Login
Glemt password Opret bruger

Den Store Gli Azzurri tråd!

Kategori: Off Topic

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 10/08/11 21:46

Vi skal selvfølgelig have en tråd dedikeret til landsholdet!

Cesare Prandelli har ændret filosofien og mentaliteten, og vi ser nu et landshold som virkelig sprudler. Danmark er som bekendt havnet i gruppe med Italien til den kommende VM-kval, og der bliver derfor mulighed for at komme ind og se et Azzurri hold, som forhåbentlig stadig har Prandelli i spidsen til den tid - hvis den nye stil fortsætter med at bære frugt.

Pt. spilles der venskabskamp mod Spanien og gæsterne er i den grad under pres. Jeg er virkelig imponeret over spillet her til aften. Bare ærgerligt at Spanien fik straffe, men med lidt mere skarphed fra vores side og en lidt mindre skarp Casillas i anden halvleg, så lover det godt!

[Rettet af: Julii Caesares - 10/08/11 - 21:50]

zambiasi
246 indlæg.
d. 10. august 2011

Nice nok med en sejr over Spanien, men hvad fanden laver Cassano som anfører?!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 10. august 2011

Måske en gestus da det var hans gamle hjemmebane? Han leverede i hvert fald en god præstation, det samme gjorde Rossi.

Hele holdet gjorde det sgu godt. De Rossi prøvede for meget til tider og tabte et par bolde, men ellers så det okay ud.

Andreas
787 indlæg.
d. 10. august 2011

Flot resultat af Gli Azzurri - og fortjent, udfra hvad jeg så. Jeg synes dog stadig ikke at holdet virker særlig homogent og det er også svært at se en rød tråd i hvad Prandelli vil med holdet.

Som tillæg kan det siges at U21-landsholdet her til aften spillede 1-1 med Schweiz. Hos Italien var Bertolacci, Sini, Crescenzi og D'Alessandro alle med i kampen. Florenzi var også udtaget med spillede ikke.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. august 2011

Italien sad tungt på første halvleg. Det blev mere ujævnt efter pausen med alle udskiftningerne, men ikke desto mindre var det en lige anden halvleg.

Start-elleveren virkede for mig ret homogen, og meget sammenspillet. De tog de rigtige løb for hinanden, holdt bolden på egne fødder trods mange hurtige afleveringer og lagde flere bolde der rev den spanske bagkæde fra hinanden. Som sagt blev det mere ujævnt efter pausen, men det er vel kun naturligt med så mange udskiftninger.

Spændende, hvor mange der får chancen. Viviani, Caprari og Antei virker umiddelbart til at være spillere, som godt kunne få spilletid i sæsonen.

Crescenzi og D'Alessandro har vi udlejet, og Bertolacci rygtes også på lejebasis, hvor Lecce igen har været nævnt. Sini's situation kender jeg ikke så meget til.

Andreas
787 indlæg.
d. 11. august 2011

Uden at tråden skal komme til at handle alt for meget om Primavera-drengene; så er Simone Sini også blevet udlejet til AS Bari, sammen med Crescenzi og Stoian.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 02. september 2011

Opstilling til aftenens kamp:

Buffon; Maggio, Ranocchia, Chiellini, Criscito; Thiago Motta, Pirlo, De Rossi; Montolivo; Cassano, Rossi

Bænken: Sirigu, Pazzini, Marchisio, Balzaretti, Aquilani, Bonucci

zambiasi
246 indlæg.
d. 06. september 2011

Borini har lige scoret for U-21 qual!

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. september 2011

Italien til EM! :)

Simon Kjær spillede ikke sin bedste kamp for DK igår...

Kelevra
1091 indlæg.
d. 07. september 2011

Nej han spillede ikke fremragende men synes nu alligevel han gjorde det okay. Han skal nok blive god hos Roma. :)

Lupi Junior
208 indlæg.
d. 06. oktober 2011

Rødt kort til Borini efter 17 minutter i U21.
Stærkt med 2 hurtige gule kort.

A.T
111 indlæg.
d. 07. oktober 2011

De Rossi bliver altafgørende hvis Italien vil noget til sommmer.

Ser man på de seneste slutrunder, så har De Rossi også præsteret udmærket.

Hvem glemmer ikke hans iskolde straffe i straffesparkskonkurrencen mod Frankrig i VM Finalen i 06'?

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. oktober 2011

Ja, den glemmer man ikke. Men glemmer desværre heller ikke hans brændert mod Spanien i 08'...

AndersRoma
831 indlæg.
d. 08. oktober 2011

Skal være ærlig og sige jeg sgu ikke så kampen, men læste mig frem til at Kjær for anden kamp i træk var dårligste man på banen.. Nu må han sgu da snart oppe sig, men så længe at det er for det danske landshold han er "så" dårlige er det vel fint

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 08. oktober 2011

ALtså De Rossi præsterede da ikke en skid under VM 2006. Hvis du kun husker hans straffespark, ja så har du da i den grad selektiv hukommelse.

De Rossi fik rødt kort i gruppespillet og fik så fortjent karantæne. Han spillede først igen i finalen pga. det.

http://www.youtube.com/watch?v=v5e7FqHLbsU

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. oktober 2011

Fin kamp af Gli Azzurri her til aften, udfra hvad jeg så.

Prandelli har gjort et godt stykke arbejde. Glæder mig til EM!

[Rettet af: Julii Caesares - 11/10/11 - 22:36]

Kvistus
1506 indlæg.
d. 11. oktober 2011

I dag spillede Simon Kjær ikke dårligt!

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 11. oktober 2011

Assist af De Rossi :)!

"I dag spillede Simon Kjær ikke dårligt!"
- Men heller ikke specielt godt..

Jonas
4077 indlæg.
d. 12. oktober 2011

Synes da Kjær spillede en ganske god landskamp! Hans pasningsspil er stadig ikke helt godt, med han viste med nogle af sine lange pasninger, at han kan! Og så stod han rigtig god i defensiven.. Dog må det nævnes at hvor skal Bjelland nok blive rigtig god, synes jeg allerede man har set både på Nordsjælland men ikke mindst U-21 landsholdet, men han har sku imponeret mig på landsholdet - respekt!

Sofus
1910 indlæg.
d. 12. oktober 2011

Osvaldo har fået debut!!!

Andreas
787 indlæg.
d. 12. oktober 2011

Jeg synes at kritikken af Simon Kjær er helt ude i hampen! Han er fantastisk og det tætteste vi kommer på en Mexes-klon :)

Omkring Italien: Er du gal en sukker-bal Daniele lægger ved Fantonio's første kasse - bevares det er da godt sparket ind, men det er DDR der skal have kreditten for det mål. Den mand er i topform for tiden :)

Nogen der så kampen og kan fortælle lidt om DDR og Osvaldo's indsats?

På u21-niveau kan det siges at Crescenzi, Antei, Bertolacci og Florenzi alle var med i 2-0-sejren over Tyrkiet. De to førstnævnte spillede hele kampen.

Hos u-19 var Barba, Verre, Sabelli, Ciciretti og Caprari alle med til at slå Azerbajan 2-1. Verre og Ciciretti stod for målene!

Fremtiden er lys mine herre.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. november 2011

Damn et klasse mål af Mario.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. januar 2012

http://www.youtube.com/watch?v=vzI4uX0DnXo

Sidder lige og ser lidt highlights fra VM06. Får stadig kuldegysninger over semifinalen, en helt fantastisk kamp.

Nøj, hvor jeg glæder mig til slutrunden!

Sofus
1910 indlæg.
d. 07. januar 2012

Ja, det var sgu nogen fede kampe! :-)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. maj 2012

Fandens ærgerligt med den her matchfixing sag...!

Nu har Criscito trukket sig - eller rettere Prandelli har trukket ham ud, så han kan få renset sit navn.

Håber ikke det har noget på sig. Kan rigtig godt lide Criscito og havde glædet mig til at se ham til EM. Så bliver det nok Balzaretti på venstrebacken.

Lamela
1793 indlæg.
d. 28. maj 2012

Kjær for de danske medier blevet den lette offer.

"Vi må indimellem acceptere, at mennesker laver fejl. Men man skal lære af sine fejl," lyder det fra Olsen.

Til gengæld roser landstræneren Simon Kjærs indsats i midterforsvaret.

"Simon Kjær spillede en rigtig god kamp. Der er altid nogle smuttere ind imellem, men jeg tror, at hvis du så kampen igen, så var Simon Kjær en af de bedre, det er der ingen tvivl om," slutter Olsen.

MO til TV2.

Jeg syntes han spillede en god kamp, det var ikke ham, der solgte DK ved målene, men derimod CP, Sørensen og Agger.

Kjær og Agger har et rigtig godt partnerskab, den ene (Agger) træder frem, mens den anden(Kjær) står tilbage og rydder op.
Hvis DK spiller med Bjelland og Agger, så er der ingen til at rydde op bag i, da DK ikke spiller med decideret Defensiv midt, men deriomd 2 tovejs spillere i form af Zimling og Kvist. Det vil blive for offensivt og sårbart.

Jeg er sikker på, Olsen også har set det, og har Kjær, som sikkert start 11'er til EM.

mexes
1753 indlæg.
d. 28. maj 2012

italiens trup er blevet skåret ned - og Borini er stadig med!
Den er nede på i al 25 mand nu, hvor der skal pilles yderligere 2 mand fra!
Krydser fingre for at se Borini i Polen og Ukraine - det kunne være suverænt!

mexes
1753 indlæg.
d. 15. august 2012

Lækkert at se tre Roma-spillere starte inde for italien!

Mere lækkert, at se De Rossi score!!

Allermest lækkert at se, at De Rossi bærer anførerbåndet - smukt!!

FORZA AZZURRI!

1

[Rettet af: mexes - 15/08/12 - 21:55]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 15. august 2012

Og jeg valgte at se Danmark spille. Dårligt valg. :|

mexes
1753 indlæg.
d. 16. august 2012

Kampene var ikke helt på samme tid.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 16. august 2012

Nå, så har jeg da taget helt fejl af kampene.

Rasmus
161 indlæg.
d. 07. september 2012

2 Osvaldo-kasser i aften, i første halvleg mod Bulgarien.
Lækkert at han fortsætter sin gode form, og forhåbentligt spiller sig selv nærmere startopstillingen hos Italien.
2 Thumbs up

Rasmus
161 indlæg.
d. 07. september 2012

Og nu er Destro også på banen!
En Roma-duo i angreben, og 3 Roma-spillere på banen på samme tid for Gli Azzurri, det er ved at være længe siden det sidst er sket.
Og hvis Balzaretti havde det været 4! Ikke værst!

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. september 2012

Koks af Juve forsvarerne.

Super angreb med Destro & Osvaldo. Der skal nok falde et mål eller mere på.

Men det ser skidt ud med DDR. Håber for filen ikke, det er noget alvorligt.

Rasmus
161 indlæg.
d. 07. september 2012

Ja, i 1. halvleg især lignede Bonucci en miniput..

Hvad skete der med De Rossi, jeg så det ikke?

asroma87
790 indlæg.
d. 08. september 2012

Osvaldo blev kampens spiller på Goal.com

Anker Metallica
88 indlæg.
d. 11. september 2012

Nogen der ved om Italiens kamp mod Malta, bliver vist i dansk Tv i aften ?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 11. september 2012

Det tror jeg ikke den gør, nej. Desværre.

Anker Metallica
88 indlæg.
d. 11. september 2012

Øv :(

Andreas
787 indlæg.
d. 11. september 2012

Mattia !

mexes
1753 indlæg.
d. 11. september 2012

Smukt at se et italiensk angreb bestående af Destro og Osvaldo!

Lamela
1793 indlæg.
d. 12. oktober 2012

Romas reserve no.1 Link-tekst

Romas reserve no.2 Link-tekst

God stil af drengene!

1

mexes
1753 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Buffon ude i aften = De Rossi anfører i aften?!

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Leandro Castan har i dag fået sin Brasilianske landsholds debut.
Godt gået af Castan som har fået en god start i Rom. :)

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Alessandro Florenziii!

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Så er de videre.. Og Norge vinder samlet over Frankrig haha..

Romaneren
573 indlæg.
d. 16. oktober 2012

ER Osvaldo bare uforbederlig? Det er da helt utroligt at en ellers så god spiller skal skæmmes af komplet latterlig opførsel med røde kort til følge. Øv. Men stadig - godt for Danmark, i det mindste!

Thinggaard
94 indlæg.
d. 16. oktober 2012

Forhelved Osvaldo.. Du gør det så forbandet svært at holde af dig!!

mexes
1753 indlæg.
d. 05. februar 2013

Nogen der ved hvordan den udtaget italien trup ser ud til kampen mod Holland?

Kvistus
1506 indlæg.
d. 05. februar 2013

mexes
1753 indlæg.
d. 05. februar 2013

okay tak! Balza og Destro er selvfølgelig ude med skader (Hvis Balza da overhovedet vil blive udtaget!) .. Men fedt at Florenzi er med!

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 06. februar 2013

Pjanic <3 https://www.youtube.com/watch?v=8kZ_OYsMUDg

Kvistus
1506 indlæg.
d. 06. februar 2013

Pjanic scorede 1 mål og lavede 2 assists :-)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 21. marts 2013

De Rossi reducerer til 1-2 efter et hjørnespark mod Brasilien :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 21. marts 2013

Fuck! De Rossi skiftet skadet ud :/

Basnandez
157 indlæg.
d. 21. marts 2013

Hvordan spillede Osvaldo?

mexes
1753 indlæg.
d. 22. juni 2013

Lidt utrolig, at De Rossi er eneste Roma mand i den italienske trup. Havde været lidt sjovere, hvis han havde været med i aften mod Brasilien!

Lamela
1793 indlæg.
d. 22. juni 2013

Verdens mest random spiller.. Haha Godt mål af Giacherrini.

Så byttede Balo og Giacherrini lige rollen fra i første kamp. Lækker Zlatan værdigt assist.

Lamela
1793 indlæg.
d. 22. juni 2013

Mexes

Og to tidligere Roma spillere.

Den ene en talent, som Roma ikke kunne bruge.

mester
365 indlæg.
d. 22. juni 2013

Mexes , hvem andre fra Roma kan du se på det Italienske landshold ?

mexes
1753 indlæg.
d. 22. juni 2013

#lamela

Det er jeg klar over; Aquilani & Cerci. Men jeg snakkede også om nuværende Roma spillere.

#mester

Læs hvad jeg skrev? ... En?

[Rettet af: mexes - 22/06/2013 - 22:56]

mester
365 indlæg.
d. 23. juni 2013

# Mexes , desværre har vi for tiden ingen Roma spillere der kan gå ind på signore Prandelis hold hvis vi ser bort fra DDR & man kan spørge sig selv om ham er god nok ???

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. juni 2013

DDR er god nok til landsholdet, mere end god. For dem der skal erstatte ham på Azzurri er langtfra, det niveau DDR viser på landsholdet.

Var Marchisio overhovedet nærheden af en takling eller bolden i aftes? Italiens midtbane var mere eller mindre helt væk. Forsvaret for ikke at tale om, var piv ringe.

Barzagli-Bonuchi-Chiello virker i Serie A, det virker bare ikke internationalt, mod hold der presser højt og hurtigt.

Jeg er skuffet over, der er ikke er blevet fundet plads til, hverken Bochetti eller til Astori. De ville have være bedre alternativer end Bonuchi, der er bedst i 3-mands forsvar, som Regista. I aftes solgte han Chiellini fuldstændig ved 3-1 målet.

Men desværre har Prandelli et forkærlighed til Juventus, så selvom, de er crap, skal de da med på landsholdet.

Buffons præstationer har ikke været noget at råbe hurra for i laaaaang tid, så måske er det på tide, enten Sirigu eller Marchetti få pladsen.

Daniele16
175 indlæg.
d. 27. juni 2013

Italien er kommet godt fra start! Og især de rossi! Forza italia - forza Roma - forza Daniele!!!

asromadk
3083 indlæg.
d. 27. juni 2013

DDR har brugt meget af kampen på at gå i vejen for Pirlo og resten af midtbanen.

Efter han kom ned som bagerste mand har han været fantastisk.

Det er utroligt han ikke selv kan se, at han er bedst som libero. Så snart han sniger sig frem og leger regista så fejler hans afleveringer grumt.

Han skal spille centralt i forsvaret og så ellers bare spille de simple bolde, ALTID. Så er han verdens absolut bedste i netop den rolle.

Daniele16
175 indlæg.
d. 27. juni 2013

Han spillede også en god første halvleg på den centrale!

asromadk
3083 indlæg.
d. 27. juni 2013

Han var ikke dårlig. Men han er bare en boldflytter. Han har ikke niveauet til at spille med som en der sætter spillet op synes jeg.

Ligesom Pirlo for mange år siden indså han ikke var en trequartista (det gjorde han jo meget klogt i), så havde DDR været bærende mand hos Real Madrid eller en anden storklub idag hvis han havde fundet rollen som libero frem for nogle år siden. Så havde en klub på et tidspunkt simpelthen sprunget boksen for at få ham og så havde DDR været den dyreste mand nogensinde.

Jeg forelsker mig i ham gang på gang på ny når jeg ser ham spille bagerste mand. Verdens bedste på den position! Derfor det gør så ondt at se ham udstille sine fejl og mangler i det offensive på andre tidspunkter.

[Rettet af: asromadk - 27/06/2013 - 22:41]

Dellas
32 indlæg.
d. 28. juni 2013

Jeg ved godt det er fy at sige det.

men jeg er sgu også blevet lidt lun på Candreva.

God kamp i pokalfinalen. 2 gode kampe for italien og især i går var han jo fremragende. Plus et køligt straffe.

Ham vil jeg ha. Manden skulle eftersigende også være ROMA fan , da han jo er født og opvokset i rom.

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. oktober 2013

På torsdag ankommer DDR & Balza og måske Florenzi til DK for at spille VM kvalen. De skal overnatte på Hotel Marriot. Jeg overvejer kraftigt, (hvis jeg får tid), at tage der ned og byde Roma drengene velkomne.

Dingding
131 indlæg.
d. 07. oktober 2013

Undertegnede er også I København på Fredag for at nyde en Dansk sejr i parken.
Og det er selvfølgelig med DDR-skæg og Balzaretti-pisk!

Jonas
4077 indlæg.
d. 07. oktober 2013

Giallorossi vice captain Daniele De Rossi has just left Italy camp as a precautionary measure with an “insertional tendinopathy of the left adductor” - Italian national team doctor Enrico Castellacci revealed – and will not take part in the Azzurri’s matches against Denmark and Armenia

Landsholdspause... Arr

Arsi
505 indlæg.
d. 07. oktober 2013

Lamela: Ved du hvornår de ankommer i lufthavnen?
Vil VIRKELIG gerne møde dem!!
Gid Totti var med :(

Og nogen der ved hvor længe De Rossi er ude?

Nicklas95
315 indlæg.
d. 07. oktober 2013

For mig lyder det som om at det med De Rossi er 100 procent opsat.. Italien er sikker 1'er, han har intet at spille for, og de møder Napoli fredag næste uge..Tror sku ikke der er så meget i det, men nogen der ved bedre måske?

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. oktober 2013

De flyver fra Pisa 16:xx
Lander i Kbh. 18:30

De kører med det samme til Parken til noget presse møde.

Derefter til Hotel Marriot.

Jeg ved dog ikke om alle spillere tager med til parken.

Og hellere ikke, hvad tid de ankommer til Hotellet.

Jeg tager afsted, så jeg er i Kbh. Ved 19:00 tiden og tager over på hotellet derfra. Nogen der vil med?

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. oktober 2013

Prandelli vil nok ikke risikere noget DDR skade i kampene.

Prandelli snakker meget varmt om Totti. Det kunne være så lækkert, hvis han kom med på afbud.

Kvistus
1506 indlæg.
d. 08. oktober 2013

Så det vil ikke være muligt at møde dem i lufthavnen?

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. oktober 2013

Pas. Man kan vel hurtig få glimt af dem, når de kommer ud af den berømte dør.

Men om de har tid til billeder og autografer på trøjen ved jeg sku ikke. Men forsøg værd.

mexes
1753 indlæg.
d. 10. oktober 2013

Nogen som havde held i sprøjten, som de kan berette om? :-)

Lamela
1793 indlæg.
d. 10. oktober 2013

Her :)

Balza autograf, mens min kammerat fik autograf af Cerci på sin Cerci trøje. Det var smukt.

Buffon gad ikke hilse og strøg ligeforbi ligesom Pirlo og Balo.

Fik et smilende thumbs-up af Papa Osvaldo, da han så mig med Roma gearet.

Det var smukt.

mexes
1753 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Altid lidt specielt at møde Italien. Går ud fra, at vi alle sammen naturligvis holder med Danmark i aften, selvfølgelig! Men når Italia ikke møder Danmark, så sidder man altid klar med Azzurri-trøjen! Men krydser fingre for et italiensk nederlag i aften!

Forhåbentlig kommer vi til at se Florenzi på banen på et tidspunkt. Alt tyder på at Balza starter inde!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11. oktober 2013

For dælen. Sevlfølgelig scorer Osvaldo på en chance der altid ville blive offisde i Serie A. Dårligt koordineret forsvarsspil. Måske Osvaldo endelig forstår ordet offside? Dog lidt for sent.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Total film fra Lars Jakobsen: Flemming Toft: "Der er blevet arbejdet hårdt fra dansk side".

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Balzaretti: Danmarks redningsmand :) Den mand kan jo bare ikke forsvare. Men fint han blunder i sådan en kamp :)

mexes
1753 indlæg.
d. 11. oktober 2013

nej hvor er det bare en bittert følelse, som man sidder med nu... Så uheldigt, og så ufortjent, at Italien får point med hjem. Havde sgu undet Bendtner og co. mere. De spillede en super kamp!

ØV!

Lamela
1793 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Nederen menneske Osvaldo...

Arsi
505 indlæg.
d. 11. oktober 2013

Tager gli Azzuri tilbage på hotel Marriott?

Arsi
505 indlæg.
d. 12. oktober 2013

Jeg kan meddele at jeg var over er hotellet og vi var ialt 10 ca.
De gik så hurtigt ud af bussen og vinkede kun. Vi fik ikke lov til at the billeder med dem eller får autografer. Virkelig skuffende efter min mening.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. maj 2014

De Rossi og Destro med i bruttotruppen for italien. Desværre ingen Florenzi.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. maj 2014

Selve truppen:
Gianluigi Buffon (Juventus)
Mattia Perin (Genoa)
Salvatore Sirigu (Paris Saint Germain)
Mirante (Parma)

Christian Abate (Milan)
Andrea Barzagli (Juventus)
Leonardo Bonucci (Juventus)
Giorgio Chiellini (Juventus)
Matteo Darmian (Torino)
Mattia De Sciglio (Milan)
Christian Maggio (Napoli)
Gabriel Paletta (Parma)
Manuel Pasqual (Fiorentina)
Andrea Ranocchia (Inter)

Alberto Aquilani (Fiorentina)
Antonio Candreva (Lazio)
Daniele De Rossi (Roma)
Claudio Marchisio (Juventus)
Riccardo Montolivo (Milan)
Thiago Motta (Paris Saint Germain)
Marco Parolo (Parma)
Andrea Pirlo (Juventus)
Romulo (Verona)
Marco Verratti (Paris Saint Germain)

Mario Balotelli (Milan)
Antonio Cassano (Parma)
Alessio Cerci (Torino)
Mattia Destro (Roma)
Ciro Immobile (Torino)
Lorenzo Insigne (Napoli)
Giuseppe Rossi (Fiorentina)

tdj89
837 indlæg.
d. 01. juni 2014

Ingen Destro til VM

Wør3n
306 indlæg.
d. 01. juni 2014

Og ingen G. Rossi. Jeg er chokeret og faktisk også en smule vred.

Sofus
1910 indlæg.
d. 15. juli 2014

Mon ikke Conte bliver Italien træner, nu hvor han er stoppet i Juve.

Det kunne faktisk være meget fedt, Juve svækket og Italien bliver (højtsandsynligtvis) styrket.

Lamela
1793 indlæg.
d. 15. juli 2014

Synes sku det er en god deal.

Spekulationer omkring hans opsigelse går ud på, de er igang med at sælge deres guld ægge. Vidal & Pogba. Og forstærkninger som Morata og Iturbe ikke skulle være i hans smag.

Men jeg kan godt forstå, at manden er sur over, Juve ville bruge 44 mio euro på Iturbe og Morata, i stedet for at hente en klasse spiller til 44 mio euro. I øvrigt skulle pengene komme fra et Pogba/Vidal salg.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca