Login
Glemt password Opret bruger

Football Manager 15 (FM15)

Kategori: Off Topic

Steiniche88
35 indlæg.
d. 27/10/14 15:57

Hej Romanista!

Er interesseret i, om andre af verdens bedste fans er kommet igang med BETA-versionen af FM15, og selvfølgelig med verdens skønneste klub, AS ROMA!!

Jeg selv er kommet godt igang med mit spil som manager for AS Roma:

Transfer i første vindue:

Ind:
Youri Tielemans, fra Anderlecht, 110 mio.

Ud:
Borriello, til Atalanta, 3,75 mio. (Skulle bare af med hans høje løn)
Curci, Cagliari, 3,5 mio.
Lobont, Livorno, Lån (Mulighed for køb for 950.000 kr.-)
Sanabria, Pescara, Lån (Mulighed for tilbagekaldelse)

Champions League:

Kom i pulje med Athletic, PSG og Porto og gik videre som 2'er næstefter PSG.

Vandt begge kampe imod Athletic, en sejr mod Porto og uafgjort dernede, og to nederlag til PSG (De var bare for stærke)

Ligaen:

Pt. ligger jeg nummer to, 4 point efter Juve, men har spillet én kamp ude imod dem, hvor jeg fik uafgjort 2-2 med et mål af Totti dybt inde i overtiden ;-)

Taktik:

Ved kampe hvor vi gerne skulle være favoritter bruger jeg denne:

De Sanctis (MM)
Cole (off.) - Manolas (CB) - Castán (CB) - Maicon (Off.)
De Rossi (CM) - Nainggolan (CM)
Iturbe (VW) Pjanic (Off.) Gervinho (HW)
Totti/Destro

Kampe hvor jeg ved vi får det svært:

De Sanctis (MM)
Cole (off.) - Manolas (CB) - Castán (CB) - Maicon (Off.)
De Rossi (DM)
Pjanic (CM) - Nainggolan (CM)
Iturbe (VW) Gervinho (HW)
Totti/Destro

Byd gerne ind med, hvordan det går Jer! :-)

Forza Roma, Merda Juve!

chrisdinho
111 indlæg.
d. 27. oktober 2014

Kan det downloades nu?
I så fald henter jeg det i aften :D

Mvh

Steiniche88
35 indlæg.
d. 27. oktober 2014

Beta'en kan ja... :)

ClausA
227 indlæg.
d. 27. oktober 2014

Glæder mig en gal til 7. Bliver fantastik med det nye fm. Og dejligt at kunne dele lidt erfaringer. Har haft nogle vilde spil gennem tiderne. Er dog i Rom når der udkommer i år. Lyder som en fin sæson og gode handler. Første sæson plejer altid at være lidt tough at komme i gennem, ihverfald de seneste år. Glæder mig helt åndssvagt til at shoppe italienske talenter

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 27. oktober 2014

Har du et link til Beta´en?

ClausA
227 indlæg.
d. 28. oktober 2014

Man skal forudbestille for at få koden til Beta'en :-)

ClausA
227 indlæg.
d. 28. oktober 2014

Er Manolas bedre end Astori? Astori plejer ellers at være vanvittigt god

asroma87
790 indlæg.
d. 28. oktober 2014

De har rettet Astoris stats meget ned. Manolas er rigtig god fysisk men hans mentale stats er rigtig dårlige.

Jeg spiller med Castan og Mapou i midterforsvaret.

PS Castans stats er tilgengæld vanvittige!

sebbews
264 indlæg.
d. 28. oktober 2014

Også på tide de har fået Castan gjort bedre, for han godt nok været undervurderet i de sidste to spil

Frankie
30 indlæg.
d. 28. oktober 2014

Jeg er netop gået i gang med anden sæson. Jeg vandt første sæson med 2 point ned til Juventus :-) Iturbe er virkelig virkelig god! Han blev europas gyldne dreng i mit spil :-) Men efter første sæson er det svært at holde på sine spillere, hvilket har resulteret i et salg af Iturbe (Real Madrid udløste hans frikøbsklausul på 475 mio) Destro (500 mio gav bayern) Strootman (Solgt til PSG for 450 mio) Derudover havde Cole hjemve, så sendte ham til tottenham.

Jeg har også erfaret at hvis man nægter sine spillere et skifte, kan det sagtens gøre ALLE spillere i truppen utilfredse. Hele min trup var utilfreds da jeg ikke ville sælge Pjanic til City efter et halv år. Også var de utilfredse i 3-4 måneder vil jeg tro. Men mon ikke det er noget de får rettet på :-)

asroma87
790 indlæg.
d. 28. oktober 2014

Frankie:

Hvordan bruger du Iturbe og i hvilken opstilling?

Kan slet ikke få ham igang i mine saves nemlig:-(

Frankie
30 indlæg.
d. 28. oktober 2014

spiller 4-3-3. :-)
Med Gervinho som OMV og Iturbe som OMH. Begge to som indvendig angriber, også med Totti eller Destro på toppen som triquesta og Pjanic som fremskrudt playmaker på MC, også med Florenzi eller Strootman som standard midtbanespiller og De Rossi som boldvindende midtbanespiller på DM. :-) Derudover sætter jeg instruktioner til at de skal aflevere i dyben og løb mod forsvar pga den hurtighed de to kanter har :-) Fungere fint her!

asroma87
790 indlæg.
d. 29. oktober 2014

Har du indstillet dine kanter som angreb eller støtte?

Frankie
30 indlæg.
d. 29. oktober 2014

Angreb :-)

asroma87
790 indlæg.
d. 30. oktober 2014

Så fik jeg også overstået 1. sæson!

Det blev til en 2. plads i ligaen, 2 point efter Juventus.
Så vandt jeg til gengæld over Juventus i finalen i Pokal turneringen.
Det vildeste var at jeg vandt Champions League over Dortmund i finalen, hvor jeg blandt andet slog Real Madrid og Bayern ud på vejen

mexes
1753 indlæg.
d. 30. oktober 2014

...i har alt for meget tid :P

ClausA
227 indlæg.
d. 31. oktober 2014

Vi tager os tid ;P

1

Kelevra
1091 indlæg.
d. 01. november 2014

Hvad synes I om spillet i forhold til 14'eren?
Jeg synes 14'eren var alt for tilfældig. Man kunne banke et af de store hold 3 - 0, men så være totalt domineret af en lille skod hold. Har prøvet et hav af ting for at begrænse hvor mange mål holdet lukkede ind gennem en sæson, men selv med fuld fokus på et kæmpe defensivt arbejde, så scorede selv dårlige angribere gode mål.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 02. november 2014

Udover overstående er jeg meget interesseret i at se hvor mange stjerner hver spiller på holdet har, gerne incl potentiale på de unge. :)

chrisdinho
111 indlæg.
d. 07. november 2014

Hvordan er spillet? :)

matti92
108 indlæg.
d. 08. november 2014

Er jeg den eneste der oplever ufateligt mange skader med roma ??

asromadk
3083 indlæg.
d. 10. november 2014

@Kelevra

Jeg er helt enig. Det har været et af de rigtige sløje ting de sidste par år. Og man ved det bare efterhånden. Man kan nærmest forudsige de her 'udsving', som ærligt talt ikke giver helt mening.

Som eksempel. Jeg er snart i december, ligaen går ok. Ligger nummer 3 og resultaterne har været 'ok'. Ikke nogle voldsomme udsving.

Men i Champions League sejler det for spillet synes jeg. I gruppe med Schalke, Liverpool og Porto.

1.Kamp
Hjemme mod Schalke. Stillede i stærkt hold og kom fra et par fine kampe i serie a. Schalke REV Roma rundt 2-5 i Rom. Der var intet at gøre. De var på alle måder overlegene.

2.Kamp
Hiver 2-1 hjem ude mod Porto. Begge hold er godt med.

3.Kamp
Liverpool bliver presset til appelsinjuice 4-0 på Anfield. Nu spillede Roma holdet som Schalke og var overlegene på alle måder.

4.Kamp
Sikker 3-0 hjemme mod Liverpool. Det er dejligt, men de to kampe på Liverpool var ikke særlig realistiske synes jeg. De blev godt og grundigt sat på plads.

Status er så, at man tænker Roma holdet blot lige skulle igang. I takt som sæsonen kom igang blev præstationerne bedre og bedre i Serie A, så fair nok at resultaterne kommer i CHL.

5.Kamp

- Her hopper kæden så lidt af for mig og får et klassisk 'fuck nu af manager' opstød. På nær et par få ændringer i truppen var det nøjagtigt holdet der lige havde kørt Liverpool over 7-0 over 2 kampe.

---> Schalke æder Roma 6-2 hjemme. Bliver kørt rundt af Julian Draxler og Maximilian Meyer, der med 2 mål hver gjorde hvad det passede dem og spillede til 9,3 og 9,5.

6.kamp mangler og forhåbenligt får jeg røven med.

Men det er lidt et klassisk manager problem det her synes jeg. og sådan har det været i mange år. Uden nogen umiddelbar årsag er det ekstremt surrealistiske resultater.

Ellers meget fedt spil i år, omend der, når man lige har vænnet sig til den nye (og anderledes) opsætning, ikke er sket meget nyt ved - som dette lille mønster af CHL kampe også påviser.

asromadk
3083 indlæg.
d. 10. november 2014

6.Kamp
Roma-Porto - 0-6.

Holdet var fint, og i stærkeste pånær Emanuelson på VB. Fint nok at tabe, men det jo vildt det der! Videre til EU league med 9 point, fair nok. Liverpool sidst med 3 point.

FM viser sig fra sin værste side i den her CHL gruppe - og jeg har imo spillet manager i adskillige år.

asroma87
790 indlæg.
d. 10. november 2014

Har du overvejet at du bare ikke kan sætte dit hold op til CL? I betaen vandt jeg min gruppe og vandt senere CL titlen over Dortmund, hvor jeg slog Shalke, Real Madrid og Bayern ud på vejen!

asromadk
3083 indlæg.
d. 10. november 2014

Ja det ville jeg have overvejet hvis ikke Liverpool blev kørt rundt og Porto ligeledes slået i den første kampe.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 11. november 2014

Synes bare det er blevet slemt hvor tilfældigt det hele er, og dine resultater kan jeg kun nikke genkendende til asromadk.

Prøvede i en periode at lade min assistant manager stå for de fleste ting i klubben, bare for at se om det var mig der fuckede det hele op - det var ikke ligefrem en større succes. Har ikke tal på hvor mange gange jeg har prøvet at slå de store hold i ligaen med en håndfuld 2. valg på banen, hvorefter jeg med stærkeste opstilling, højeste morale osv. taber til Cesena(eller hold i den klasse).

asromadk
3083 indlæg.
d. 11. november 2014

Helt enig.

Jeg betragter det nu i højere grad som en konstant kamp for at 'slå' spillets algoritmer eller hvad sådan noget nu kan kaldes. Jeg føler tit, som efterhånden rutineret manager-spiller, at jeg ved hvordan en kamp vil gå.

Den der følelse af at være foran 3-1 mod Cesena og så bare vide ved 2-3 målet alt 3-3 også vil komme, den er jeg ved at blive træt af. Om man så prøver at køre kampen hjem med 5-4-1 og alle mand i forsvaret, defensiv spillestil osv, så får de det mål man bare vidste ville komme.

Denner
432 indlæg.
d. 12. november 2014

Jeg syntes at det sejler det nye spil. Får 2-3 skader HVER kamp. ALLE mine spillere bliver utilfredse selv om jeg Rotere jævnligt. Og man Kan ikke forsvare en føring.

Er ved at være ret træt af at tabe til bundhold når man kan vinde komfortabelt over store hold.

Så jeg sidder i samme position som dig Asromadk.

Edit: Det skal siges jeg spiller i 2. Bundesliga som 1860 München

[Rettet af: Denner - 12/11/2014 - 17:11]

asroma87
790 indlæg.
d. 14. november 2014

Er Romas nye stadion med i spillet og i så fald, hvornår overtager man det så?

Steiniche88
35 indlæg.
d. 14. november 2014

@asroma87: Det er det ikke nej, men har heller ikke fået nogle informationer omkring det?

Lindboe
78 indlæg.
d. 14. november 2014

Jeg har nu spillet to sæsoner, og skal til at starte på 3 sæson.
Det er indtil videre blevet til 2x sølv i ligaen, 1 pokal titel og 2x exit i chl kvartfinale.
Min opstilling ser nu således ud:
Consigli
Corchia Manolas/Jedvaj Mbia/Romanogli Coentrao/B.Davies

De Rossi

Strootman/Ninja Pjanic/Florenzi

Iturbe/Douglas Costa Thauvin/V.Fischer

Destro/Berardi/TOTTI

Det skal også siges, at jeg oplever div. underlige ting med kampene. Man kan næsten forudsige kampens resultat før den spilles, og har også oplevet flere gange, at tæve store hold med halvt reserve hold, for derefter at tabe til Vitus Entalla på Olympico.

Denner
432 indlæg.
d. 14. november 2014

Føler jeg har købt et ufærdigt produkt ikke bare normale "starter bugs", syntes simpelthen der er for meget. Også når man tager spiller moral og skader i betragtning.

vandt over FC Kaiserslautern (Nr2) komfortabelt 3-0 ude. Taber runden efter ude 4-1 Til Frankfurt (nr 18 og sidst, som ikke havde vundet i 12 kampe.)

har snart 8 års FM erfaring så det er ikke fordi jeg ikke forstår at snakke eller lave taktiker ved godt man skal stille forskelligt op til top og bundkampe men det her giver seriøst ingen mening.
Edit:
+ Hvor mange gange kan man lige ramme overliggeren/stolperne i en kamp hvor modstanderen score lige efter?
++hvor mange 2-0 og 3-0 føringer kan man smide væk?
+++ Antal overtids scoringer?

[Rettet af: Denner - 14/11/2014 - 18:11]

asromadk
3083 indlæg.
d. 15. november 2014

Kan kun være enig Denner. Og ligesom dig har jeg mange års erfaring.

Jeg synes måske ikke, at det er særlig meget anderledes end de forrige. Men der er ekstremt mange mærkelig sekvenser, som jeg på ingen måde kan se, at man skulle have fået gjort noget ved i FM15. Det er som om, at man efterhånden fokuserer for meget på, hvordan man få det til at se nyt ud; føles nyt, fremstå nyt - istedet for snart at være lidt modige og modificere selve 'programmeringen' eller hvad man kalder det. Istedet for at gå benhårdt efter hvordan selve de 22 mand på banen opfører sig - guderne skal vide, at der i FM15, stadig, er ekstremt mange mærkelige hændelser - så er fokus i højere grad efterhånden på at udvikle publikum, udseende på spillere etc.

Det er som om, at man i FM13 har stillet sig tilfreds med den 'maskine' der kører selve kampene. Jeg har ihvertfald meget svært ved at se ændringer på dette område i det der nu er 3. eller 4. spil.

En anelse skuffende.

matti92
108 indlæg.
d. 15. november 2014

Nu er jeg næsten færdig med den første sæson ligger nummer 2 i ligaen og er ude af chl i kvartfinalen.

Min (næsten) eneste frustration er at lige meget hvor defensiv en taktik jeg spiller, er jeg sikker på at tabe kampen, ingen uafgjort ingen sejre kun store nederlag med 3-4 mål, jeg bliver fuldstændig kørt over. prøvede at spille en 4-1-4-1 ude mod juve i håbet om at de kun vandt med en enkelt pind, eller jeg kunne overraske med et enkelt kontramål, jeg blev klogere.

Jeg er derfor begyndt at spille med den samme taktik uanset hvem jeg møder, da jeg oftest vinder med denne taktik.

Spiller:
4-2-3-1, offensivt, frit. jeg dominere med denne taktik samtlige kampe også selvom det er en svær udekamp, taber selvfølgelig en enkelt engang i mellem men jeg score altid en masse mål.

synes dette er mærkeligt:..........

Denner
432 indlæg.
d. 19. november 2014

Ja det der med ikke at kunne spille deffensivt oplever jeg nu. Er oprykker i bundeligaen og kan slet ikke få det til at hænge sammen.

Skod spil. :(

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. november 2014

Enig. Det er en typisk 'manager fejl' synes jeg. Det virker ikke til at betyde en skid hvad man foretager sig. Har prøvet at være foran 3-0 og ved 3-1 med 30 minutter tilbage (hvor man som rutineret managerspiller ved at nu bliver kampen 3-3), så nytter det ingenting at begynde at spille defensivt.

Er meget enig i, at det (desværre?) bare gælder om at holde sin taktik og blive ved med at score, for så vinder man pudsigt nok ofte den type kamp 3-4/3-5.

a2j
76 indlæg.
d. 21. november 2014

Jeg kan se, at det er godt, at jeg for første gang i snart 15 år har valgt IKKE at købe manager i år. De fejl og frustrationer der her beskrives, har været undervejs længe. Personligt fik jeg aldrig er godt forhold til FM14, da der var for mange frustrationer og skiftende resultater. 14 blev mit sidste spil - ikke mindst mht tid.

59971Cools
471 indlæg.
d. 22. november 2014

Efter at have læst herinde er jeg glad for jeg aldrig har bevæget mig videre fra CM01/02. Det bedste managerspil nogensinde! ;-)

Lupo1927
30 indlæg.
d. 01. december 2014

Sad lige og savnede CM og overvejede om man skulle investere i et nyt, hvorfor jeg kiggede denne tråd igennem... Havde lidt mistet modet, da jeg så den sidste kommentar fra 59971Cools.

Selvfølgelig skal jeg bare hente CM 01/02 frem fra gemmerne - det fås vel ganske enkelt ikke bedre :-)

Tror stadig jeg kan huske hvilke 5-6 spillere der skal hentes ind med det samme. Glæder mig til jeg får fri fra arbejde!!!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. december 2014

@Lupo1927

Jeg endte altid op med navne som Riquelme, Aimar og Ortega.. Sidstnævnte kunne erhverves relativt billigt, han spillede vidst i River Plate på det tidspunkt ;-)

asromadk
3083 indlæg.
d. 01. december 2014

MAXIM TSIGALKO! God damnn!

Lupo1927
30 indlæg.
d. 03. december 2014

Jaah - Maxim Tsigalko er legendarisk. Han scorer bunker af kasser på alle niveauer.

Ortega og Riquelme har jeg også tit købt ind, men de koster typisk 130+ mio. Aimar vil Valencia typisk ikke sælge i første sæson og så har jeg hellere villet give ca. 225 mio. for Ronaldinho, når PSG ville slippe ham.

De faste spillere jeg stort set altid har hentet ind med det samme eller snarest muligt, og typisk til en lille penge, har været følgende:
- Maxim Tsigalko
- Taribo West på fri transfer
- Evt. Guardiola på fri transfer (assist konge)
- Stefan Selakovic fra Halmstad til 10 mio. (og evt. Kim Källström til 2,5 mio.)
- Mark Kerr fra Falkirk til ca. 5 mio.
- En forsvar/def.midt fra Shakter Soligorsk, som jeg ikke kan huske navnet på, til 2,25 mio.
- Isaak Okoronkwo og gerne Assane N'Diaye fra Shakhtar til hhv. 2,5 og ca. 8 mio.
- Julius Aghahowa fra Shakhtar
- Mido fra Ajax
- Ambrosini fra Milan til ca. 37 mio.
- Evt. Nicola Ventola fra Inter (hvis han er utilfreds) til ca. 40 mio.
- David Dei, Eleftheropolous, Ruslan Nigmatulin eller Franco Costanzo til keeper posten

BEST GAME EVER!

asromadk
3083 indlæg.
d. 03. december 2014

Mark Kerr er også en legende.

I skarp konkurrence med Maxim Tsigalko, har Justin Georcelin altid været min favorit. Om det er i 01/02 eller året efter, det kan jeg ikke huske. Men han var min absolutte favorit! God mann en trist historie.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. december 2014

Hvad med Anatoli Todorov fra Litex og Damien Luna (kan ikke huske hans klub) men han er argentiner?

P.S. Maxim Tsigalko er for vild!

59971Cools
471 indlæg.
d. 04. december 2014

Maxim for sure, og mange af de samme som du nævner Lupo :)

Derudover er der selvfølgelig også:
Chiotis, To Madeira, Pawel Brozek, Wael Reyad, Hersi, Robben, Debski, Joe Cole, Defoe, Dyer og mange mange flere.... Kan huske jeg havde mine små grimme håndskrevne lange lister med spillernavne og udvikling i forskellige spil man prøvede dem i ;)

Denner
432 indlæg.
d. 05. december 2014

Til folk der nægter at give op på 15'eren har jeg et fif. Spil simpelt, lad være med at marker for mange ting i taktikken eller i spiller instrukser.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. december 2014

Respekt til dem der kæmper videre med spilserien.

MURO
550 indlæg.
d. 05. december 2014

Det går sgu meget godt for mig FM 2015

5 Kampe 5 sejre.

4-3-3 formation med falsk 9'er

Solgte Gervinho til Chelsea for 55 mio euro

Hentede Oxlade Chamberlain for under halvpris
Sirigu for 5,5 mio euro.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06. december 2014

Hvis nogen skulle være interesserede, så kan man hente en spillerdatabase til CM, som er opdateret til 14/15 sæsonnen..

59971Cools
471 indlæg.
d. 06. december 2014

Har du link til det, jeg kunne godt være interesseret? Den sidste patch jeg hentede var 10/11 sæsonen, var nu meget sjovt i en periode :)

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 06. december 2014

Det har jeg da :-)

Du kan hente alt du skal bruge (incl. spillet) på denne side
Når spillet er installeret skal du hente den patch som hedder Tapani 2.19 og installere den.

Derefter henter du "October 2014 data update". Find filen i "overførsler" (eller hvor du nu har lagt den) og kopier den ind i dit managerspil i stedet for den oprindelige fil/mappe, den hedder vist bare "data". Og du skal naturligvis sige ja til at erstatte filer med samme navn!

Mener det var sådan jeg gjorde, ellers er der vejledninger på selvsamme hjemmeside..

God fornøjelse ;-)

[Rettet af: Crap_Bag - 06/12/2014 - 13:46]

tdj89
837 indlæg.
d. 06. december 2014

Meget sjovt med den patch. Tror det vil fjerne lidt af meningen med at spille det igen.

Denner
432 indlæg.
d. 10. august 2015

spiller i stadig FM 15?

- og er der andre der har prøvet at spille med en af Romas Rivaler? jeg er manager for Inter pt. (eftersom Roma afviste mig haha)

Lamela
1793 indlæg.
d. 20. august 2015

1. Sæson er over

Scudetto vinder
Pokal vinder
Kvartfinalist CHL

Bedste spillere. (Ratings)

Iturbe
Ljajic
Astori
Doumbia
Gervinho
Florenzi
Strootmann

Indkøb:
Perin (GK)
Van Der Wiel (HB)

Salg:
Maicon
Torosidis

Formationer:
A:4-2-3-1 (Offensivt, Fleksibelt)(hjemmebane) Instrukser: Spil i Dybden)
B:4-1-3-2 (i CHL på udebane mod storholdende og Juve) (meget defensivt og meget struktureret)
C:4-3-2-1 (bred) (kontrollerende, struktureret) (udebane) Instrukser: Spil i Dybden)

A:
Perin
GVW-Manolas/Castan-Astori/Mbiawa-Holebas/Cole
Florenzi-Kevin
Iturbe(IA)-Pjanic-Ljajic(IA)
Doumbia (Fremskudt)

B:
Perin
DDR
Florenzi-Kevin-Ninja
Iturbe - Doumbia (Fremskudt)

C:
Perin
DDR
Pjanic-Kevin
Iturbe(IA) - Ljajic(IA)
Doumbia (Fremskudt)

moforfra24
0 indlæg.
d. 18. januar 2018

Acquista la patente di guida, le carte d'identità, (fernandodocumento_24@yahoo.com)

Compra i passaporti falsi reali e di alta qualità, i visti, patente di guida, ID
CARDS, certificati di matrimonio, diplomi, certificati di nascita, carte di credito, fatture, schede di sicurezza sociale, permessi di soggiorno, certificati di morte, schede Seaman, etc.
Siamo un team di professionisti IT con una vasta esperienza e sofisticato con molti anni di esperienza nella produzione di documenti di alta qualità in tutte le categorie.
Offriamo originali passaporti vero e falso di alta qualità, autista
Guida, carte d'identità, francobolli, certificati di nascita, diplomi, ecc
per quasi tutti i paesi del mondo, la maggior parte dei paesi come Stati Uniti, Australia, Belgio, Brasile, Norvegia, Canada, Italia, Finlandia, Francia, Germania, Israele, Messico, Paesi Bassi, Sud Africa, Spagna, Regno Unito, ecc
Questa lista non è completa.

Per maggiori informazioni e per effettuare l'ordine, vi preghiamo di contattarci per
e-mail, Skype o telefono.

Contatto e-mail: fernandodocumento_24@yahoo.com
Supporto Generale:fernandodocumento_24@yahoo.com
Contatta inserzionista: fernando documento_24@yahoo.com

skype id: fernandodocumento

numero di contatto: (+ 237677357112)

whatsapp:00237677357112

Vi preghiamo di contattarci via e-mail o chiamare in qualsiasi momento e in qualsiasi
discrezione.

ARGOMENTI:

Compra passaporti falsi e REALE:

Acquista reali e falsi passaporti degli Stati Uniti
Compra i passaporti australiani vero e falso
Compra i passaporti belgi vero e falso
Acquista real brasiliano e passaporti falsi
Compra i passaporti canadesi reali e falsi
Compra i passaporti francesi vero e falso
Compra i passaporti veri e falsi in Nuova Zelanda
Buy passaporto tedesco vero e falso
Comprare Olandesi (Paesi Bassi) vere e passaporti falsi
Comprare passaporto israeliano vero e falso
Comprare UK (Regno Unito) vero e passaporti falsi
Comprare passaporti spagnoli vero e falso
Acquista passaporti messicani vero e falso
Compra sudafricano passaporti vero e falso
Comprare (Svizzera) vero e falso passaporto svizzero
Compra i passaporti cinesi vero e falso
Compra i passaporti austriaci vero e falso
Compra i passaporti giapponesi reali e falsi
Compra i passaporti ucraini vero e falso
Acquista passaporti cambogiana vero e falso
Comprare passaporto rumeno vero e falso
Acquista polacco passaporti vero e falso
Compra i passaporti bulgari vero e falso
Compra i passaporti marocchino vero e falso
Compra i passaporti vero e falso Cipro
Acquista passaporti norvegese vero e falso
Acquista passaporti portoghesi vero e falso
Acquista passaporti lituano vero e falso
Comprare passaporto russo vero e falso
Buy passaporti vero ungherese e falso
Acquista reali e falsi passaporti italiani
Acquista passaporti giamaicano vero e falso
Comprare Corea del Sud passaporto vero e falso
Acquista passaporti reale e croati
Acquistare beni danese e passaporti falsi
Compra i passaporti falsi Malta reali e
Compra i passaporti svedesi vero e falso

ACQUISTA carte di identità vero e falso

Acquista carte d'identità USA vero e falso
Acquista carte d'identità australiana vero e falso
Acquista carte d'identità belga vero e falso
Acquistare carte d'identità real brasiliano e falso
Acquistare documenti d'identità reali e falsi canadesi
Acquista i veri ei falsi documenti di identità francesi
Acquista carte d'identità Nuova Zelanda vero e falso
Acquista carte d'identità tedesco vero e falso
Acquista vero e falso olandese (Paesi Bassi) carte d'identità
Acquista carte di identità israeliane vero e falso
Comprare Regno Unito (United Kingdom) vere e false carte d'identità
Acquista documenti d'identità reali e falsi spagnoli
Acquista carte d'identità messicano vero e falso
Comprare sudafricani carte di identità vero e falso
Comprare svizzeri (Svizzera) vere e false carte d'identità
Acquista carte d'identità cinese vero e falso
Acquista documenti d'identità reali e falsi austriaci
Acquista carte d'identità giapponese vero e falso
Acquista carte d'identità ucraina vero e falso
Acquista carte d'identità cambogiana vero e falso
Acquista carte d'identità rumena vero e falso
Acquista carte d'identità polacca vero e falso
Acquista carte d'identità bulgari vero e falso
Carte d'identità marocchina Acquista vero e falso
Comprare la scheda di ID Cipro vero e falso
Acquistare carte d'identità norvegesi vero e falso
Acquistare carte d'identità portoghese vero e falso
Acquista carte di identità lituani vero e falso
Acquistare carte d'identità reale russo e falso
Acquista carte d'identità ungherese vero e falso
Acquista documenti di identità reali e falsi italiani
Acquista carte d'identità giamaicano vero e falso
Comprare sudcoreano carta d'identità vero e falso
Comprare carte d'identità reali e croati
Acquista carte d'identità reale danese e falso
Acquista carte d'identità Malta vero e falso
Acquista carte d'identità svedese vero e falso

Acquisto vero e falso PATENTE DI GUIDA

USA licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquisto patente di guida vero e falso
Acquista la licenza vero e falso guida Nuova Zelanda
Acquisto licenza vero e il falso del pilota tedesco
Acquistate la vostra patente di guida (Paesi Bassi) vero e falso olandese
Acquista la licenza per guidare Israele vero e falso
Acquistate la vostra patente di guida (UK) vero e falso Regno Unito
Acquista la licenza vero e falso spagnolo
Acquista la licenza vero falso pilota messicano
Acquista la licenza vero e falso pilota sudafricano
Acquista la licenza di guida vero e falso svizzera (Svizzera)
Acquista la licenza del vero e del falso pilota cinese
Acquista la licenza vero falso pilota austriaco
Acquista la licenza pilota giapponese vero e falso
Ucraino Acquista la licenza vero e falso del conducente
Cambogiana licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota rumeno
Acquista la licenza vero falso Pole
Bulgaro Acquista la licenza vero e falso del conducente
Marocchino licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza il vero e il falso del conducente Cipro
Norvegese licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero e falso pilota portoghese
Lituano licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota russo
Acquista la licenza ungherese vero e falso del conducente
Acquista la licenza del Real brasiliano e falso
Acquista la licenza vero e falso del pilota italiano
Giamaicano licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza guida della Corea del Sud vero e falso
Acquista la licenza e di guida reali croato
Acquista la licenza vero e falso Dane
Malta licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota svedese

Anche acquistare i permessi real.registered e falso residenza / non registrato, SSN, carte di credito, certificati di nascita, certificati di matrimonio, diplomi, certificati di morte, certificati di divorzio, ecc
Passaporti Camouflage, anonimo, privato, cassetta di sicurezza, viaggiare, controterrorismo,
documenti internazionali offshore, e.t.c

Sto fornendo ANCORA QUI I NOSTRI CONTATTI. SOLO INVIARE EMAIL O CHIAMA SUBITO per effettuare l'ordine e reale esperienza ESPERTI fanno quello che sanno fare meglio.

Email: fernando documento_24@yahoo.com

Skype id: Skype:fernando documento

Telefono:
+237677357112

whatsapp:00237677357112 Acquista la patente di guida, le carte d'identità, (fernandodocumento_24@yahoo.com)

Compra i passaporti falsi reali e di alta qualità, i visti, patente di guida, ID
CARDS, certificati di matrimonio, diplomi, certificati di nascita, carte di credito, fatture, schede di sicurezza sociale, permessi di soggiorno, certificati di morte, schede Seaman, etc.
Siamo un team di professionisti IT con una vasta esperienza e sofisticato con molti anni di esperienza nella produzione di documenti di alta qualità in tutte le categorie.
Offriamo originali passaporti vero e falso di alta qualità, autista
Guida, carte d'identità, francobolli, certificati di nascita, diplomi, ecc
per quasi tutti i paesi del mondo, la maggior parte dei paesi come Stati Uniti, Australia, Belgio, Brasile, Norvegia, Canada, Italia, Finlandia, Francia, Germania, Israele, Messico, Paesi Bassi, Sud Africa, Spagna, Regno Unito, ecc
Questa lista non è completa.

Per maggiori informazioni e per effettuare l'ordine, vi preghiamo di contattarci per
e-mail, Skype o telefono.

Contatto e-mail: fernandodocumento_24@yahoo.com
Supporto Generale:fernando documento_24@yahoo.com
Contatta inserzionista: fernando documento_24@yahoo.com

skype id: fernando documento

numero di contatto: (+ 237677357112)

Vi preghiamo di contattarci via e-mail o chiamare in qualsiasi momento e in qualsiasi
discrezione.

ARGOMENTI:

Compra passaporti falsi e REALE:

Acquista reali e falsi passaporti degli Stati Uniti
Compra i passaporti australiani vero e falso
Compra i passaporti belgi vero e falso
Compra i passaporti canadesi reali e falsi
Compra i passaporti francesi vero e falso
Compra i passaporti veri e falsi in Nuova Zelanda
Buy passaporto tedesco vero e falso
Comprare Olandesi (Paesi Bassi) vere e passaporti falsi
Comprare passaporto israeliano vero e falso
Comprare UK (Regno Unito) vero e passaporti falsi
Comprare passaporti spagnoli vero e falso
Acquista passaporti messicani vero e falso
Compra sudafricano passaporti vero e falso
Comprare (Svizzera) vero e falso passaporto svizzero
Compra i passaporti cinesi vero e falso
Compra i passaporti austriaci vero e falso
Compra i passaporti giapponesi reali e falsi
Compra i passaporti ucraini vero e falso
Acquista passaporti cambogiana vero e falso
Comprare passaporto rumeno vero e falso
Acquista polacco passaporti vero e falso
Compra i passaporti bulgari vero e falso
Compra i passaporti marocchino vero e falso
Compra i passaporti vero e falso Cipro
Acquista passaporti norvegese vero e falso
Acquista passaporti portoghesi vero e falso
Acquista passaporti lituano vero e falso
Comprare passaporto russo vero e falso
Buy passaporti vero ungherese e falso
Acquista reali e falsi passaporti italiani
Acquista passaporti giamaicano vero e falso
Comprare Corea del Sud passaporto vero e falso
Acquista passaporti reale e croati
Acquistare beni danese e passaporti falsi
Compra i passaporti falsi Malta reali e
Compra i passaporti svedesi vero e falso

ACQUISTA carte di identità vero e falso

Acquista carte d'identità USA vero e falso
Acquista carte d'identità australiana vero e falso
Acquista carte d'identità belga vero e falso
Acquistare documenti d'identità reali e falsi canadesi
Acquista i veri ei falsi documenti di identità francesi
Acquista carte d'identità Nuova Zelanda vero e falso
Acquista vero e falso olandese (Paesi Bassi) carte d'identità
Acquista carte di identità israeliane vero e falso
Comprare Regno Unito (United Kingdom) vere e false carte d'identità
Acquista documenti d'identità reali e falsi spagnoli
Acquista carte d'identità messicano vero e falso
Comprare sudafricani carte di identità vero e falso
Comprare svizzeri (Svizzera) vere e false carte d'identità
Acquista carte d'identità cinese vero e falso
Acquista documenti d'identità reali e falsi austriaci
Acquista carte d'identità giapponese vero e falso
Acquista carte d'identità ucraina vero e falso
Acquista carte d'identità cambogiana vero e falso
Acquista carte d'identità rumena vero e falso
Acquista carte d'identità polacca vero e falso
Acquista carte d'identità bulgari vero e falso
Carte d'identità marocchina Acquista vero e falso
Comprare la scheda di ID Cipro vero e falso
Acquistare carte d'identità norvegesi vero e falso
Acquistare carte d'identità portoghese vero e falso
Acquista carte di identità lituani vero e falso
Acquistare carte d'identità reale russo e falso
Acquista carte d'identità ungherese vero e falso
Acquista documenti di identità reali e falsi italiani
Acquista carte d'identità giamaicano vero e falso
Comprare sudcoreano carta d'identità vero e falso
Comprare carte d'identità reali e croati
Acquista carte d'identità reale danese e falso
Acquista carte d'identità Malta vero e falso
Acquista carte d'identità svedese vero e falso

Acquisto vero e falso PATENTE DI GUIDA

USA licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero e falso guida Nuova Zelanda
Acquisto licenza vero e il falso del pilota tedesco
Acquistate la vostra patente di guida (Paesi Bassi) vero e falso olandese
Acquista la licenza per guidare Israele vero e falso
Acquistate la vostra patente di guida (UK) vero e falso Regno Unito
Acquista la licenza vero e falso spagnolo
Acquista la licenza vero falso pilota messicano
Acquista la licenza vero e falso pilota sudafricano
Acquista la licenza di guida vero e falso svizzera (Svizzera)
Acquista la licenza del vero e del falso pilota cinese
Acquista la licenza vero falso pilota austriaco
Acquista la licenza pilota giapponese vero e falso
Ucraino Acquista la licenza vero e falso del conducente
Cambogiana licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota rumeno
Acquista la licenza vero falso Pole
Bulgaro Acquista la licenza vero e falso del conducente
Marocchino licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza il vero e il falso del conducente Cipro
Norvegese licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero e falso pilota portoghese
Lituano licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota russo
Acquista la licenza ungherese vero e falso del conducente
Acquista la licenza del Real brasiliano e falso
Acquista la licenza vero e falso del pilota italiano
Giamaicano licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza guida della Corea del Sud vero e falso
Acquista la licenza e di guida reali croato
Acquista la licenza vero e falso Dane
Malta licenza acquisto vero e falso del conducente
Acquista la licenza vero falso pilota svedese

Anche acquistare i permessi real.registered e falso residenza / non registrato, SSN, carte di credito, certificati di nascita, certificati di matrimonio, diplomi, certificati di morte, certificati di divorzio, ecc
Passaporti Camouflage, anonimo, privato, cassetta di sicurezza, viaggiare, controterrorismo,
documenti internazionali offshore, e.t.c

Sto fornendo ANCORA QUI I NOSTRI CONTATTI. SOLO INVIARE EMAIL O CHIAMA SUBITO per effettuare l'ordine e reale esperienza ESPERTI fanno quello che sanno fare meglio.

Email: fernandodocumento_24@yahoo.com

Skype id: Skype:fernando documento

Telefono:
+237677357112

dokiboos
0 indlæg.
d. 24. januar 2018

Acquista il vero passaporto whatsapp +1 (720) 534/3871 a (passportquality@gmail.com) patente di guida, carta d'identità, VISA,
Certificato di nascita.
Siamo un team di professionisti con molti anni di esperienza nella produzione di passaporti falsi
e altri documenti di identificazione, come il miglior produttore di documenti falsi. Con
più di 10 milioni di documenti che circolano in tutto il mondo.
Offriamo solo passaporti true-false di alta qualità originali consentiti
Drive, carte d'identità, francobolli, certificati di nascita, falsi diplomi internazionali
e altri prodotti per un certo numero di paesi come Australia, Belgio, Brasile, Stati Uniti, Norvegia
Canada, Italia, Finlandia, Francia, Germania, Israele, Messico, Paesi Bassi, Sud Africa, Spagna, Regno Unito.
Questo elenco non è esaustivo.
Per maggiori informazioni e per ordinare direttamente
Contattaci via email o telefono.
Passaporti falsi ACQUISTA BRITANNICO (Regno Unito), americano, canadese
Carta d'identità false guide online guida degli Stati Uniti.
ACQUISTA FATTI ATTI DI NASCITA
Acquista DMV falso
Contatta l'indirizzo email passportquality@gmail.com
Supporto generale: passportquality@gmail.com
whatsapp +1 (720) 534/3871 ...
Acquista passaporto vero e falso, patente di guida, carta d'identità,
Non esitate a e-mail o chiamare in qualsiasi momento nella privacy del contatto.
Profilo:
acquista carte d'identità registrate e non registrate
autisti registrati e non registrati in tutto il mondo
acquistare passaporti statunitensi registrati e non registrati (Stati Uniti),
acquistare passaporti australiani registrati e non registrati,
il Belgio ha acquistato e registrato i passaporti,
acquistare passaporti brasiliani registrati o non registrati (Brasile),
acquistare passaporti canadesi registrati o non registrati (Canada),
acquistare passaporti finlandesi registrati e non registrati (Finlandia),
acquistare passaporti (Francia) registrati o non registrati in francese,
acquistare passaporti tedeschi (Germania) registrati o non registrati,
acquistare passaporti registrati o non registrati (/ Paesi Bassi),
acquistare passaporti israeliani registrati e non registrati,
acquisto registrato e non registrato nei passaporti del Regno Unito (Regno Unito),
acquistare passaporti spagnoli (Spagna) registrati o non registrati,
acquistare passaporti messicani registrati o non registrati (Messico),
acquistare passaporti sudafricani registrati e non registrati.
licenze pilota australiane registrate e non registrate,
acquistare licenze canadesi registrate e non registrate,
licenze di acquisto e di guida registrate non registrate in Olanda (Paesi Bassi / Paesi Bassi),
acquisto e patente di guida registro non registrato tedesco (Germania),
licenze di acquisto e di guida registrate non registrate nel Regno Unito (Regno Unito),
acquisto diplomatico registrato e non registrato,
acquistare passaporti statunitensi registrati e non registrati (Stati Uniti),

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca