Login
Glemt password Opret bruger

Tur til Rom

Kategori: Roma Club Danimarca


Niels92
6 indlæg.
d. 26/04/17 16:22

Hej vil bare hører om der ikke var stemning for en fælles tur til ROM og se Roma?


MURO
630 indlæg.
d. 28. april 2017

Jeg er på :)



Lamela
2782 indlæg.
d. 28. april 2017

Juve kampen?


MURO
630 indlæg.
d. 08. maj 2017

Kan der bliver arrangeret noget til juve kampen?


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. maj 2017

Det ville være lækkert, men jeg tror, det er for sent med en officielt planlægning.


Wør3n
324 indlæg.
d. 08. maj 2017

Vi har ikke kunnet arrangere en fælles tur i denne sæson af flere forskellige årsager, men satser kraftigt på at gøre det i næste sæson! En officiel RCD-tur. Der vil blive meldt noget ud i løbet ad sommeren.

/Søren, bestyrelsen



1

mester
399 indlæg.
d. 10. maj 2017

Søren :
Forskellige årsager ???, hvad med at gøre som de andre nordiske klubber :at tage fast afsted til den sidste hjemmekamp , så ved alle det 8 måneder i forvejen
Men god tur til Jeres private tur til Romas sidste hjemmekamp i år


Wør3n
324 indlæg.
d. 10. maj 2017

Efter at have ignoreret alle dine tilnærmelser på de sociale medier, jamen så lad os tage den én gang for alle, Allan.
Nu skriver jeg for egen regning, som menig mand og ikke på vegne af bestyrelsen.


For det første frivilligt, vi har alle studier, jobs, familie og kærester, som der også skal tages hensyn til.
Sæsonens sidste kamp er sjældent den mest sindsoprivende og derfor arrangerer vi aldrig fællesture til de kampe, men nu spilles denne kamp under særlige omstændigheder, da Totti måske/måske ikke spiller sin sidste kamp - vi har jo intet hørt fra hesten egen mund endnu. Så derfor er det vurderet at det er dumt, at arrangere en fodboldtur, hvor det ikke er sikkert, at der ville være billetter til folk. Vi har været heldige, at kende en, der kender en, som har givet lovning på/reserveret billetter til denne lille gruppe, der rejser sammen, som også ses privat.

De tidligere fællesture, har som oftest indeholdt en europæisk kamp, samt en ligakamp, så folk får så meget fodbold for pengene som muligt. Et eksempel er turen, som indeholdte en kamp i Champions League mod Leverkusen, efterfulgt af et derby i weekenden og med al ære respekt for Astra Giurgiu og Chievo, så er de andre kampe bare sjovere at rejse ned og se - så får folk der er med på turen en oplevelse for livet, ved at opleve de helt store kampe. Derfor er der prioriteret som der er.

Der har været forhandlinger igang med fodskellige rejsearrangører, om nogle pakker, medlemmer af Roma Club Danimarca har kunnet købe, men det er blevet vurderet, at de fremlagte tilbud ikke har været attraktive nok for vore medlemmer og derfor leder vi stadig efter en udbyder og håber og tror vi derfor på at vi snart finder en god ordning - gerne inden sæsonstarten 2017/18.



2


mester
399 indlæg.
d. 10. maj 2017

Søren , tak for svaret


Totti.10
30 indlæg.
d. 02. november 2017

Er der så noget nyt om en fælles tur?


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. november 2017

Kære fælles Roma fans!

D. 18 november sker det! Jeg skal ned og se min første Roma kamp - Roma mod Lazio! Og jeg glæder mig helt vildt! :-)

Har i nogle tips og tricks? For eksempel:

-Ankom i god tid til stadion
-Vent en halv times tid efter kampen på stadion, da alle går hurtigt
Osv osv! Håber i vil hjælpe?

På billetten skal vi(min kæreste og jeg) sidde på cat 2, langside Montemario! Sidder mange der? Synes aldrig rigtig der er fyldt på Olimpico. Får man en fast plads eller går man bare ud på sit “område” og sidder der hvor man har lyst eller hvor der er plads?


DeRossi16
515 indlæg.
d. 05. november 2017

Asroma87: du SKAL også glæde dig! Især til at opleve derby atmosfæren..

Personligt er jeg der altid i god tid, så jeg er inde på stadion mindst 1 time inden kickoff. Det er min oplevelse at det med ikke at skulle stresse igennem er rart. Derudover er der alt det inden kickoff, som i min optik er en del af showet.
Montemario er aldrig helt stoppet med mennesker - men fed plads. God udsigt til banen, samt man får en god klat stemning med. Personligt foretrækker jeg altid at sidde på distinti Sud.
Du får en fast plads - område, række og sæde nummer. Skulle Roma vinde, synes jeg ikke du skal gå tidligt ihvertfald ;-) det er altid prisværdigt at nyde Grazie Roma med 30000 andre glade Roma fans.

God tur ;-)


asroma87
3064 indlæg.
d. 07. november 2017

Tak for svar DeRossi16 :-)


bobo
106 indlæg.
d. 28. december 2017

Skal til Milano og se Roma-Inter .
Hvordan er det bedst at kæbe billetter? Kan man købe via Roma eller skal man købe via Inters hjemmeside?

Vi vil helst sidde med Roma fans.

:)



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma