Login
Glemt password Opret bruger

FM 13

Kategori: Off Topic

Jonas
4077 indlæg.
d. 17/09/12 11:03

Football Manager 2013 nærmer sig og jeg glæder mig, som vanligt, som et lille barn. Små videoblogs for at øge spændingen er allerede begyndt at ramme youtube.

Miles har holdt et pressemøde, hvor han forklarer lidt om de over 900 nye features. Heriblandt er fokus på scouting, muligheden for sportsdirektører og ny kameravinkler ved kampvisninger.

Af nye koncepter er der tilføjet en challenge-mode, der udfordrer brugerne til at prøve nogle små spil af fx at spille den perfekte sæson. Deslige har man lavet en spilleform, der er tilegnet den travle bruger, hvor man har uddelegeret langt flere opgaver til sit personale. FMClassic, som den hedder, er især velegnet til travle familiemennesker. Du kan se mere på her:

Football Manager 2013 Announcement Press Conference

FM13’s forventede release dato er sat til d.26.10, men dette kan blive ændret.

Det er dog allerede nu muligt at forudbestille FM13 på cdon.dk for 249 kr. og gennem dette link støtter du også Roma Club Danimarca.

Så er du klar til at forsøge dig med ultra-offensivt fodbold ala Zeman eller vil du bare vise at du kan hente en bedre højreback end Piris? Så er det med at bestille verdens fedeste manager spil hvor du får chancen for at stå i spidsen for Roma eller lige netop det hold du vælger! Ja jeg skal have det!

Denne tråd kan selvfølgelig også bruges til at diskutere spillet og dets features.

OBS det er den nordiske udgave der kan bestilles.

[Rettet af: Jonas - 17/09/12 - 17:29]

Simon88
448 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg glæder mig, som dig Jonas, som et lille barn!
FM er bare et møgfedt spil...

Er spændt på den nye funktion som sportsdirektør og hvad det nye ved scouting-området kommer til at indebærer.

FMClassic kommer jeg nok ikke til at bruge, da jeg vil have så meget af spillet som muligt.. :-)

Og ja, håber så sandelig jeg kan hente en bedre højreback end Piris! :D Hehe...

Men det er jo helt klart mit elskede Roma der skal prøves af i spilet!

Denner
432 indlæg.
d. 17. september 2012

vil virkelig gerne hører mere om det med at være sportsdirektør.

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

Ud fra hvad i sådan lige har læst jer tíl og hørt, vil i så vurdere at FM13 er nemmere at gå til end FM12???
Fordi jeg syntes ikke rigtigt jeg kan få tingene til at køre i FM12.

Simon88
448 indlæg.
d. 17. september 2012

Hvad mener du Kim89? Få tingene til at køre i FM12?

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

Nederlag på nederlag. Lige meget hvad jeg gør så taber mit hold. Så der må være et eller andet jeg gør galt i FM12 (fordi jeg er nybegynder) Så jeg tænkte om der måske var en del mere hjælp at hente i FM13 :-)

mexes
1753 indlæg.
d. 17. september 2012

På en eller anden måde så ønsker jeg næsten, at spillet bliver mere svært :P

"årets gemmer 12" blev med Dover Athletic Football Club, fra den 6. Bedste engelske række. (dårligste række i spillet)

Her vandt jeg alle titler, som man overhovedet kan vinde med holdet (pånær en pokal turnering for de laveste rækker i England)
Både Premier League, Champions League, Europa League, Fa Cup, League Cup, VM for klubhold, Engelske super cup, europæiske super cup samt alle de engelske rækker (vandt dem alle)

Jeg har selvfølgelig haft de Rossi som min trofaste assistent i mange år ! :P

mexes
1753 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg har en idé som jer andre FM-freaks måske vil være med på. Jeg er medlem af en gruppe på Facebook, som hedder FM Blær, hvor vi så kan indsætte skærm billeder af enten sjove ting, gode stats eller selvfølgelig bare blær, fra jeres FM spil. Vi kunne lave en FM blær gruppe for siden her, så kan vi måske også uddele lidt erfaring rundt ;-)

Hvis I vil være med, så kan I jo bare ansøge mig; Rasmus Døssing.

Simon88
448 indlæg.
d. 17. september 2012

Problemet er bare, at vi ikke kan indsætte billeder her på siden?

Men lave en side med det på Facebook, jeps, den idé er jeg med på! :-)

mexes
1753 indlæg.
d. 17. september 2012

Siden er allerede lavet: Fm blær - for Roma freaks

geggeri
649 indlæg.
d. 17. september 2012

@mexes, hvis der er flere der ønsker en Football Manager del på AS-Roma.dk kan vi sagtens få lavet en.

I kan bruge tråden: http://as-roma.dk/forum/as-roma-dk/594/Forslag-til-RCD til forslag både til RCD og AS-Roma.dk

[Rettet af: geggeri - 18/09/12 - 09:00]

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 19. september 2012

Det ser så lækkert ud det nye manager. Bye bye girlfriend siger jeg bare.
Hun må sgu underholder sig selv minimum indtil jul ;-)..

Wør3n
306 indlæg.
d. 19. september 2012

Køber altid det nyeste manager. Men har dog et favoritspil og det er 07/08 - der er Roma fantastiske og økonomien er i top - så man kan virkelig hive titler. Mangler kun CL-titlen som Real stjal fra mig to sæsoner i træk.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 25. september 2012

fifa 13 omg der røg mit køb da... Totti med 32 i hurtighed seriøst!!!!!! ingen spiller der ligner dem i virkeligheden kun 3-4 stk..... så heder dert sku pes 2013 det endeste de små trælse barca boys ikke spiller!!!!!

mexes
1753 indlæg.
d. 25. september 2012

Hvorfor skriver du det i FM-tråden, og ikke i FIFA-tråden?? :-)

Link-tekst

Basnandez
157 indlæg.
d. 26. september 2012

Det her er fm12 ralateret...
Er blevet tilbudt om at skulle være manager for Barcelona efter kun at have været i Roma enhalvanden sæson...;0

mexes
1753 indlæg.
d. 26. september 2012

Hvad startede du med som ry?
Der er jo kæmpeforskel på, at starte som "tidligere serie-6 spiller", eller "tidligere verdensstjerne"

Basnandez
157 indlæg.
d. 27. september 2012

Jeg valgte tidligere fodboldspiller på internationalt nivaeu;p

Basnandez
157 indlæg.
d. 27. september 2012

@Asroma87

Hvordan er din start 11 med Roma?
(Har dog ikke selv Fifa 13 lige nu...)

asroma87
790 indlæg.
d. 27. september 2012

Stek
Taddei-burdisso-castan-balza
Bradley
Pjanic-de Rossi
Lamela-osvaldo-fødselsdags barnet Totti

Jonas
4077 indlæg.
d. 28. september 2012

Guys vi har altså en tråd om FIFA - denne tråd handler om Football Manager.

Jonas
4077 indlæg.
d. 28. september 2012

Derudover har SigaGames afsløret at FM 2013 bliver udgivet d.2 november 00.01 (01.01 dansk tid)!

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. oktober 2012

Så er Beta versionen online = dejlig afslutning på efterårsferien = verden vi ses på mandag! :D

Simon88
448 indlæg.
d. 19. oktober 2012

Beta versionen, er det bare en demo model?

For så gider jeg ikke hente det, og man kan vel ikke overfører sit eventuelle gemte spil fra beta versionen til når den fulde version kommer?

Jonas
4077 indlæg.
d. 19. oktober 2012

Betaen er en fuld version, hvor det eneste du ikke kan er at spille netværk. Den indeholder nogle fejler, men målet med de er jo at de bliver opdaget og rettet.

Og jo, i følge hvad jeg har læst mig frem til kan man spille videre på sit gemte spil i den fulde version.

Mit første indtryk er positivt, der er mange ny tilføjelser og ændringer, men helt sikkert også en masse man skal vende sig til. Så synes det er fint med en beta, som er meget bedre end en demo.

asroma87
790 indlæg.
d. 19. oktober 2012

Syntes de har været lidt hårde ved Piris, Destro og Castan. Piris har 8 i teknik, det er måske lige lavt nok i mine øjne. Florenzi, Balza, De Rossi, Tacht og Bradley er tilgengæld gode. Stek er også mega dårlig, Julio Sergio som er på reserve holdet har næsten bedre stats end ham.

ClausA
227 indlæg.
d. 19. oktober 2012

Glæder mig til Florenzi....

Simon88
448 indlæg.
d. 19. oktober 2012

Okay, tak for det Jonas!

Er det d. 2. nov. den fulde/færdige version bliver tilgængelig på Steam?

sebbews
264 indlæg.
d. 22. oktober 2012

hvad for en opstilling benytter i jer af.

Jonas
4077 indlæg.
d. 22. oktober 2012

Ja d.2 november udkommer det og bliver spilbart efter kl 01 dansk tid :)

Simon88
448 indlæg.
d. 23. oktober 2012

Tak for det! :)

Men kan jeg hente det iaften via Steam, og så spille det? Altså Beta-versionen? Og så bare overfører spillet, når den fulde version kommer?

1

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Nevermind min besked ovenover.. :-)

Jeg har hentet det, og det er røvfedt!!

asroma87
790 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Hvilken opstilling bruger du så?

Jonas
4077 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Super Simon ;)

Har desværre ikke fået spillet så meget endnu og tager da også mere dette som et prøvespil, så jeg vil helt sikkert gå mere ind i det når det endelig spil udkommer. Jeg har allerede skrevet til sigames om rettelser til nogle Roma spillere og deres handler, så forhåbentligt har de rettet det. Fandt også Rosella Sensi og hun er træner i spillet, hvilket bestemt ikke passer med virkeligheden :p

Er startet op med en 4-3-1-2 formation. Og synes både Destro og Osvaldo begge virker stærke, de har begge scoret 10 mål indtil videre, mens Totti har problemer med skader. De Rossi har henvendt sig til mig og fortalt han gerne vil til en større klub :-/

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Fedt med Osvaldo og Destro, de er også begge farlige for mig, og ja, Totti kæmper også med en del småskader ved mig.

Jeg har her til start prøvet med en 4-3-3, som er gået okay, bl.a. 3-0 ude over Milan, og 5-1 hjemme mod Juve! ;-)

Nogle gange går mit spil bare ud, hvilket er VIRKELIG træls!! Har i prøvet det ved Jer?

Jonas
4077 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Fedt! Jeg synes mine resultaterne svinger utrolig meget, lidt som i virkeligheden.

Altså crasher det bare? Tilfældigt eller ved samme situation hver gang? Har læst at andre også har problemer med det.

asroma87
790 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Har i købt/solgt nogen spillere? Jeg har lejet Sebastian Squillaci og Sabri Sarioglu og så har jeg købt Jonas Okore for 12 mio. :D

Mit spil går ikke ud, når jeg spiller

[Rettet af: asroma87 - 24/10/12 - 11:05]

asroma87
790 indlæg.
d. 24. oktober 2012

Simon88 hvilken rolle tildeler du Destro og Osvaldo? Skarpretter og Fremskudt angriber eller hvad?
For Osvaldo spiller fordærdeligt for mig, Destro har slået ham af

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2012

@ Jonas: Det crasher bare, så skal selv gemme hver gang jeg har spillet en kamp, og det er fandme træls når man f.eks. er ved at gøre en 3-1 sejr ude over Napoli hjem, og så går det bare ud og melder fejl.. :-/

@ asroma87: Jeg har, både Osvaldo og Destro, som fremskudt angriber, og nogle gange Destro som targetman i luften, hvis det er den måde jeg vil gribe kampen an på...

Jeg har lejet Sarioglu, simpelthen bare for at have noget bredde, og så kan jeg godt lide at spille med offensive backs, og der passer Piris ikke så godt ind i FM. Og så har jeg lige hapset Cassani, som kommer om en måned i vinter-vinduet.. Arbejder derudover også på en transfer enten på Kjær eller Astori, og begge er i fremgang.. :-)

Basnandez
157 indlæg.
d. 25. oktober 2012

Hvor lang kan man spille beta versionen?
En halv sæson eller en hel?

Jonas
4077 indlæg.
d. 25. oktober 2012

* Irriterende Simon, forhåbentligt noget de får rettet til den endelige udgave. Du kan eventuelt meddele dem det her: link.

*Basnandez du kan spille lige så længe du vil :)

Jeg spiller personligt i en 4-3-1-2 og jeg har hentet erfarne Meira som bredde til centralforsvaret og Vrsaljko til højrebacken, hvor han og Piris skiftes. Jeg har Osvaldo som fremskudt og Destro som dybdeliggende.

johannt
60 indlæg.
d. 25. oktober 2012

er jeg den eneste der fik det fulde spil med posten i dag?

1

asroma87
790 indlæg.
d. 25. oktober 2012

Hvor har du forudbestilt det henne?

Jonas
4077 indlæg.
d. 25. oktober 2012

Har også modtaget en mail fra cdon om at de har sendt mit spil.

Har fundet følgende besked, til at de allerede er begyndt at sende spil ud:

"Things have changed. We no longer put the game on the DVD, just the data, skins etc. What is on the Steam server on release day is the game you will download that day. So there is nothing to "patch", apart from the beta if you have that.

We will update as and when we need to. Nothing firmer than that just yet."

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 26. oktober 2012

Har da haft det noget tid på steam nu...

Jonas
4077 indlæg.
d. 27. oktober 2012

Så er demoen ude til de folk der ikke har Betaen :)

1

Simon88
448 indlæg.
d. 01. november 2012

13 timer folkens! :-)

asroma87
790 indlæg.
d. 01. november 2012

Nogen folk får det vidst allerede idag med posten:) Håber jeg er en af dem!

Jonas
4077 indlæg.
d. 01. november 2012

Modtog mit for en uge siden :)

Simon88
448 indlæg.
d. 01. november 2012

Nåh, jamen jeg mener os der bliver nødt til at gøre det over Steam, det er vel først i nat kl. 01:00 ikk?

Jonas
4077 indlæg.
d. 01. november 2012

Vi kan heller ikke spille det fulde spil endnu, som tidligere nævnt: "Things have changed. We no longer put the game on the DVD, just the data, skins etc. What is on the Steam server on release day is the game you will download that day. So there is nothing to "patch", apart from the beta if you have that.

We will update as and when we need to. Nothing firmer than that just yet."

Så det er først i nat at alle kan spille :)

Simon88
448 indlæg.
d. 01. november 2012

Kl. 01:00?

Jonas
4077 indlæg.
d. 01. november 2012

Jeps ;)

1

Jonas
4077 indlæg.
d. 01. november 2012

Simon88
448 indlæg.
d. 01. november 2012

Nå, så bliver det jo automatisk opdateret! :)

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2012

Så blev det tid til den fulde version, lidt nørdet at vente til kl. 01 om natten, men nu skal Roma sku føres til den længeventet Scudetto!! <3 :D

asroma87
790 indlæg.
d. 02. november 2012

Hvad er forskellen på betaen/demoen og det fulde spil??

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2012

Som Jonas skrev tidligere i dette indlæg:

"Betaen er en fuld version, hvor det eneste du ikke kan er at spille netværk. Den indeholder nogle fejler, men målet med de er jo at de bliver opdaget og rettet."

asroma87
790 indlæg.
d. 02. november 2012

Er der så kommet en patch i forbindelse med udgivelsen som har rettet fejlene?

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2012

Tror den retter til, når den bliver opdateret asroma87, det er min i hvert fald.

Men nu har jeg været igang med Roma siden i nat, og kan simpelthen ikke finde ud af, at give dem bare LIDT succes.

Det er meget sjældent, at jeg kan vinde 2-3 kampe i træk, og lukker mål ind i hver eneste kamp.

Jeg er sku allerede ved at miste gejsten lidt, for synes sku det er en svær klub!

Arsi
505 indlæg.
d. 02. november 2012

Jeg synes at FM13 er fucking svært... undskyld mit sprogbrug, men det er virkelig svært synes jeg!

prøvede dog demoen og der var jeg bl.a. Roma hvor det gik af lort til.. så tænkte jeg at det måske bare er svært med Roma så det ville jeg hellere sætte mig ind i når jeg fik det fulde spil.
Derefter tog jeg Chelsea hvor det også bare gik af lort til... det var vildt underligt..
Nu har jeg så prøvet med Referee United hvor det er gået lidt bedre.. men slet ikke godt nok..:

Det er virkelig svært..

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. november 2012

Den første patch er allerede kommet - så dit spil skulle gerne hedde 13.1 :)

Er så småt gået igang med Roma, men er endnu ikke kommet så langt..

asroma87
790 indlæg.
d. 02. november 2012

Haha jeg taber bare hele tiden...fuck et lorte spil

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. november 2012

Må godt nok give jer ret - galt hvor er det blevet svært. Mine resultater svinger enormt og jeg kan slet ikke finde den rette taktik..

asroma87
790 indlæg.
d. 03. november 2012

Efter 6 kampe har jeg kun 2 point og ligger nu til nedrykning! Alle mine modstander hold kan lave de vildeste opspil og mål, selvom modstanderen kun har 11 i afslutninger for eksempel scorer de alligevel på hver eneste af deres chancer. Det her er mit 3 Roma spil kun med FM 13 og det samme sker hver gang uanset opstilling og taktik. Jeg har ikke købt særlig mange nye spillere eller noget til at lave disharmoni i truppen.

Det gider jeg seriøst ikke bruge min tid på! Pescara vandt over mig 2-1 med 10 mand, det giver jo slet ingen mening, opstilling, taktik eller ej, så burde jeg da kunne slå Pescara på hjemme bane med 10 mand.

Dumpekarakterer herfra, FM 13 ryger snart i skralde spanden og så spiller jeg sgu FIFA i stedet for

P.Totti
953 indlæg.
d. 03. november 2012

altså drenge, et eller andet må i gøre forkert, fordi det går altså fint for mig, og jeg har både brugt en 4-5-1, 4-2-3-1 smal og og bred, plus som jeg spiller lige nu en 4-1-2-1-2.

hvordan spiller i? post jeres taktik, så kan vi sammen finde frem til en løsning.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. november 2012

Jeg spiller 4-3-1-2. Offensiv direkte afleveringer. Højt pres, hårde indlæg.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. november 2012

Hvordan spiller du P.totti???

P.Totti
953 indlæg.
d. 03. november 2012

Jeg spiller 4 forsvar en def midt som ligger lidt til høje, dyb central midt som ligger lidt til venstre. off midt adv playmaker, og så enten med 1 på hver side af ham, dvs en smal 3 mands off midtbane, eller så spiller jeg med 2 brede kanter. angriberen er an poacher. taktikken er den normale 4-2-3-1 med et lille twist:)

flydende, zoneopdækning, kontra og offside.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. november 2012

Hva med pres spillet?

Og afleverings stil?

[Rettet af: asroma87 - 03/11/12 - 15:12]

P.Totti
953 indlæg.
d. 03. november 2012

de 4 off spillere presser HELE banen, rediger selv. 2 centrale midt lidt over midten, backs lige i midten, og centrale forsvar eget felt. hvis jeg spiller med brede kanter så laver de mandsopdækning op modstanderens backs, fordi ellers laver kanterne intet def. når jeg spiller smalt, laver de ikke mandsopdækning men dækker derimod tæt.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. november 2012

Hva plads ligger du så i tabellen og hvor meget har du spillet?

MURO
550 indlæg.
d. 06. november 2012

Er det kun mig der har et sejlende forsvar? det er helt galt.

Jonas
4077 indlæg.
d. 06. november 2012

Slet ikke Muro. Jeg synes selv jeg har nogenlunde forstand på taktik, men alligevel kan jeg slet ikke få det til at fungere. Mit hold og defensiv sejler. Vinder 5-3 over Palermo den ene weekend og taber 3-0 til Pescara næste weekend, så slår jeg Inter 4-1 og tabter igen 3-0 til Torino. Efter en rigtig dårlig stime er jeg blevet fyret i Roma og det har jeg altså aldrig oplevet før.

Fandt dog dette og flere lignende beskeder på SI's eget forum:
"If you check the 'bugs' forum there is a lot of talk about weaker teams getting the better of stronger teams far to often, so SI are looking into it and I assume something will be done in the next patch."

Så det tyder altså på at der er et problem.

MURO
550 indlæg.
d. 06. november 2012

Aha, jeg synes bare at jeg generelt har et problem når jeg spiller med et italiensk hold, jeg har et par faste taktikker jeg har brugt de senere par år i FM, når jeg bruger mine taktikker i andre lande end italien spiller jeg med om mesterskabet selv med de dårligste hold, det er kun i italien at det ikke virker! Især i fm 13 er det helt galt, der bliver scoret minimum 7 kasser til sammen i hver kamp.

[Rettet af: MURO - 06/11/12 - 08:57]

Simon88
448 indlæg.
d. 06. november 2012

Det er vidst det man kan kalde en seriøst bug!!!

sebbews
264 indlæg.
d. 06. november 2012

jeg er netop blev færdig med min første sæson hvor jeg kom på en 3 plads.
en sæson hvor jeg spillede 3 uafgjorte, resten var enten vundet eller tabt. hvilket er rimelig urealistisk synes jeg.
det første jeg gjorde var at sælge Pjanic, også hente Simon kjær og Alan Dzagoev på en fri transfer. og de to har gjort det fantastisk, specielt Simon Kjær har vist at være klasse også var han billig kun 30 millioner.

Montella9
195 indlæg.
d. 06. november 2012

Mine resultater svinger også meget, har spiller 25 kampe og ligger nummer 4. har spillet 3-5-2 men overvejder at prøve en anden. Har lejet Lugano i PSG og Montoya i barca.

asroma87
790 indlæg.
d. 06. november 2012

Hvilken taktik bruger i? Og hvordan spiller jeres hold? Jeg kan slet ikk få det til at fungere og er lige blevet fyret:(

sebbews
264 indlæg.
d. 07. november 2012

spiller en 4-2 central midt-2 fløje og 1 off midt. plus en angriber.

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. november 2012

Mit opstilling med Roma

Stek
Piris/Perotta - Astori - Castan - Balza/Dodo
DDR ( Dybde.playmaker)
(Bold vindende)Bradley - Florenzi (Felt - Felt)
Lamela (Omc -Angreb)
(front) Destro - Osvaldo (komplet)

Destro er topscorer med 8 mål efter 10 kampe
Lamela 3 mål på frisspark og 5 Assists
Osvaldo 6 mål ( 3 Assists)

Pjanic solgt for 115 mio til PSG
Astori hentet ind for 100 mio

Ligger 2'er, med 1 tabt til Viola (U), 2 (X)
Jeg har lukket 6 mål ind
Scoret 24 mål

Det går ganske godt :)

Så værsgo

Morron
12 indlæg.
d. 07. november 2012

Er jeg den eneste der syntes at spillet går laaaaangsomt?
Syntes det dræber spillet totalt.
Single player er til at holde ud, men når man linker på steam så går det sygt langsomt :(

asroma87
790 indlæg.
d. 08. november 2012

Lamela:

Hvordan spiller dit hold så? Spiller du stift eller flydende? Offensiv eller Kontra eller hvordan?

Lamela
1793 indlæg.
d. 08. november 2012

Jeg spiller faktisk stilen " Meget Stift", og kontra.

Så har jeg 4-2-3-1 Offensivt og Meget Stift, som back up.

Til sidst 4-2-3-0-1 Defensivt og Meget stift, som ekstra back-up, hvis jeg nu skal forsvare en føring 1-0 hjem eller, bare skal komme hel skindet ud af en kamp. (Den har dog ikke været i brug endnu) :)

Jeg glemte at skrive, at Baldini hentede Jung til truppen, og han prøvede at hente Abel Hernandez for små 31 mio, men der var ikke nok penge til Astori, så jeg fravalgte at købe Abel.

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. november 2012

Asroma 87

Jeg skal igang med sæson 3. Snart

Titler:
Scudetto : 2013 & 2014
CHL: 2014
Coppa: 2014
Supercup: 2014

Jeg har skiftet formation, da det gik skidt til sidst..

Jeg kører den moderne italienske stil nu.

Jeg spillestil Balanceret - Kontrolleret

Opstilling 5-3-2

Vito Manone ( har ikke råd til andre :/, han sucks.. Baldini og co. Valgte at acceptere et bud på 115 mio på stek fra City.

CB's: Castan/Okore(Okore er et scoop)-Astori-Bochetti(fri transfer fra spartak)
WB: Zabaletta (22 mio)/Jung - Dodo/ Marquinho
CM: Florenzi/Viviani - DDR/Bradley
Omc:Affelay/ Lamela(4,5stjernet):)
Destro - Falcao ( har lige hente ham, 235 mio)

[Rettet af: Lamela - 23/11/12 - 09:25]

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. november 2012

Desuden kan det betale sig at spille FM. Se linket: Skriv linktekst

1

Basnandez
157 indlæg.
d. 08. december 2013

Nogle der kan en taktik til FM13 som skaber mange chancer og er forholdsvis solid i forsvaret? Har selv prøvet at lave en taktik men uden noget specielt positivt

[Rettet af: Basnandez - 08/12/2013 - 20:09]

Skytt0
1151 indlæg.
d. 08. december 2013

4(2 wingbacks, 2 centrale forsvarer), 3 midtbanespillere(1 defensiv, 2 centrale), 1 offensiv midt, 2 angribere.. Ser nogenlunde sådan ud:

4-3-1-2

Virker rigtig godt for mig.

Wingbackerne gør jeg syg offensive, så de fungere både som backs og kantspiller på samme tid. Den defensive midtbanemand gør jeg så defensiv, spm virker som en ekstra fotsvarsspillere.

Har spillet med den formation i 17 kampe og har scorer 38 mål og indkasseret 17

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca