ellers er sæsonen ovre, både serie a og EL.


Skytt0
1510 indlæg.
d. 12/03/15 22:30

Undskyld, men er bare så frustreret, som om at alt bare skal gå imod Roma hele tiden, dommere, trænere, spillere, skader, mentale problemer, dårlige præstationer, ulykker, og jeg kunne blive ved!

Vil stadig være stolt af at holde med Roma uanset hvad der sker!!

Forza Roma!!! Unico Grande Amore!!!

1


Kvistus
1556 indlæg.
d. 12/03/15 22:31

@DanieleTotti
Kan du så forklare det afventende spil mod hold som Empoli eller Chievo?


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 22:32

Mon ikke Gervinjo kommer ind for Florenzi snart, Fiorentina står ret højt, det kunne give muligheder..


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 12/03/15 22:36

Bedej sku da have rødt kort!!! Han har ingen intentioner om at spille bolden bare at Pjanic ikke må skyde mener at fratager ham en åben scorings chance!!!!


Lund
466 indlæg.
d. 12/03/15 22:38

Alt taler nok for den udskiftning. Jeg så nu gerne, at han bragte Doumbia for Ljajic i stedet. Man skal snart til at tro på ham, så flopprædikatet ikke også ender med at ramme ham på det mentale plan.

[Rettet af: Lund - 12/03/2015 - 22:40]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 22:40

Hvorfor har vi brugt penge på ham mbiwa? Han er på månen


mexes
2514 indlæg.
d. 12/03/15 22:42

!!!!!!!



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 22:43

Jeg forstår ikke den udskiftning, ved godt Ljalic brændte straffe, men Han er i det mindste kommer frem til lidt, Florenzi har været usynlig bortset fra et godt hjørnespark.

@Tottithorsen
Mbiwa har egenlig haft mange acceptable præstationer, men modgangen virker godt nok til at påvirke ham påfaldende meget, han virker nærmest ugidelig i mange situationer!?

[Rettet af: Crap_Bag - 12/03/2015 - 22:46]


Lund
466 indlæg.
d. 12/03/15 22:43

Florenzi slår altså nogle dejlige dødbolde og Keita er bedste mand i boksen for tiden. Sådan!!!!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 22:44

Sådan, men nok en gang er det keita der træder i karakter, vel set over hele sæsonen en af de bedste roma spillere. Han skulle have taget det straffe...


noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 22:46

Såååådan


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 22:49

Keita er en af årsagerne til vi spiller langsomt. Holder alt for meget på bolden. 35 berøringer hver gang han har den. Fint at lave nogle mål men det gør ham ikke til en af vores bedste.... Kom nu iturbe ram nu det mål for satan!!!
God indsats af ham Idag.
@crap bag: jeg bliver aldrig fan af mbiwa. Tung, tager for mange chancer, placerer sig dårligt etc :)

[Rettet af: Tottithorsen - 12/03/2015 - 22:50]


noroma
525 indlæg.
d. 12/03/15 22:50

Han har da været en af de eneste med lidt kreativitet idag? :)



P.Totti
1008 indlæg.
d. 12/03/15 22:56

Kan godt være at keita måske ikke spiller hurtigt, men han er sikker på bolden, er aggressiv uden bold, viser karisma og vilje, samt så har han efterhånden scoret en god håndfuld mål. Det er heller ikke for sjov at han bærer bindet om armen. Han har overstrålet De Rossi hele sæsonen og der er umidelbart kun plads til den ene af dem hvis vi skal vinde fodboldkampe. De Rossi er klar taberen i det puslespil.

5

DanieleTotti
790 indlæg.
d. 12/03/15 23:03

Fint udgangspunkt. Går ud fra taktikken virkede - afventende 1. halvleg, gå efter et resultat i 2. halvleg.

Hvor dårlige var vi egentlige? Vi holdt Fiorentina fra det meste, Ljajic brænder en 100 % chance og et straffespark, samt Keita havde en næsten fri header mere tidligt i kampen. Vi starter lidt sløjt og usammenhængende, men får spillet os ind i kampen. Acceptabel kamp syntes jeg.

[Rettet af: DanieleTotti - 12/03/2015 - 23:04]


asromadk
3631 indlæg.
d. 12/03/15 23:03

kedeligt eller ej, 1-1 ude i første kamp er vel iorden. Det nærmest utroligt af RG han formår at få resultater med de præstationer som spillerne bringer for tiden. kan han få kørt DDR langsomt ud af start 11 og så få de offensive igang, så bliver det en fin afslutning på sæsonen.

Rudi G Rudi G Rudi G, ham ka' vi li'.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 23:06

Ja men hvornår spiller vi 90 gode minutter??


Lamela
2782 indlæg.
d. 12/03/15 23:06

Det var stort plus for Roma at DDR røg så tidlig ud, samt Viola af en eller anden grund gik efter 2-0. Hvilket vi som Roma fans nok ikke skal brokke os over, da de seneste 9-10 modstandere vi har mødt med undtagelse af Lazio, stillet med 10 mand i felt.

Det åbnede op for Romas kontra maskine, eneste akne over kampen er dog, Manolas røg ud. Jeg magter virkelig ikke Astori.

[Rettet af: Lamela - 12/03/2015 - 23:08]


Lamela
2782 indlæg.
d. 12/03/15 23:08

Ja men hvornår spiller vi 90 gode minutter??

65 min. mener du vel?



Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 12/03/15 23:11

En af de bedre præstationer i nyere tidsregning og velsagtens et ganske fair resultat! Den burde vi kunne sikre hjemme i Rom, evt. med en forfriskende 0-0 løsning. -er sgu lidt træt af de her 1-1'ere, jeg kan faktisk ikke holde dem ud!

[Rettet af: Crap_Bag - 12/03/2015 - 23:14]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 12/03/15 23:14

Jeg mener at det er længe siden vi har spillet godt igennem 90 minutter. Ofte er vi piv ringe før pausen og vågner først efter pausen!! Stram op Roma
Er sabatini stiv? Johnson og milner? Tsk tsk tsk

[Rettet af: Tottithorsen - 12/03/2015 - 23:21]


De Rossi
63 indlæg.
d. 15/03/15 11:29

Så gerne De Rossi i forsvaret oftere.

Tottithorsen: Johnson ligner en handel. Synes den er besynderlig. Rigtig høj løn må man gå ud fra for en spiller der næppe tilføjer så meget som hans løn. Hellere Milner, men tvivler. Tror han bliver i England og også igen tvivlsomt om han ville kunne bidrage nok til at beretige den høje, høje løn. I øvrigt sjovt med de engelske backs i Serie A pludselig. Cole og Micah Richards i Serie A har ikke været en succes. Johnson har vist også toppet, hvorfor hive ham til også?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 15/03/15 14:53

Ved ikke hvorfor sabatini er blevet inspireret i at hente englændere som har toppet?! De er jo vant til en rigtig god løn og mener heller ikke Johnson kan bidrage med noget. Englændere ig grækere? Why!! Hent istedet en balanta. Argentina klinger sgu bedre i mine ører. En bagkæde med 3 grækere er sgu ikke godt nok. Imo er det kun manolas der er god nok til start opstillingen. Sig farvel til torosidis og cholebas.


De Rossi
63 indlæg.
d. 15/03/15 22:24

Det giver ikke meget mening. Milner ville dg give mere mening end Johnson og cAshley, men stadig? Grækere er i det mindste lidt kult, men enig, besynderligt på trods af det græske landsholds ry for at holde tæt bagtil (argh :-/ ) men Manolas har dog været fin. Og de to andre er vel ok som trup spillere. Men de skal helst ikke spille for mange kampe. Balanta lyder spændende, stærk forsvarsspiller. Med alle de skader osv. så måske en argentiner i forsvaret i morgen? Spolli?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 19/03/15 19:08

God start



Seneste Nyheder

AS Roma - Sassuolo
(17/03/24) 23 0


EL: Brighton - AS Roma
(14/03/24) 33 0


Fiorentina - AS Roma
(10/03/24) 72 0


Europa League: AS Roma vs. Brighton
(07/03/24) 14 0


Monza - Roma
(01/03/24) 32 0


Roma vs Torino
(26/02/24) 36 0


EL: Roma - Feyenoord
(22/02/24) 38 1


Frosinone vs AS Roma
(18/02/24) 32 0


EL: Feyenoord vs Rom
(14/02/24) 1


Optakt: AS Roma vs. Inter
(09/02/24) 17 0


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma