Login
Glemt password Opret bruger

VM 2014

Kategori: Off Topic

Bestyrelsen
Roma Club Danimarca
d. 13/06/14 00:02

Den næste måned kommer til at stå i VM's tegn - ingen tvivl om det. Her i tråden kan vi snakke om kampene, spillerne og alt det andet, som VM byder på.

Tal pænt :)

Sofus
1910 indlæg.
d. 13. juni 2014

Forfærdelig måde Brasilien vandt på igår. Mega film af Fred på straffesparket. Derudover syntes jeg ikke Kroatiens udligning da Julio Cesar kiksede burde blive underkendt, han var bare rystende usikker hele kampen.

romeren10
332 indlæg.
d. 13. juni 2014

Straffesparket var tyndt, men der var stadig kontakt. Kroaten kunne bare have ladt være med at holde så meget fast i Freds arme/trøje inde i målfeltet.

Angående Cesar situationen, så kunne man da fra en anden vinkel, se at han bliver skubbet helt væk af den kroatiske spiller. Cesar ville have fået fat i bolden, hvis ikke han blev skubbet helt væk fra banen. Der var imo frispark.

Alt i alt var det ikke den bedste kamp, man kunne have forventet fra Brasilien.

P.Totti
953 indlæg.
d. 13. juni 2014

Romeren10, holder du med Brasilien, fordi du må da pudse brillerne hvis du argumentere for de 2 tidligere omtalte kendelser som værende rigtigt dømt af dommeren.

Det var det tyndeste straffespark længe. vanvittigt dårligt dømt af dommeren!!!

Ligeså, er det mega ringe at kroatien fik underkendt deres mål. Olic hopper lige op og ikke imod Julio Cesar, det så ringe hvor meget målmænd bliver beskyttet i moderne fodbold, sjældent de bliver straffet for deres dårlige indgreb.

Husker tydeligt en Milan kamp i CL for et par år siden, hjønespark til modstanderen, Dida kommer ud i feltet og løber ind i en Milan spiller, falder til jorden og dommeren dømmer frispark. Den nærmeste modstander var 5 meter fra Dida, men da dommeren ser kontakt(dog med medspiller) og målmand falder til jorden dømmer han instant et frispark, latterligt!!!!

Kroatien havde fortjent en bedre skæbne!

[Rettet af: P.Totti - 13/06/2014 - 10:31]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 13. juni 2014

Kendelsen til straffespark var super tynd, Fred føler en minimal kontakt og slipper straks jorden. Der burde på ingen måde være straffe i den situation, men gult kort til Fred for film.

Angående situationen ved Kroatiens underkendte mål, så mener jeg ikke Julio har styr på den bold overhovedet. Olic gør ikke noget forkert, han springer ikke ind i målmanden eller slår bolden ud af hænderne på ham.

Synes generelt Kroatien viste godt holdspil og forstod at bevæge bolden mellem sig, mens Brasilien derimod var præget meget af individualisme - spillerne forsøgte at drible i stedet for at aflevere, hvilket de blev fældet på flere gange. Derudover var Brasiliens spil overhovedet ikke hvad jeg personligt havde forventet.

Kroatien har bestemt ikke et dårligt hold, men mener stadig Brasilien burde ha' domineret. De får deres 3 mål og har en masse angreb, men synes slet ikke de styrede kampen.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 15. juni 2014

Første succes, set med Roma briller: Gervinho har lige scoret for Elfenbenskysten!!

Andreas
787 indlæg.
d. 15. juni 2014

Synes nu også at De Rossi var en pænt stor succes i kampen mod England ;)

Hans passing ststs ligger på samme niveau som Pirlo og dertil kan du så lægge at han nok yder lidt mere defensivt arbejde end Pirlo :)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 15. juni 2014

"Udover Italiens sejr", skulle der have stået. :)

Andreas
787 indlæg.
d. 15. juni 2014

Helt fint :) Og ja, dejligt med Gervinho i målscorerens rolle.

Og så lige en ting mere, for helvede hvor har det været et fantastisk VM indtilvidere !

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 15. juni 2014

Blir spændene at se pjanic på højeste niveau idag. Om han kan være med mod de helt store!

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. juni 2014

Så var han da igen. Fantastisk tur og mål af Yao...! Ivorianerne fortjente dog et point. Det spillede en god kamp. Hvis bare Kalou, havde afleveret til Gervinho til sidst, så havde det måske hevet et 2-2 hjem.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 20. juni 2014

Hvorfor ikke snart en Destro på banen?
Balotelli viser da ikke noget hvert fald.

Eller er der en grund(mig ukendt) til at Destro ikke kan spille?

tdj89
837 indlæg.
d. 20. juni 2014

Eller er der en grund(mig ukendt) til at Destro ikke kan spille?

Tjaaaa, det kan man godt sige. Destro er ikke til VM.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 20. juni 2014

Ah okay, var ellers sikker på at han var udtaget!
Tak for info nu når jeg har sovet! :D

Skytt0
1151 indlæg.
d. 08. juli 2014

Av Maicon :(

Ikke sjovt for ham at spille lige nu!

Og klamt at den mest scorende ved vm er Merda spiller!!

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca