Login
Glemt password Opret bruger

Scommessopoli

Kategori: Off Topic

A.T
111 indlæg.
d. 28/05/12 17:21

http://www.goal.com/en-ie/news/10/italy/2012/05/28/3131704/lazio-captain-mauri-arrested-in-scommessopoli-scandal

Interessant. Kan betyde at Roma kan komme i EL.

Lazio i Serie B, hahaha.

Rüemenapp
100 indlæg.
d. 28. maj 2012

Nogen der ved hvem der mere er blevet ransagede i dag? Syntes jeg hørte noget med at der også var en Udinese spiller indblandet. Så gad vide om der er flere i store klubber.

Kim89
1171 indlæg.
d. 28. maj 2012

Lazio i Serie B det kunne være så nice :D

1

asromadk
3083 indlæg.
d. 28. maj 2012

Lazio ryger ikke i Serie B. Af hvad jeg har kunne læse mig til på diverse italienske sider, er det i denne omgang langt mere omhandlende enkelte personer - disse ikke værende som fx Moggi, der står i spidsen for en klub, og således fremtvinger enstydende resultater. Denne gang, handler det måske i ligeså høj grad om en Mauri fx, som måske endda har haft indflydelse på noget der ligeså godt kunne gå IMOD Lazio - hvor af der næppe kan blive tale om en decideret nedrykning.

Som Roma fan, håber man inderligt på at der er hold der bliver trukket point, men har efterhånden min tvivl. Tror mere der bliver tale om bøder og udelukkelser af enkelte personer.

Såfremt der bliver trukket point, bliver det udelukkende point fra foregående sæson - IKKE nedrykninger. Dette er ihvertfald min overbevisning.

Intet er sikkert, og det er blot min mavefornemmelse ud fra de ting jeg læser. Politiet har kortene tæt inde til kroppen for tiden.

mexes
1753 indlæg.
d. 28. maj 2012

Jeg må nu kalde mig uenig med dig Asromadk. Du skriver

"Som Roma fan, håber man inderligt på at der er hold der bliver trukket point fra..."

Her kunne jeg ikke være mere uenig. Nej hvor jeg da ikke håber at det hele ender så langt ude. Italiens ry har i forvejen lidt noget af et knæk - især efter calciopoli, og hvor klæder det virkelig ikke Serie A, hvis flere hold - igen - skal starte sæsonen med minus.

asromadk
3083 indlæg.
d. 28. maj 2012

Forstår dig. Men det ER så langt ude. Det vil jeg vædde en del på. 3/4 af det materiale anklageren ligger inde med, er vist indiskutabelt reelt nok.

Spørgsmålet er ikke OM der er skyldige, men hvem der har gjort hvad - og hvilken pris de skal betale for det.

Jeg forstår din holdning med at man snart gerne, med stolthed i stemmen, vil kunne sige man følger Serie A - men det bliver i og for sig kun bedre hvis man får ryddet op i sagerne og får givet straffe som også kan virke præventivt.

Så set i det store perspektiv, er det på kort sigt negative (minuspoint til hold), positivt på længere sigt.

[Rettet af: asromadk - 28/05/12 - 20:52]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. maj 2012

Det er simpelthen for irriterende, at vi skal trækkes med endnu sådan en sag. Det er svært, at finde rede i alle de informationer der kommer fra de forskellige medier.

Criscito er dybt rystet over sagen og kalder dagen for den værste han har oplevet. Han understreger, at han intet forkert har gjort og blot har været i kontakt med en gruppe Genoa-fans på de billeder, som der er taget af ham.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/05/12 - 21:53]

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 07. juni 2012

Nogle der ved hvornår der træffes afgørelse om roma kommer med i el i stedet for nazio eller om de ikke gør?

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca