Login
Glemt password Opret bruger

Ban af brugere

Kategori: Off Topic

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 07/02/11 18:49

Til Admins:

WTF! Hvorfor er jeg blevet slettet som bruger?

[Rettet af: geggeri - 07/02/11 - 19:34]

AndersRoma
831 indlæg.
d. 07. februar 2011

Læs nogle af dine gamle indlæg og du ved hvorfor, det er dog ikke mig som har slettet dig men gætter på det var derfor. Sidste kamp fik du det gulekort, nu har du så fået det røde. Hvis jeg var dig ville jeg slette min nye bruger "TottiTheBest1", lave et helt nyt navn og starte på en frisk!

[Rettet af: andersroma - 07/02/11 - 18:52]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. februar 2011

Det er allerede blevet pointeret.

I Roma-Brescia kamptråden modtog du en advarsel. Det blev gjort klart hvorfor.
I Inter-Roma kamptråden fortsætter du stilen.

Tåbelige diskussioner hører ikke hjemme på forummet. Saglig debat er velkommen, men personlige angreb og barnlige diskussioner må tages andetsteds. Folk er trætte af, at hver enkelt kamptråd bugner med det.

[Rettet af: Julii Caesares - 07/02/11 - 19:32]

geggeri
649 indlæg.
d. 07. februar 2011

Det skal lige siges at følgende brugere er blevet gjort inaktive.

AS-Roma-Italien
TottiErMejo
TottiTheBest

[Rettet af: geggeri - 07/02/11 - 19:34]

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 07. februar 2011

jeg har lige et spørgsmål..

Har man lov til og udtrykke sig negativt om Roma's spillere? og synes at halvdelen af holdet skal sælges?

geggeri
649 indlæg.
d. 07. februar 2011

Hvis det gøres på en ordentlig måde ja, men tror sjældent det vil være tilfældet.

Men det kommer også an på situationen.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. februar 2011

Til en vis grad. Gentagende udmeldinger som 'sælg halvdelen af holdet' og hård kritik af enkelte spillere er barnligt.

Det gælder kort og godt om, at opføre sig anstændigt. Man indordner sig efter reglerne, præcis ligesom man gør i det offentlige rum.

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 07. februar 2011

så man må ikke sige "at man synes Riise stinker og skal sælges!" ?

Edit: Synes også i lige skulle give en "mindre" advarsel til Liam Gallagher.. synes det ham der altid sætter ild til diskutionerne ved og fortælle folk at de har skrevet det dummeste han har hørt...

[Rettet af: TottiTheBest1 - 07/02/11 - 19:57]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 07. februar 2011

Det er måden du gør det på.
Der er stor forskel på at komme med et seriøst indlæg i stil med (lige dit topic med Riise)

"Riise har godt nok lavet nogle dumme fejl i denne kamp og har slet ikke det niveau der er forventet af ham."

Til forskel for.. ja noget i stil med det du selv har skrevet oven over i virkeligheden.

Nu siger jeg ikke at følgende lige er dig - men der er også mange der går helt amok over mindre fejl hos en spiller, som hvis Menez f.eks. taber bolden "Fede taber så spil dog din bums!"

Tror det er netop ting som disse der har fået admins til at sætte hårdt ind nu.

[Rettet af: Kelevra - 07/02/11 - 21:08]

Xedem
551 indlæg.
d. 07. februar 2011

Er glad for der er ved at ske noget.
Synes stadig folk skal have lov til at starte på en frisk, men til en hvis grad.

Håber i lære noget af dette, og håber selvfølgelig at der bliver debatteret på en god måde fremover ;-)

TottiTheBest1
101 indlæg.
d. 08. februar 2011

Xedem

Hvis det er kan folk jo også bare blive ved med og lave en ny bruger.. hvis det er at vi kommer herind for at ødelægge det for de andre..

asromadk
3083 indlæg.
d. 08. februar 2011

TottiTheBest. Du vil diskutere alt. Istedet for at acceptere at du skal ændre måden du skriver på herinde. Jeg siger ikke du ikke må tale negativt (jeg er selv en af de mest pessimistiske herinde - ku forestille mig folk er trætte af mig nogle gange)- men prøver dog altid at begrunde mine holdninger. Som fx. mine seneste kommentarer vedr. Vucinic. Jeg føler selv at jeg begrunder min holdning - og du behøver ikke være enig. men så har du svaret at hele angrebet skulle være fuld af Vucinic'er. :)
jeg kan sagtens se det sjove i den kommentar, men problemet er når et emne, når op på flere hundrede kommentarer og de her små kommentarer så ikke er sjove mere. Så drukner det i usaglig diskussion som altid ender i folks hetz mod hinanden.

Skriv hvad du vil, men begrund det og vælg et anstændigt ordvalg så bliver din nye profil ikk slettet.

PS. OG lad nu vær med at diskutér denne kommentar også.

[Rettet af: asromadk - 08/02/11 - 12:37]

Xedem
551 indlæg.
d. 08. februar 2011

Jeg citere fra mig selv "Synes stadig folk skal have lov til at starte på en frisk, men til en hvis grad."

Jeg skrev, til en hvis grad. Det vil sige, medmindre de udnytter det. :-)

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 08. februar 2011

Hey jeg er ked af min opførsel på inter - Roma tråden og er klar til at starte på en frisk. men synes godt jeg kunne havde fået en advarsel eller gult kort ligesom andre brugerer, da den eneste gang jeg har tabt hovedt var netop i inter - Roma tråden, fordi det er besværligt at lave en ny email og såddan.

geggeri
649 indlæg.
d. 08. februar 2011

Du kan få din gamle bruger tilbage(på mandag), hvis du ønsker det og har forstået budskabet med karantænen.

EDIT: Det samme gælder AS-Roma-Italien og TottiTheBest

[Rettet af: geggeri - 08/02/11 - 18:27]

TorrierMejo10
8 indlæg.
d. 08. februar 2011

Ok det ville være skønt. og har forstået budskabet. ved godt det ikke en undskyldning for at te sig som en spade, men tror det var fordi jeg var rasende over resultatet :)

[Rettet af: TorrierMejo10 - 08/02/11 - 18:29]

chrfog
331 indlæg.
d. 09. februar 2011

helt seriøst, hvem var ikke det. jeg valgte bare at smutte på bar og se superbowl og drikke et par øl. og håbe på, at den kamp bar forsvandt ud af mit hoved

geggeri
649 indlæg.
d. 15. februar 2011

Jeres brugere er igen blevet aktive!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 15. februar 2011

Juhu, dejligt - tak.
Back in business baby;)

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca