Login
Glemt password Opret bruger

Hvilke hold bryder i jer ikke om?

Kategori: Off Topic

A.T
111 indlæg.
d. 19/07/12 21:27

Hvilke hold/klubber kan i ikke fordrage?

Mine:

Lazio
Manchester United
FC Barcelona
Juventus

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. juli 2012

Hvorfor kan du ikke lide de her hold?

Kim89
1171 indlæg.
d. 19. juli 2012

City, lazio schalke, barca, real, og mange flere og grundene er spillestil, købementalitet og bare god gammeldags had :D

NEMO
331 indlæg.
d. 21. juli 2012

Lazio
Internazionale
Manchester City
Manchester Utd
Arsenal
Tottenham
Porto

* nogen Italienske hold er undtaget, da jeg ville heppe på dem, frem for andre Europæiske hold i en eventuel International sammenhæng... men det er da ikke fordi jeg er pjattet med eksempelvis Juventus :) hehe

Hvis nogen startede en tråd om andre klubbers fans, ville det sikkert også blive spændende!
Fuck You

[Rettet af: NEMO - 21/07/12 - 12:03]

Xedem
551 indlæg.
d. 21. juli 2012

1. Lazio
2. Internazionale
3. Man United
4. Man City
5. Real Madrid
... 6 måske PSG snart.

(Hader købeklubber)

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 21. juli 2012

jeg bryder mig ikke om FC Barcelona, ikke fordi de er så succesfulde. Nej. Jeg var faktisk stor fan af den Barcelona Eto'o og Ronaldinho spillede i, men i de senere år efter ROnaldinho blev sparket ud, har klubben virkelig fået en 'DÅRLIG VINDER' mentalitet. De er Vinder, men de er Dårlige af slagsen. Det er lidt deres spille stil og de fleste af spillerene der filmer. Jeg hader virkelig sådan noget. Deres spillestil syntes jeg ikke om pga. det kan være virkelig kedeligt at se på et hold der har bolden 99% af tiden, og selvfølgelig bliver det andet jo nødt til at forsvare.

ellers bryder jeg mig hellere ikke om engelske hold generelt, pga. deres arrogance og deres ''EPL is the best league in the world'' bras de hele tiden fyrer af, og ikke mindst deres rolle i at super inflatere prisen på (dog er de ikke alene, RM+Barca, PSG osv). Jeg har ikke så stor respekt for klubber der køber deres trofæer. Har mere respekt for hold som langsomt opbygger deres navn selvstændigt. klubber som Porto, Ajax, Benfica, som desværre ikke længere kan konkurrere med resten af Europa's bedste mere, har jeg stor respekt for. EPL er nok en af de 2-3 bedste ligaer i verden uden tvivl, men der er andre hold/ligaer der også fortjener lidt respekt.

RalleloveRoma
143 indlæg.
d. 21. juli 2012

1. FC Barcelona (kan ikke se det fantastikse i den klub og den er alt for egoistik, og alle de underlige mennesker der nærmest tilbeder dem som guder, og de bliver sat op på en trone som om de er de aller bedste, bull shit! de sucks og er ikke en skid bedre en så mange andre)
2.Lazio (der er ikke nogen god forklaring jeg væmmes bare ved klubben!)
3. Arsenal (kan ikke udstå arsewenger, og de tror de er så meget uden at have noget idet, + min bror holder med dem)
4. Manchester City!!! (det er ikke andet end en rig, sultan der har købt sig til et helt mesterskab! og så har jeg også et hjerte der banker lidt for Man. U)
5. Brøndby if ( det er ikke andet end en ghetto klub fra remuladekysten)
6. Internazionale Milano ( de har flere gange "stjålet" nogle af mine yndlings roma drenge)

mexes
1753 indlæg.
d. 21. juli 2012

#Kim

Hvorfor lige Schalke? :b

Hulio
85 indlæg.
d. 21. juli 2012

Til Xedem: så du hader også Roma siden du ikke kan lide klubber der køber spillere.. hold så med et håndbold hold de køber nemlig ikke spillere!!!

1.Lazio
2.Lazio
3.Lazio
4.Lazio
5.Brøndby

mexes
1753 indlæg.
d. 21. juli 2012

ahhh?? Roma en købe klub? Det synes jeg da godt nok er en misvisende betegnelse!
JO vidst brugte vi f.eks. sidste år rigtig mange penge på indkøb - altså ét vindue. Men man skal huske at tage i mente, at vi også solgte for mange penge sidste år! F.eks. både Menez og Vucinic. Og i år har vi jo nærmest pt solgt mere end vi har købt? Så kan ikke rigtig genkende Roma som en købeklub? Den må du sku længere ud på landet med!

Kim89
1171 indlæg.
d. 21. juli 2012

Mexes det er et lille had der går tilbage til Ebbe Sand tiden fordi de spillede 0-0 i alle tv kampene der blev vist, så jeg blev slide sur på dem

1

Lindboe
78 indlæg.
d. 21. juli 2012

Lazio
Inter
FCK
Liverpool

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 22. juli 2012

1. FC Barcelona
2. Manchester United
3. Liverpool
4. Arsenal
5. Tottenham
6. Lazio
6. Inter
7. Juventus

Er Roma og Real Madrid fan så hader Barca mest. Grundet til Serie A holdene er så langt nede er pga. at jeg holder med dem i Uefa turneringer. Og hader generelt engelske hold.

Xedem
551 indlæg.
d. 22. juli 2012

@Hulio

Jeg sagde jeg hader købeklubber. Ved ikke hvad du forstår ved ordet købeklubber, men jeg ser det som et ord der betegner de massive spillerindkøb som klubberne foretager sig. At Roma køber mange spillere betyder ikke at de er en købeklub, fordi Roma køber ofte spillere som skal arbejde sig ind i startopstillingen, hvorimod Real Madrid, PSG og City køber spillere der går direkte ind på en startplads. Desuden er det ikke ofte man ser Roma købe en stjernespiller. Det sker hvert transfervindue for de andre klubber jeg har nævnt i denne kommentar.

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. juli 2012

1. Barca
2. City
3. Lazio
4. Freiburg (fuldstændig irrationelt, men det hold har virkelig altid gået mig på nerverne!! :D )

Hulio
85 indlæg.
d. 22. juli 2012

Alle fodboldhold køber spillere, ergo alle fodboldhold er købe klubber!!!
Så kan man sige man får sine penge forskellige steder fra.
Roma har altid købt spillere ligesom alle andre hold.. men et svømmehold køber aldrig nye svømmere :)
Der er ikke noget der hedder en købeklub og ikke købeklub i fodboldens verden

Wør3n
306 indlæg.
d. 22. juli 2012

Jeg har et kæmpe had til PSG, City og til dels Chelsea, fordi de køber ALT og nægter at investere særlig meget i talentarbejde - Chelsea er dog blevet langt bedre til det de senere år.
Derudover bryder jeg mig selvsagt heller ikke om Romas rivaler - Lazio, Juve, Milan ect.
Herhjemme er det FCK der aldrig nogensinde vil få min sympati.
Forstår ikke folks had til Barcelona og Real, da jeg mener det er to af de hold i verdenen der spiller den smukkeste gang fodbold.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. juli 2012

Kommer det ikke helt an på hvordan hvert enkelt person opfatter ordet "købeklub"?
F.eks. hvis jeg siger "Han er amerikaner." Så forstår folk på et split sekund at han kommer fra USA, selvom ordet amerikaner dækker over enhver person fra Amerika, både nord og syd.

Er egentlig ret sikker på at ordet købeklub er en betegnelse man bruger om klubber der forsøger at købe sig til et mesterskab. Altså - hente de bedste spillere fordi man tror man kan vinde mesterskabet den pågældende sæson.

Men igen, alle opfatter ting forskelligt. Fred være med det.

Hulio
85 indlæg.
d. 22. juli 2012

Kelevra: jeg tror sådan set alle hold gerne ville kunne købe gode nok spillere til at vinde et mesterskab. Men det ikke alle klubber der har lige mange penge, og det også forskelligt hvor pengene kommer fra. klubberne har så forskellig filosofi på hvordan man opnår et mesterskab.
Har man ikke så mange penge må man jo håbe mere på talentarbejdet :) det er forskellen på klubber. (men kan nu meget godt lide din agumentation)

mexes
1753 indlæg.
d. 23. juli 2012

Men at bruge ordet "Købeklub" bogstaveligt, er jo ren utopi...

Xedem
551 indlæg.
d. 23. juli 2012

@Hulio

Hvordan kan du sige at ordet købeklub ikke findes i fodboldverdenen? Du er måske ham der sætter dagsordenen? Helt ærligt. Du forstod hvad jeg mente med det, ergo kan jeg da sagtens bruge det hvis jeg har lyst? Fodbold ses fra mange vinkler og alle bruger deres egne ord, samt forholder sig forskelligt til tingene, fodbold er ikke bare fodbold.

Hulio
85 indlæg.
d. 23. juli 2012

Xedem. Har jeg sagt jeg sætter dagsordenen :) jo købeklub findes da i fodboldverdenen og som jeg siger så alle fodboldklubber da købeklubber:) prøv at læse mine indlæg igen.

Denner
432 indlæg.
d. 23. juli 2012

INTER FORDI DE HAR SNUPPET VORES MEDALJER PÅ STRIBE!
Barca, Manchester United og Liverpool grundet deres fans.
Lazio og Brøndby Det er Rivaliserende had jeg er født med.

ellers bryder jeg mig bare ikke om de hold der køber vores spillere. (city hvis de køber Rossi!)

[Rettet af: denner - 19/08/12 - 20:42]

mexes
1753 indlæg.
d. 24. juli 2012

Jeg vil derimod ELSKE det hold, som gider at købe Borriello, tak.....

1

Wør3n
306 indlæg.
d. 25. juli 2012

Hahahaha Mexes! Er også blevet lidt fan af Olympiakos siden de gad overtage Greco!
Og så blev jeg fan af Cerezo Osaka siden de overtog Simplicio.

Romadk
149 indlæg.
d. 25. juli 2012

Ved siden af mine følelser for Roma har jeg også store følelser for Nordjyllands fodboldflagskib AaB så derfor hedder hadeklubberne:
Lazio
FCK
Inter
AGF
Også bryder jeg mig generelt ikke om spanske hold og for kvalme over af de "medløbere" som holder med Real og Barca - så dem bryder jeg mig heller ikke om. Plus Chelsea & Man U for deres irriterende ledelse og overlegne attituder .

Forza Roma &
Kom så de Røøøøde

Romadk
149 indlæg.
d. 25. juli 2012

Ved siden af mine følelser for Roma har jeg også store følelser for Nordjyllands fodboldflagskib AaB så derfor hedder hadeklubberne:
Lazio
FCK
Inter
AGF
Også bryder jeg mig generelt ikke om spanske hold og for kvalme over af de "medløbere" som holder med Real og Barca - så dem bryder jeg mig heller ikke om. Plus Chelsea & Man U for deres irriterende ledelse og overlegne attituder .

Forza Roma &
Kom så de Røøøøde

NEMO
331 indlæg.
d. 28. juli 2012

Der er en generel stor fed streg under købeklubber i den her tråd! Forståeligt nok!

Kan ikke forestille mig at der findes en eneste seriøs fodbold passioneret person, der først og fremmest, skulle elske United eller Barca! (minus børn, selvfølgelig)

Den Italienske diskussion ligger lidt i luften...
Dér vil jeg altså holde på alt der ligger syd for Roma!

Kulturen og alt hvad vi holder af kommer jo derfra!

Det er da helt frit at holde med hvem man vil.
Men nord... Juve, Milano, Inter, Bologna.... da ser jeg da hellere Palermo eller Napoli få succes!

FORZA!

NEMO
331 indlæg.
d. 28. juli 2012

forza giallorossi frem for ALT selvfølgelig!

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca