Login
Glemt password Opret bruger

Anti-Lazio-Tråden

Kategori: Off Topic


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 11/06/11 18:48

Jeg vidste sgu ikke lige hvor jeg skulle poste det, så jeg tænkte: Lad os få en anti-lazio tråd. Ingen herinde kan alligevel lide dem, og der kommer tit frustrationsudbrud over dem.. Så lad os da endelig samle dem :)

Jeg vil da lægge ud med at sige:
Haha så var Lazio heller ikke mere interessant.. Muslera er på vej til at skifte til Tyrkiet fremfor Lazio :D :D Syntes det er god griner :)
http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2011/06/11/2527723/galatasaray-agree-deal-for-lazios-fernando-muslera-report

Keep it going ;)


EmilBertel
10 indlæg.
d. 11. juni 2011

Synes slet ikke lazio fortjener en hel tråd på Romas side :)



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 11. juni 2011

Du kunne du evt. have postet den i Serie A tråden?

Ikke for at være en lyseslukker, men lad os bare slette denne tråd, og hvis folk har lyst til at diskutere Lazio, så kan de gøre det i Serie A tråden?

BTW, fuck Lazio. De er da spild af tid at snakke om, og det rager mig en høstblomst hvad de foretager sig.

Hvis jeg skal sige lidt om topic, så har jeg det fint med at Muslera skifter fra Lazio.
Har aldrig haft noget imod Muslera. Har faktisk haft sympati for ham pga:

1. Han kæmpede røven ud af bukserne for at Inter ikke skulle score på ham i 0-2 kampen.

2. Han var ærlig og mand nok til at indrømme at laserne i Derbyet ikke forstyrrede ham da Totti scorede.

[Rettet af: as-roma-italien - 11/06/11 - 19:03]


asromadk
3631 indlæg.
d. 12. juni 2011

ja pæn unødvendig tråd. fokus på positive ting :) det jo ik en Hade-loge det her.


MURO
630 indlæg.
d. 04. juli 2011

så er Cana taget til Lazio og Muslera er vidst i kassen for Galatasaray. efter min mening et stort tab for lazio..


Sofus
3087 indlæg.
d. 04. juli 2011

Nazio ser stærke ud til næste sæson. Cana er super god, mens Muslera er sej, men dropper alt for meget :)

Fuck Nazio, men er bange for at de bliver stærkere end hos til næste år! :(


MURO
630 indlæg.
d. 04. juli 2011

Roma har et meget bedre hold end dem ..
Cana er elendig, jeg følger tyrkisk fodbold, og han har været pive ringe for GS, han er en der trækker rødekort så hurtigt. muslera er faktisk i top 10 af keepere hvis du spørger mig.
Hvis du kigger på hvem de egentlig har købt indtil videre som jeg kan huske
Abdoulay Konko
Miroslav Klose
Senad Lulic
Lorik Cana
de har så også mistet Stephan Lichtsteiner

tror roma kommer til at se meget stærkere ud end dem sidst på august :)


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma