Login
Glemt password Opret bruger

Scudetto - sund ambition eller nemesis?

Kategori: Off Topic

Tomas R
358 indlæg.
d. 26/09/13 22:30

Hej
Sad og kiggede lidt på de sidste udmeldinger efter gårsdagens kamp (Samp-Roma 0-2) og fik en tanke...
Nogle af jer har allerede sagt det højt: Scudetto!
Og nu er katten også ude af sækken på Trigoaria

Garcia her til morgen om den historiske sæsonåbning (Til Sky Italia):
"Det er vigtigere at vi har skabt historie, når sæsonen er overstået, ikke så meget nu."
Og senere Strootman (også til Sky):
"Juventus er stadig favoritter i mesterskabskapløbet, men Roma er der også."

I min verden er det en fantastisk start, vi har fået. Men omvendt har vi jo ikke mødt de fem bedste (Juve, Napoli, Milan, Inter og Fiorentina) endnu.
MAO: Vi er endnu en kamp fra den første test af det her mandskabs sande styrke (Inter næste weekend)

Spørgsmål:
... Er vi ved at minde om AGF (undskyld fans af de hvi'e) eller er det en sund selvtillid, der tværtimod kan bære os langt?

[Rettet af: Tomas R - 26/09/2013 - 22:32]

Charlie
55 indlæg.
d. 27. september 2013

Ssssh vi burde slet ikk nævne S ordet før engang efter vinter.

2

romeren10
332 indlæg.
d. 27. september 2013

Synest bare ikke man bør tale om Scudetto lige nu. Husk det er altså kun 5 kampe vi har spillet indtil nu. Vi kunne jo sagtens gå hen og tabe 20 kampe og ende på en 7 plads igen. Alt alt for tidligt at snakke om Scudetto, og det ville være ærgeligt at sætte for høje ambitioner så tidligt på sæsonen. Lige nu er jeg enig med Rudi i, at målsætningen bør være top 5 placering. Scudetto kan vi snakke om efter december måned, hvis vi befinder os i top 3 til den tid.

[Rettet af: romeren10 - 27/09/2013 - 08:20]

59971Cools
471 indlæg.
d. 27. september 2013

Helt enig i at vi lige bør slå koldt vand i blodet.
Ja vi har fået en fantastisk start, men et nederlag i weekenden, kan sende os ned på 4. pladsen.
Helt ærligt tror jeg ikke vi har det der skal til endnu, jeg tror der vil komme udfald over en lang sæson. Herudover har vi fået tilraget os en del kort allerede, så kampe med flere profiler ude med karantæne, frygter jeg lidt.
Vores fordel kan blive at vi ikke har europa. Forhåbentligt kan det sende os et par pladser op i tabellen.
Men lad os se - står vi efter runde 9 med maximum point stadig - så skal målsætningen i min verden hæves til top 3!
Champions league er min drøm for i år, så vil jeg være meget tilfreds, og jeg tror den bliver rigtig hård.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca