Login
Glemt password Opret bruger

Hvilke spillere bryder i jer ikke om?

Kategori: Off Topic

A.T
111 indlæg.
d. 13/08/12 01:40

Synes det var en ganske spændende debat at se hvilke hold som var upopulære herinde.

Lad os se med spillere. Hvilke spillere kan ikke fordrage?

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 13. august 2012

Alle Lazio spillere.. Plus Ronaldo

2

tdj89
837 indlæg.
d. 13. august 2012

Puha der er nogle stykker. Men Pepe er en af dem som står klart.

P.Totti
953 indlæg.
d. 13. august 2012

alle lazio og milan spillere. mange barcaspillere, pga deres sleske attitude.

derudover van bommel og robben

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. august 2012

Alle Lazio, Barca, Real, City og spanske landsholdsspillere!

og når ja alle Agf spillere.

Skovby
61 indlæg.
d. 13. august 2012

Mange forskellige spillere, men i sær Chivu - så vidt jeg husker, så var der en aftale på plads med Barcelona, men næææh nej. Hr. Chivu ville absolut blive i Italien og så vælger han den (på den tid) nok største rival i mesterskabskampen, Inter. Han sked fuldstændigt på Roma og de tilhængere som havde støttet ham og holdet. Had er et stærkt ord, men det grænser til det her.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. august 2012

Puha, den liste kan godt gå hen og blive lang! Modsat flere af jer andre, så hader jeg ikke hele hold - det er i hvert fald sjældent. Men der er da selvfølgelig flere hold, hvor jeg ikke kan lide største delen af spillerne (F.eks. kan jeg ikke lide United og mange af deres spillere - bortset fra Lindegaard og få andre).

Men et hadehold for mig kunne se således ud:

Pinto
Ramos - Goodson - Pepe - Carragher
Robben - Van Bommel - Hernanes - Giggs
Rooney - Rocchi

Træner: Sir Alex Ferguson

... Mange andre kunne ligeså godt være kommet på holdet.

[Rettet af: mexes - 13/08/12 - 12:38]

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 13. august 2012

største delen af barcelonas (specielt Messi)og manchester city's hold, Morten duncan, Alt hvad der har med Lazio at gøre.
Branislav ivanovic, Zlatan ibrahimovic, mario gomez og så også romas egen Taddei kan jeg ikke udstå!

Denner
432 indlæg.
d. 13. august 2012

Alves, pepe og mike jensen.

kan nævne flere men de 3 skulle skydes.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 13. august 2012

Det er ikke helt nemt. Jeg bryder mig selvfølgelig ikke om Lazio, men som sådan har jeg ikke et forhold til deres spillere og derfor tæller den ikke rigtig.

Dani Alves og Sergio Busquets er jeg ikke begejstret for. Af en eller anden årsag så irriterer Pinto mig også gevaldigt. Og så Szczesny.

Som FCK'er har jeg ironisk nok en pæn portion respekt for Mike Jensen. Hans glødende BIF-ånd kan jeg kun respektere. Også selvom der er lidt for meget street boy over ham.

Basnandez
157 indlæg.
d. 13. august 2012

Pepe, Barton, Robben, Pinto, Cristiano, Rooney, Terry, Drogba, Van Bommel og mange flere...

Hoexbroe
1 indlæg.
d. 13. august 2012

Dette er lige en tråd for mig. Elsker at svine mine hadespillere!

Hade startellever i en stram 4-5-1 med lange bolde og fuldstændig blottet for karisma og kølig attitude:

Keeps: Oliver Kahn. Kræver vidst ikke nærmere forklaring. Han er og bliver en vammel hund,

Def: Simon Busk Poulsen (fuldstændig blottet for defensive talenter), Gerard Pique (Barca fuck-head + han knalder shaquira, hvilket i min verden er mere end almindeligt urimeligt med tanke på, hvor vammel han er at se på;)), Rio Ferdinand (hader utd.) samt John Arne Riise (han er Normand, han er en ualmindelig vammel hund samt han er tidligere Liverpool mand. en skændsel at han har tørnet ud for Roma... Selv om han egentlig gjorde det ok)

Mid: Arjen Robben (han er blottet fra karisma, han løber ligesom Gustav fra alle reality-serierne samt han er skaldet.... Gro dig sku da en køligt hårpragt eller køb dig en whig ligesom gode gamle André Agassi- dit arrogante hollandske fjols!!) André Iniesta (han er så irriterende dygtig... Og mega vammel at se på! Han burde låne nogle af Puyols lange krøller- det ville sku pynte gevaldigt) Steven Gerard (personificeringen af klubben og nationen jeg hader over alt på jorden. Jeg "payer" dog min respekt for at han er blevet i samme klub hele karrieren!) William Kvist (talentløse vamle køter! Fuldstændig blottet for karisma) John Faxe Jensen (egentlig en cool nok karriere som aktiv... Men find VENLIGST noget nyt at arbejde med lige med det samme. orker simpelthen ikke at høre dig kommentere flere fodboldkampe- det er du satme talentløs til!!!)

Att: Wayne Rooney (fy for en skefuld- er som snydt ud af næsen på Shreck!!)

Coach: Det bliver sku en deler to af Skandinaviens største fjolser: Morten Olsen og Egil Drillo Olsen. Morten Olsen for hans irriterende tendens til at opfinde nye ord samt håbløse kærlighed til spillere der tørner ud for hollandske klubber ( hvem sagde Marc Nygaard? ). Drillo- tjah! Kedeligere fodbold findes næppe!

God sommer!

A.T
111 indlæg.
d. 13. august 2012

12 indlæg og ingen har nævnt Balotelli eller Nani.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. august 2012

Off topic

Hvordan kan man kalde William Kvist for talentløs? Han er uden tvivl landets bedste midtbanespiller??

Sofus
1910 indlæg.
d. 13. august 2012

Kan refere til min stærk dobbeltmoralske blog som jeg skrev på bold.dk i februar/marts "HADET" :-) så kan du finde ud af alt jeg hader ved fodbolden!

http://www.bold.dk/blog/2100/1/Hadet

[Rettet af: sofus - 14/08/12 - 18:13]

Kim89
1171 indlæg.
d. 13. august 2012

A.T

Jeg hader City og der høre Barlotelli skam ind under, dog er jeg lidt delt med ham fordi, når han score for Italien er han jo fin nok, men når han gør det for City, så er det en anden sag.

Off topic,

Sofus det er da ved at være længe siden du har været på spil her inde, men godt at høre fra dig igen :-)

NEMO
331 indlæg.
d. 14. august 2012

Der kommer jo helt sikkert til at være nogen man glemmer!

Men umiddelbart kommer jeg til at tænke på :
Christiano Ronaldo
Giggs
Zlatan
Andy Carroll
Di Canio
Rio Ferdinand
Pepe
Neymar
Van Bommel
Ribery
Henry
Tevez

A.T
111 indlæg.
d. 14. august 2012

Alle elsker åbenbart Messi herinde.

tdj89
837 indlæg.
d. 14. august 2012

Selvfølgelig

Rasmus
161 indlæg.
d. 14. august 2012

Di Canio, Materazzi, Joey Barton og Van Bommel er de største idioter, der har optrådt på en fodboldbane. Derudover kan jeg ikke fordrage Lazio-spillere, men det er jo nok en selvfølge herinde.

@A.T

Af hvilke grunde skulle man ikke bryde sig om Messi? Han er en gudsbenådet fodboldspiller, og virker derudover som en meget sympatisk fyr..

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. august 2012

Messi er en nar, kun af den grund at han spiller i Barca!!! Lige som Ronaldo er en nar kun fordi han spiller i Madrid.

1

NEMO
331 indlæg.
d. 14. august 2012

Hahahaha!

Skål!

Sofus
1910 indlæg.
d. 14. august 2012

@Kim89

Tak, grunden til min inaktivitet er at min computer er gået i stykker og så har jeg været i udlandet hele ferien. så det har bare været på iPhonen for at tjekke nyheder :-)

1

mexes
1753 indlæg.
d. 14. august 2012

At skrive Messi og Ronaldo begge er en nar, alene af den begrundelse at de spillere i henholdsvis Barca og Real er simpelthen så primitivt og uden et eneste ordentlig argument. Dette vil jo sådan set også betyde, at hvis en af de roma spillere, som du kan lide Kim, skiftede til Barca eller Real, så vil han også være en nar? Hvad med f.eks. Taddei? Hvis han nu skiftede (Hvilket aldrig nogensinde i verden, vil ske)

[Rettet af: mexes - 14/08/12 - 18:35]

NEMO
331 indlæg.
d. 14. august 2012

Du har fuldstændig ret Mexes... men jeg kan nu meget godt li´ lidt attitude overfor de store klubber. Specielt de mere fesne af slagsen :)
Med al den succes og deres gloryhunter fans må de sgu gerne få lidt røg fra rundt omkring. Det er fint med mig ihvertfald!

Rasmus
161 indlæg.
d. 14. august 2012

Helt enig Mexes, det mener jeg er en latterlig begrundelse. At hade en klub er én ting, men spillere som Ronaldo og Messi kan jeg kun have respekt for. Deres talent, og deres betydning for henholdsvis Barca og Real er indiskutabelt.

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. august 2012

Mexes, hvis en spiller og det er lige meget hvem skiftede fra Roma til Madrid eller Barca, så ville han ryge helt i top på had`s listen.

Jeg hader de to klubber som pesten, af flere grunde. Begge fordi det er dem der vinder hele tiden, og der er kun en klub jeg vil have vinder og det er Roma. Så hader jeg Madrid fordi de har haft det med at hente store United stjerner, og jeg hader Barca fordi de har den der sindsyge spille stil, og fordi de behandlede Zlatan som lort.

Og ja Rasmus som du siger, så har de to stor betydning for deres klub og de er begge gode spillere men hverken Messi eller Ronaldo spiller i Roma, så derfor hader jeg dem, jeg er sådan indrettet at kun de klubber jeg kan lide må vinde, og jeg ønsker de vinder, jeg ønsker de vinder hver kamp, og jeg ønsker de ydmyger modstanderen i hver eneste kamp. Det er det Barca og Madrid gør, forskellen er bare at jeg ikke kan lide de to klubber og jeg virkelig hader de får succes, så der kommer Messi og Ronaldo ind i billedet.

Desuden, så skiftede Ronaldo til Madrid, selvom United havde givet ham alt, han forrådte dem, han forrådte den klub der havde bygget ham op, det er sådan noget der får mig til at hade en spiller. Og Mht Messi, ja hvad skal jeg sige, hans er jo en god fodbold spiller, men som person bryder jeg mig ikke om ham, der må jeg sige at når jeg ser efter fodbold spillere uden for min egen ynglings klub som jeg syntes er gode, så er jeg stor tilhænger af folk med attitude som Zlatan, og ikke den pæne dreng som Messi. Messi er simpelthen for kedelig, både på og uden for banen. Messi kan mange ting med bolden på banen, men jeg syntes bare det er federe at se en høj fyr som Zlatan lave sådan nogle ting end en lille gut som Messi, så derfor syntes jeg faktisk Zlatan er sjovere at følge end Messi.

En anden spiller med Attitude er jo så Balotelli, men han spiller for City og der er kun en Manchester klub der må vinde og det er United, så jeg er nød til at hade Balotelli fordi han spiller der hvor han gør.

Jeg syntes i bund og grund ikke der er noget galt i at hade en spiller pga. den klub de nu spiller i, vi kender jo ikke spillerne personligt, så de eneste måder vi kan beslutte os for at hade dem på er jo enten, pga. klubben, klubskifter, scoringer mod favorit hold osv. Så tyndt grundlag, men jeg syntes faktisk god man kan sige man hader en spiller fordi han spiller i en bestemt klub lige meget hvor god han er.

Det blev en lidt lang smøre og i finder nok nogle ting der i som er dobbeltmoralske osv. Men who cares, jeg hader Barca og Real, og alle deres spillere, lige som jeg hader alle Agf, City og spanske landsholdsspillere og sådan er det bare.

Ps. kan se folk ikke går af vejen for at skrive de hader Taddei, så Bojan og Angel er heller ikke lige nogle spillere jeg bryder mig om.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. august 2012

Jeg er ikke interesseret i, at starte en lang diskussion op - så dette indlæg bliver det sidste i denne debat - er dog et par punkter hvor jeg er ganske uenig:

At bruge "jeg-hader-klubberne-fordi-de-vinder-alt"- argumentet hører man ofte. Jeg synes bare ikke man kan bruge det, da man jo ønsker, at ens klub vinder alt. Det kaldes jalousi.

Du hader ligeledes Barca fordi de (som var pep) behandlede Zlatan dårligt - men du synes jeg også at Romas behandling af Rosi var "Svineri"? Altså et af dine hade-argumenter er, at de behandlede én spiller dårligt - hvilket Roma også har prøvet. (Mange flere spillere kan jo også nævnes)

Ronaldo gav Manchester SÅ meget, så synes ikke han forrådte dem. Han havde større ambitioner - og for den sum, så tror jeg nu ikke at nogen parter blev hverken snydt eller forrådt.

I mine øjne er Zlantan da netop en idiot. Dygtig fodboldspiller bevares - men forfærdelig attitude! Han går udelukkende efter penge, hans laver rigtig mange svinske handlinger, han er meget selvfikseret og så vil han altid være i fokus. Altså synes jeg at Zlatans attitude er det værste ved ham.

Messi er nederen fordi han er lav? What?
OG HVORDAN KAN DU KALDE MESSI KEDELIG PÅ BANEN? Det forstår jeg simpelthen ikke. Heller ikke udenfor banen. Han er ydmyg og behøver ikke ekstra opmærksomhed? Messis attitude og ageren udenfor banen er da netop god?

Jeg er også nød til at spørge om du er Man Utd fan? Der findes kun ét hold i Utd, og du er pæn pissed over, at andre henter Unitedspillere - og ikke mindst lyder du som flere af mine united-bekendte, som ynker over Ronaldo.

En sidste ting er, at du hader Spanske landsholdspillere pr definition. Det kan jeg ligeledes heller ikke sætte mig ind i. Hvis en spansk landsholdspiller skiftede til Roma, så vil du jo - igen - hade den spiller, medmindre du selvfølgelig ikke er tro mod dine principper.

Men alt dette er jo bare min holdning!

Kim89
1171 indlæg.
d. 14. august 2012

Så bliver dette her mit sidste i den her diskution også, fordi jeg er jo nød til at svare på de ting.

Jalousi er en ting der ikke gør noget, så længe det kun handler om sport, sådan ser jeg det ihvertfald.

Ja jeg syntes Romas behandling af Rosi var svineri ind til jeg læste Sabatinins presse møde, der ændrede jeg mening i den sag, og det kan du også læse under artiklen (hvis ikke allerede du har set det)

Ronaldo skulle være blevet, ALT hvad han ville kunne han opnå i United, men han skiftede til Real fordi det jo er "konge klubben" og alt muligt pis. For mit synspunkt handler det meget om at United skabte ham, og gjore ham til den han er, så det brude betyde at han svarede tilbage med at blive der resten af hans tid. Og det gjore han ikke så han forrådte klubben.

Jamen jeg kan godt lide spillere der har attitude, jeg syntes det er sjovere at se en spiller som Zlatan som kan finde på at lave alle mulige ting på godt og ondt istedet for den lille artige skoledreng Messi og resten af Barca spillerne for den sags skyld. Så længe Zlatan spiller som han gør, så må han efter min mening gerne gøre som han gør uden for banen. Jeg er næsten færdig med hans bog og den har gjort mig til en støre fortaler for ham end jeg allerede var. Jeg ved godt mange er uenige med mig i den her, men jeg ville ønske han en dag blev Roma spiller.

Messi er efter min mening kedelig ja fordi han er lavere end Zlatan. Det er vigtigt at pointere at lige nu er det kun de to jeg holder op mod hinanden, det er klart at det er sjovere at se Messi end, hvem skal vi sige Pato. Men grunden til jeg syntes Zlatan er sjovere, er at han har den højde han har og det ser nogle gange lidt syret ud at han kan spille på den måde han gør, når han er så høj, fordi det ikke er normalt af en spiller på den størelse. Mht Messi så har han jo mere den normale størelse til at lave de ting han gør. Og mht Messi uden for banen, ja jeg syntes mere om Bad boys end jeg gør om små skole drenge.

Efter Roma kommer United så det har du helt ret i ja.

Og spansk landsholdsspiller i Roma, det kommer and på mange ting, jeg hader jo Lazio og City, men jeg har ikke noget imod Klose og Balotelli når de score for landsholdet, men det er klart at en eventuelt spansk landsholdsspiller ville skulle overbevise mig, med perfekt i Roma, før mit had til ham ville stoppe. også komemr det også lidt and på hvor han kommer fra, er han fra Deportivo, Atletico, Atlethic eller Villareal så ville jeg tage imod ham med åbnearme :-)

A.T
111 indlæg.
d. 14. august 2012

Folk hader ikke portugiseren fordi han er fra Real, men mere pga hans attituder, feminine udseende og stil. F.eks spreder han benene ved hvert frispark.

Han er fodboldens villain. Han bliver piftet af hver gang han er på udebane.

http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-ash2/41589_281695172408_2277902_n.jpg

1

asroma87
790 indlæg.
d. 15. august 2012

Hele Lazios hold men specielt Paulo Di Canio - Stefano Mauri - Tommaso Rocchi - Christian Ledesma - Alt og alle der har med Man United at gøre! Det er dem som jeg lige kan komme på, som jeg rent faktisk hader og syntes er super nedern

PS. Hvad er det for et klamt billede af Ronaldo? Seriøst mand...hva laver han? Haha

[Rettet af: asroma87 - 15/08/12 - 15:35]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 15. august 2012

A.T

Det var da en hård attitude overfor manden.

A.T
111 indlæg.
d. 16. august 2012

Vil også tilføje Van Persie i listen over spillere jeg ikke bryder mig om.

A.T
111 indlæg.
d. 21. december 2012

Lad os få gang i debatten igen!

Kim89
1171 indlæg.
d. 22. december 2012

Van Persie er da cool og lige nu den eneste der kan holde de der lyseblå kameler væk fra første pladsen :D
Også er han tidliger Feyenoord spiller det hjælper jo også.

Men jeg smider da lige Bendtner ind i den her diskution, jeg kan bare ikke lide den mand, manden kan jo for det første ikke finde ud af at score, også har han den samme attitude som Zlatan bare uden at kunne bakke det op lige som Zlatan kan af flere grunde.

A.T
111 indlæg.
d. 22. december 2012

Suarez også.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 22. december 2012

Cambiasso. Chivu. Klose. Biava. Og især Mauri, matchfixing Lazio klamme snydepels. Magter han ikk!!

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 24. december 2012

DeRossi16 - kunne ikke have sagt det bedre selv!! :D

BOversoe
74 indlæg.
d. 26. december 2012

Hvordan man ikke kan lide Messi er mig en gåde? Han har jo aldrig gjort nogen noget, ud over at forbløffe som den, måske, bedste fodboldspiller nogensinde? Der er noget galt i verden når der findes folk der ikke kan lide en spille som ham.. det er nogenlunde lige så sært som at hade blowjobs!

Jeg elsker bare samtlige fodboldspillere der gider at "spille" fodbold.. Folk har så travlt med "ikke at synes om"...

Desuden er det bliver så in at svine folk til, fordi de holder med klubber der vinder. Hvad i alverden sker der for Jantelovsforlængelsen der? Det er da helt naturligt at synes godt om dem der spiller bedst fodbold.. Alt andet er sgu da sært.

1

[Rettet af: BOversoe - 26/12/2012 - 19:13]

DrTotti
77 indlæg.
d. 27. december 2012

Antonio Conte, kan godt være han ikke er aktiv som spiller, men han er en af mine ultimative hade-spillere/trænere/personer gennem tiderne - øv, hvor er han forfærdelig!

[Rettet af: DrTotti - 27/12/2012 - 18:20]

Kim89
1171 indlæg.
d. 27. december 2012

BOversoe

Jeg hader Messi, fordi han for det første er indbegrebet af en fodbold filosofi, jeg finder kedelig og irriterende, fordi den er så kontrolerende som den er. Jeg vil have kampe der er spænding i og gerne bølger frem og tilbage i et super højt tempe, lige som Roma spiller lige for tiden.
og kan jeg ikke få det, vil jeg hellere se et hold der stiller bussen op nede foran mål, også sætter tempo på ved noget smukt kontra spil.
Og for det andet, så kan jeg ikke lide ham fordi han ganske rigtig som du siger gjordt nogen nåde. Og et eller andet sted, så provokere det mig, at en mand kan være så god, og alligevel så anonym, der er jeg mere til Zlatan som har kæmpet sig op fra Rosengården og ikke er bange for at vise at han er fra en Ghetto, og dermed straffer folk hvis de træder på ham.

Også lige en ting, hvis nogen går op i Jantaloven, så er det sgu Barca, derned er der ingen der skal tro de er noget, ingen er større end systemet, eller samfundet, alle skal køre i den samme bil til træning, alle skal dit og dat, så der er ingen plads til andet end på fodbold banen at vise man er noget. Og det er sgu lidt klamt syntes jeg.

Dog vil jeg så godt sige at det er hårdt at hate på Barca hele tiden, som jeg gør og nogle gange bider karmaen mig sgu i røven, som eksempelvis, når jeg får et Barca sengesæt af min bedstemor i julegave :P

On topic.
Så vil jeg da lige kaste den kære Bojan ind i det her, KÆFT jeg hader den mand og jeg vil 10gange hellere have set et straffespark end at se den lille bøsse score mod os!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Rettet af: Kim89 - 27/12/2012 - 10:52]

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca