Login
Glemt password Opret bruger

FM 12

Kategori: Off Topic

Simon88
448 indlæg.
d. 20/10/11 10:53

Hej alle Giallorossi'er!

Så er der præcis 13 timer og 3 minutter til, at det helt nye FM 12 kommer på gaden (Steam)!
Glæder i Jer ligeså meget som mig? :D

Andre der har prøvet demo'en af FM 12?

Jeg har, og jeg synes der er lidt meget at arbejde med, specielt fordi vi jo har fået en del nye spillere på holdet, og det har jeg haft lidt svært at styre i demo'en, så håber det bliver bedre når hele spillet bliver tilgængelig.

Iøvrigt er transferbeløbet en af de ting der er skuffende for mig, da der kun er omkring 4 mio. til at købe for.

Håber i er friske på en debat om taktik, ide'er og andet.. :)

Forza Roma!

/Ssteiniche

Jonas
4077 indlæg.
d. 20. oktober 2011

Glæder mig som et lille barn! Har et par eksamner der skal klares først, før jeg kan hengive mig helt til FM.. Men når de er overstået skal der nok blive tid..

Har ikke brugt så meget tid på demoen, men der skal helt sikkert ligges noget arbejde i at sætte det nye hold sammen.. Jeg har aldrig haft held med at spille 4-3-3 i fm, som vi gør rigtigt. Derfor tror jeg det bliver en 4-1-2-1-2, men det må alt sammen komme på en prøve..

Blev også lidt overrasket over transferbudget i demoen, men det kan jo ændres.. Det er vel heller ikke urrealistisk taget i betragtning af hvor meget klubben har brug på spillere henover sommeren. Kan jo være der allerede kommer flere penge til i januar?

[Rettet af: Jonas - 20/10/11 - 15:59]

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 20. oktober 2011

Nu spiller jeg godt nok Fifa Manager..

Men en taktik/formation som den Barcelona bruger i virkeligheden plejer og være min favorit (og virker MEGET effektivt)..

4-3-3..
MEGET offensive backs..
Få de 2 wings til og trække ind i feltet (næsten helt ind i målet).. Mens 2 de backs overtager kanten..
Hele holdet skal have "frit" bevægelse - undtagen den defensive midt + en af de midterforsvarne..
Den defensive midt + en af midterforsvarne skal ALTID blive tilbage..
Korte afleveringer..
Offside fælde til..
Ikke spille på kontra..
de midterforsvar frem på dødbolde..
Lad angriberne og de 2 offensive midt skyde udefra..
Giv de 3 angribere lov til og drible..

Synes I skal prøve det :) det virker i hvert fald for mig..
Man skal self sætte spillerne ind der virker til systemet :) Men det har Roma vel i det nye spil..

Simon88
448 indlæg.
d. 20. oktober 2011

Der skal i hvert fald prøves nogle taktikker af kan jeg mærke, for at finde den helt rigtige til holdet.

@Jonas: Ligesom dig, har jeg heller aldrig haft held i FM til at bruge Roma's rigtige opstilling, men har derimod mere brugt formationen 4-4-2 med "diamant" på midtbanen, men kunne godt ske, at der var nogle folk der havde den helt rigtige opstilling, også med den indstilling der hedder "Avaceret" og "Basis"..

Men for mig, virker det til i demoen, at det er blevet meget mere virkeligt, og der er mange flere valgmuligheder i teamtalks etc.

Men er ved at downloade det nu via Steam, så nu er det bare at vente, så man kan føre Roma til Scudetto'en ;)

MURO
550 indlæg.
d. 21. oktober 2011

Latterligt at Bojan kun står som lånt i Roma..

AndersRoma
831 indlæg.
d. 21. oktober 2011

Hvorfor er det dog latterligt? Bojan er lånt, så det er da klart!

Arsi
505 indlæg.
d. 21. oktober 2011

AndersRoma, Bojan er ikke lånt. Roma har købt ham, men Barca har en tilbagekøbsklausul på ham :-)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 21. oktober 2011

Det er jo en ret utraditionel kontrakt, som ville kræve at udviklerne lavede en ny type kontrakt i spillet, hvis man skulle realisere den.

I princippet er Bojan lånt ud til Roma. Barcelona kan købe ham tilbage for €1m, ellers bliver lånet permanent og let's face it.. den benytter de sig med al sandsynlighed af. Roma kan så benytte sig af endnu en klausul og betale et aftalt beløb, som dermed lader dem sikre sig Bojan.

FM's løsning er helt fin, såfremt købsoptionen er til stede.

MURO
550 indlæg.
d. 22. oktober 2011

men at Roma har en enighedspris på 28 mil euro, det er jo langt ude?

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2011

Nogle der har haft held med en god formation, og avanceret indstillinger? Har stadig lidt svært ved at finde den endelig formation, som virkelig sparker ***.. :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 24. oktober 2011

Jeg kan ikke rigtigt se andre muligheder end 4-3-1-2
4 forsvarsspillere
3 centrale midtbanespillere
1 offensiv midtbanespiller
2 angribere

Angel som wingback til venstre
Cassetti som defensiv back

Totti som dybdeliggende angriber
Borriello/Osvaldo som targetman.

Så ska du se løjer ;)

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2011

Er det en du har prøvet i FM 12, eller er det bare et gæt?

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 24. oktober 2011

Det er en jeg har prøvet da...

Simon88
448 indlæg.
d. 24. oktober 2011

Okay, gir' den en chance da... :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Den virker fint den føromtalte opstilling
Har spillet 10 kampe: 3 uafgjort og 7 sejre. Blandt andet over Milan(ude) og Napoli(Hjemme)
Har du fået det til at fungere?

Simon88
448 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Har også spillet 10 kampe:

5 sejre
4 uafgjort
1 nederlag
Men har også haft en del problemer med karantæne og skader desværre...

Men nogle af mine spillere er "bekymret over den manglende diciplin i klubben".. - Hvad kan man gøre ved det?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Giv advarsler når dine spillere får røde kort. Ellers bliver de hurtigt bekymret over den manglende disciplin.

Simon88
448 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Så "bare" advarsler og bøder?

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Jeg plejer at give advarsel for rødt kort første gang. 2. gang bøde på 1. uge, og 3. gang bøde på 2. uger :)

Basnandez
157 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Min måde at give bøde på er denne her måde.
2 gule kort=rødt kort = første gang advarsel, anden gang 1 uges bøde.
Direkte rødt = 2 ugers bøde.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. oktober 2011

Jeg giver aldrig bøder, medmindre det røde kort er resultat af eksempelvis en albue.

Roma
33 indlæg.
d. 26. oktober 2011

Min erfaring er, at man ikke skal give for hårde bøder første gang. F.eks. at give to ugers løn i bøde for det første røde kort er lige i overkanten og kan gøre spilleren og andre i truppen utilfreds, så systemet som don-emilio skriver er det normale. Dog vil jeg være hurtigere til at give bøder, hvis det allerede er en spiller som ikke møder op til træning osv.
En anden måde du kan straffe spilleren, hvis bøder ikke hjælper (hvilket sker) er at give spilleren en pause.

Simon88
448 indlæg.
d. 26. oktober 2011

Jeg siger tak! :)

Nogle der har fundet en fantastisk taktik til roma?

Jeg bruger selv en offensiv 4-4-2 med Angel som wingback, en def. midt, og tre "Normale, hvor kanterne er offensive, og to helt i front, hvilket går rimelig okay... :)

Montella
136 indlæg.
d. 26. oktober 2011

off topic. er der nogen som ved hvad man gør hvis man har en macbook air - og altså intet cd-rom drev!!!!!

Simon88
448 indlæg.
d. 26. oktober 2011

Jeps, jeg har nemlig en MacBook Air, og jeg har bare købt det via Steam...

Montella
136 indlæg.
d. 26. oktober 2011

cool - og når man køber den over steam som er engelsk kan man så stadig få den danske version hvor der handles med dk.kr etc?

Simon88
448 indlæg.
d. 26. oktober 2011

Ja, du får den danske version... Det gjorde jeg i hvert fald.. :)

P.Totti
953 indlæg.
d. 30. oktober 2011

hvordan er det gået for folk i første sæson med roma?? lang tid siden der er nogen der har tilføjet noget, så går ud fra at der er nogen der har spillet en hel sæson??

jeg har selv spillet 16 kampe, og er stadig ubesejret.
har haft meget svært ved at finde den rigtige taktik, så er endt ud med denne lidt mærkelige, men den fungerer!!

2-3-3-2 og ja den er præcis som nedenstående.

osvaldo (target) totti (dyb ang.)

pizzaro(dyb play) pjanic( frem playmaker) gago (central midt sup)

angel de rossi(def) cassetti/cicinho

kjær juan(spil forsvar)

napstah
136 indlæg.
d. 30. oktober 2011

Jeg er i 3 sæson lige pt.

Sæson 1 blev jeg nummer 4, sæson 2 blev jeg nummer 2 (tabte kun på målscoren til Milan)

Spiller en 4-3-3

Stekelenburg
Rosi/Crescenzi-Juan-Papastathopoulos-Angel
---------------De Rossi--------------
------------Pjanic-Banega------------
-------------------------------------
Lamela----------------------------Sam
----------------Vela-----------------

Ved ikke om det mig der har kvajet mig, men efter 1. sæson mistede jeg både Kjær og Gago efter endt lejeaftale, da jeg ingen penge havde til transfers, og efter 2. sæson mistede jeg Bojan, da han ikke gad snakke kontrakt med Roma.

P.Totti
953 indlæg.
d. 30. oktober 2011

fik du ikke penge til at købe for, så du kunne have sikret dig kjær?

er lige blevet færdig med første halvsæson, status, ligger nr 2 i ligaen, 8 point efter napoli, har i alle kampe, 15 sejre, 9 uafgjorte og 1 nederlag, er meget tilfreds.

har hverken købt eller solgt nogen.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. oktober 2011

Er igang med 2. sæson. Vandt Serie A i 1. sæson, 3 point foran Milan. Primært på effektivitet mod de mindre hold, dog kun med 58 mål scoret.. Er godt igang med 2. sæson. Har osse mistet Kjær og Gago da der var få penge at handle med..

asroma87
790 indlæg.
d. 02. november 2011

Hvor mange penge har Roma at købe for i starten af spillet?

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2011

Kommer an på dine forventninger til sæsonen...

Hvis du regner med en kvalifikation til Europa League, får du omkring 4 mio., så der er ikke så meget at fråse med, men syns nu alligevel, det er realistisk nok..

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2011

@Don-Emilio:

Hvordan er din formation og indstillinger da, siden du kan vinde første sæson?

Rimelig godt klaret alligevel... Congratz! :)

Simon88
448 indlæg.
d. 02. november 2011

Fifa 10? Du er med på, at vi snakker om FM ikk? :D

kadir58
21 indlæg.
d. 03. november 2011

@Ssteiniche:

Jamen dog, du har sgu ret :) Kom til at skrive i den forkerte overskrift ... :(

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 04. november 2011

Det var den føromtalte

4-3-1-2

Vandt mesterskabet igen i 2. sæson og tabte Europa League finalen til Dortmund efter at have transformeret offensiven og opstillingen.. Er nu godt på vej til at vinde for 3. år i træk :)

Simon88
448 indlæg.
d. 05. november 2011

Jamen hvad har du af "Avanceret indstillinger" ? Det lyder vildt du bare vinder ligaen 3 år i træk.. :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 06. november 2011

Lige nu spiller jeg:
4 forsvarer. Venstre= Wingback, Central Forsvar, Begrænset forsvar, Fullback(Defensiv)
DM: Ankermand(defensiv)
2 centrale midtbanespillere: Fremskudt playmaker(offensiv), central midtbanespiller(support)
2 kantspillere: Begge wings med offensiv indstilling
1 Boksspiller, Komplet angrebsspiller med offensiv indstilling,

Holdinstruktioner:
Balanceret
Kontrollér
Standard
Standard
Pres Mere På
Standard
Standard
Hårde Indlæg
Standard

Forsvarskæden markerer alle i zoner, mens ankermanden markerer "man".

Ideel opstilling lige nu:
Stekelenburg
Angél-Rajkovic-Papastathoupoulos-Crescenzi
De Rossi
Bertolacci(CM) Pjanic(Fremskudt Playmaker)
Thiago Neves Erik Lamela
Alberto Paloschi

P.Totti
953 indlæg.
d. 06. november 2011

Don-emilio,Du siger du vandt seria a første sæson? Hvordan i alverden kan du så komme i europa league finalen, den eneste måde du kan det på er ved ende på 3 pladsen i din cl gruppe, hvilket virker mærkeligt når du kører derudad i ligaen osv....

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 06. november 2011

Min fejl selvfølgelig. Var 1. sæson jeg var i Europa League og tabte finalen til Dortmund. Havde lige lavet en tanketorsk ift. virkeligheden hvor vi jo ikke er i Europa League :)

2. sæson kom jeg videre fra min CL gruppe og tabte samlet 8-1 til Barca i kvartfinalen. Av av.

Simon88
448 indlæg.
d. 07. november 2011

Nogle der ved, hvor "vores" reservehold ikke er med i en turnering? Rimelig træls, når man får en spiller tilbage fra en skade, og han ikke er i kampform, for så hjælper det jo ikke at sætte ham på reserveholdet, for at opnå kampform igen? :/

Jonas
4077 indlæg.
d. 07. november 2011

Altså rigtig er der jo slet ikke noget reservehold, der bliver spillerne jo bare sat ned på Primavera holdet for at komme i kamptræning.. Men med henblik på FM, så er det selvfølgelig irriterende..

Simon88
448 indlæg.
d. 07. november 2011

Så hvad gør man så? Det er da træls at man skal bruge en spiller på førsteholdet, for at han skal komme i kampform igen.. :/

Kelevra
1091 indlæg.
d. 07. november 2011

Søg kampe til reserveholdet? :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 13. november 2011

Så fik jeg endelig taget mig ordentligt sammen og sat mig ind i det nye FM..

Valgte at forsøge mig med en 4-3-3, på trods at af jeg ikke har haft held med den i de tidligere spil.. Denne gang lykkedes den god og jeg gik meget overraskende hen og vandt Serie A, efter Milan dummede sig gevaldigt.. Jeg røg ud til Bayern München i kvartfinalen i EL, de gik senere hen og vandt.. Jeg røg noget skuffende ud af Coppa Italia til Lecce, men jeg valgte at fokusere på ligaen og sparede derfor mange spillere..

Den plads der var største behov for at blive forstærket var højreback, da Cassetti bare ikke var god nok.. Det lykkedes mig at sælge Cicinho og Lobont og derved få tjent lidt penge ind. Mens jeg hentede Azpilicueta I Marseille.. Hvilket betyder at jeg nu har fremtidens to spanske backs ;)

For at få lidt bredde på midtbanen hentede jeg Gilberto på fritransfer og sidst men ikke mindst lejede jeg Welbeck, noget der senere skulle vise sig at være genialt! Da han viste sig at blive topscore i Serie A med imponerende 29 mål - så ham kan jeg sagtens anbefale..

Der var ikke meget at gøre godt med op imod anden så sæson, så der kom en del spillere på fri og leje.. Jeg formåede dog at hente Simon Kjær permanent.. Derudover har jeg hentet Aimar, Koch og min kommende bomber Paloschi på fri transfer.. Endvidere har jeg endnu engang lejet Welbeck til angrebet.. Ud er gået en stor mængde spillere, de største navne må være Guberti og Simplicio..

Er jeg den eneste der bare ikke kan sælge Taddei!?

[Rettet af: Jonas - 13/11/11 - 22:06]

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 14. november 2011

Jeg kan sku heller ikke sælge Taddei! :S

a2j
76 indlæg.
d. 16. november 2011

Hvor får i pengen fra..?

Efter min første sæson siger beholdningen næsten - 100 mio. kr.

Er di Bennedetto sød ved jer?

P.Totti
953 indlæg.
d. 17. november 2011

start med at annulere gago's og borinis lejeaftale, så sparer du penge. sælg okaka, lobont, cicinho, nego, antunes.

derudover sælger du også på et eller andet tidspunkt før 2 sæsons start, pizarro, juan, taddei og simplicio.

når du har forstærket den højre back så sælg rosi eller cassetti.

vigtigt køb simon kjær:)

a2j
76 indlæg.
d. 17. november 2011

Hvis jeg sælger alle de spillere, kan jeg ikke sætte hold... :-)

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 17. november 2011

Jeg er igang med første sæson..

Har solgt
Cassetti
Perrotta
Lobont
Simplicio
Greco
Pizarro
I alt 70 mio.

Har købt
Xherdan Shaqiri 77 mio.
Landon Donovan 55 mio.
Diego Perotti 35 mio.
Yassine El Ghanassy 8,5 mio.

Ligger nr. 6 efter 20 kampe - dog kun 4 point til nr. 3 (forventer min. top 3)..
I Europa league er jeg gået videre fra gruppen som suværen 1'er..

Grunden til jeg ligger så dårligt i Serie A, er at jeg lige skulle finde den rigtige start 11'er, og holdet lige skulle vænne sig til systemet (spiller MEGET offensivt - a-la Barcelona).. Nu går det fremragende :D

Jonas
4077 indlæg.
d. 17. november 2011

Jeg vil også sige jeg har skilt mig af med en stor del af stabben, hvor der var nogle der tjente alt for meget i forhold til hvad de tilføj holdet..

Udover det har jeg benyttet mig af månedlige betalinger både i Azpilicueta og Kjær handlen. Det kan selvfølgelig komme og bid mig i røven senere økonomisk, men så begge spillere som nødvendige for at holdet kan være med helt fremme i Serie A og hvis jeg kommer i CL hver sæsonen skal økonomien nok klare sig ;)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 20. november 2011

Kun mig der bøvler med Osvaldo og Pizarros morale? Hver gang jeg får den op til 'god' så er den faldet igen til næste kamp.

Simon88
448 indlæg.
d. 22. december 2011

Kelevra:
Jeg har ikke haft problemer med dem i hvert fald..

Kelevra
1091 indlæg.
d. 23. december 2011

Jeg har simpelthen været nødt til at skille mig af med Osvaldo, da han hele tiden var i dårligt humør og ikke ville præstere i kampene. Prøvede en masse private samtaler med ham, og der lovede han, at han ville kæmpe hårdere, men der skete intet - så efter en trussel om at blive transferlistet, blev vi uvenner, og nu har jeg solgt ham til Everton for 155 mio.

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. december 2011

Har ikke haft problemer med hans (Osvaldo) morale, har dog ikke kunne få ham til at præstere. Han har i periode været god, men så er faldet utrolig meget i niveau.

Derfor blev han endelig solgt i sommeren 2016, da jeg ikke ville forlænge med ham.

Men hvis i bare giver Lamela spilletid, udvikler han sig til en klassespiller! Han spiller vildt godt for mig nu. Spiller en 4-3-3, så jeg har omskolet ham til centralmidtbane. Kjær er også for vild i det spil og styrer forsvaret med hård hånd!

[Rettet af: Jonas - 23/12/11 - 10:53]

Dige
67 indlæg.
d. 30. december 2011

Hvis nogen har problemer med at finde passende emner til deres højre back, så kan jeg STÆRKT anbefale Romário fra EC Vitoria. 17 årig brasilianer, han er et kæmpe talent i spillet.

P.Totti
953 indlæg.
d. 13. januar 2012

hej alle fm 12 spillere, jeg har efterhånden spillet ufatteligt mange timer fm 12, og har startet utallige spil med roma, da jeg aldrig synes jeg har fået det optimale ud af truppen, så har afprøvet en masse forskellige strategier, dog er jeg helt sikker på at jeg nu har fundet den rette!!

har lige præsteret at vinde 6-2 på udebane mod viktoria plzen med min reserve opstilling, totti scorede samtlige mål, og fik en rating på 10.0, første gang jeg har set det!!!

har vundet alt indtil videre, fører ligaen, vundet alle 6 EL kampe med backup spillerne, målscore på 25-4

stærkeste opstilling

stek
vrsaljko,kjær,astori,angel
de rossi,badelj

lamela,jadson,douglas costa
boriello

reserve opstilling(som har vundet alle EL kampe, og 3 kampe i serie a)

curci

rosi,burdisso,heinze,cassetti
gago,pizarro

osvaldo,pjanic,taddei
totti

første transfer vindue, ud er gået :

cancel bojan lån(bojan spiller super godt, men har vil ikke til klubben efter 2 år, så spild af penge)
cancel borini lån, penge ud af vinduet
lobont 17 mil
cicinho 15 mil
nego 300 k
okaka 15 mil
juan 45 mil
perrotta 15 mil
antunes 220 k
simplicio 2.1 mil leje
barusso fri
greco fri

ind er kommet:

vrsaljko 20 mil
badelj 35 mil
astori 70 mil
kjær 47
jadson 85 mil
douglas costa 67.5 mil

alle købt på afbetaling

eneste fremtidige handler jeg skal lave er willian og paloshi gratis, ud ryger pizarro,gago, osvaldo taddei.

Simon88
448 indlæg.
d. 13. januar 2012

Lyder spændende.. Men hvordan er dine opstilling og indstillinger?

P.Totti
953 indlæg.
d. 13. januar 2012

jeg spiller en dyb 4-2-3-1

wingback sup, forsvar dækkende, forsvar stopper, wingback sup

def midt forsvar, dyb play sup

wing/inderste angr attack (tik feltet, byt med modsatte kant) - fremskudt playmaker attack - wing/inderste angr attack

skarpretter

holdinstruktioner :

balanceret
standard
standard
standard
standard
mere forsigtigt
zonedækning
standard standard

så har jeg tikket alle 7 kolonner og skifter i dem ud fra hvem jeg møder og hvad jeg vurderer som bedst mod pågældende modstander. som hovedregl, højt pres, høj bredde, almindeligt tempo, ingen tidspild, blandede afleveringer, kontra nej og ja til offside mod de dårlige hold.

almideligt pres, almindelig bredde, langsomt tempo, ofte tidspild, blandede afleveringer, ja til kontra og nej til offside mod de gode hold.

tilsidst men måske vigtigst, så klik i playmaker feltet, og sæt den til INGEN playmaker, fordi spillet skal ikke afhænge af en spiller.

hjørnespark altid til forreste stolpe, hvor din bedste header skal angribe, og da det er ham der skal score, skal alle andre holde sig væk derfra. så ikke nogen der skal videresnitte eller lignende.

jeg har som skrevet tidligere testet mange forskellige formationer og holdinstruktioner og dette er hvad jeg finder bedst, har tidligere været stor tilhænger af stor kreativ frihed og bevægelsesfrihed, men dette giver spillerne ALT ALT for meget frihed til bare at spille som de lyster.

jeg har et snit på 2.6 mål pr kamp og lukker 0.6 ind, har aldrig før scoret så mange mål, selvom jeg har vundet alt med roma og haft mange af de bedste spillere i spillet.

Simon88
448 indlæg.
d. 13. januar 2012

"så har jeg tikket alle 7 kolonner og skifter i dem ud fra hvem jeg møder og hvad jeg vurderer som bedst mod pågældende modstander"

Hvad mener du med det? Hehe..

Og så et spørgsmål mere, for du skriver to forskellige indstillinger?

"som hovedregl, højt pres, høj bredde, almindeligt tempo, ingen tidspild, blandede afleveringer, kontra nej og ja til offside mod de dårlige hold."

OG

"almideligt pres, almindelig bredde, langsomt tempo, ofte tidspild, blandede afleveringer, ja til kontra og nej til offside mod de gode hold."

Jonas
4077 indlæg.
d. 13. januar 2012

Jeg er nået til år 2017 og har haft en kæmpe succes ved at spille en 4-3-3 opstilling, hvilket jeg helt sikkert kan anbefale.

Lamela bliver stjerne, så det er bare at oplære ham til at spille central midtbane..

Hvis der er nogle spillere i vil vide, hvordan ser ud, spørger i bare ;)

P.Totti
953 indlæg.
d. 13. januar 2012

ja lamela bliver helt vanvittig, træner ham dog som højre kant, så han kan spille alle offensive pladser. han både ligger op og scorer når han trækker ind i banen fra højre.

ssteinche : forskyder bare kolonen, så jeg bruger præcis det press, den bredde osv jeg vil bruge. gør det i stedet for at vælge mellem de forskellige startegier som er "standard" dvs offensiv, kontrolleret, deffensiv osv.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. januar 2012

Jeg har faktisk aldrig rigtig været Roma i FM. Jeg kan godt lide udfordringer, så jeg er oftest hold af lavere kaliber. Det eneste jeg stort set har spillet på i FM 12, er min Dover gemmer. Dover er et hold i den 6. bedste engelske række (den laveste række i spillet) dem har jeg nu efter 8 år, ført til Premier League. Så jeg har fået achievementen "English Hero" :P ... SÅ det er sku meget nice!

De Rossi skiftede faktisk til Birmingham i gemmeren. Allerede i 15 eller 16 faktisk! ...
Roma følger jeg selvfølgelig igennem gemmeren, hvor at de fra starten med Enrique var elendige. Nu er de det førende hold i Italien. Profilerne er Lamela og så nyindkøb.

Denner
432 indlæg.
d. 16. februar 2012

Drenge hjææælp! jeg er lige blevet budt 170.000.000 kr for simon kjær i anden sæson(budet er kommet fra real madrid)! han blev kåret som den 3 bedste forsvars spiller i serie a. Skal jeg gøre det?!?

hvis ja er der nogen der kender nogle gode billige forsvars spillere der kan komme ind og supplere Juan/Burdisso. (overvejer og se om man kan hente Mexes hjem)

[Rettet af: denner - 16/02/12 - 14:28]

Simon88
448 indlæg.
d. 16. februar 2012

Gør det!

Og så med nogle af de penge du får fra salget (Ved ikke hvor stor din transferprocent er på), så kig på talenter som Sakho, Hummels, eller grækeren fra Schalke (Papa... -et eller andet :-) ), de kunne være et godt supplement til Juan/Burdisso...

Denner
432 indlæg.
d. 16. februar 2012

okay tusind tak, det gør jeg så! har osse nogle andre spillere jeg gerne vil give lidt mere spille tid i det forsvar! så det passer perfekt enlig, er hummels ikke MEGA dyr?!

Simon88
448 indlæg.
d. 16. februar 2012

Jo det er han nok.. - Han er jo et mega talent.. :) Men Sakho er dyre end Hummels tror jeg..

Hvem har du ellers, som du vil give mere spilletid?

Jonas
4077 indlæg.
d. 17. februar 2012

Sakho er uden tvivl klasse i spillet - men også utrolig dyr!

Altså jeg havde jo beholdt Kjær - da han klart er en af de bedste forsvarsspillere i spillet! Jeg har ham stadig i mit Roma spil, hvor jeg er i 2017 og han er 215 mio værd!

Han spiller sammen med Astori, som også en rigtig god og italiener, samt han score en del hovedstødsmål ;) Mens min upcoming stjerne Gorosito er på vej frem!

[Rettet af: Jonas - 17/02/12 - 10:31]

Denner
432 indlæg.
d. 19. februar 2012

Boilesen og frederiksen :) boilesen er super god i spillet!

Denner
432 indlæg.
d. 04. maj 2012

Er der nogen der ved hvorfor Liverpool er listet under rivaler? jeg anede ikke at det var rivaliserende klubber.

Ps. er i 3. sæson har lige TÆVET barcelona 8-1 samlet (5-0 hjemme) i semi -finalen :D

hvad er jeres bedste resultater?

[Rettet af: denner - 04/05/12 - 19:15]

Jonas
4077 indlæg.
d. 04. maj 2012

Mit bud er at det er grundet Europa Cup finalen i 84 hvor de slog os. Roma har aldrig rigtig været særlig glade for Liverpool siden.

P.Totti
953 indlæg.
d. 04. maj 2012

denner fortæl om dit hold, køb salg, taktik, vil meget gerne høre nærmere, fordi det virker helt vildt at da smadrede barca.

Denner
432 indlæg.
d. 04. maj 2012

tusind tak Jonas :)

og til p.totti

Min angriber er sat til trequista
på den offensive midtbane har jeg sat den højre som er Indadvendt angriber(offensiv, ham i midten er playmaker(support) og den venstre er sat til Kantspiller (men han er også support)
mine deffensive midtbane er sat til Sweeper(defensivt) og support
og Forsvaret har jeg enlig ikke pillet ved. (dog en anelse offensive backs)

taktikken er sat til offensiv og bold besiddelse. og så fokusere jeg endten på Defensiv placerings evne eller offensive løb inden kampe.

Køb: Shaqiri(fik ham MEGET billigt) Affelay(også SUPER billigt fordi barca ikke ville have ham)
Frederiksen, Romario fra Victoria, + 2 Talenter som er lavet af spillet grats (ikke eksisterende, og claudemir fra Fck og omskolet ham til def midt (hvilket han gør godt og stabilt) og købte Bojan da han virkede i mit system og har trænet hans koldblodighed eller hvad det hedder, og boilesen.

Solgt:
Målmænd
Lobont, Curci
Forsvaret
Cicinho, Gabriel, Heinze og Cassetti
Midtbanen
Perrotta, Greco, Simplício, Brighi, Viviani og stoppede Gago's lån
Angrebet
Osvaldo, Borriello, Okaka og stoppede også Borini's lån.

-----------------------------
Spiller den populære 4-2-3-1

---------- Bojan -----------
Lamela - Pjanic - shaqiri

De Rossi - Claudemir/Bertolacci
Boilesen/angel - kjær - Frederiksen - Romario
------------ stek --------------

Dette er "kernen"

Som har udløst:

Sæson 1: Semi-finalen i europa league, exit til PSG(røvfuld). samt en 2. pladsen i serie a(inter vandt med 5 point) og kvart-finalen i pokalen, exit til Milan.

Sæson 2: Vandt Chl over PSG i finalen med et et mål i 119 min af Taddei, efter forlænget spilletid, Semi-finalen i pokalen, exit til Milan IGEN og mesterskabet.

Sæson 3: Chl-finalen tabte til Real Madrid 1-0, vandt pokalen og mesterskabet.

FORSÆTTES...

[Rettet af: denner - 10/05/12 - 15:51]

MURO
550 indlæg.
d. 05. maj 2012

Nu har jeg også startet en, det er blevet lidt indviklet og måske lidt nogle urealistiske salg jeg har foretaget mig. Men følte lidt at jeg var tvunget til det, da økonomien så dårlig ud og mange spillere fik en løn som de ikke fortjente.

Jeg er igang med min første sæson.
Spiller med euro
UD Cicinho 2.8 mil - Burdisso 6 mil - Simplicio 500.000 Leje - De Rossi 19.5 mil - Cassetti 1.1 mil - Rosi 2.5 mil.

Ind
Carlos Diogo Free - Danny Welbeck Leje - Anthony Mounier 3.1 mil - Jallet 2.3 mil - Madlung Leje - Vossen 1.8 mil - Vanden Borre 925.000 - Siyanda Xulu 325.000 - Lorenzo Ariado 1.7 mil - Steven N'Zonzi 6.25 Mil - Rasmus Elm 7.5 Mil - Marco Verratti 3.5 mil - Fernando Gago Opsagde lånet, blev fristillet af Real med det samme, hentede ham på en fri.

Fortsættes ..

P.Totti
953 indlæg.
d. 05. maj 2012

muro du spiller ikke den nyeste opdatering vel?

fordi burdisso er umulig at sælge, selv for 2 mil, og du har fået 6 for ham?? og det med gago har jeg aldrig oplevet selvom jeg har startet 100 gange med roma og ophæver altid hans kontrakt.

jeg spiller den nye opdatering, og har gjort således i 1 transfervindue.

synes holdet er mega dårligt, for mange gamle osv, så har satset helt vildt ved at købe på afbetaling 48 måneder. giver et stort underskud, men men det betaler sig hvis resultaterne flasker sig og hvis nogle af de nye køb bliver videresolgt, plus at der ligger 50-100 mil på reserve holdet som kan sælges efter 1 sæson, boriello, pizarro osv osv.

ind:

david astori 50 mil
Willian 92.5 mil
yttergård 8.5 mil
toloi 21 mil.
kara 8.5 mil
ilicic 65 mil ialt 245 mil på afbetaling.

ud:

cicinho 20 mil
lobont udlejet til real madrig, 3.5 mil
juan 41 mil
simplicio 10 mil ialt 75
opsagt kjær lån, selvom han altid bliver rigtigt god, ville dog prøve noget nyt. f.eks. toloi.

ClausA
227 indlæg.
d. 05. maj 2012

Har spillet manager i mange mange år.. Syntes det er helt vildt, så svært det er at få til at fungere når jeg er Roma. Det ligemeget om jeg er den selv eller er et andet hold, så klare de sig af lort og LE er fyret inde for sæson afslutning og har sågar prøvet hvor roma er rygget ned efter 2. sæson.. Selv med bologna var jeg oppe at hente CHL plads i anden sæson og havde et fedt spil..

Kan i få det til at funke med Roma ?

MURO
550 indlæg.
d. 05. maj 2012

P.Totti jo det ef steam opdateringen fra vinterpausen . Solgte ham til málaga over 48 måneder og det med gago sker også tit i mit

ClausA
227 indlæg.
d. 03. juni 2012

Nogle som køber Verratti ? Han bliver dejlig

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. juni 2012

Er nået til 2022 og har gjort Roma til en magtfaktor i europæisk fodbold :D

2

Simon88
448 indlæg.
d. 03. juni 2012

Sådan Jonas! :-)

Hvilken taktik bruger du?

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. juni 2012

Spiller stadig i en 4-3-3 formation, som på nuværende tidspunkt ser således ud:

Lopez; Azpilicueta, Kjær, Gorosito, Budinsky; Bertolacci, Gabriel, Bolis; Berti, Wendel, Damiao.

Bænk: Viviano, Angel, Astori, M'Vila, Sissoko, Lamela, Lucas Moura, Cássio

Stadig et par "rigtige" spillere tilbage ;) Stek og Cavani gik begge på pension før sæsonen.

Har efterhånden fået opbygget en rigtig god stab og har 4½ stjerne i alle træningskategorier. Baldini er selvf assistent :)

1

[Rettet af: Jonas - 03/06/12 - 20:12]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 04. juni 2012

Haha, 2022! Jeg er aldrig nåede længere end 2013/2014 i FM10

Så fik jeg taget mig sammen til at starte et Roma save i FM12.

Transfers ind (i kroner):

Gonzalo Castro, Leverkusen (30 millioner)
Siyanda Xulu, Sundowns (1.8 millioner)
Mateo Musacchio, Villarreal (34 millioner)
(Deleje) Giuseppe Prestia, Palermo (9 millioner)

Transfer ud:

Simplicio, Santos (11 millioner)
Lobont, Arsenal (13 millioner)
Taddei, São Paulo (13 millioner)

Spiller en offensiv og flydende 4-2-3-1. Min stærkeste start-XI ser således ud: Stekelenburg; Angel, Kjær, Juan/Musacchio; De Rossi, Pizarro; Osvaldo, Totti/Lamela, Marquinho; Bojan/Borini.

Har hentet Italo Galbiati ind som assistent træner :-)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 04. juni 2012

Jeg er i marts 2017. Har vundet mesterskabet de sidste 4 sæsoner, og ligger til at vinde det igen klart. En enkelt Europa League triumf i 2014 samt to pokalturneringer derudover. I CL er det dog aldrig blevet til mere end end semifinaleplads, og det nager mig meget.

Jeg spiller mellem 3 skiftende opstillinger alt efter modstander og ude/hjemme. Men primært en 4-2-3-1 på hjemmebane med offensiv indstilling. De Rossi og Lamela er de eneste spillere tilbage fra den startende trup, mens Bertolacci osse er med i truppen endnu.

Romaneren
573 indlæg.
d. 04. juni 2012

Jeg spiller vist i 2015 nu, kører en 3-5-2 med:

-----------------------Curci----------------
---------------Kjær----Astori--Boateng--------
-Marquinho--Busquets--De Rossi--Pjanic--Schelotto
-------------Osvaldo-------------Bojan------

Busquets falder tilbage og lejer defensiv, Pjanic er næsten bare offensiv midt, Marquinho og Schelotto stormer frem (Schelotto skal i øvrigt til at tage sig sammen :D), Osvaldo som target man og så Bojan som troldmand.

Busquets blev landet på fri transfer (!?!), Boateng gad ikke City mere og kom hertil for lidt over 20 mil. På bænken sidder alle talenterne (Piscitella, Bertolacci, Lamela osv osv) og Nassim Ben Khalifa, som banker overraskende mange mål ind.

Tog mesterskabet for andet år i træk nu, og vandt CL for første gang, også. Lader et reservespækket hold spille cuppen, så der kommer vi sjældent ret langt.

Basnandez
157 indlæg.
d. 05. juni 2012

Har først nu valgt at skulle lave en Roma save...

Transfervinduet endte med at sælge[Danske kroner]:
Taddei til leje for 10M med mulighed for at gøre det permanent, hvis de betaler 30M(Benfica)
Cicinho for 20M(Benfica)
Juan for 65M(Juventus)
Simplico til leje for 4M med mulighed for at gøre det permanent, hvis de betaler 12M(Sampdoria)
Lobont for 18M(City)
Burdisso for 50M(Marseille)
Perrota for 15M(Lille)

Og købte:
Okore for 9M(Nordsjælland)
Affelay for 15M(Barcelona)
Branescu for 10M(Juventus)
Vertonghen for 70M(Ajax)
Ze Roberto for 0M(Fri Transfer)
Inkoom for 35M(Dnipro)
Boilesen for 35M(Ajax)
Kjær permanent for 50M(Wolfsburg)
Welbeck til leje for 0M med mulighed for at gøre det permanent for 180M(United)
Prestia for 8.5M(Palermo)
Astori for 45M(Cagliari)
Mendler for 15M(Nürnberg)
Holzhauser for 12M(Stuttgart)
Zuiderwiljk for 10M(Ajax)

Har valgt en 4-2-3-1 opstilling med offensiv flydende spil
Mm; Stekelenburg, Branescu, Curci
FH; Inkoom, Rosi, Casseti
FC; Vertonghen, Astori, Kjær, (Heinze), Okore
FV; Angel, Boilesen, (Heinze), (Marquinho)
CM; De Rossi, Ze Roberto, Pjanic, Gago, (Marquinho)
OMH; (Affelay), Osvaldo, Bojan, Mendler
OMC; Totti, (Affelay), (Pjanic), (Lamela)
OMV; (Lamela), (Affelay), (Osvaldo), (Marquinho)
BoC; Welbeck, (Osvaldo), (Totti), (Bojan)
(Sat efter spiller jeg foretrækker på hver position)

Spiller ikke nævnt i førsteholdstruppen; Greco, Borini.

Vandt kvalifikations kampen til Europa league med 7-5 samlet i første kamp 6-3(Ja de scorede 3 mål som alle var fra Maiga) og 1-2(Maiga scorede igen målene) mod Sochaux. Fik en forfærdelig start i Seria A efter at tabe 3-0 til Juventus, selv om det var en rimelig lige kamp men vi kunne ikke score på chancerne...

Simon88
448 indlæg.
d. 06. juni 2012

Nogle herinde (og måske Dig Jonas, da du er så langt fremme), er blevet gældfrie? Og i så fald, hvor lang tid tog det? Og gjorde i noget, eller var det bare bestyrelsen der gjorde det hele?

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 17. juni 2012

Hjælp! Får denne besked når jeg prøver at spille mit roma spil.
"Dette spil er i øjeblikket ikke tilgængeligt. Prøv igen senere."

Er der nogle der ved hvad man kan gøre?

MURO
550 indlæg.
d. 18. juni 2012

10TOTTI10

Starte et nyt .. :))

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 18. juni 2012

^^
Det er ikke inde i spillet, men når jeg prøver at starte spillet op via stream.

Brad Pitt
49 indlæg.
d. 18. juni 2012

Slet spillet og installer igen. Dine gemte spil blive ikk slettet. Har os prøvet det.

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 18. juni 2012

Hjalp det Brad Pitt?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 18. juni 2012

Har du prøvet noget så simpelt som at genstarte steam? Højre klik -> exit, start programmet lidt efter. Synes tit jeg har haft det problem du nævner, og for mig har det altid hjulpet at bare genstarte steam.

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 19. juni 2012

Kelevra:

Ja det har jeg også prøvet :(

Simon88
448 indlæg.
d. 31. juli 2012

Blot til info:

Der er kommet en ny "sommer"-opdatering til FM 12, som kan hentes inde på: fmfreaks.dk ;-)

10TOTTI10
116 indlæg.
d. 21. august 2012

Er der nogen, der ved, hvornår man kan starte et spil med de nye spillere fra dette transfervindue?

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

Hej er der nogle der har et par gode råd til en totalt nybegynder inden for football manager spillene?

Jeg har prøvet med en del hold selvfølgelig Roma, som jeg har prøvet med et par gange også har jeg også spillet med Brecia (fordi jeg startede som arbejdsløs) Lige pt. er jeg træner i Pisa og der har jeg fået det lidt til at køre, men ikke nok til at jeg ikke kæmper om nedrykkning.

Jeg spiller en 4-1-2-1-2 der er meget offensiv. alle spillerne spilelr på de positioner de burde være bedst på, så det burde ikke være der der er problemer (med mindre det er kvaliteten af spillerne den er gal med). Jeg havde den samme taktik i Roma og det gik helt galt.

Så er der nogen af jer rutinerede managers der har nogle forslag til hvad det eventuelt er jeg gør galt, eller hvad jeg kan gøre bedre?? :-)

ps. jeg har spillet manager spil før men aldrig så realistisk som FM

mexes
1753 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg gad godt se nogle skærmbilleder fra din gemmer, så kunne jeg nok godt give et par råd. Er lidt af en FM specialist - din opstilling synes jeg allerede nu godt, at du kan overveje at skifte ud - den er svær at bruge !

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg skal nok lige se hvad jeg kan finde ud af med skærmbilleder og sådan noget når jeg kommer hjem.

Jeg kan godt læse du er noget af en ekspert, og mht. opstillingen, så var det meningen at jeg ville skifte den da jeg kom til Pisa, men jeg fik det desvære ikke gjordt. Men er det ikke lidt forsent at gøre det med 4 kampe tilbage?? eller kan det godt lade sig gøre.

Status er at jeg ligger nummer 14 ud af 18. nummer 18 rykker ned mens 14,15,16 og 17 skal spille playoffs. Jeg ligger af points med nummer 13, så jeg har muligheden for at overleve, men har tabt 3 kampe i træk nu, så det er ikke så godt.

mexes
1753 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg tror nu ikke, at der som sådan er et svar på det. Jeg kunne forestille mig, at dit holds moral ikke er så god for tiden, så derfor synes jeg du skal gå ind og lave et holdmøde og motiver dem til de sidste par kampe. Hvis du kan, så prøv måske, at skifte til en 4-3-1-2, i stedet, hvor du kører med tre centrale midt og en offensiv. Så er det bare den defensive midt som skal flyttes op. Der udover, så kig altid under rapporterne for spillerne, og se hvilken type angriber/midtbane de er. F.eks. hvis du har en stor, stærk angriber, så skal han selvfølgelig står på tagetman og ikke skarpretter! Det samme er gældende for midtbanespillere, som jo enten kan være en playmaker type, ankermand eller boks-til-boks. Alt dette er faktisk ret vigtig.

Men sørg for at moralen blivet forbedret til de sidste par kampe!

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

arhh okay det vil jeg kigge lidt på. fordi nej moralen er ikke så godt, efter de seneste par kampe.

Jeg startede ellers godt så moralen var meget høj inden jeg så løb ind i den her negative stime.

Det er nok det spillerne der hænger en del, fordi jeg tror ikke jeg har fundet det rigtige sted at kigge, men jeg må hjem at kigge igen, fordi jeg tænker lidt, hvis jeg bliver i serie C så er det nok et godt sted at starte for en nybegynder. Jeg overtog holdet da de lå nummer 14 så jeg holder dem konstant der omkring 12-15 i ligaen.
Men jeg tabte til bundholdet og det var det der fik startet den negative stime :-(

Romaneren
573 indlæg.
d. 17. september 2012

Nu lavede jeg mig et nyt Roma-save, og det var satme skægt!

I 11-12-sæsonen var det rimelig meget the usual suspects (altså a la Roma-holdet i sæsonen før, bortset fra salg af Taddei og de andre ubrugelige, løntunge gutter. Og så købte jeg Vanden Borre på højre back for 7 mio., og han gjorde det okay). Slutresultat: Vandt cuppen og 2'er i Serie A efter Inter.

I 12-13-sæsonen købte jeg så lidt ind - Astori i midterforsvaret på fri, Bocchetti ligeledes i midterforsvaret, Destro kom ind på bænken for 11 mio, Simone Pepe på højre fløj, brugte så Bojan på venstre til sider og Osvaldo alene som targetman med Borini på bænken også. At have både Osvaldo, Borini, Bojan og Destro til stort set de samme pladser var dog lidt for meget (især når jeg brugte Lamela som offensiv venstre midt, da det var bedre med Pjanic som off. central), så efter vinteren lånte jeg Borini ud til Marseille. Samtidigt købte jeg Davide Santon til højre back for omkring de 50 mio. - absolut strålende investering! Verratti kom også ind for omkring 20 mio. og var primært på bænken. Slutresultat: 1 i Serie A og røg ud af CL i semi efter 0-1 og 1-1 mod City.

Op til 13-14-sæsonen sker der så det samme, som der tit sker for mig. Jeg gik død i mit save, startede andre saves med andre hold i 2 sæsoner osv osv osv indtil at jeg ikke syntes at det var sjovt længere. Men efter et par måneder tænkte jeg så "hvad fa'en" og gik tilbage til mit Roma-save - nu skulle der ske noget! Så jeg ville lave et purungt hold til en mega billig penge. Bocchetti røg til Barca for 175 mio, José Angel røg til Chelsea for 112 mio., Borriello til Parma, hvor jeg havde lånt ham ud i forrige sæson, Osvaldo til Bayern for 110 mio., Pepe ud igen, nu til Lille for 75 mio., og så til den, der gør helt ondt - Daniele De Rossi (på det tidspunkt 31 eller 32) til Juve (!!!!) for 102 mio. Han spillede de 2 foregående sæsoner med et snit på under 7.00, hvilket ikke var holdbart, og så røg han sgu. Stekelenburg blev også afskibet - han skulle til Barca for 85 mio og Totti fik jeg pensioneret og ansat som træner til 55.000 om ugen. Taktikken blev ændret, så min 13-14-opstilling endte med at se således ud:

Borini - Destro
Lamela
Bertolacci - Verratti - Pjanic
Contento - Calvet - Astori - Santon
Curci

Calvet var 19 og kom fra Auxerre for 4 mio og gik direkte ind i midterforsvaret, og gjorde det overraskende godt med et sæsongennemsnit på 7.03. Diego Contento kom fra Bayern for 24 mio. og har spillet ret fint. Borini som fremskudt angriber, Destro er trequartista og Verratti er dybdeliggende playmaker, hvilket går helt super. På bænken er Greco (som spiller ret godt?!), Rosi, Crescenzi, Fontás (midterforsvarer på lån fra Barca) og Nico López bl. a.

Slutresultat: Fandme igen mester i Serie A, ud i 1/16 i CL til Real Madrid (øv), Borini blev Serie A-topscorer med 25 mål og Romas samlede værdi er nu på 1,12 mia, næsten en fordobling af hvad det var i den foregående sæson. Jeg har 500 mio i transferbudget og et tilbageværende lønbudget på omkring de 6 mio., jeg kan ikke sætte det lavere, og mine samlede årlige lønomkostninger er på 215 mio, hvilket er lavere end f. eks. Bolognas :) Højest lønnede er Astori, der får 400.000 om ugen.

Det har faktisk nok været mit allersjoveste og mest udfordrende FM-save nogensinde - fantastisk!

1

[Rettet af: Romaneren - 17/09/12 - 15:17]

Simon88
448 indlæg.
d. 17. september 2012

Lyder helt og aldeles fremragende Romaneren!

Det må man sku tage hatten af for, og specielt dit lønniveau!

Respekt herfra... :-)

Kim89
1171 indlæg.
d. 17. september 2012

Jeg klarede det!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg hang med røven i vandskorben, men klarede mig ved at spille to gange 0-0 i nedryknings playoffen også vandt jeg kamp serien fordi jeg var det bedst seedet hold fra grundspillet :-)

Så kan jeg komme til at bygge holdet op og tak til dig Mexes, det fif med holdmøderne hjalp :-)

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca