Login
Glemt password Opret bruger

Det Danske Landshold

Kategori: Off Topic

mexes
1753 indlæg.
d. 17/10/12 11:02

En tråd hvor Danmark kan diskuteres.

mexes
1753 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Hvad sker der for Mtliga igår??!!

Hvordan kan manden dog sætte sig højere end landsholdet? Hvem tror han lige, han er? Jeg synes hans opførsel var en skandale, og at Olsen/Bonde gjorde det eneste rigtige ved, at smide ham af holdet.
Selvom udtagelsen af Simon Poulsen (Som i mine øjne er langt bedre end Mtliga) ikke var særlig optimal, så må Mtliga da acceptere, at han ikke er starter mod Italien.
Rystet over hvor egoistisk, dum og barnlig, en rutineret dansk landsholdsspiller, kan være...

[Rettet af: mexes - 17/10/12 - 11:06]

Lindboe
78 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Lad os nu lige høre sagen fra begge sider inden vi dømmer ham. Jeg kan dog ikke finde en grund til at undskylde for det han gjorde, men man ved aldrig :)

1

bobo
79 indlæg.
d. 17. oktober 2012

han er nok ikke rutineret hvis han er egoistisk, dum og barnlig ;)

Wør3n
306 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Er også tilhænger af at høre det fra begge sider.

Men hvorfor skulle Olsen/Bonde opdigte sådan en historie? I min verden er det en spiller der har fået alt for høje tanker om sig selv, efter han har prøvet at vinde DM og spille CL med sit klubhold.
Det hører ingen steder hjemme.

mexes
1753 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Mtiligas side af sagen

Spændende udlæg fra hovedpersonen selv, dog er jeg lidt skeptisk omkring hans troværdighed, da jeg simpelthen ikke kan se Morten Olsen smide en mand ud af landsholdet, med det svar, som Mtiliga kom med. Men man kan selvfølgelig sagtens forestille sig, at Olsen udlægger det en smule værre end det måske var, mens Mtiliga måske gør det en smule mere helligt, end det reelt var. Hvem ved...

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Folk overdriver da totalt!

Hvis Mtiliga ikke følte sig klar til at spille, er det da fair nok, at han siger det? Og det var jo ikke fordi, der slet ikke var andre der kunne tage pladsen.. Ifølge Mtiliga og ass. Bonde, så har han jo ikke direkte nægtet at spille, men bare sagt han ikke følte sig klar (og derefter blevet sendt hjem)..

Det sker da engang imellem, at spillere trækker sig fra kampen i opvarmingen..

[Rettet af: TottiTheBest - 17/10/12 - 18:35]

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 17. oktober 2012

Det er vel bare sådan at Mtiliga kan huske det er hændt, han tager jo også konsekvensen, han syntes jo ikke engang det er uretfærdigt... Hans forklaring i artiklen er jo bare for at stille sig selv i et bedre lys.

I det hele taget syntes jeg slet ikke at Simon Poulsen er egnet til at forsvare, i AZ spiller han fløj i en 3-5-2, der har han altid en bag sig hvis han dummer sig, han er udmærket fremad, intet der men jeg ser hellere Silberbauer på backen, han har et meget bedre overblik, og han kæmper for det.

Silberbauer = Danmarks svar på Taddei, ikke den kønneste, men utrolig stabil på næsten alle positioner.

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 17. oktober 2012

@TottiTheBest

Olsen har jo udtalt at pga dette kommer Mtiliga ikke til at spille for landsholdet igen mens han er landstræner.

Jeg kan umuligt tro at Olsen smider ham af holdet for så lidt, der må ligge noget mere bag. end at han ikke føler sig 100%.

[Rettet af: Rüemenapp - 17/10/12 - 18:56]

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 17. oktober 2012

@Rüemenapp

Altså nu kan jeg kun gå ud fra det jeg har læst der skulle være blevet sagt. Har læst mange artikler nu (både M. Olsen, Bonde og Mtiliga's kommentar til sagen).. Og i dem alle, siges det at Mtiliga sagde, at han ikke var klar, og derfor blev sendt hjem.. Ud fra det, kommer jeg frem til, at Olsen overdrev totalt i situationen..

[Rettet af: TottiTheBest - 17/10/12 - 21:02]

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca