Login
Glemt password Opret bruger

God Jul & Godt Nytår

Kategori: Off Topic


Lamela
2782 indlæg.
d. 22/12/13 23:24

Jeg vil gerne ønske alle brugerne her på forummet en rigtig god jul, og et godt nytår.

Forhåbentligt kan vi ride videre på bølgen fra denne efterårssæson. Jeg vil gerne indrømme, i alle den tid, jeg har været Roma fan, der er det, denne her periode, som står mig som det bedste. Ubesejret, og en anden plads og ofte nogle rigtig gode kampe. Hvis En havde sagt til mig, før sæsonen gik igang, at Roma vil ligge så lunt til en scudetto & Chl plads, så havde jeg nok, klappet den vedkommende en, og vil have bedt ham at vågne op til realiteten.

Men ikke desto mindre, så har vi fået nogle svar på angriber pladsen, hvor Destro, som jeg ikke synes er helt i form endnu, men dog viser sit angriber instinkt, ved at stå de rigtige steder, og har fået lavet 3 mål i 3 kampe indtil videre. Hvad kan det ikke blive til, år Destroyer kommer i form.

Mr. Garcia udtalte forleden, at scudetto var en mulighed for Roma, selvom Juventus viser en uhyggelig stærk side fra sig nu. Det jeg fortolker fra hans artikel, er bl.a., han søger kvalitets erstatninger til bredden og et par spillere i høj kvalitet. Det er fedt at høre en optimisme fra truppen og træneren, men også viser en tro på egen evner, der samtidig kræver et højt ambitions niveau fra alle omkring Roma. Høje ambitioner kræver investeringer i samme klasse, og vinde et mesterskab, kræver høj kvalitet.

Derfor ser jeg også frem til Januar vinduet i det nye år, for jeg tror virkeligt, der kommer til at ske noget stort. Jeg håber på spillere i Strootman, Benatia, Ljajic, Gernvinho klassen, og ser frem til en fantastisk 2014 romersk år.

Ciao.


3

asromadk
3631 indlæg.
d. 22. december 2013

Hvis man oprigtigt står og tror på den 2. plads. Kigger de hinanden i øjnene på bestyrrelsesgangen og bliver enige om, at man går benhårdt efter at holde den 2 plads og presse Juve til det sidste,

så SKAL der handles. Og der skal handles fra højeste hylde. 2/3 spillere- gerne en til hver kæde, som er mere eller mindre i spil til en start 11'er. Får man dette (ligegyldige afgange af spillere kunne så være Borriello, Taddei, Burdisso). Omend jeg håber og tror Taddei han fortsætter som backup og så må han da se at få sluttet den karriere i Roma til sommer.

Det er skræmmende at læse, at Nainggolan er på vej til Juve. Det er netop sådan et køb vi skal lave. Nainggolan vader ikke ind i start 11'eren hos Juve. Det ville han hellere ikke gøre i Roma, men han skaber den kvalitet i bredden som er med til at skabe et mesterskabshold.

Nainggolan handlen minder mig lidt om Vidal i sin tid. Det er en spiller de fleste burde vide bliver en succes og ekstremt afgørende. Frygter han kan blive en ligeså stor gevinst.

Derudover så SKAL der en angriber ind. En spiller der kan true dybt og ved hvor målet står. Og igen en spiller som som minimum er på kanten af start 11'eren.

En forsvarspiller skal man vel kun hente ind hvis man kommer af med Burdisso.






[Rettet af: asromadk - 22/12/2013 - 23:49]



Tomas R
374 indlæg.
d. 23. december 2013

God jul! Og med håb om lige så fantastisk et forår som efterår.

Siempre Giallorossi!


Kim89
1171 indlæg.
d. 23. december 2013

God jul alle sammen :-)



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma