Login
Glemt password Opret bruger

Billetter til AS Roma kampe?

Kategori: Off Topic

Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 10/02/11 18:44

Jeg skal til Rom i april. Jeg så at Roma og Juve skal spille når jeg er i rom. nogen der ved hvor man køber billetter? en god hjemmeside.

Vær sød at svare tak :)

[Rettet af: geggeri - 16/03/11 - 17:21]

Andreas
787 indlæg.
d. 10. februar 2011

Eftersom at det ikke er første gang der er brugere der spørger om Roma-ture, tænker jeg at det kunne være en idé at der er nogle af de brugere der har været i Rom og se Roma, kunne lave en GOD guide til hvordan man får billetter? Den kunne eventuelt komme til at ligge oppe i Menu-baren...

Verns
129 indlæg.
d. 11. februar 2011

En god ide er at tage ned i Roma Store på Piazza Colonna. Der kan man købe billetter. Kender ikke til nogen gode hjemmesider desværre da jeg plejer at købe dernede. Der kan man selv vælge hvor man vil sidde. Men gør det i god tid, senest dagen før kampen. Selvom der sjældent bliver udsolgt er det meget godt at være helt sikker. God tur.

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 11. februar 2011

Altså jeg har lavet en guide op til flere gange. Det er bare at lede lidt på forum. Men jeg gider Verns ret. Tag på Piazza Colonna og køb billetten der. Der bliver IKKE udsolgt!

Og så tag hen til Piazze Del Popolo et par timer før kampen og tag sporvognen der går direkte til stadio. Den er gratis og fyldt med Roma fans og god stemning!

God tur

Oscar-AsRoma
55 indlæg.
d. 20. februar 2011

Tusinde tak :)

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. februar 2011

oscar-ASRoma gå ind på hjemmesiden arteudland.dk

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. februar 2011

hvis du er iden ande ende ar rom kan du også tag bussen fra Roma Ostiense. bussen proppet med Roma fans så også god stemning der.

Verns og Liam Gallagher roma store på piazza colonna er den i to etager på en lille plads ik

Verns
129 indlæg.
d. 01. marts 2011

Hej Martin.

Jo den ligger lige ud til via del Corso ved den lille plads.

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 01. marts 2011

ok tak skulle lige være helt sikker

Kezic
148 indlæg.
d. 09. marts 2011

hvor meget koster en billet til en almindelig ligakamp cirka?

Kezic
148 indlæg.
d. 10. marts 2011

kan man købe alkohol på stadion?

La Magica
27 indlæg.
d. 10. marts 2011

17 euro for curva, 22 for distinti, 55 (så vidt jeg husker) for tribune tevere og 125 for monte mario.

alkohol. ja. øl og cafe borghetti.

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 10. marts 2011

da jeg så roma spille var billet prisen 75 for Monte Mario

Verns
129 indlæg.
d. 10. marts 2011

Ja 75 for monte mario.
Der sidder man bedst efter min mening.

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 11. marts 2011

sidder bedst på Monte Mario men bedst stemning på Curva Sud

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 11. marts 2011

Distinti Sud foretrækker jeg. Det er de billigste billetter og så sidder man lige ved siden af Curva Sud, hvor stemningen altid er helt fantastisk.

I øvrigt drikker italienere ikke rigtig til fodbold, de ryger derimod en masse joints. Men jeg plejer nu at drikke et par øl ude foran stadion et par timer før kampstart. Altid en god måde at komme i stemning på!

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca