Login
Glemt password Opret bruger

FAn Cup 2009

Kategori: Off Topic

Newcastle
3 indlæg.
d. 20/05/09 15:00

Hej, jeg eftersøger en kontakt mail på en fra Romas danske fanklub vedr. invitation til FAn Cup 2009.

Mvh Michael

Toons of Denmark

geggeri
649 indlæg.
d. 20. maj 2009

Er det interesse for at vi stiller et hold?

AndersRoma
831 indlæg.
d. 20. maj 2009

Hvis der kommer lidt info og tider, er stjerne angriberen da altid klar

geggeri
649 indlæg.
d. 21. maj 2009

Newcastle du kan sende invitationen til mig. E-mail'en kan du finde under kontakt nederst på siden.

Newcastle
3 indlæg.
d. 21. maj 2009

Det forgår i Skovlunde den 29 august, nærmere info følger i officiel invitation.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 21. maj 2009

Det er på min fødselsdag, så jeg kan desværre ikke.
Men er helt sikkert med næste år igen.

CoachRostved
43 indlæg.
d. 24. maj 2009

Det lyder da meget sjovt :) Jeg kommer da nok minimum og ser på..

Christenzen
33 indlæg.
d. 24. maj 2009

Kunne være fedt hvis vi kunne stille med et hold ;-)
Jeg er i hvert fald frisk!

MLP09
126 indlæg.
d. 24. maj 2009

Lyder sjovt.

geggeri
649 indlæg.
d. 26. maj 2009

Jeg har modtaget invitationen.
Jeg kan ikke selv stille op, men vil så vidt muligt hjælpe til hvis vi kan stille et hold på mindst 7 mand.

Invitationen ser nogenlunde således ud. (har fjernet lidt forskelligt, som ikke har relevans på forummet.)

Turneringen afholdes lørdag den 29. august klokken 11.30. De første kampe starter klokken 12.00.

Der spilles på 7 mands baner med 7 mand startende på hvert hold. Hver fanklub må stille med to hold a max 12 spillere og minimum 7 spillere. Man stiller i sin klubs hjemmetrøjer.

Ligesom sidste år har vi arrangeret at der både er mulighed for spisning og overnatning med let morgenmad.

Vi tænder op i grillen efter finalekampen og præmie overrækkelsen og håber på at folk efterfølgende vil blive og få en hyggelig aften i selskab med ligesindede fans.

Priserne for at deltage er som følger:

Holdgebyr 250 kr.

Pris pr. deltager:

125 kr. for spisning (Grillbuffet ad libitum) efter turneringen.

150 kr. for spisning (Grillbuffet ad libitum), overnatning (Medbring selv sovepose og liggeunderlag) og morgenmad.

Der vil være mulighed for dagen og aftenen igennem at købe både mad og drikkevarer i klubbens cafeteria til fornuftige priser.

Vi må i år henstille til at folk udviser Fairplay, vi vil gerne understrege at der spilles for sjov og for at alle kan få en hyggelig dag.

Adressen på Skovlunde IF er:

Skovlunde IF

Marbækvej 12

2750 Ballerup

Sidste tilmeldingsfrist er 1/8 2009. Pengene skal være på kontoen senest 3/8 2009 ellers regnes man for ikke tilmeldt. Dette er af hensyn til både arrangører og Skovlunde IF.

Efter endt tilmelding vil de tilmeldte fanklubber modtage en mail med kampprogram og turneringens regler.

Hvis der er nogen spørgsmål, så er i velkommen til at kontakte Michael på mail: fancup2009@gmail.com.

Newcastle
3 indlæg.
d. 26. maj 2009

Håber meget på jeres deltagelse, det var en super dag sidste år med gode kampe og en hyggelig aften med de andre... :)

totti er gud
1082 indlæg.
d. 05. juni 2009

lyder som en hyggelig dag......men fodbold tuneringen er jo i fuld gang på det tidspunkt :-(

men kan være der er fri weekend i uge35

geggeri
649 indlæg.
d. 08. juni 2009

Bliver det til noget? Jeg er blevet bedt om en opdatering.

Andreas
787 indlæg.
d. 09. juni 2009

Undertegnede kunne nok godt lokkes til at stille op med lidt snævre driblinger og spektakulære mål.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca