Login
Glemt password Opret bruger

Roma-Lazio i Århus

Kategori: Off Topic


Giallorossi
372 indlæg.
d. 24/02/12 21:36

Jeg tænker lidt om folk i Århus har interesse i at se Roma-Lazio kampen d. 4/3 sammen?

Jeg tænker at undersøge om der er nogen barer i Århus der viser den. Skulle dette ikke være tilfældet, eller skulle det være en ringe mulighed der opstår - Har jeg mulighed for selv at åbne stuen hvis folk har interesse i dette.

Hvad tænker i?

[Rettet af: Giallorossi - 24/02/12 - 21:54]



Agurk
93 indlæg.
d. 24. februar 2012

Jeg er helt klar på at se dette drabelige derby!

Uanset om det bliver på en bar eller privat. Jeg er blevet fortalt, at The Golden Lion har ry for at vise de kampe af Romas, der sendes på en af 'de store kanaler'. Og Roma-Lazio vises på Canal+.

Så prøv at tage kontakt til løvebaren og hør ad. Jeg tror, vi ville kunne samle en pæn flok romaer - specielt hvis du kigger i tråden 'Romafans i Aarhus'.



Giallorossi
372 indlæg.
d. 24. februar 2012

Jeps - jeg har været opmærksom på den og har også selv givet god for at jeg var frisk derinde - Men jeg skal nok stå for kontakten med barerne. Jeg forventer at gøre dette efter weekenden, så de har en chance for at have et overblik. Men jeg ville rigtigt gerne høre hvor mange der er friske - så jeg kan stille en eventuel bar lidt i sigte - og skulle dette ikke kunne lade sig gøre vil jeg gerne vide hvor mange der eventuelt ville være friske på at gøre det hos mig.


Kunne vi troppe en del op til denne kamp er der nok også større chance for at en eventuel bar en anden gang har lyst til at vise en Roma kamp.

Fandt også lige denne lille spændende liste over barer o.lign. der har canal+ Link-tekst

- Er efter lidt undersøgelse blevet klar over at Milan-Juventus ikke bliver vist nogen steder, hvilket giver mig bange anelser.

[Rettet af: Giallorossi - 25/02/12 - 00:00]


Giallorossi
372 indlæg.
d. 27. februar 2012

Jeg har endnu intet undersøgt da ingen udover en enkelt har vist interesse i det. Hvis der ikke er interesse må jeg indrømme jeg ikke selv tager ned i byen og ser den, men blot vil se den hjemme - hvor der dog stadigvæk er åbent hvis folk skulle ha' interesse i det.


mexes
2514 indlæg.
d. 27. februar 2012

hvis vi kan samle nogle stykker, så er jeg også frisk!


Caroe
16 indlæg.
d. 27. februar 2012

Skriv mig på!


Roma
46 indlæg.
d. 27. februar 2012

Jeg er frisk og har faktisk også skrevet til en pub for at høre om muligheden. Desværre uden svar endnu


Giallorossi
372 indlæg.
d. 28. februar 2012

Så blev vi nogle stykker, jeg smider et par kald rundt i morgen.



Giallorossi
372 indlæg.
d. 28. februar 2012

The Golden Lion er udelukket - de kunne ikke vise den.


LassW
83 indlæg.
d. 29. februar 2012

Billabong Bar plejer at være villige ?


Giallorossi
372 indlæg.
d. 29. februar 2012

Jeg snakkede med dem for lidt tid siden Lasse, de har vist droppet canal plus - for dyrt i forhold til interessen for de ting der bliver vist derpå.


Roma
46 indlæg.
d. 29. februar 2012

Jeg tror Tir Na Nog er klar evt.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 29. februar 2012

Jeg ringer til Tir Na Nog i morgen så - ville være kanon lige at ha' komplet afklaring, så vi ikke risikerer at stå et sted hvor de ikke vil vise kampen alligevel.


Roma
46 indlæg.
d. 01. marts 2012

Har de svaret?



Giallorossi
372 indlæg.
d. 01. marts 2012

Det var en positiv - Tir Na Nog vil vise kampen.
Som han sagde så ville de kunne vise det medmindre der var mange "major" games - superligaen er intet problem da de har 4 skærme (selvom der står på hjemmesiden de kun har 3) og de sjældent viser de små superliga-kampe. Altså var der en god chance for at vi kunne se det på den største.

Roma-Lazio - Tir Na Nog Søndag.
Hvornår tænker i at vi mødes? - Kl. 14.00 eller tidligere?

[Rettet af: Giallorossi - 01/03/12 - 14:56]


Agurk
93 indlæg.
d. 01. marts 2012

Det her, det er fedt!

Jeg er helt klar på at se derbyet på søndag på Tir Nan Nog.

Tænker i hvert fald seneste klokken 14, så vi kan nå at skabe lidt god stemning.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 01. marts 2012

At skabe lidt stemning er jeg bestemt med på - ikke mindst må vi få os selv i stemning med et par øl.
Skal vi troppe op i trøjer?

[Rettet af: Giallorossi - 01/03/12 - 15:45]


TheTotti
456 indlæg.
d. 01. marts 2012

Jeg møder op, og selvfølgelig i tøje! :)


Roma
46 indlæg.
d. 01. marts 2012

Jeg er selvfølgelig frisk!


Giallorossi
372 indlæg.
d. 01. marts 2012

13.00 - 14.00 - hvornår skal vi mødes der?

Og af alle de mennesker der var friske i "Romafans i Århus" tråden må der da være nogle flere der er friske. - Indtil videre er kan Ålborg jo samle flere. :)

[Rettet af: Giallorossi - 01/03/12 - 20:38]



anto
27 indlæg.
d. 01. marts 2012

kommer


Caroe
16 indlæg.
d. 01. marts 2012

Vi ses! Regner med 14 ca.


Agurk
93 indlæg.
d. 02. marts 2012

Vi kan jo bare aftale mellem 13.00-14.00, hvor folk romantisk bare kan komme dumpende, så vi stille og roligt bliver en større og større flok.

Det er selvfølgelig valgfrit, om man vil troppe op i trøje. Personligt gør jeg det dog selv.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 02. marts 2012

Selvfølgelig er det hele valgfrit. Det var nu ikke fordi jeg synes vi skulle planlægge om vi havde samme farve bukser på heller.:) - Det var bare for at mærke stemningen.

[Rettet af: Giallorossi - 02/03/12 - 12:33]


Roma
46 indlæg.
d. 02. marts 2012

Det lyder mega fedt. Jeg glæder mig!


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma