Kategori: Off Topic
Vi skal selvfølgelig have en tråd dedikeret til landsholdet!
Cesare Prandelli har ændret filosofien og mentaliteten, og vi ser nu et landshold som virkelig sprudler. Danmark er som bekendt havnet i gruppe med Italien til den kommende VM-kval, og der bliver derfor mulighed for at komme ind og se et Azzurri hold, som forhåbentlig stadig har Prandelli i spidsen til den tid - hvis den nye stil fortsætter med at bære frugt.
Pt. spilles der venskabskamp mod Spanien og gæsterne er i den grad under pres. Jeg er virkelig imponeret over spillet her til aften. Bare ærgerligt at Spanien fik straffe, men med lidt mere skarphed fra vores side og en lidt mindre skarp Casillas i anden halvleg, så lover det godt!
[Rettet af: Julii Caesares - 10/08/11 - 21:50]
Her :)
Balza autograf, mens min kammerat fik autograf af Cerci på sin Cerci trøje. Det var smukt.
Buffon gad ikke hilse og strøg ligeforbi ligesom Pirlo og Balo.
Fik et smilende thumbs-up af Papa Osvaldo, da han så mig med Roma gearet.
Det var smukt.
Altid lidt specielt at møde Italien. Går ud fra, at vi alle sammen naturligvis holder med Danmark i aften, selvfølgelig! Men når Italia ikke møder Danmark, så sidder man altid klar med Azzurri-trøjen! Men krydser fingre for et italiensk nederlag i aften!
Forhåbentlig kommer vi til at se Florenzi på banen på et tidspunkt. Alt tyder på at Balza starter inde!
For dælen. Sevlfølgelig scorer Osvaldo på en chance der altid ville blive offisde i Serie A. Dårligt koordineret forsvarsspil. Måske Osvaldo endelig forstår ordet offside? Dog lidt for sent.
Total film fra Lars Jakobsen: Flemming Toft: "Der er blevet arbejdet hårdt fra dansk side".
Balzaretti: Danmarks redningsmand :) Den mand kan jo bare ikke forsvare. Men fint han blunder i sådan en kamp :)
nej hvor er det bare en bittert følelse, som man sidder med nu... Så uheldigt, og så ufortjent, at Italien får point med hjem. Havde sgu undet Bendtner og co. mere. De spillede en super kamp!
ØV!
Nederen menneske Osvaldo...
Tager gli Azzuri tilbage på hotel Marriott?
Jeg kan meddele at jeg var over er hotellet og vi var ialt 10 ca.
De gik så hurtigt ud af bussen og vinkede kun. Vi fik ikke lov til at the billeder med dem eller får autografer. Virkelig skuffende efter min mening.
De Rossi og Destro med i bruttotruppen for italien. Desværre ingen Florenzi.
Selve truppen:
Gianluigi Buffon (Juventus)
Mattia Perin (Genoa)
Salvatore Sirigu (Paris Saint Germain)
Mirante (Parma)
Christian Abate (Milan)
Andrea Barzagli (Juventus)
Leonardo Bonucci (Juventus)
Giorgio Chiellini (Juventus)
Matteo Darmian (Torino)
Mattia De Sciglio (Milan)
Christian Maggio (Napoli)
Gabriel Paletta (Parma)
Manuel Pasqual (Fiorentina)
Andrea Ranocchia (Inter)
Alberto Aquilani (Fiorentina)
Antonio Candreva (Lazio)
Daniele De Rossi (Roma)
Claudio Marchisio (Juventus)
Riccardo Montolivo (Milan)
Thiago Motta (Paris Saint Germain)
Marco Parolo (Parma)
Andrea Pirlo (Juventus)
Romulo (Verona)
Marco Verratti (Paris Saint Germain)
Mario Balotelli (Milan)
Antonio Cassano (Parma)
Alessio Cerci (Torino)
Mattia Destro (Roma)
Ciro Immobile (Torino)
Lorenzo Insigne (Napoli)
Giuseppe Rossi (Fiorentina)
Ingen Destro til VM
Og ingen G. Rossi. Jeg er chokeret og faktisk også en smule vred.
Mon ikke Conte bliver Italien træner, nu hvor han er stoppet i Juve.
Det kunne faktisk være meget fedt, Juve svækket og Italien bliver (højtsandsynligtvis) styrket.
Synes sku det er en god deal.
Spekulationer omkring hans opsigelse går ud på, de er igang med at sælge deres guld ægge. Vidal & Pogba. Og forstærkninger som Morata og Iturbe ikke skulle være i hans smag.
Men jeg kan godt forstå, at manden er sur over, Juve ville bruge 44 mio euro på Iturbe og Morata, i stedet for at hente en klasse spiller til 44 mio euro. I øvrigt skulle pengene komme fra et Pogba/Vidal salg.
Calciomercato estivo 2026
20
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1