Login
Glemt password Opret bruger

Fifa 14

Kategori: Off Topic

59971Cools
471 indlæg.
d. 24/09/13 23:42

Hey boys.

Er i klar til Fifa 14? Jeg antager en del har forudbestilt det som jeg selv ;)

Er personligt lidt skuffet umiddelbart over vores ratings :/
http://www.futhead.com/14/clubs/roma/

Men løbende liveupdate bør forbedre os markant :)

God kamp!

Simon

Charlie
55 indlæg.
d. 25. september 2013

Fifa's ratings er som sædvanlig helt væk. Bilder du mig seriøst ind at Olaf Mellberg er bedre end Balza? og 79 til Strootman er næsten kriminelt. Havde han skiftet til United i dette vindue havde han haft mindst 82+.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 25. september 2013

de ratings, er så lave, fordi at Roma kun er et 4- 4,5 stjernet hold, hvilket jo er sandt nok, de kan jo ikke give os nogle 90 rating,s spiller, når vi max må ligge ved 78-83 i overall rating kommer vi over det er vi et 5 stjernet hold, hvilket vi må indse vi ikke har fortjent endnu..

men ja live update skal nok hjælpe på det.

a2j
76 indlæg.
d. 26. september 2013

Havde ellers håbet de endelig ville give florenzi den rating han fortjener, efter sidste sæsons elendige vurdering. Men han er åbenbart stadig kun sølv kort til 74. Men hvad, måske han er klar til at være guldkort i 15'eren, når han har spillet to sæsoner som stor profil på Romas midtbane. De giver ikke meget for serie-a hos ea. Men det er måske fair nok...

Lamela
1793 indlæg.
d. 26. september 2013

Det er sku lige meget, de giver i ratings i EA. Hvis man er god, kan man sagtens slå folk med Roma.

Jeg spillede en tunering mod nogle andre, der havde valgt diverse storklubber, men kom da i semi, og blev slået ud i straffe.

a2j
76 indlæg.
d. 26. september 2013

Helt ligemeget er det jo ikke. Nu spiller jeg kun fut, og der har rating jo stor betydning for hvem man lige gider at købe.

Basnandez
157 indlæg.
d. 27. september 2013

Til jer der måske kunne være interesseret i Fifa 14 på Iphone så kan man umiddelbart hente det for 0 kr. på App Store... Har selv lige hentet det... Det koster dog 32 kr hvis man vil bruge manager mode og tournament mode dog er quick games, online games og FUT gratis

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 29. september 2013

fifa er meget godt, speciel kan jeg godt li de har gjort totti super god, til at lave stikninger, det er en fornøjelse at spille med sådan en spiller der bare kan ligge sukkerballer til Gervinho, :) synes dog at Lalic er jeg ikke imponeret over må jeg sige virke tung at spille med ;) eller er jeg godt tilfreds med Roma i spillet virker som et hold man kan lære at blive gode med:)

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca