Login
Glemt password Opret bruger

Hvordan ser i Roma's kampe?

Kategori: Off Topic

Romano
4 indlæg.
d. 10/09/13 14:13

Hej alle sammen,

Jeg er ny herinde, så bær over med mig, hvis jeg har lagt indlægget i den forkerte kategori eller hvis jeg spørger om noget, der allerede er svaret på (har forsøgt at kigge i gamle indlæg)

:-)

Hvordan ser I Romas kampe i fjernsynet eller på nettet? Jeg ser selv en del kampe på Canal8 sport, men det er sjældent at de viser Roma, så hvad er alternativerne? Har kigget lidt på http://www.cmore.dk/play/sport/fodbold, men jeg ved ikke om de viser flere Roma kampe? Så vidt jeg har kunne læse mig til, så kan man også se dem via hjemmesiden (måske som on demand?) og det kunne være en løsning, så jeg kunne cutte nogle af de mange tv kanaler fra. Synes det er rasende dyrt!!

Hvad findes der af andre billige/ ondemand løsninger til Roma kampe?

Tak for hjælpen!

[Rettet af: Romano - 10/09/2013 - 14:15]

I Lupi_84
4 indlæg.
d. 10. september 2013

C-Sport.dk - det er kanal 8 + ekstra kanaler, så du kan fange flere Roma kampe. Se selv nedenunder.

http://www.csports.dk/cmore/?treeId=160271

God kvalitet og rimelige priser (1 md. for 129 kr. eller 3 mdr. for 299 kr.)

[Rettet af: I Lupi_84 - 10/09/2013 - 14:39]

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 10. september 2013

Jeg har indtil videre brugt Bet365 som har streamet begge kampe med engelsk kommentator, og de har også vist resten af Serie A.
Om de så bliver ved med det kan jeg ikke sige.
Det eneste det kræver er en bruger og min. 50 kr til at stå på bettingkontoen.

sebbews
264 indlæg.
d. 10. september 2013

det kræver ikke engang 50 kr. du kan sådan set bare have 0.1 kr på kontoen. Da der bare skal være penge på kontoen :)

totti er gud
1082 indlæg.
d. 12. september 2013

Kanal 8 ....hvis d viser den

mexes
1753 indlæg.
d. 12. september 2013

Altså C sports synes jeg er en super side, og som andre skriver, så er det ikke så dyrt igen. Men i år ser det ud til at være en god idé at have Kanal 8!
Roma kan i den grad ses på kanalen for tiden:

Livorno-Roma (Kanal 8)
Roma-Verona (Kanal 8)
Parma-Roma
Roma-Lazio (kanal 8)
Sampdoria-Roma
Roma-Bologna (Kanal 8)
Inter-Roma (Kanal 8)
Roma-Napoli (Kanal8)

... og så har kanal 8 ikke offentliggjort flere kampe endnu. Men 6 ud af de første 8 kampe på dansk tv - det er da meget godt! :-)

2

[Rettet af: mexes - 12/09/2013 - 12:24]

bobo
79 indlæg.
d. 24. september 2013

hvis de ikke viser den på viaplay som jeg abonnerer på, så ser jeg den på nettet på en (halv ulovlige) hjemmeside, hvor man kan streame i nogenlunde kvalitet :)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 27. marts 2018

Jeg har indtil videre fået leveret kanaler til at se sport gennem min TV pakke uden ekstra omkostninger - men det har åbenbart ikke været meningen. Så fremover skal jeg enten købe sportspakken udover eller finde et abonnement hos en anden udbyder. Jeg tænker man evt lige så godt kan streame det fra sin bærbar eller lign. hvis man kan finde en god hjemmeside.

Så helt kort -
Hvilket abonnement benytter I jer af og er det noget I kan anbefale til at se Romas kampe?

Steiniche88
35 indlæg.
d. 27. marts 2018

Jeg bruger Viaplay...

DeRossi16
350 indlæg.
d. 29. marts 2018

Jeg bruger også viaplay. Jeg forsøgte også at streame fra diverse sider og endte altid i frustration over det ikke virkede!

Mit råd er - opgrader så du kan se kampene! Det er alle pengene værd!

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. marts 2018

Viaplay helt klart, det fungere bare. Udover Serie A, er der massere af andet sport og serie/film, som er pengene værd. Jeg har ikke haft kabel tv/antenne i snart 2 års tid og savner det hellere ikke.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2018

Jeg er kæmpe fan af produktet Viaplay.
Virker upåklageligt, aldrig problemer, og altså sport... og Roma i hd.

Hvor er jeg glad for de har rettighederne. Igen, man kan altid se Roma live i super kvalitet uden problem. Tænk, at det faktisk nu er blevet svære at se sit engelsk hold live, da de nu kun må sende en kamp live.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 31. marts 2018

Jeg tror det bliver Viaplay ;)
Tak for hjælpen!

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca