Login
Glemt password Opret bruger

Roma – Parma

ZOptakt.jpg

Kategori: Optakt

Kilde: Roma Club Danimarca

Skrevet d. 15/02/15 12:25 af chrfog

Parma har mildest talt ikke haft en god sæson. Spillet på banen har haltet gevaldigt og måske bunder det i klubbens overordnede situation.

Allerede i sidste sæson var der problemer for gialloblu. Det hele kulminerede, da Parma, på trods af en virkelig god sæson, blev nægtet adgang i Europæisk sammenhæng. I år har resultaterne ikke været med dem. De forsøger ihærdigt at spille flot fodbold, men det har bestemt ikke givet pote. Der er virkelig langt til den stime de havde i foregående sæson på 7 sejre i træk.

Parma har taget betonsko på og har placeret sig i bunden af tabellen. Med 9 point i 22 kampe af Parma på papiret ikke et hold, man skal frygte. Det lykkedes dog at holde stand mod Juventus i 89 minutter i kvartfinalen i Coppa Italia.

Roma spiller i dag i trøjer med kinesiske tegn på brystet. Det skyldes, at det kinesiske nytår starter i næste uge og dette skulle være en hilsen til alle de asiatiske fans. Fastelavn er tydeligvis gået direkte forbi næsen på klubben.

Cholevas har samlet ind til et mindre ostebord og sidder derfor over med karantæne. Maicon og Totti er ikke fitte til dagens kamp og sidder derfor helt over. Til gengæld er de to stjerner fra Elfenbenskysten kommet retur og begge er udtaget.

Truppen:

Astori, Cole, De Rossi, De Sanctis, Doumbia, Florenzi, Gervinho, Keita, Ljajic, Manolas, Mapou, Marchegiani, Nainggolan, Paredes, Pellegrini, Pjanic, Sanabria, Skorupski, Spolli, Torosidis, Ucan og Verde.

Forventede startopstillinger(CdS):

Roma(4-3-3):


De Sanctis; Florenzi, Manolas, Mapou, Cole; Nainggolan, De Rossi, Keita; Verde, Gervinho, Ljajic.

Parma(4-3-3):

Mirante; Cassani, Costa, Lucarelli, Feddal; Nocerino, Mariga, José Mauri; Rodriguez, Belfodil, Varela.


Kampen vises direkte på Canal8

På trods af et forfærdeligt attentat, så mødes vi på Krølben til dagens kamp. Vi krydser fingre for, at dette vanvid er blevet bragt til ende og vi kan nyde en fantastisk fodboldkamp i Krølbens trygge rammer





2

69 kommentarer


giannini
51 indlæg.
d. 15/02/15 12:51

Vi se spå Krølben :)

1


chrfog
333 indlæg.
d. 15/02/15 14:00

ROMA (4-3-3): De Sanctis; Florenzi, Manolas, Mapou, Cole; Keita, De Rossi, Nainggolan; Gervinho, Doumbia, Ljajic


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 14:01

Endelig noget fart i angrebet igen med ljajic som kreatør. Spændende


friitz
40 indlæg.
d. 15/02/15 14:02

er lidt ked af, at Verde ikke får chancen fra start, men håber han får et godt indhop i 2. halvleg :) Det skal være 3 flotte point vi får i dag :)

god kamp til alle :)


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 14:15

Også passe på man ikke presser verde for meget. Vigtigt han stille og roligt finder sin plads på holdet og bevarer begge fødder på jorden. Han er trods alt kun 18 år...

1

Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 15/02/15 14:17

Spænende med Doumbia :)


friitz
40 indlæg.
d. 15/02/15 14:19

@Tottithorsen - det kan du have en god pointe i ;)



asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 14:58

Men Verde er brandvarm - jeg kan godt følge dig thorsen, men frygter lidt han ikke bliver bragt, og med folk der vender tilbage nu, så ryger han sikkert alt, alt for langt væk fra holdet.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 15:34

Klart straffe til parma. Begge hænder i ryggen! Sæt nu tempoet op Roma


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15/02/15 15:34

Jeg er ikke voldsomt begejstret for De Rossi og Keita konstellationen, de er vel begge bedst på de defensive midt? Havde nok hellere set Pjanic eller Paredes inde for f.eks Keita, især med tanke på at vi spiller hjemme mod et af de svagere hold..


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 15:35

Pjanic er syg og ikke med Idag.. Kæft det er utroligt vi ikke kan dominere mere end vi gør mod bundproppen som har 9 point. Igen gå-bold uden ideer !!! Det må være en fornøjelse at møde os for vi har intet presspil. Tag jer sammen. 1 skud på mål efter 40 minutter. Jøsses

[Rettet af: Tottithorsen - 15/02/2015 - 15:42]


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 15:43

Forstår slet ikke hvad Doumbia skal så langt nede i banen (han udfylder bare Tottis måde at spille den forreste plads på). Og det er han slet ikke god nok til. Taber konstant bolden.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 15/02/15 15:46

svært at blive klog på yanga mbiwa når han spiller. Hvilket ben er hans favorit? nogengange er han meget elegant i hans boldomgang, andre gange ser det totalt tilfældigt ud, men ender somregl med at lykkes:)



mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 15/02/15 15:54

AS Roma går en stor fremtid i møde...så jeg vælger at glemme denne første halvleg og ser frem imod en molto, molto bedre anden halvleg og et super determineret Roma squadra.


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 15/02/15 16:14

Så er det vidst på tide med de første udskiftninger! Ind med Verde og Paredes, ud med Keita og Gervinho/Doumbia, tak.


mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 15/02/15 16:16

Er det en genudsendelse af første halvleg? Parma spiller klart bedre forsvar end Roma evner offensivt. Hov, nu kommer Verde på banen - noget skal ske.

[Rettet af: mmmdkRoma - 15/02/2015 - 16:17]


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 16:17

Smukt skift af RG. DDR bringer absolut intet fremad banen og nu skal der altså noget vildskab på banen fremadrettet. Ingen var oplagt at tage ud, så synes det er godt set. Ninja og Keita kan sagtens klare den alene på CM


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 16:18

Doumbia har ikke været god og var måske oplagt. Men det er rigtigt at beholde ham på banen. Falliterklæring at tage ham ud efter en times spil


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 16:38

Kæft hvor er vi ynkelige!!!!

1


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 16:41

Hold nu op hvor er Verde god. Han må ikke spille mindre end det her. Hvis ikke han starter så SKAL han have 30 min. Ham her må vi ikke fucke op (som vi har gjort det med så mange andre).


mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 15/02/15 16:43

Verde er det eneste lyspunkt i dag.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 16:44

Vores bedste mand Idag


mmmdkRoma
104 indlæg.
d. 15/02/15 16:52

Jeg håber ikke der er ret mange i Kina, som så det her makværk. Ingen grund til at at sige mere. God søndag!


tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 16:54

Som Parma vil spille i dag, vinder vi nok 9/10 af disse kampe. I dag var desværre den ene kamp, hvor det er stolpe ud, og der ikke kommer 3 point på kontoen.

Verde virker super interessant.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 16:56

Rudi har igen fejlet. Stillet med 2 pisse trætte afrikanere som ikke kunne tage 3 med en badebold. Har ikke ord for hvor ringe vi er men kan kun igen sige ordene MANGLENDE VINDERMENTALITET !!!! og jeg skal ned og se dem vs Juventus. Forventer en ordentlig snitter. 1-7 er et godt bud!!
Vi fortjener ikke at vinde en skid.. Igen er det når vores unge folk kommer på banen at der kommer lidt vildskab og energi ind i spillet. Jeg glæder mig rigtig meget til sommerpausen
Føj



asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 16:57

Kan godt lide presset vi får lagt til sidst, og jeg kan godt lide det er med Verde og Sanabria i aktive roller. Parma spillede bedre end deres historik beretter om, de stod ikke helt dårlig defensivt.

Men at start 11'eren slet ikke formår at åbne op for det, det er sku ikke helt godt og RG har noget at lave på træningsbanen. Doumbia skal ikke så langt ned i banen og samtidig finde de rigtige steder (han stod ofte i samme, forkerte positioner som Destro - der jo viser idag at han godt kan lave mål). Det må være i taktikken den går gal - spillerne skal jo have en ide om hvor de skal løbe hen og hvordan medspilleren vil spille bolden.


Men altså altså altså hvor er Verde bare et lyspunkt. Han har mere energi og farlighed på 30 minutter ene mand, end resten af holdet i 60 minutter. Han har et par svipsere idag, og burde have fået mere ud af den sidste chance - men det er netop derfor han skal have meget mere spilletid. Skal man præstere godt, så kræver det at man også fejler lidt og så få elimineret nerverne, usikkerheden og fejlene til et minimum.

Mod et hold som Parma burde man have stillet op fra starten af med kun 2 ud af de 3 CM. Det synes jeg han burde skrive sig bag øret RG. Der er ikke brug for Ninja/Keita/DDR - men blot 2 af dem og så kan en spiller som Verde bringe noget offensivt istedet.



Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:02

# Tottihorsen

Desværre er der kun få der giver du og jeg ret i, at rudi garcia gang på gang fejler.
Hvorfor man bruger en gervinho, der mangler kampform fremfor spillere som Sanabria eller Verde er mig en gåde. Det eneste gervinho bidrog med, var fejlafleveringer og afbrændinger ved 100% chancer foran mål. The same over and over!

De seneste statistikker for ligakampene; 5 uafgjorte & 1 vundet :O :O


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:04

Det er bare lidt sørgeligt. Man sidder med følelsen af at en startopstilling fra sidste uge havde vundet 3-0 idag. Ved ikke om RG har fejlet, det er sku spillerne som har fejlet. Men RG lod sig forblænde af afrikanernes hjemvenden. Måske han bare skulle have kørt med dem der var spillet godt igang, og så havde han jo haft nogle super-subs.


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:05

Hahaha. Mangler manden kampform? Det er vel lige omvendt - han er træt og burde lige have haft en puster. Hahaha


tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 17:05

"Hvorfor man bruger en gervinho, der mangler kampform"

#Facepalm


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 17:06

Rudi raus. Fejl på fejl og han formår ikke at motivere spillerne

1


tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 17:07

Enig, Rudi raus. Kæft han spillede dårligt!!


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:07

Hvordan vidste jeg bare at i 2 " tdj89 og asromad" ville svarer på mit indlæg. Ja jeg synes da han mangler kampform mht til ligabold. Han har jo fraværende fra holdet i over en måned og har været træt. Det er det jeg mener med det. At spille 3-4 kampe for ANC er ikke det samme som serie-a.

[Rettet af: Daniel-Cumen - 15/02/2015 - 17:08]


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 17:08

Næ men han valgte igen forkert start 11'er så ja han spillede sine kort dårligt. Lad os nu bare få ancelotti som træner i den nye sæson

[Rettet af: Tottithorsen - 15/02/2015 - 17:09]


tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 17:10

Haha, hvem havde troet, at asromadk og jeg vil blive sat i samme bås.

Daniel, når du snakker om, at Gervinho mangler kampform, udstiller du din uvidenhed på en meget stupid måde.


Få Tottithorsens Skype, så I kan snakke internt. Du kan starte med, at snakke om Gervinhos manglende kampform, hvorefter han fortæller, at vi skal hente Real Madrids træner. I kan sikkert få meget sjov ud af, at overgå hinandens retarderet forslag.

[Rettet af: tdj89 - 15/02/2015 - 17:12]


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 17:12

Han mangler ikke kampform. Tværtimod var han træt efter en lang ANC og flyvetur


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:14

# Tottihorsen

Det nytter ikke at forklare "tdj89" angående Rudi Garcia og holdets mangler osv. jeg har prøvet og prøvet, men han forstår sku' intet. Han er ikke i stand til at modargumentere eller forholde sig objektiv.

Prøv at læs nogen af kommentarerne i de tidligere kampforums og så vil du se hvad jeg mener. Sidst jeg debattere med ham vandt holdet ikke. Og siden er det spillet 3 kampe hvor holdet har vundet 1. Men han kan stadig ikke se problemener.



Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:15

Ellers tak du. jeg nøjes bare med at skrive her. Og ja jeg uviden og du ved alt :D Du er så klog og smart, at du sætter folk på plads med dine argumenter :O :O :O :O


chrisdinho
116 indlæg.
d. 15/02/15 17:17

Doumbia er da slet ikke manden der kan score 10-15 mål for os. Han er da dårlig.
Og hvad sker der med vores hold? Har Garcia ikke mere at komme med? :(

I aften vinder Juve skabet og vi skal snart være nervøse for vores 2 plads.

1

asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:19

Jamen jeg er ikke engang uenig - Gervinho skulle nok ikke have været i starteren. Men at melde ud af han mangler kampform, det er jo bare noget vrøvl.

Kortene kunne have været blandet på mange forskellige måder idag. Sanabria kunne måske have fortjent en start efterhånden? Verde? Men facit er vel også bare, at hvis Ljajic (som var den bedste i 1H), havde smadret den i krogen efter at han havde lavet en kanal, så havde alt været godt og så havde i næppe brokket jer. Tværtimod havde i sikkert skrevet "fantastisk med Gervinho tilbage og super-Doumbia". Også selvom de ikke havde gjort noget særligt væsen ud af sig.

Det er vel bare fakta, at der er mange mulige startere til de 3 forreste pladser. Jeg synes ikke der var noget helt oplagt idag, så RG's starter kan godt forsvares. Der er også mange ting der bare ikke vil lykkes idag, og selvom det var en "must win" kamp, så er det sku ikke verdens undergang. Nu troede jeg vi var blevet enige - alle sammen - om at vi ikke skal spejde efter mesterskabet.

God vind til Cesena i aften!


tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 17:21

Chrisdinho, det skal du gøre bedre.

"Doumbia er da slet ikke manden der kan score 10-15 mål for os. Han er da dårlig." Er virkelig retarderet skrevet, men det topper altså ikke Tottithorsens Ancelotti udmelding.


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:23

Det er simpelthen så sjovt. De der "NU vinder Juventus mesterskabet" kommentarer bliver simpelthen så tomme når de kommer efter HVER kamp siden runde 3. Altså tag nu lige en slapper og køl ned.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 17:25

Jeg spejder ikke efter mesterskabet, men vi kan vel blive enige om
At det er for ringe at vi ikke slår et af Europas pt dårligste hold!?
Synes det er en fadæse og igen udnytter vi ikke muligheden for at lægge afstand til Napoli. Vi er meget afhængige af CL og det sker ikke med de resultater.
Vi har nu spillet uafgjort hjemme de sidste 5 mod empoli, sassuolo, parma, Milan og Lazio.
Sørgeligt især mod de første 3 nævnte hold. Dem
Skal vi kunne nakke.
Grunden til jeg vil have Rudi ud er at jeg synes der mangler en del. Idag mangler der igen energien. Vi burde smadre dem og lukke kampen hurtigt men vi går rundt og er glade for at have bolden uden at skabe noget. Vi er slet ikke direkte nok men det skyldes også vi kørte med 3 defensive CM fra start. Se hvor meget det ændrede sig da verde kom ind
Ift ancelotti så har man vel lov til at drømme? Han har jo tidligere meldt ud at han en dag ønsker at være træner for Roma så hvorfor ikke...

1

[Rettet af: Tottithorsen - 15/02/2015 - 17:27]



asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:28

Ja, jeg synes også vi burde have vundet 5-0, men prøver også bare at se det i et større perspektiv. Og der er løsningen ikke - i min verden - at smide træneren på porten. Ligger vi efter 38 kampe ikke nummer 2, så vil jeg gerne tage diskussionen. Måske.

Og det der "europas dårligste hold", det synes jeg man skal tage med modifikationer. De ramte en god dag og havde heldet på deres side. Sådan er det jo bare nogle gange. De har faktisk et fornuftigt hold, og det er nok mere uroen i klubben fremfor spillernes kvaliteter i sig selv, som er problemet.

En sejr havde været smukt, men sådan gik det ikke idag.


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:31

"men vi kan vel blive enige om
At det er for ringe at vi ikke slår et af Europas pt dårligste hold!? "

Du har ret! Alle på nær de to "tdj89 & asromadk" mener at man bør slå parma… og i øvrigt også de andre hold du skrev, når man ligger som 2'er, og kæmper med om mesterskabet osv. Men sker det ikke, så må man jo se indad og se hvad man gør forkert og hvad der kan gøres bedre.

[Rettet af: Daniel-Cumen - 15/02/2015 - 17:32]


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:32

Hvis I helt alvorligt kan se indad og sige at I havde forventet et mesterskab og målsætningen skulle være et mesterskab, så kan jeg da godt følge Jer til dels. Men tag nu en dyb indånding og overvej målsætning kontra trup kontra forudsætninger (skader, fravær etc).

Jeg havde målsætningen om mindst 2.plads, så jeg kan ærlig talt ikke være skuffet over sæsonen ej heller RG. Synes han gør det fint med den trup han har, og viser måske vigtigt af alt en smule initiativ efterhånden som følge af alle skaderne og fravær. Unge spillere kommer ind. Jeg synes stadig han har noget taktisk/opstilling, han skal blive mere smidig i, men det er sku ikke noget jeg har lyst til at smide ham på porten for pt.


ClausA
263 indlæg.
d. 15/02/15 17:41

Sku ingen undskyldning idag. Og selvom Parma har alle mand bag bold og ikke prøvede på noget andet end nogle få kontra, så skal de fandme være bedre end Parma og kunne splitte deres forsvar ad. Bænken ser godt nok også skidt ud. Der er intet skræmmende at kunne smide ind, udover verde, men elles var alle udskiftninger da total forudsigeligt. Jeg fatter ikke de ikke prøver et andet system. Ham må skuda snart indse at den bold de spiller ikke fungere mod hold som stiller sig helt tilbage ikke fungere. Parma gør ikke alt det rigtige. De lukker flot ned og prøvede ikke at vinde kampen.

2

Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:45

Rudi Garcia er bare en heldig mand for tiden. Selvom hans taktik har fejlet siden nederlaget til Bayern tilbage i efteråret, så har han været heldig med, at de andre titeludfordrer (Lazio, Napoli, Inter, Fiorentina og Milan) ikke har kunnet udnyttet romas dårlige stime og derudover selv præsterer bedre. Havde Napoli f.eks. vundet igår, så tror jeg for alvor at det var gået op for folk, hvor ringe holdet tilstand har været på det seneste.


ClausA
263 indlæg.
d. 15/02/15 17:46

Jeg mener ikk Rudi garcia er en dårlig træner. Men tvivler på han kan tilfører holde mere. Af alt respekt for hans arbejde

1


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:49

Respekterer også at I synes det. Men vi har vel lov til at være uenige :)


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:55

Ja præcis. Tilføje mere. Det har jo ikke været tilfældet i et godt stykke tid nu. Hvor længe skal man blive ved? Jeg synes lidt Rudi' situation ligner Rafa Benitiz' i Napoli. Begge træner har løftet holdet. De haft gode tider, og løftet niveauet lidt. Men over en længere perioder viser statistikkerne og indsatsene i kampene, at de måske ikke kan få mere ud af spillerene. Det behøver ikke at være noget negativt, men der sker bare ikke mere.


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 17:57

Lige en sidste gang for onkel Knud her. Så i mener, virkelig, at klubben skulle kalde til pressemøde i morgen formiddag og meddele man har fyret Rudi Garcia? Altså sådan helt seriøst. En fyring. Nu her.

Og hvad skulle planen så være? Realistisk set? Hvor vil man hen? Hvordan kan man se det som noget der bare minder om en løsning på vores 'forfærdelige 2. plads'.

Er sikker på det ville sætte en lavine i gang og så er vi tilbage i smudset næste sæson og vil gå nye 10 ekstremt middelmådige år i møde.


Daniel-Cumen
136 indlæg.
d. 15/02/15 17:58

# asromadk

Har vi givet udtryk for at du eller andre ikke må være uenige.

Det er sku' da dig og tdj89 der går til angreb på folk der kritiserer Rudi garcia. I skriver at folk er uvidne og lukker vrøvl ud osv. Nedgør folk og opfører jer barnligt, fordi man ikke tænker det samme som jer.

Du er medlem af RDC, så måske burde du lade folk argumentere for deres sag og modargumenter, fremfor at skrive at folk lukker vrøvl ud osv. Lidt barnligt!

[Rettet af: Daniel-Cumen - 15/02/2015 - 17:59]


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 18:04

Igen er jeg direkte uenig. At kigge mod Napoli skulle være for at begræde, fra et Napoli synspunkt, at man mistede Mazzari. Der kan man snakke om en parallel.

Diskussionen vi er uenige om er jo netop, hvorvidt det er 1)samme træner + kontinuitet hele vejen rundt i klubben, eller om det er 2) indkøb af spillere + træner på det rigtige tidspunkt til at 'hæve' det hele, der er at foretrække.

Det er vel denne diskussion vi er uenige om. Mazzari stod om nogen for Napolis fremgang, men de kunne ikke holde på ham. Ny træner ødelagde det ikke, men gad vide hvad Mazzari kunne have ført Napoli til, hvis han var blevet.

Det eneste sted version 1 muligvis kan fungere er jo i de helt store klubber. Der er vi bare ikke, og det må deres være kontinuitet vi skal fokusere på.

1

[Rettet af: asromadk - 15/02/2015 - 18:14]


asromadk
3632 indlæg.
d. 15/02/15 18:10

Jamen du læser jo ikke engang tingene? Det eneste jeg har været 'efter' nogen med i dag, det er det faktum at man ikke kan kalde en spiller for "ude af kampform" når han netop er hjemvendt fra en hård slutrunde. Argumentet holder jo ikke? Altså det er jo trættende at skulle læse imellem linjerne pga. argumenter taget ud af den blå luft. Og jeg synes ikke det var at være efter nogen, blot at gøre opmærksom på en forkert udtalelse.

Forventer da at folk giver mig en melding hvis jeg siger noget direkte sludder.


Jeg lader jo netop folk argumentere. Men nogle gange bliver et argument uden resonans lidt uvirkeligt for mig. Jeg har brug for at høre andet en "raus, Rudi kan ikke bringe holdet mere", for at tage det seriøst som et argument.

[Rettet af: asromadk - 15/02/2015 - 18:12]



tdj89
867 indlæg.
d. 15/02/15 18:37

Drop det, asromadk. Det har stået på længe med de samme brugere. Der er et par stykker herinde som mener, at Roma over 38 kampe skal være bedre end Juventus. At dette ikke er tilfældet, skyldes ifølge dem Garcia, som de dermed vil have fyret. Samme brugere, kan ikke nævne nogen navne på potentielle afløsere. Jo, Ancelotti, men så kan du se, hvilket niveau vi er nede på.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 15/02/15 18:45

Montella, mazzari eller de Francesco er vel potentielle afløsere hvis Rudi ryger ud til sommer... Jeg siger ikke vi skal være bedre end juve efter 38 kampe for det er vi ikke i nærheden af, men jeg lufter min utilfredshed med den måde vi spiller på i denne sæson!!!
For kønt har det ikke været. Vi spiller alt for langsomt.


romasempre
6 indlæg.
d. 15/02/15 19:07

Jeg er helt klart enig med dem, der argumenterer for at beholde RG. Blandt andet af de argumenter, der allerede er blevet praesenteret. Jeg kan sagtens foelge frustrationen blandt folk over det tydelige formdyk - og maaske isaer dyk i gejst - som roma gennemgaar pt., men jeg anser det som relativt naturligt, at disse perioder opstaar. Det er dog ikke ensbetydende med,at denne noedvendigvis vil sig at vaere vedholdende. Mener RG viste sit store potentiale i lange perioder af sidste aar, og jeg ser ikke formnedgangen som et udtryk for, at al den talent, vi saa tidligere, paa en eller maade skulle vaere vaek eller opbrugt nu I stedet for at gere som mange klubber har til vane og fyrer traeneren saa snart den mindste nedgang viser sig, tror jeg det er vigtigt at vise tillid i de her situationer og ligeledes facilitere kontinuitet i stedet for konstant aendring. Alle de store traenere har deres nedgangstider og mange af de store traeneres karriere udgoer tydelige eksempler paa, at man sagtens kan vende det.

Deuden vil jeg gerne smide en opfordring til enkelte brugere herinde om at aendre deres tone i deres svar og argumenteringer. De er uanstaendige for en debat og tjener ikke andre formaal end at latterliggoere. Hvis man er uenig maa man argumenterer sin uenighed respektfuldt. Hvis man ikke er interlektuelt i stand til dette, mener jeg, at man boer holde kaeft.

1

Aldair
65 indlæg.
d. 15/02/15 19:36

Interlektuelt :)


giannini
51 indlæg.
d. 15/02/15 20:03

Man kan jo ikke andet end at blive helt varm om hjertet når man læser jeres indlæg. Jeres lyse sind og den gode gamle roligan-mentalitet kan bare ikke holdes nede hva' ;)


mester
399 indlæg.
d. 16/02/15 00:39

Hold kæft hvor er de ringe , hvornår er der på ledelsesgangen personer der tør ryste op i spillere & træner og fortælle at der skal andre boller på suppen hvis man vil ha en fremtid i Roma .
Det er ligefør man ser frem til super ligastart !!!!

1


ClausA
263 indlæg.
d. 16/02/15 06:49

Jeg tror ikke der er nogle som nævner at Rudi garcia skal fyres imorgen og ancelotti skal hentes ind. Så stop de der egne fortolkninger. Tror de fleste mener at man måske efte sæsonen skal evaluere Rudi og se om han kan tilføre holdet mere end han allerde har gjort. Og stort respekt hvad han har fået holdet fra til det er nu. Men jeg tvivler stærkt på at vi kan vinde scudetto'en under ham. Derfor syntes jeg at man til sommer skal kigge efter en ny træner hvis chancen opstår og man kan hente den rigtige ind

1

DanieleTotti
792 indlæg.
d. 16/02/15 09:10

Eller også er holdet bare ikke bedre ?

Vi havde det lidt nemmere igår med Gervinho tilbage. Parma stod meget dybt og forsvarede med alle mand. Det gjorde egentlig at vi havde alle muligheder offensivt.

Men der var ikke rigtig nogen til at forme vores offensive spil. Gervinho skal helst sættes op, det samme med Doumbia. Ljajic syntes jeg altså ikke rigtig præsterer som playmaker. Han får stadig ikke ret meget ud af sin boldbessidelse syntes jeg ikke, han får ikke rigtig sat det offensive spil op. På midtbanen havde vi Keita, De Rossi og Nainggolan. Det vil sige at på alle positioner hvor det var nødvendigt at have spillere til at have lidt kreativitet til at åbne Parmas forsvar havde vi kun Ljajic, der ikke rigtigt formåede det.

Vi har rigtig mange spillere på nøglepositioner ude, der kunne have bidraget med mere end holdet gjorde idag. Måske havde Paredes været en bedre type at have på midtbanen, når nu Pjanic ikke kunne være med.

Jeg syntes ikke man kan skælde ud på Garcia over ikke at starte med Verde. Han har imponeret i et par kampe, men jeg tvivler på at de færreste toptrænere ville have kastet ham ind i startopstillingen idag med Gervinho tilbage!


ClausA
263 indlæg.
d. 16/02/15 09:37

Problemet er når man spiller mod hold som Parma som står så dybt og forsvare med alle mand. Så er 3 mands angreb med hurtige fløje jo ikke optimalt. Og med 3 defensive spillere på midtbanen. De var jo dårlig nok farlige. Og doumbia var sku ikke noget at råbe hurra for. Glæder mig til at se lidt mere til Ibarbo når han kommer tilbage.


tdj89
867 indlæg.
d. 16/02/15 12:00

Sgu sødt, når man læser om dem som stempler Doumbia som spiller, efter hans overraskende lyndebut i går. Er niveauet herinde virkelig ikke højere?

[Rettet af: tdj89 - 16/02/2015 - 12:00]


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 16/02/15 12:28

@tdj Du var vist heller ikke sen til at stemple Destro, så vidt jeg husker og han fik, sandt for dyden, heller ikke mange chancer til at bevise sit værd! Men naturligvIs kan man ikke vuRdere Doumbia ud fra én kamp, persONligt er jeg villig til at strække mIg til yderligere to kampe..

Men nej, vi kan ikke allesammen være med, på det tårnhøje niveau du lægger for dagen :-)

1

ClausA
263 indlæg.
d. 16/02/15 12:38

Syntes du dooumbia var god igår ?? Folk siger bare han ikke spillede en god kamp og intet var at råbe hurra af. Men du syntes han spillede fint ? Ingen har nævnt at han er et dårligt køb eller noget i den dur



Wør3n
324 indlæg.
d. 16/02/15 16:44

Så er Parma-kampen vist færdigdiskuteret, venner.


Tottithorsen
4307 indlæg.
d. 16/02/15 19:01

Doumbia har ikke været i kamp længe og trænet med truppen 2 gange så urimeligt at forvente mere fra ham mod parma. Det var ikke hans skyld vi ikke vandt. Lad ham nu få lov til at vænne sig til stilen og serie A!!
Jeg mener fortsat Rudi's 3 defensive snegle på midten var direkte årsag til vi intet kunne før pausen. Langt bedre da verde kom ind istedet for en svag de Rossi.
Nok om det. Lad os se fremad og hente 3 point mod kriseramte verona.


Seneste Nyheder

EL: Roma - Milan
(18/04/24) 10 0


Udinese - Roma
(14/04/24) 36 0


EL: Milan - Roma
(11/04/24) 10 0


Så er der Derby!!
(06/04/24) 16 0


Lecce - Roma
(01/04/24) 23 0


Sæsonen slutter med 2 hårde måneder
(31/03/24) 1


AS Roma - Sassuolo
(17/03/24) 23 0


EL: Brighton - AS Roma
(14/03/24) 33 0


Fiorentina - AS Roma
(10/03/24) 72 0


Europa League: AS Roma vs. Brighton
(07/03/24) 14 0


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma