Login
Glemt password Opret bruger

Andre ligaer + kampe tråden

Kategori: Off Topic

A.T
111 indlæg.
d. 26/08/11 22:00

Her kan vi diskutere øvrige landes ligaer, kampe, nyheder og spillere.

Premier League, Bundesliga, Primera Division etc.. Europæiske klubturneringer kan også diskuteres her.

I starten kunne det være meget fint at høre hvem i holder med udover Roma(og hvorfor), hvilke ligaer i følger med i udover Serie A, hvem i tror vinder ligaerne osv.

asolle
98 indlæg.
d. 26. august 2011

Jamen så vil jeg da starte med at fortælle at, udover Roma så følger jeg rigtig meget med i Chelsea og det startede egentlig lidt på grund af Grønkjær, men er så bare blevet mere og mere på grund af spillere som Lampard, Terry, drogba og essien. Og så har jeg osse kanalen TV2 sport Premier league så er jo selvfølgelig nemt at følge med der. Og så kan jeg godt lide at se barca spille (når de spiller som de kan spille) for spillere som Messi og iniesta kan jo bare noget som der ikk er mange der kan!
MEN INGEN OVER GIALLOROSSI!!!!

59971Cools
471 indlæg.
d. 26. august 2011

Tjaeh jeg har Roma og Brøndby! Og dem har jeg altid haft, og vil altid have...
Jeg følger dog med i al fodbold, uden at have de store favoritter andre steder, jeg hader dog barca... Bare fordi! Det er efterhånden verdens største medløber klub, og er så træt af at høre sukkersøde ord om dem, når de ikke er et hak mere sportslige end andre klubber...
De fleste i min omgangskreds er ellers Gunners fan, så der har jeg en blanding af sympati for dem når de vinder, men også lidt at fryde mig over, overfor de andre når de taber. Så lidt blandet ;)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2011

Har været FCK'er siden jeg var lille, og er det stadig. Det er ligesom noget jeg er vokset op med og det har fulgt mig lige siden.

Jeg sympatiserer samtidigt med Real Madrid. Der er noget specielt over klubben, som tiltaler mig, men som sagt sympatiserer jeg kun med dem.

[Rettet af: Julii Caesares - 26/08/11 - 23:43]

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 27. august 2011

@59971Cools
Er vi ikke alle medløber-fans på en eller anden måde? Altså jeg så Totti spille, og da Totti var stor-fan af Roma, blev jeg også det = MEDLØBER :)

On topic:
Jeg har Barca og trøste mig med når Roma gør som de gør engang imellem :)
Og inden folk kalder mig for medløber-fan pga. nyere tids succes, så vil jeg gerne fortælle at jeg altid har været fan af dem siden dengang angrebet hed Figo, Luis Enrique, Rivaldo og Luis Garcia.. Jeg har altid syntes de spillede det bedste fodbold i verden, hvor de altid har haft en total offensiv tilgang til spillet.. Figo var dengang min nr. 2 efter Totti, hvilket også havde meget og skulle sige, da jeg dengang begyndte og have en kærlighed til Barcelona.. Og den er ikke blevet mindre af igennem de sidste par år :)

For at være ærlig, vil jeg godt lige afsløre at hvis Totti ikke havde spillet i Roma, var jeg aldrig blevet Roma fan.. Men da kongen altid blev i Rom, var det grunden til Roma blev min nr. 1 hold :)

59971Cools
471 indlæg.
d. 27. august 2011

TTB - joeh på en måde kan man argumentere for det... Jeg synes dog ikke jeg har været for heldig med mine klubber, Brøndby vandt ikke ligaen de første to år efter jeg fik øjnene op for dem, det var min fætter der introducerede mig til fodboldens verden, og de blågule så seje ud ;-)

Mht. Barca, hvilket også gælder united, m.fl. tit, så er der bare sindssygt mange fans der kommer til i disse år, det er det jeg er imod... Folk der altid har været det, jamen fair nok, men der er satme mange der bliver troende fans i en 5-årig periode, og så forlader dem igen, det skete også med Real M. under Galacticos, etc :-)
Det jeg mener er bare, at hvis folk holder ved, ikke bare i de 5-10 gode år, så er det helt fair... Men dem der ikke gør, det er gustent... Jeg har bl.a. også flere venner der var brøndby fans i 90'erne, de blev FCK'ere her indenfor de seneste 5 år... Ikke lige noget jeg bryder mig om... Jeg kunne da ikke drømme om at forlade Roma eller Brøndby pga. vi har en utrolig flot down-periode! ;-)

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 27. august 2011

@59971Cools
Jeg forstår helt 100% hvad du mener :)
Og er helt enig..

Det værste ved det er fans der lige er skiftet fra et hold der er gået ned til en klub som Barcelona og så bruger ordet "vi" :@
Synes man først har gjort sig fortjent til og bruge dette ord, når man har støttet et hold i medgang og modgang..

Sofus
1910 indlæg.
d. 28. august 2011

Jeg elsker Roma - selvfølgelig. Efter dem ligger FCK, men begynder mindre og mindre at følge med i Superligaen, da jeg synes FCK er for overlegne. Ellers er jeg også fan af Fulham, som jeg har set mod Aston Villa i 08/09 sæsonen på Craven Cottage. En kamp Fulham vandt 3-1. Dog er det nederen da jeg altid har hadet (K)Riise, at han så skiftede til Fulham. Kan ikke slippe af med den mand! Så har jeg også sympati med Valencia som jeg så i foråret på Mestalla hvor de tabte 3-6 til Real Madrid, lidt af en kamp. Dog ærgeligt når man holdte med Valencia.

Jeg hader Nazio - selvfølgelig. Hader også Brøndby og Barcelona. Barcelona synes jeg er en medløber klub - som Cools også har sagt. Synes faktisk de spiller defensivt fodbold, de spiller den jo rundt i forsvaret og lever på stikninger og kontraangreb. Synes dommeren ofte er med dem og de filmer meget. Specielt Busquets er et rigtigt svin, han laver svinestreger og filmer grovt. Kan heller ikke lide Liverpool, synes bare de er klamme.

[Rettet af: sofus - 28/08/11 - 12:06]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 28. august 2011

Har faktisk kun Roma. Og det er ikke for at sige "Jeg er en ægte Roma fan!" overhovedet. Det er bare den eneste klub jeg sådan rigtigt følger.

Der kommer meget Premier League i fjernsynet hos mig så der følger jeg også med, til dels fordi der hele tiden er kampe osv derfra og så også fordi to af mine gode venner er United fans, så skal selvfølgelig lige følge med i hvordan det går dem.

Hmm andre klubber jeg godt kan li'. Udinese, synes de gør det godt mod de større hold i den hjemlige liga. Men interesserer mig ikke nok til at jeg ligefrem følger med i hvad der foregår i klubben.

Tottenham
Arsenal
Valencia
Atletico Madrid
FC Porto

Er alle klubber jeg et eller andet sted godt kan li' men igen, ikke noget jeg direkte følger med i.

Jo og så følger jeg med i hvordan det går Juventus da en anden god ven er Juve fan.

A.T
111 indlæg.
d. 28. august 2011

Nu er Roma da ikke de eneste som har tabt med 6 på Old Trafford..

Men jeg vil påstå at Arsenal spillede endnu ringere end Roma gjorde i 07'..

59971Cools
471 indlæg.
d. 28. august 2011

Hehe ja... Det var sgu imponerende! Young var virkelig vild!

Men ja, de to manchester klubber ser sgu skarpe ud her i starten af sæsonen...

MURO
550 indlæg.
d. 28. august 2011

Holder med roma men har sympati for klubber som Galatasaray og Newcastle, og måske en smule for Toulouse..

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 28. august 2011

@Sofus
Sjovt man hader Barcelona-spil, nu hvor Luis Enrique netop prøver og få holdet til og spille det samme spil :)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 28. august 2011

Så fik Menez sin første scoring i ligue 1 med PSG.

A.T
111 indlæg.
d. 20. maj 2012

Efter dagens kamp.. Er Roma nu den største klub som aldrig vundet CL?

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 20. maj 2012

Tillyke til Chelsea. virkelig fortjent at de vinder det. måske var det deres skæbne at vinde helt fra starten. lige siden Napoli comebacken, og kampene mod Barcelona vidste jeg Chelsea var de kommende mestre. Dog har jeg aldrig set et hold mere heldige end Chelsea i denne sæsons CL.

A.T.

det kommer an på om man mener Roma er større end Valencia som klub?

for jeg husker at de tabte to finaler i træk i 2000 og 2001. Men jeg håber virkelig at Roma en dag (i vores livstid hehe så vi kan dele glæden) vil vinde Champions League. Det er bare toppen af poppen trofæet. Ville være en drøm at se Totti løfte den eneste trofæ han ikke har vundet endnu.

edit: Arsenal har hellere ikke vundet den endnu, hvilke er overraskende, da det er en af klodens største klubber.

[Rettet af: shah-e-roma - 20/05/12 - 08:10]

Basnandez
157 indlæg.
d. 20. maj 2012

Jeg har Newcastle United, FCK, FC Barcelona of AS Roma selfølgelig;)
Grunden til jeg startede med at holde med Newcastle United, det var simpelthen af nogle spillere som desværre, har forladte klubben da man røg ned i The Championship men det var Owen, Martins og Duff. Selvom de ikke er der mere holder jeg stadig med Klubben;)
Hvorfor jeg så er FCK fan? Ja det ved jeg faktisk ikke helt, grunden må bare have været at dem jeg voksede op med er FCK fans:)
FC Barcelona... Ja grunden er den samme som FCK:)
Og så AS Roma:) ja altså der er det jo Tottis skyld og De Rossis;)

Blev fan af klubberne ved 2004-2006 tiden tror jeg nok:/

A.T
111 indlæg.
d. 20. september 2012

Hovedstadsopgør på Canal9.

Respekt til Lazio's fans, overdøver totalt Tottenham på udebane.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. september 2012

"Respekt til Lazio's fans"
Wow det skærer i mine øjne! :D

Jonas
4077 indlæg.
d. 21. september 2012

Lamela
1793 indlæg.
d. 17. april 2013

Jeg hader mandens holdninger og klubtilhørsforhold, men passion kan man ikke tage fra ham.

Det klamme bæst på en fodboldmæssigt smuk udfoldelse.
Di Canio

Jeg kan godt lide, når trænere og ledere viser følelser, når de følger deres hold på banen i med - og modgang.

Det savnede jeg pænt meget hos, Ranieri, Montella, L.E & ZZ. Især, de sidste to var slemme.

1

mester
365 indlæg.
d. 23. juni 2013

Jeg har fulgt lidt med på Nedre C når FCK spillede i parken , men helt oprigtigt , superligaen er pivringe . Nu ligger al min fodboldinteresse på Serie A og Roma , jeg sørger altid for at holdet har hjemmekamp når jeg er i ROM . Ingen ROM rejse uden ASR på hjemmebane

Hauge
80 indlæg.
d. 23. juni 2013

Ja jeg fik øjne for Roma i sæsons 1992/1993 i UEFA Cup da Vi spilde i mod Dortmund det var min far der tog mig med til Dortmund for at se Flemming Povlsen og min far er stor Dortmund fan...
Men hans søn kørte fra denne kamp som ny født AS Roma FAN og det passet ikke den GAMLE at han skulle tabe sin søn til Roma.... Roma fan til jeg Dør

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca