Login
Glemt password Opret bruger

Serie A 11/12 tråden

Kategori: Off Topic

A.T
111 indlæg.
d. 26/08/11 21:46

Her kan man diskutere Serie A generelt, ikke bare Roma, men også de andre hold og spillere for den kommende sæson.

[Rettet af: Julii Caesares - 26/08/11 - 23:33]

59971Cools
471 indlæg.
d. 26. august 2011

Milan, ser desværre pisse stærke ud. Og meget skal vidst gå galt hvis de ikke tager titlen igen i år...

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 27. august 2011

Milan er ikke særlig stærke!!
De andre hold i Serie A er bare endnu dårligere..
Hvis Milan var stærke ville de kunne havde scoret ET mål på englands nummer 5.. Som iøvrigt også slog Inter..

Serie A er gået gevaldigt ned de seneste par år, og efter denne sommer er den kun gået længere nede..

[Rettet af: TottiTheBest - 27/08/11 - 00:29]

AndersRoma
831 indlæg.
d. 27. august 2011

Det var dog dumt sagt "tottithebest", hvis du ikke mener at Milan ser stærke ud må der da være noget galt! De har fået er rigtig farligt hold og vi skal virkelig frygte dem. Selvefølgelig er alt relativt og der vil næsten altid være et hold som er stærkere end det bedste i Italien. Men vi skal i den kommende sæson ikke kæmpe mod andre end dem derfra, så vil ærligt mene at det er en dybt latterlig kommentar at skrive! Undskyld fejl har skrevet dette på min mobil (fuld)

A.T
111 indlæg.
d. 27. august 2011

Bilan er et ganske ordinært hold, hvilket man også så i CL sidste år. Mange af de garvede er blevet et år ældre og jeg tvivler på om de kan holde dampen oppe som sidste sæson. Allegro har jeg heller ingen fidus til.

Inter er gået i opbygningsfase efter deres CL trofæ. Moratti blev jo ved med at sige at CL var det helt store mål for klubben, det skete så, og nu begynder Inter på en æra og vil nu tænke mere på økonomi.

Rubentus er det samme år efter år. Man henter nogle spillere, og man tror nu at man kan vinde Serie A-titlen. Pirlo er færdig, Vidal er en lottokupon og Vucinic er enormt svingende. Ziegler og Liechsteiner er ok spillere, men ikke nogen som får en op i toppen igen.

Napoli der umiddelbart stærkere ud end sidste år, man har hentet Inler og Santana, og man har formået at holde fast på trioen Hamsik-Lavezzi-Cavani. I hvert fald indtil videre. Den store test for Napoli er om de kan klare både CL og ligaen. Specielt fordi at de er landet i den klart sværeste gruppe.

Nazio: Lillebror har været aktive i markedet og blandt andet hentet Klose og Cisse. De skal også spille Europa League gruppespil, hvilket er kæmpestort for den lille. Torsdagskanpe kommer til at gøre ondt og situationen og rygterne omkring Zarate er stadig igang.

[Rettet af: A.T - 27/08/11 - 03:13]

59971Cools
471 indlæg.
d. 27. august 2011

Jeg synes ærlig talt ikke Milan hold er ordinært, middelmådigt eller hvad man ellers kan kalde det...
De har altså en, på papiret, uhyre stærk trup! og det er i alle kæderne i min verden. Det der kan blive deres udfordring er om de kan få det til at fungere som en enhed, det gik til dels sidste år, uden at være prangende, men de har hentet dygtige spillere ind i år, og hvis de kan få det hele til at spille sammen er jeg ikke i tvivl om at de har truppen til at vinde Serie A og gå i CL semifinalerne.

Stigtotti
265 indlæg.
d. 27. august 2011

Napoli har ''desværre'' også lige signet Goran Pandev på en lejeaftale, hvilket bare styrker den offensive del hos dem.. De er faktisk det hold sammen med milan jeg frygter mest!!

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 27. august 2011

Det var dog dumt sagt "AndersRoma".. Hvis du kalder Milan for stærke, hvad er hold som Barcelona, Real Madrid, Man U, Chelsea osv.. Uovervindelige?

Selvefølgelig er alt relativt og der vil næsten altid være et hold som er stærkere end det bedste i Italien. Så Milan vil havde slået alle andre end Tottenham i ChL?
Jeg glæder mig da til og se hvor langt de italienske hold når i denne sæson, jeg er sikker på det længste bliver 1/8..

Jeg er helt enig med A.T.
Ang. Napoli - de tabte (i stærkest opstilling) 5-0 til Barcelona's reserver :)

Hvis Roma kommer til og spille det "barcelona"-spil Luis Enrique gerne vil indføre, så er jeg sikker på der ikke bliver nogen problemer med og slå samtlige tophold i Serie A.. Dog kan det tage langtid inden spillet bliver indspillet..

[Rettet af: TottiTheBest - 27/08/11 - 14:21]

Sofus
1910 indlæg.
d. 28. august 2011

Reserver? Vidste sgu ikke at Messi var reserve...

AndersRoma
831 indlæg.
d. 28. august 2011

A,A,A! Det er jo så dumt at sige Milan ikke er stærke.. Også kan du sige hvad du vil, men det er det. Hvis du så fastholder din tro på at Milan ikke er stærke, frygter jeg da helt hvad du mener om Roma.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 28. august 2011

@Sofus
Orker næsten ikke og svare.. Så du overhovedet kampen??

Det her var Barca's startopstilling:
Pinto
Montoya - Pique - Fontas - Adriano
Fabregas - Keita - Thiago
Femenia - Villa - Iniesta

Derudover fik spillere som Sergio Roberto, Bartra, Dos Santos og Cuenca hele anden halvleg.. Mens Messi kun spillede i ca. 35 minutter..

Hvis du ikke mener det er reserverne der spillede kampen? Så har du aldrig set Barca's normale startopstilling..

Hvis dette hold kan banke Napoli.. Så er standarden virkelig lav i Serie a!

A.T
111 indlæg.
d. 28. august 2011

Forlan til Inter..

II-Capitano
321 indlæg.
d. 28. august 2011

Serie A er slet ikke hvad det har været før.. Det ved enhver fodboldtosse, så det helt fair at Italien har mistet en plads til Tyskland..

Hvad er jeres menninger?

A.T
111 indlæg.
d. 31. august 2011

Haha, Zarate til Inter.

Sjovt at Nazio altid sender deres spillere til Inter.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 31. august 2011

Hvorfor? Det er da i Milan klubberne man skal hente penge? :)

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 31. august 2011

Synes ikke det er fair når tyske hold klare sig dårligere i championsleague... synes ikke man skal blandet europeleague og champions sammen....Det er fair hvis Italien mister en plads i europe... men ikke i champions.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 31. august 2011

nogle der ved hvornår der ca kan komme serie a igen og strejken er slut?

geggeri
649 indlæg.
d. 31. august 2011

@Zmartguy:

De har så vidt jeg ved ikke fundet en løsning, men de har 10 dage og jeg tror ikke der er nogle der har interesse i at flere runder bliver udsat.
Kunne forestille mig at næste runde 10./11. september bliver spillet, hvis ikke der går store hårknuder i systemet.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 31. august 2011

Palermo har angiveligt fyret Pioli og deres sportsdirektør. Mon de ansætter Rossi igen? ;o)

Jonas
4077 indlæg.
d. 31. august 2011

Sikke et gale hus i Palermo og Zamparini er da skudt i bolden!

Læs mere her.

A.T
111 indlæg.
d. 01. september 2011

Haha, nu vil Zamparini efter sigende igen ansætte Rossi som træner.

Goal.com forudsigelser begynder da at ligne noget.

TheTotti
410 indlæg.
d. 05. september 2011

Strejken er afblæst!

http://www.bold.dk/nyt/Serie-A-strejken-afblaest

Sofus
1910 indlæg.
d. 05. september 2011

A.T, ja :D Han er sgu syg i skalden ham Zamparini!

Jonas
4077 indlæg.
d. 09. september 2011

Sikke en start af Lazio :O Imponerende..

Jonas
4077 indlæg.
d. 09. september 2011

Der fik Milan så udlignet 2-2 efter 33 minutter! Hvor er det dejligt Serie A er igang :D

Kvistus
1506 indlæg.
d. 09. september 2011

Link? :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 09. september 2011

http://atdhenet.tv/39289/watch-ac-milan-vs-lazio

Kvistus
1506 indlæg.
d. 09. september 2011

Tak :) var det nogle gode mål?

Sofus
1910 indlæg.
d. 09. september 2011

Uafgjort ville være bedst :)

Sofus
1910 indlæg.
d. 09. september 2011

To mål af deres to debutanter i angrebet, damn!

Jonas
4077 indlæg.
d. 09. september 2011

Aquilani gør det desværre også ganske udemærket og havde en vigtig fod med i Zlatans scoring..

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 10. september 2011

Herligt resultat igår, det kunne vidst kun have været bedre md 0-0 :) Lidt ærgerligt at Cisse og Klose allerede ser skarpe ud. Zlatan ved vi jo er skarp. Men alt i alt super resultat.

Agurk
93 indlæg.
d. 10. september 2011

Der er hånd på Miroslav Kloses mål til 1-0. Faktisk ligner det, at bolden både rammer højre og venstre hånd.

Og at banens mindste, Cassano, kan score på hjørnespark får ikke just min i forvejen minimale frygte for Lazio til at stige.

Det er et spørgsmål om tid, før Cisse og Klose brænder ud.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 11. september 2011

Sidder og ser Juve-Parma på den der www.direktefodbold.dk og jeg må sige, at videoerne er af god kvalitet!

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 11. september 2011

Jeg har hele tiden haft Juventus som min favorit til og vinde Serie A.. og efter den første runde, er jeg blevet endnu mere sikker på de tager første pladsen..

Btw - Fint at Inter også tabte..

[Rettet af: TottiTheBest - 11/09/11 - 23:57]

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. september 2011

Når man lige ser Pirlo's asisst mod parma ærger man sig sku lige over vi ikk hentede ham på fri.

Jonas
4077 indlæg.
d. 12. september 2011

Pirlo spillede rigtig god mod Parma, med flere gode afleveringer.. Inters defensiv imponerede dog på ingen måde igår og deres 3-4-3 formation ser helller ud tilat fungere..

Så mon ikke vi har en chance næste weekend?

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. september 2011

Det kunne man da håbe. Hvis drengene oppe foran kan ramme målet :)

A.T
111 indlæg.
d. 18. september 2011

Elendig uge for Nazismen.

DF ude af regeringen og Nazio taber hjemme til Genoa.

Sofus
1910 indlæg.
d. 18. september 2011

Haha, A.T! :D

P.Totti
953 indlæg.
d. 18. september 2011

idiotisk kommentar af A.T.....

asromadk
3083 indlæg.
d. 18. september 2011

Meget kedelig og trist kommentar "A.T".

Sagt for sjov, ja bevares. Men du er vel næppe meget bedre end dem du selv foragter.

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. september 2011

Napoli og ikke mindst Cavani ser utrolig uhyggelige ud..

Nicklas95
315 indlæg.
d. 18. september 2011

Ser aquilani stadigvæk op til totti siden han laver jublescenen med fingeren i munden ligesom ham? :)

Arsi
505 indlæg.
d. 19. september 2011

Det gjorde Cassano også efter at ha' scoret mod Lazio!
Måske en form for dedikation til Totti?

Nicklas95
315 indlæg.
d. 19. september 2011

Kunne godt tænkes (:

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 19. september 2011

Det mangler da også bare:-D

A.T
111 indlæg.
d. 20. september 2011

Vind eller forsvind for Gasperini i aften.

TheTotti
410 indlæg.
d. 20. september 2011

Der findes ikke mange ting bedre end når Inter taber... Det skulle da lige være træner/fan splid i Lazio :)

59971Cools
471 indlæg.
d. 20. september 2011

Bye bye Gasperini.. Av for en start ;-) Men okay 3-1 nederlag mod novara er da ok for et hold der vandt CL for halvandet år siden....

Ja TheTotti, det er dejligt... Så lidt positivt er der da ved denne sæsonstart ;)

[Rettet af: 59971cools - 20/09/11 - 22:38]

A.T
111 indlæg.
d. 20. september 2011

Novara 3-1 Inter

No way, Ancelotti bliver Inter-træner.

Van Gaal har udtalt han vil tage et sabbatår, så det bliver nok heller ikke ham.

[Rettet af: A.T - 20/09/11 - 22:42]

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 20. september 2011

Nu synes jeg bare det er pinligt at vi kun fik 0-0 :(

Sofus
1910 indlæg.
d. 21. september 2011

Ancelotti udtalte at han ville tage et sabbatår, A.T :)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 21. september 2011

Hvad med Ranieri??

A.T
111 indlæg.
d. 21. september 2011

Ja, det bliver Ranieri.

Flot CV, Ranieri er ved at få sig.

Arsi
505 indlæg.
d. 21. september 2011

Runde trunten Ranieri :p

Ej, men held og lykke til ham da! :-)
Selvom han er taget til et hold som jeg virkelig hader så kan man vel gå udfra at de ikke vinder..
han har altid været en 2'er desværre for ham selv..

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 21. september 2011

så fik Vucigol sit første serie A mål for Juve:(

A.T
111 indlæg.
d. 21. september 2011

Di Natale gør det igen.

mexes
1753 indlæg.
d. 21. september 2011

.... så fik vuci sit første røde kort hihi :-) ... og det er udlignet !
Kunne være lækkert hvis Juve, Milan og Napoli ikke vandt!

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 22. september 2011

Perfekte resultater for La Magica igår:D pointtab til både Inter i tirsdags og så Milan, Juventus, Napoli og Udinese igår. Toppen. Glæder mig til at følge kampen i aften. En sejr kan skabe noget momentum og rykke os indenfor 3 point af de forreste...

Forza Roma!!!

59971Cools
471 indlæg.
d. 25. september 2011

Lazio 0 - 0 Palermo
Catania 1 - 1 Juventus
Cagliari 0 - 0 Udinese

Ganske fine resultater for Roma i dag! :)

Hvis vi selv kan følge den op med en sejr i aften ;-)

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. september 2011

Super gode resultater, så skal vi bare have den første sejr i aften!!

A.T
111 indlæg.
d. 29. september 2011

3 kampe, 3 sejre. Herlig CL-spillerunde af de italienske repræsentanter.

Dortmund tabte 3-0 i Marseille, og det viser igen det som jeg mener i Serie A versus Bundesliga debatten: At når det gælder og der virkelig står noget på spil så viser Serie A gang på gang klassen, mens det kun er Bayern der viser noget fra de tyske hold.

De italienske hold er langt mere konstante. Inter, Milan, Roma og der er også Juventus, som stadig er en institution i fodbold. Dortmund, Schalke, HSV etc. viser aldrig noget på konstant basis ude i europa.

I Bundesligaen ser man det samme mønster. Der kommer et undertippet hold og vinder titlen, så køber Bayern et par klassespillere, og så vinder de året efter sikkert. Bayern misser aldrig mesterskabet 2 år i træk.

Det er i EL og mindre kampe at tyskerne slår til og italienerne fejler. Men når det rigtigt gælder, så er det omvendt.

A.T
111 indlæg.
d. 01. oktober 2011

Kom nu Napoli.

Mazzarri skal vise han kan stå distancen uden Cavani.

Jeg tror stadig at de kommer til at spille på kontra.

Inter er fantasiløse med Ranieri so far.

59971Cools
471 indlæg.
d. 01. oktober 2011

Ser fornuftigt ud for Napoli må man sige...

Jonas
4077 indlæg.
d. 01. oktober 2011

Så fik Ranieri lige rødt kort (sendt på tribunen) for Inter!

[Rettet af: Jonas - 01/10/11 - 21:54]

Simon88
448 indlæg.
d. 01. oktober 2011

Takker også Napoli for at fuldende min kupon.. :D

A.T
111 indlæg.
d. 01. oktober 2011

Inter 0-3 Napoli FT.

Det er Inters største hjemmenederlag siden 0-6 kampen mod Milan i 2001(hvis man overhovedet kan kalde det en hjemmekamp)

Det var endda uden Cavani. Det var lidt ærgeligt at de stoppede med at angribe efter 3-0 målet. De kunne have givet en endnu større snitter, hvis de gad.

De Laurentiis var jo rasende efter han fik at vide at Napoli kun skulle spille tophold efter CL-kamp i midtuge. Man må sige det er gået ret godt so far. 3-1 mod Milan og nu 3-0 mod Inter.

Simon88
448 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Vil lige lave lidt "skjult" reklame for en side på Facebook, hvor man debaterer, giver tips og gode råd omkring odds:

http://www.facebook.com/pages/Oddset-Gruppen/175901532489474

Kom ind og "Synes godt om", og vær med i debatten :)

A.T
111 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Rubentus-Bilan.

Jeg forventer 0-0 eller en smal 1-0 sejr til et af holdene.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Rubentus-???

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Han mener Juventus.

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Så langt er jeg med, men jeg forstår ikke ordspillet.?

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 02. oktober 2011

Rubare betyder at stjæle på italiensk.. rubentus :).

Fuck fiorentina er tilgrin....

Andreas
787 indlæg.
d. 16. oktober 2011

Hvad sker der lige for Serie A i dag?

Kun ét hold ud af 12 har kunne finde vej til nettet indtil videre...og så lige Bologna..

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 16. oktober 2011

Ja, det er rimelig vildt. Forhåbentligt retter vi lidt op det med et par kasser ;o)

A.T
111 indlæg.
d. 16. oktober 2011

Cesena-Fiorentina 0-0
Atalanta-Udinese 0-0
Cagliari-Siena 0-0
Genoa-Lecce 0-0
Chievo-Juventus 0-0
Novara-Bologna 0-2

Skytt0
1151 indlæg.
d. 23. oktober 2011

LOOOOOOOOOOOOL!
3-0 til lecce over milan ved pausen!!! Så kan de lære det de milanesere!!!
Nu skal Roma bare vinde idag! Juventus tabte også point igår, så det er bare om at vinde idag!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 23. oktober 2011

Den holder Lecce højest sandsynligvis ikke. :)

Edit; Det står allerede 3 - 2 kan jeg se. Efter 15 min.
Edit; Og nu 3 - 3.
Edit; Og slut 3 - 4.

[Rettet af: Kelevra - 23/10/11 - 14:34]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 27. oktober 2011

Men er du sindssyg hvor køre det bare godt for Montella:)

Det jo helt vildt det kørte så skidt for os med ham. Men det køre da i Catania med ham i spidsen.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 22. februar 2012

Reja har sagt op i Lazio :D Dejligt lige inden et derby med lidt kaos i klubben..

http://www.football-italia.net/node/15950

Sofus
1910 indlæg.
d. 22. februar 2012

Fucking fedt. Nu vinder vi 100% derbyet!!!

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 22. februar 2012

Pizarro!!! :D Fuck han spiller godt de 12min han får ..

Kim89
1171 indlæg.
d. 22. februar 2012

Der går åbenbart rygter i medierne om at Montella skal afløse Reja. Tror i det kommer til at ske?? personligt hverken håber jeg eller tror på det. Fordi jeg tror Roma fylder for meget i hans hjerte til at han kunne finde på at stå i spidsen for Lazio.

http://www.pagineromaniste.com/montella-allenatore-lazio-2/

Ovenfor er artiklen hvor Montella selv bliver spurgt om emnet. Han siger så vidt jeg lige kan se at han ikke selv har hørt noget fra Lazio.

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. februar 2012

På den anden side, smed Roma ham på porten i sommers. Kunne godt forestille mig, han tog jobbet for at pisse Roma af. Lidt ligesom Leo gjorde det med Inter.

Men det håber jeg sandelig ikke han gør. Han er mine all timer. Det vil sku gøre ondt, hvis Aero tog til l*derne.

Kim89
1171 indlæg.
d. 23. februar 2012

Det er også lidt det samme jeg tænker, jeg er også mega fan af Montella og det skal ikke være noget hemmelighed jeg helst havde set ham blive som træner for os.

Så det ville gøre meget ond i mit roma hjerte, hvis top gun fløj til Lazio :-(

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 05. april 2012

Med Klose ude i en måneds tid endnu.. Så er jeg rimelig sikker på Nazio ender højst nr 6 :D
Udinese er meget ustabile på udebane..

Det lugter lidt af en kamp mellem Roma og Napoli om den 3. plads!

1

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. april 2012

Meget kan ske endnu og med den seneste ballade om aftalte kampe kan meget ske.. De italienske medier spekulerer allerede i at det kan få følger for de hold, som har spillere involverede..

Atalanta fik jo som bekendt en 6 points straf, grundet Donis indblanding i aftalte kampe - så det er bestemt ikke usandsynligt!

Lazios Mauri og Brocchi er begge under mistanke og hvis det viser sig at være sandt, kan Lazio altså få en pointstraf..

2

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. april 2012

Jonas har du nogle links på engelsk der handler om de to Lazio spilleres mulige indblanding i noget aftalt spil??? :-)
Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at læse lidt mere om :-)

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. april 2012

Ikke lige engelsk - men jeg har nogle italienske, også har jeg en norsk og en svensk:

ASRoma.no

Eurosport Sverige

2

Kim89
1171 indlæg.
d. 05. april 2012

Okay det er også okay :-) tak for det

DeRossi16
350 indlæg.
d. 06. april 2012

Nu synes jeg ikke det er sjovt for nogen fodboldspillere når de bliver skadet, men at Klose er ude for resten af sæsonen er ikke noget der svækker vores chancer for 3. pladsen. Det svækker derimod Lazio's rimelig meget :) Og det er jo ikke ringe :P

Lamela
1793 indlæg.
d. 06. april 2012

Det er fandme Nice Klose er ude. Han har været en meget vigtig faktor Lazios spil i år. Det hr været frisk pust at få ham til Serie A. Han er en af de få spillere, jeg har ønsket mig i Roma i lang tid.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 24. april 2012

Hernanes er ude resten af sæsonen. Det er måske Roma's store chance for at snuppe 3 pladsen.

Lazio har ikke meget offensiv uden hernanes og Klose..

Lamela
1793 indlæg.
d. 24. april 2012

Hverken Lazio, Udinese, Napoli eller Inter er Roma væreste rivaler til pladsen. Det er Roma selv. De spiller som vinden blæser desværre. Om så de nævnte klubber spiller med miniputter, får vi ikke pladsen, med mindre spillerne og træneren ser sig selv i spejlet og få gjort noget ved motivationen.

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 24. april 2012

Ikke mindst INDSTILLINGEN!!!!

Romaswag
78 indlæg.
d. 24. april 2012

@Lamela
Jeg er helt enig!!
Men jeg vil nu mene med 3 hjemmekampe, hvor vi har været rigtig stærke det sidste stykke tid, og en ugekamp mod Cesena vælger jeg at tro vi godt kan nuppe 4/5 sejre og i hvert fald være sikker på 5 pladsen.

Og jeg skal ærligt indrømme mit mål for Roma var top 5, så jeg vil være tilfreds.

[Rettet af: romaswag - 25/04/12 - 14:24]

Lindboe
78 indlæg.
d. 25. april 2012

Tror desværre ikke det er muligt at snuppe 3. pladsen mere. Synes vi skal være mere end tilfredse med 4 eller 5 pladsen.

Det ligger desværre til at vi skal se Lazio i chl næste år. Håber virkelig Udinese eller Napoli tar den 3. plads.

Romaswag
78 indlæg.
d. 25. april 2012

Lazio har altså lige tabt til Novara og de har i hvert fald Inter i den sidste kamp og jeg mener også de har Udinese, så det er bestemt en mulighed at Lazio ikk tar 3 pladsen.

1

Lindboe
78 indlæg.
d. 25. april 2012

Så det godt. Genialt lavet af Novara!!

Tror nu stadig Inter vinder mod Udinese senere, men man kan jo håbe Lazio falder helt sammen her til sidst.

1

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 25. april 2012

YEEEEE NOVARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....med en sejr i dag vil vi kun være 2 points fra CL...

Anker Metallica
88 indlæg.
d. 25. april 2012

Hvis Juventus går igennem sæsonen ubesejret. Er det så første gang det sker i Serie A? Eller er det sket før?

Lindboe
78 indlæg.
d. 25. april 2012

"Kun to hold har tidligere gennemført en hel Serie A uden nederlag - Perugia (1978-79 sæsonen) og Milan (1991-92 sæsonen). Dog tabte begge hold i pokalen i disse sæsoner. Her er Juve også ubesejret i denne sæson. Skulle "Den Gamle Dame" gå hele vejen uden at tabe, ville holdet blive det første hold i Italien nogensinde der går gennem en hel sæson - både i ligaen og i pokalen - som ubesejret".

Fundet fra indkast.dk

Lokumspoet
94 indlæg.
d. 25. april 2012

Der er jo den detalje ved Juve i år, at de tabte i den ordinære spilletid i returopgøret mod Milan i Coppa'en. Om det så er et reelt nederlag kan man jo diskutere, men jeg vil da bruge det argument i mange fremtidige diskussioner med Juve-fans ;-)

[Rettet af: lokumspoet - 25/04/12 - 18:02]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 25. april 2012

Så blev Borriello da lige machtvinder for Juventus?

Sjovt vi ikke kunne bruge ham i Roma.

Har sagt der før. Roma er en idiotisk køb når det gælder tranfers. SÅdan har det været siden 2008.

Kæft en stupid ledelse vi har haft der har foretaget Roma's transfer.

Gik på Pizarro i Man. City. Har spillet udemærket, men ham kunne vi ikke bruge.

Vi ville hellere have Pjanic. Og vi ville hellere have Bojan end Borriello.

Jesus Christ altså. Så sidder man sku og savner Sensi familien. Troede aldrig jeg ville det.

Vi er årets joke i italiensk fodbold 2011-12.

Jonas
4077 indlæg.
d. 25. april 2012

Ej AS-Roma-Italien Come on.

Prøv nu lige at se på det i et større perspektiv. Det var tydeligt fra aller første dag at Enrique ikke ønskede at bruge Borriello og at han ikke passede ind i systemet. Ledelsen vælger så fornuftigt at leje ham ud, da man desværre ikke kan sælge ham. Borriello har en meget høj løn, som man slipper for. Udover det er faktum bare at Borriello slet ikke har gjort det godt i Juventus og jeg tvivler stærkt på at de henter ham permanent til sommer.

Pizarro er jeg enig i kunne have været en god spiller at have i truppen. Der var dog en del ballade med ham på et tidspunkt og Enrique var efter det ikke interesseret i at bruge ham. Igen vælger bestyrelsen fornuftigt at leje ham ud, da han ikke kan sælges. Igen slipper man for at udbetale en meget høj løn, til en spiller som man alligevel ikke ville have brugt.

Det må du da også kunne se - selvom vi alle er utrolig skuffet og vrede efter dagens skandaløse indsats!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 25. april 2012

@Jonas: Jeg forstår dig godt. Men jeg tror at Bojan's løn er ligeså tung, hvis måske lidt mindre.

Borriello blev trods alt topscore for os sidste år og gjorde det mere end acceptabelt for os. En vigtig mand, der også kunne score på hoved.

Det manglede vi i dag. Så du vores indlæg? de blev jo aldrig farlige og ramte 9 ud af 10 gange igen spillere!

Det grotesk. Borini gjorde det pisse godt indtil for nyligt hvor han bare er faldet helt igennem.

Luis Enrique, ja jeg har sku ikke så meget at sige om den mand. Håber han sover godt om natten. For det tvivler jeg på jeg vil gøre i nat.

Borriello har gjort mere end Bojan har.

Jonas
4077 indlæg.
d. 25. april 2012

Det er mere din kritik af ledelse jeg er imod - for ledelsen har jo kun handlet udfra Enriques ønsker og hvad hans idéer går ud på. Så at klandre bestyrelsen for at være stupid synes jeg ikke er rigtig. Men bestemt stadig vi har en af de besteme bestyrelser i hele italien, bestående af erfarne og professionelle personer. Jeg har en meget stor tro på vores bestyrelse og ledelse, men Enrique derimod tvivler jeg på. Selvfølgelig må de også tage ansvaret for hans ansættelser, men man må jo sige at de handler ud fra hans ønsker.

Omkring Borriello go Pizarro er jeg dog heller ikke enig. Borriello har bare langt fra været god i Juventus og har dog heller ikke hørt fra en eneste juve fan der har været tilfreds med ham. Pizarro har jo nærmest ikke spillet for City, ja han har haft nogle fine indhop, men er det nok til at bedømme ham?

1

A.T
111 indlæg.
d. 20. maj 2012

Torino tilbage i Serie A.

Derby della Mole vender altså tilbage næste sæson.

Andreas
787 indlæg.
d. 20. maj 2012

...Og så er Delfino Pescara også klar til Serie A, efter at have slået Sampdoria 3-1. To af målene blev sat ind af, Roma-drengen, Gianluca Caprari.
Udover Caprari, har Pescara også Riccardo Brosco i truppen. Han er dog fuldt ejet af Delfinerne

Pescaras oprykning betyder også at Roma får et ekstra, lille, lokalopgør i næste sæson.

asromadk
3083 indlæg.
d. 20. maj 2012

Nu kan Pescara-Roma næppe kaldes et lokalopgør, såfremt det var hvad du mente.

Stort tillykke til Pescara. De har haft en utrolig flot sæson, og fortjener virkelig denne oprykning. Godt gået af Matti Lund.

Når det så er sagt, så håber jeg virkelig at Roma kan blande sig i kampen om Verratti. Han er sku italiensk fodbolds helt store stjerneskud.

asromadk
3083 indlæg.
d. 20. maj 2012

Nu kan Pescara-Roma næppe kaldes et lokalopgør, såfremt det var hvad du mente.

Stort tillykke til Pescara. De har haft en utrolig flot sæson, og fortjener virkelig denne oprykning. Godt gået af Matti Lund.

Når det så er sagt, så håber jeg virkelig at Roma kan blande sig i kampen om Verratti. Han er sku italiensk fodbolds helt store stjerneskud.

A.T
111 indlæg.
d. 21. maj 2012

Sådan Napoli.

Så er Roma da stadig den mest vindende klub i Coppa Italia's historie.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca