Login
Glemt password Opret bruger

Fødselsdag! :)

Kategori: Off Topic

Totti-Thaqi
41 indlæg.
d. 08/05/12 15:48

Tillykke med fødselsdagen til Luis Enrique !
42 år gammel bliver Luis Enrique idag.. ;)

Forza RomaForza RomaForza Roma Skål! Skål! Skål! Roma flagRoma flagRoma flag

2

[Rettet af: Totti-Thaqi - 08/05/12 - 15:50]

Skytt0
1151 indlæg.
d. 08. maj 2012

Tillykke med dagen Enrique!

erlind
89 indlæg.
d. 08. maj 2012

Tillykke mester. Håber du bliver, og viser hvad du virkelig kan.

2

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 08. maj 2012

Med den sæson vi lige har haft, kan han sgu proppe sin fødselsdags lagkage og gaver skrot op!

Hold da kæft man. Værste Roma sæson i 15 år.

Vores præsident burde købe en one way fly billet hjem til Spanien i gave.

1

Arsi
505 indlæg.
d. 08. maj 2012

Er du altid så negativ AS-Roma-Italien????

Synes nemlig jeg ser ret mange negative kommentarer fra din side af ret tit :-)

Og auguri mister!
Håber du har haft en god dag og bliver i klubben en sæson mere, så du kan bevise dit værd!

4

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 09. maj 2012

Tillykke Mr. Enrique!!

Bliv bliv bliv!
- Jeg tror virkelig på, han kan fører holdet til store ting, hvis han får de nødvendige "stjerne"-spillere tilført..

2

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. maj 2012

AS-Roma-Italien

Helt rigtig :)

Og til alle jer der syntes AS-Roma-Italien kun er negativ,så passer det ikke helt, han er positiv om alt der er Roma, men Enrique, Bojan ledelsen og hvem han nu ellers Hater på er IKKE Roma og med de resultater vi har haft iår så bliver de det heller ikke!!

Det er ikke alt AS-Roma-Italien og jeg er enige om, men at hate på LE kan vi vist blive enige om :)

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. maj 2012

Et par måneder???? jeg har været fan siden 2010 da jeg var i Rom!!!!!

Jeg bakker skam klubben op, MEN LE og Bojan og alt andet lort fra Barca hverken er eller bliver nogensinde en del af AS Roma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.Totti
953 indlæg.
d. 09. maj 2012

Kim89, For 3-4 år siden elskede du sikkert bojan, da var du nemlig Barca fan. Hvis du var Barca fan dengang LE spillede elskede du sikkert også ham der..

Grunden til at du nu hader Barca er fordi de har fået så mange "medløber" fans, men hvad har bojan og LE med det at gøre??nada, det jo ikke deres skyld. Drop dit had til bojan og LE, og brug kræfterne på at hate på "medløber" fans i stedet for hvis du altså absolut skal hate.

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. maj 2012

Nej fordi for 3-4år siden så jeg heller ikke Barca kampe, jeg har ikke set Barca siden de havde Ronaldinho og Reijkaard var træner og det er længere tid siden, så nej jeg har aldrig kunne lide Bojan.
Det er rigtigt jeg hader Barca pga. alle medløber fansne, men så sandlig også pga. den måde de spiller fodbold på, og her kommer LE og Bojan ind i billedet, fordi de er repræsentanter for den spille stil, jeg hader over alt på jorden.

mexes
1753 indlæg.
d. 09. maj 2012

siden 2010? Det er da heller ikke ligefrem lang tid? :)

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. maj 2012

Nej, men derfor kan man skam godt opbygge en stor kærlighed til klubben :-) det betyder jo ikke jeg ikke kendte noget til Roma før den tid jo.

mexes
1753 indlæg.
d. 09. maj 2012

Nej selvfølgelig ikke :-)
Men i mine øjne handler det meget om, at når klubben har valgt nogle spillere og en træner, så står man bag ham/dem så længe de stadig er et aktiv for klubben. Både Totti og De Rossi har været ude og udtale, at de meget håber, at Enrique fortsætter i klubben. De støtter ham - i hvertfald udadtil - så hvorfor skulle vi andre ikke også?
:) FORZA ROMA!

1

Kim89
1171 indlæg.
d. 09. maj 2012

Det kan du så have ret i, men så alligevel der er jo også mange real fans der eksemplevis gerne ser Pepe forlade klubben, så der vil altid være nogen spillere eller trænere i sin klub man ikke bryder sig om.
Derfor kan man jo selvfølgelig godt støtte dem, men så skal de have vist at der er grund til at støtte dem og det syns jeg Bojan og LE mangler.

TheTotti
410 indlæg.
d. 09. maj 2012

Det er fair nok man ikke bryder sig om LEs spillestil, og hans måde at være træner på. Men hav da lige en smule anstændighed og lade være med at spore en tråd der er oprettet for at ønske personen LE tillykke med fødselsdagen om til en hater tråd. Hvis man ikke har noget positivt at sige om ham, så hold jer væk fra sådan en tråd og opret en ny med det formål i ønsker!

Tillykke med dagen i går Luis :)

4

Simon88
448 indlæg.
d. 09. maj 2012

Sørgelig debat herinde desværre.. Troede det var et overstået kapitel herinde...

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca