Login
Glemt password Opret bruger

RCD: Danmarks første Roma bar!

Kategori: AS-Roma.dk

Kilde: as-roma.dk

Skrevet d. 07/03/12 17:44 af Jonas

Roma Club Danimarca er stolte over at kunne præsentere Danmarks første Roma bar!

Vi har i samarbejde med Krølben og Canal+ fået etableret en aftale, der betyder at vi nu endelig har et sted at se vores hold spille.

Krølben har adresse på Studiestræde 39, 1455 København K. Du kan se mere på deres hjemmeside: kroelben.dk.

Vores samarbejde vil starte med et arrangement på lørdag, hvor Roma møder Palermo. Kampen starter kl. 20.45, men folk er meget velkomne fra kl. 20.30. Vi vil bede jeg om at medbringe alt det Roma udstyr i kan bære!

Der vil også være underholdning i form af en Roma quiz som vil blive styret af kommentator for Canal+ Niels Christian Frederiksen.

Der vil være fadøl til 30 kr.

Vi håber på at se jer til en rigtig god aften!






9 kommentarer

Denner
432 indlæg.
d. 07/03/12 18:57

Er det ikke en Tottenham bar? det siger hjemmesiden. og 30 kr for en fad :O men godt hvis vi kan finde os et ordenligt sted. Det ville være hyggeligt!


KonsDK
12 indlæg.
d. 07/03/12 20:37

Vi smider Tottenham fansene ud, og overtager baren ;) Lyder lækker med billig pils!


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 08/03/12 08:45

Fandens også! Jeg er ikke hjemme lørdag aften så jeg går glip af den første tur....!


Rüemenapp
100 indlæg.
d. 08/03/12 18:49

Frækt, godt gået drenge.
Der er sgu ALT for disco over P&S til de sene lørdags kampe. Jeg har aldrig været på krølben, men lad os da håbe at folk kommer der, for at se noget bold.

Jeg er på, på lørdag. Vi tæver de palermo drenge.


Andreas
787 indlæg.
d. 08/03/12 21:01

Lækkert!

Er det en Roma-quiz? - jeg skal lige vide hvad jeg skal læse op på ;)


grandefalcao
33 indlæg.
d. 08/03/12 21:54

Nu har Krølben også sat os på hjemmesiden ... Rent officielt.


grandefalcao
33 indlæg.
d. 10/03/12 12:17

Dagens kamp bliver, grundet flere forhindringer, streamet fra c sport. Det bliver stadig på storskærm på Krølbens 1 sal, og jeg har lige talt med Thomas derindefra og der er fint "hul" igennem.

Så kom alle som kan og lad os gøre dette til en grand opening til en der vil noget ...

Forza Roma.


Tomas R
358 indlæg.
d. 11/03/12 20:28

Hej Drenge. Al ære og respekt for, at I har fået stablet det på benene.
Jeg er flyttet væk fra den kære stenbro, men det kunne godt være, at man skulle droppe forbi Krølben en lørdag aften til lidt godt selskab næste gang drengene skal i aktion. :-)

Forhåbentlig med et lige så godt resultat som i går mod Palermo. Det trængte de og LE til!


fckgr
39 indlæg.
d. 15/03/12 13:37

Jeg ville hører om man som udgangspunkt kan regne med at Krølben viser alle Roma kampe (Serie A), eller om det "kun" er når Canal+ viser den på en af deres kanaler.


Seneste Nyheder

Sassuolo v Roma
(18/05/19) 23 1


Roma v Juventus
(11/05/19) 23 1


Genoa v Roma
(05/05/19) 0


Roma v Cagliari
(27/04/19) 1


Inter v Roma
(20/04/19) 42 1


Roma v Udinese
(13/04/19) 16 1


Sampdoria v Roma
(06/04/19) 31 1


Roma - Fiorentina
(03/04/19) 17 1


Roma - Napoli
(31/03/19) 46 1


SPAL - Roma
(16/03/19) 48 1