Login
Glemt password Opret bruger

Opstilling

Kategori: Off Topic


Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 01/09/11 15:26

Nu med alle disse nye spillere vil jeg gerne høre hvordan i synes startopstillingen skal være. kom også gerne med noget taktik og andet. vil bare lige høre jeres mening. tak :)



DeRossi16
515 indlæg.
d. 01. september 2011

Uha uha, for første gang i et stykke tid synes jeg det er svært :)


Men min umiddelbare (hvis LE holder fast i sin 4-3-3) er således:

Stekelenburg

Cicinho - Kjær- Juan - Angel

De Rossi - Gago/Pizarro

Pjanic

Lamela - Totti - Osvaldo

Grunden til jeg har valgt Cicinho som højreback er udelukkende på grund af hans offensive kvaliteter, som jeg tror vil passe rigtig godt i LE's teknik.
Har list svært ved at vælge om det skal være Gago eller Pizarro, da jeg synes at Pizarro er en sublim spilfordeler, og virkelig var nøglen til meget af vores offensive spil sidste sæson.

Osvaldo kunne selvf. byttes ud med Bojan, alt efter hvem som rammer formen bedst.
Det er super skønt at have flere alternativer til holdet, og at vi for engangs skyld kan sige vi har en bred trup. Hvis Totti, Lamela eller Osvaldo bliver skadet, har vi både Borriello, Okaka og Bojan som kan spilles ind.


Glæder mig sygt til sæsonstart.



59971Cools
686 indlæg.
d. 01. september 2011

Stekelenburg

Cicinho - Kjær- Juan - Angel

Gago

Pjanic - De Rossi

Lamela - Totti - Bojan

Er mit håb ! og at de præstere, ellers er der masser af muligheder!


TottiCapitano
175 indlæg.
d. 01. september 2011

Stekelenburg

Burdisso - Heinze - Juan - Angel

Pizarro - De Rossi - Pjanic

Totti - Osvaldo - Lamela

Bænk: Curci, Kjær, Cicinho, Cassetti, Perrotta, Okaka, Bojan.

- Bred trup må man sige..

[Rettet af: Totticapitano - 01/09/11 - 16:38]


II-Capitano
321 indlæg.
d. 01. september 2011

Stekelenburg

Cicinho - Burdisso - Juan - Angel

De Rossi - Pizarro

Pjanic/Lamela

Pjanic/Lamela - Totti - Osvaldo


TheTotti
456 indlæg.
d. 01. september 2011

Stekelenburg

Cicinho - Kjær - Juan - Angel

De Rossi - Pjanic - Gago/Pizarro


Bojan - Totti - Lamela



Bænken: Curci - Burdisso - Heinze - Perrotta - Osvaldo - Okaka - Caprari - Boriello

Det er virkelig en trup, der med tid til at blive spillet sammen, kan sparke noget røv, efter min mening! Med skader som man jo aldrig undgår i løbet af en sæson, har vi stadig Cassetti, Brighi, Viviani, Taddei osv til at gå ind og erstatte på bænken. Det vidner altså om en bredde som Roma ikke har haft i mange år!

[Rettet af: TheTotti - 01/09/11 - 17:06]


asroma87
3064 indlæg.
d. 01. september 2011

Brighi er blevet lejet ud...


vulvasker
71 indlæg.
d. 01. september 2011

Modsat cirka aller der har postet indtil videre, tror jeg bestemt ikke der bliver så mange nye ansigter i de første par kampe.

Man kan være sikker på at Burdisso og Heinze spiller i midterforsvaret. Kjær skal nok erobre pladsen, men ikke i september. Jeg tror opstilling bliver således:

Stek

Cassetti - Burdisso - Heinze - Angel
----------------DDR-----------------
--------Perrotta------Gago-------
Lamela--------Totti------Bojan--------



Kelevra
1260 indlæg.
d. 01. september 2011

Er Heinze ikke oprindeligt venstre back og købt dertil med CB som mulighed? Så vi snakker -

Cassetti/Cicinho - Burdisso/Juan/Kjær/(Heinze) - Heinze/Angel?


Dige
67 indlæg.
d. 01. september 2011

Sagde LE ikke også at han ville bygge holdet op omkring 3 spillere der imellem Perrotta, så tror altså også han starter inde.


Basnandez
157 indlæg.
d. 02. september 2011

Stekelenburg
Casseti. Kjær. Juan. Angel

Gago/Perrota/Pizzaro
De Rossi. Lamela

Pjanic. Osvaldo/Bojan
Totti


Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 02. september 2011

samme her han lovede et hold bygget op omkring de rossi totti og perrotta. så spiller han vel med dem....


asroma87
3064 indlæg.
d. 02. september 2011

Jeg tror sagtens at Roma kan komme i top 3 med det er hold:) Glæder mig til sæson start!!

1. Milan

2. Inter

3. Roma

4. Juventus

[Rettet af: asroma87 - 02/09/11 - 12:05]


II-Capitano
321 indlæg.
d. 02. september 2011

Jeg tror vi kommer til at kæmpe et brag med Juventus om den første plads i år..

Tror ikke på Milano klubberne i år..

Kan godt forestille mig den vil ende sådan her i toppen

1. AS Roma

2 Juventus

3 Inter

4 Milan



asroma87
3064 indlæg.
d. 02. september 2011

Hvis Roma vinder serie A, så ved jeg sgu slet ikke hvad jeg sku gøre af mig selv! Det ville være det vildeste


Jonas
4091 indlæg.
d. 02. september 2011

Jeg vil overhovedet ikke være negativ drengne, men mere i mine øjne realistisk..

11 nye spillere, en helt ny træner stab og et helt nyt spilkoncept.. Alt dette skal fungere først, før vi kan snakke om Scudettoen..

Utrolig fantastisk arbejde af Sabatini henover sommeren, hvor han virkelig har fået hentet nogle gode spillere til.. Vi må dog indrømme at der er lang vej endnu og som vi så i kampene mod Slovan Bratislava fungere holdet slet ikke endnu.. DiBenedetto har fortalt dette er et langsigtet porjekt og jeg tror denne sæson bliver en opbygningssæson..

Det ville dog stadig være fantastisk at kunne blande sig i toppen, siger bare jeg ikke regner med nogen Scudetto..

Så omkring startopstillingen, Lamela er meget ung og er skadet.. Det tyder ikke på Enrique vil kaste ham for løverne allerede men lade ham spille sig på holdet. Og udover det tyder noget på at Enrique har mere tillid til Cassetti end Cicinho.. Yderligere tror jeg ikke på alt for mange udskiftninger med det sammen, så tror Perrotta starter inde, men ved ikke helt om det bliver Pizarro eller Pjanic som den kreative. Juan har også været utrolig skadesplaget, så tror på denne opstilling frem mod den første Serie A kamp:

4-3-3; Stekelenburg; Cassetti, Burdisso, Kjær, Angel; De Rossi, Perrotta, Pizarro/Pjanic; Osvaldo, Totti, Bojan.

[Rettet af: Jonas - 03/09/11 - 11:05]


Agurk
93 indlæg.
d. 02. september 2011

Jeg er fuldstændig enig med Jonas.

Hellere være en dum realist-pessimist, for eventuelt at blive så dejligt overrasket senere hen.

Jovist har Sabatini tjent sin løn i transfervinduet og hentet både store profiler, vigtige holdspillere samt fodboldatleter til bredden.

Men det tager tid at spille et nyt hold sammen. Blandt andet derfor er fodbold - og sport generelt - en så fantastisk fascinerede ting. Derfor vil det tage tid at få integreret de nye romere og få lavet det hele til én stor sammensmeltning. Folk må forstå, det her er et langsigtet projekt.

Et mere nærliggende eksempel er jo FC København. De røg ud af Champions League, fordi deres hold ikke var sammenspillet. Som Carsten V. Jensen sagde, så "peakede vi ikke".
Grunde til, de så fører Superligaen, er, at deres hold, selv uden at være sammenspillet, er flere klasser bedre end modstanderne.


Sofus
3087 indlæg.
d. 02. september 2011

Stekelenburg
Cicinho - Juan - Kjær/Heinze - Jose Angel
De Rossi
Pizarro - Pjanic
Bojan - Totti - Osvaldo

Regner med en anden plads i år, vi er jo trods alt de evige nummer 2 :)

[Rettet af: sofus - 02/09/11 - 22:55]


Kelevra
1260 indlæg.
d. 03. september 2011

Jeg forventer ærlig talt ikke det store.. Hvis Roma bare kvalificerer sig til CHL så er jeg fint tilfreds. Glæder mig enormt meget til at følge det nye hold! :)


Lupi Junior
208 indlæg.
d. 03. september 2011

Drenge drenge rolig nu.

Roma kommer ikke taet paa en foerste plads i aar. Der er saa mange nye spillere i den trup, der er et nyt system der skal koeres ind. Derudover er der en helvedes ballade for tiden. Totti vs Enrique, muligvis med Baldini i baggrunden. Tror vi skal satse paa at faa styr p[ truppen i denne saeson og en placering nogenlunde samme sted som sidste sason. Kunne dog v;re fedt med en CL plads.

Men jeg vil vaere glad for en 5-6. plads med godt spil i 2. halvsaeson, og muligvis en lille pokalsucces. Mesterskab og ChL er for de kommende aar. Men lad os nu se om ikke Totti faar stukket en kaep i hjulet paa endnu en traener.

Elsker Totti, men der er ingen over klubben, vi er alle ogsaa Giallorossi fans efter Tottis aera. Haaber LE faar plads og tid til sit arbejde med Sabatini og paa sigt Balsini.



asromadk
3631 indlæg.
d. 07. september 2011

Jeg mener sagtens holdet kan være med og kæmpe om 1 plads allerede i år.

Men det kræves at der satses fra Enriques side. At han tryller en opstilling frem som kan skabe noget nyt i serie a. Serie A er blevet ret ensforming, så jeg er sikker på at kan Roma ændre sin spillestil en smule, blive bedre på nogle områder hvor modstanderen ikke regner med det, så kan vi overraske alt og alle..

Mit bud på en opstilling: 4-2-1-3

Stekelenburg
Cicinho (Nego?) - Burdisso/Kjær/Burdisso - Angel

Gago - De Rossi

Totti (som midtbane, der skal deltage i presset sammen med gago og de rossi)

Lamela - Bojan - Osvaldo (synes Bojan har potentialet til at være en decideret boksspiller. Selvom han via barcalonas skole, mere er blevet udviklet til at være mere og mere kant, er han efter min mening en spiller med hurtigheden, blikket for løbene, og afslutningsevnerne helt i top)

Når nu klubben ikke fik Nilmar til at ligge helt forrest, så mener jeg Bojan er det bedste alternativ. Der er brug for noget nyt, så bliver skuffet hvis det er Totti der skal ligge forrest. Det ER prøvet. Det virkede ikke.




asromadk
3631 indlæg.
d. 07. september 2011

Argumentet for at Totti skal deltage i presset og være bolderobrer længere tilbage på banen, er netop også at han vel er en af verdens bedste til at sætte kontra igang.

Jo flere spillere der er FORAN totti, jo farligere bliver hans hold. Han hold er Godt med Totti som angriber, men det er utrolig giftigt med ham liggende som offensiv midt.


59971Cools
686 indlæg.
d. 07. september 2011

Totti har et fantastisk overblik og pasningsspil også de lange afleveringer...
MEN, han er en ældre herre, han kan ikke både smide sukkerballer afsted og samtidig skulle være med til at ligge det hårde pres... :-)


asromadk
3631 indlæg.
d. 07. september 2011

Ja :) og det er så dér vandene deler sig i 2 :) Jeg mener ikke at holdet skal gå på kompromis, for at skabe plads til ham. Så må han spille færre minuter, så de 3 forresten bliver spillet sammen. Det kunne også tænkes at Lamela kunne supplere perfekt på den plads.


J89
15 indlæg.
d. 08. september 2011

------------Stekelenburg-----------

Cassetti - Burdisso - Kjær - Heinze

-------------F. Gago-------------

------ De Rossi ---- Pizarro ------

--Osvaldo-----Totti----Borriello--


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. september 2011

@Asromadk
"Jeg mener ikke at holdet skal gå på kompromis, for at skabe plads til ham."

Godt alle ikke tænker sådan i fodboldverden.. Ellers vil der ikke være nogen Ronaldinho, Messi, C. Ronaldo osv.

Totti kan stadig afgøre mindst 5 kampe på egen hånd i løbet af sæsonen.. Og da Luis Enrique gerne vil spille offensivt, så burde der ikke være så meget defensivt arbejde for angriberne..

Opstilling:

Stekelenburg
Cicinho - Burdisso - Juan - Jose Angel
Gago
De Rossi - Pizarro
Osvaldo - Totti - Lamela


Ps: Er sikker på bojan tager venstre-kanten hele sæsonen igennem, ligemeget hvor dårligt han så skulle spille (L.E.'s favorit).

[Rettet af: TottiTheBest - 08/09/11 - 13:54]



AndersRoma
998 indlæg.
d. 08. september 2011

@TottiTheBest. Er helt uenig i det du skriver med at der ikke kommer til at være noget defensivt arbejde for angriberne.. Luis Enrique vil gerne spille ligesom de gør i Barcelona og den fodbold filosofi er vel den med mest defensivt arbejde til de offensive krafter! Det genpres som angriberne skal lave er sindsygt hårdt og de kæmper utrolig meget - derfor fristes jeg til at sige at det er mindre defensivt arbejde til forsvarspillerne.. og meget mere til angriberne! (skal selvfølgelig ikke tages bogstavligt, men stadig)

[Rettet af: andersroma - 08/09/11 - 15:58]


Hulio
85 indlæg.
d. 08. september 2011

Stekelenburg
Cicinho - Kjær - Juan - Jose Angel

De Rossi
Gago - Pjanic

Lamela - Totti - Bojan

måske Osvaldo til at bytte med Borjan/Lamela
spil frydende med offensiv back.. de 3 i front skal skifte mellem positionerne!!!! KLASSE hold.. med 3 unge offensive spillere Pjanic/Lamela/Borjan skal nok give mange problemer til de andre hold i serie A



TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. september 2011

@AndersRoma
Hvor tit ser du Barcelona?
Hvornår har du set Ronaldinho (i hans barca tid) eller Messi (nu om dage) spille defensivt?
Jeg synes ikke rigtigt man ser Messi svede (af løbearbejde)?

Og jeg skrev ikke - "at der ikke kommer til at være noget defensivt arbejde for angriberne.." - Jeg skrev, at der ikke burde være ligeså meget defensivt arbejde for spidsangriberen, som der normalt er.. og det burde der heller ikke, for hvis man spiller Barcelona-spil, har holdet netop bolden næsten hele tiden..


AndersRoma
998 indlæg.
d. 08. september 2011

Dude.. Jeg tror jeg følger mere med en dig, især nu når du nævner Ronaldinho som en nutids Barcelona spiller (han har ikke spillet under den nye filosofi, bare så du ved det). Ved ikke om du kun følger med når de har bolden, men hver eneste gang barcelona spillerne mister bolden løber de også rundt med et enormt genpres.. også derfor har de også bolden så meget! Selvom det måske ikke ser hårdt ud, er det noget af det hårdeste du kan som angriber da du derfor hele tiden er med i spillet..

[Rettet af: andersroma - 08/09/11 - 18:32]


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 08. september 2011

Dude, den eneste måde du kan følge dem mere end mig, er hvis du bor i Barcelona.. jeg ser alle deres kampe ;)

Det Barcelona er kendt for er, at have en fodbold-filosofi de har kørt med igennem mange årtier, dog self med fiasko-sæsoner, men man har stadig fastholdt i det offensive spil.. Du skal ikke komme her og sige, at Barcelona ikke har spillet det samme spil dengang de var på deres højeste med Ronaldinho i klubben..

Hvis L.E. får indført Barca-spil.. Vil det jo betyde, at man får modstanderen til og stå så langt tilbage på banen, at de er tvunget til og spille på kontra med meget få spillere i angrebet.. Modstanderen kommer meget sjældent til og have bolden på Roma's banehalvdel..
^^ Det kan da virkelig ikke betyde, at spidsangriberen får flere defensive opgaver.. Medmindre men er virkelig dårlig til spillet :)

[Rettet af: TottiTheBest - 08/09/11 - 19:18]


asromadk
3631 indlæg.
d. 08. september 2011

Ja Barcalona arbejder meget hårdt, og skulle Ronaldinho spille der nu, ville det ikke være som en af de 3 forreste. Det er han ikke godt nok disciplineret i sit pres til. Det er lidt det samme med Totti. Det bliver for stationært i angrbebet.

Tværtimod hvis han kan ligge og skærme af foran to MEGET defensive midtbanespillere kan han spare sig selv lidt. Og så må kanterne arbejde en smule hårdere.

Derfor ville man også flydende i kampene kunne ændre min opstilling fra

De rossi - Gago
totti
lamela - bojan - osvaldo

til

lamela - de rossi - gago - osvaldo
totti
bojan.

Det ville blot gøre at Totti ikke skal ligge som den forresten angriber, det er nøglen til at godt spillende roma hold over en HEL season som jeg ser det.

Ingen tvivl om at totti kan afgøre 5 kampe på egen hånd over en season - men det er ikke det der er brug for. der er brug for at han indgår i et godt spillende, disciplineret kollektiv som kan vinde HVER kamp .



AndersRoma
998 indlæg.
d. 08. september 2011

Er meget enig i det du siger Asromadk! Tror dog at Pjanic kommer til at få en afgørende rolle på det nye Roma hold. Han starter nok istedet for Lamela, selvom før nævnte kommer til at blive en kæmpe stjerne når han lige har fået et par ind hop :-)


asromadk
3631 indlæg.
d. 09. september 2011

Ja ham havde jeg da lige glemt. Han er at foretrække i min verden på kanten, ham og osvaldo måtte gerne bytte sider som de havde lyst til. bojan skal lure på deres stikninger.. Og så kunne totti lære Lamela op på den offensive midt, de kunne skiftevis starte inde, og bytte i løbet af kampen..

klart mere optimalt i min verden, end at lade totti spille frontangriber, og så er det ham UDELUKKENDE holdet skal bygges op om, og stole på i hver eneste kamp. Så ser jeg hellere flere spillere der køres i spil som fremtidens folk der kan afgøre kampene i fællesskab.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 11. september 2011

Stek
Rosi-Burdisso-Juan-Angel
Gago-De Rossi-Pjanic
Lamela-Totti-Bojan

God (bedste efter min mening) opstilling. Men jeg kan ikke se hvem der skal score vores mål...


asroma87
3064 indlæg.
d. 13. september 2011

Hvor er Loic Nego?


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma