Login
Glemt password Opret bruger

Roma : FiFA 11

Kategori: Off Topic

P.Totti
953 indlæg.
d. 18/11/10 14:52

hvad er jeres erfaringer med roma i fifa 11, tactik, online resultater etc.

jeg spiller somregl med en 4-2-3-1 opstilling,
har dog virkeligt svært ved at finde det rigtige hold, har svært ved at få adrianos styrke ind i mit spil plus så er han stinke langsom. generelt er min opfattelse at roma mangler noget fart/hurtighed.

sergio
cassetti, mexes, juan, risse

de rossi, perotta
menez totti vucinic
adriano.

asolle
98 indlæg.
d. 18. november 2010

Jeg ville bruge borriello i stedet for adriano. Han er noget hurtigere og faktisk meget sikker i sine afslutninger.

MURO
550 indlæg.
d. 24. december 2010

Lad os nu slå hovederne sammen og få lavet det Roma hold! Come on.

Koch
832 indlæg.
d. 24. december 2010

Jeg har snydt lidt da jeg bruger min Be A Pro på holdet, hvis jeg ikke brugte ham ville jeg bruge Adriano/Borriello. Spiller også en 4-2-3-1 opstilling, da jeg synes det giver mest overalt på banen. Har prøvet med en masse forskellige opstillinger og den her passer helt klart bedst. Menez og Vuci er hurtige, mens Totti passer perfekt som den hængende da han er for langsom og svag til at spille topangriber.

Sergio
Cassetti - Mexes - Juan - Riise

De Rossi - Perrotta

Menez Vucinic
Totti
Pro

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 24. december 2010

Fuck Fifa11! De har fucket Roma godt og grundigt op! Jeg holder mig til 10'eren! ;)
Forskel på Romas spillere i Fifa 10 og 11
Julio Sergio = fra 69 til 79 (meget bedre)
Casetti = 77 til 77 (det samme)
Burdisso = 77 til 79 (lidt bedre)
Mexes = 84 til 79 (fucked en af verdens bedste forsvarsspillere op!!)
Juan = 84 til 84 (selvom han fortjente lidt mere point i hans skills..)
Riise = 79 til 81 (fint nok men han fortjente mere i sin hurtighed og skud)
Perotta = 79 til 79
Pizarro = 81 til 81
Menez = 83 til 79 (WTF?!!! Han har bare været bedre også ødelægger de hans hurtighed og skud osv i 11'eren.. -.-)
De Rossi = 85 til 84 (manden er en af verdens bedste midtbanespillere og det er der mange der er enige med mig om men han er utrolig undervurderet de burde sætte ham på 88 i stedet for at trække ned i hans skills..)
Vucinic = 83 til 84 (fint nok men synes dog at han er bedre end det.)
Det værste til sidst: Totti = 86 som kunne komme helt op på 90 i World XI (ja han var med i selve World XI!) blev så sat ned til fucking 83 hvor han er gjort langsommere og de har sat ham som "tager kun skud tæt på målet osv" og ødelagt hans syge skydteknik og sat ned på boldkontrol.. Måske burde der tages lidt point fra ham da han ikke spillede som han gjorde i sæson 09/10 men stadigvæk ikke 3!
Så derfor har jeg tænkt mig at skide på Fifa 11 og spille dejlige Fifa 10 da Fifa er begyndt at hade Roma og især Totti, De Rossi og Mexes (deres største profiler) og fucke dem op. Venter til at Roma vinder triblen så de kan gøre det godt igen så købet jeg Fifa 12 til September :)

AndersRoma
831 indlæg.
d. 25. december 2010

Fifa er vel en del mere realistiske end dig? måske derfor at de har sat de fleste af Romas spillere ned i rang. Nu har jeg efterhånden spillet fifa i mange år og ved en del om spillet og spillernes udvikling i det og i spillet fifa 11 har de prøvet at gøre det mere realistisk end de tidligere spil har været, derfor er næsten alle spillere i verden faldet i deres rang, så de unge har plads til at udvikle sig og de gamle ligeså. Så inden du skriver sådan en "hade" besked, så gå lidt lidt ind i sagerne og evt. sæt liveseason på, så bliver det endnu mere realistisk og kommer til at følge det Roma hold du også følger i weekenden.

Men det ligner lidt at du kun skriver det, fordi du vil have at Roma skal være det bedste hold i verden, hvilket de på ingen måde er. Hvis man ved lidt om fifa ved man at "90" det er fandeme meget for en spiller og det er Totti ikke i nærheden af mere, og det var han heller ikke sidste år. De Rossi som du også nævner spillede sgu heller ikke den bedste sæson sidste år og ser det nu ikke som en stor fejl overhovedet at fifa har valgt at give ham "84" når man kigger på nogle andre spillere i verden med samme..

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 26. december 2010

David Villa er bedre end Cristiano og Forlán og lige så god som Messi i spillet. Realistisk hva?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 26. december 2010

Villa var også vild til VM skal du lige huske på. Det betyder altså en del når de skal sætte points.

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 26. december 2010

Du skal også huske at Snejder var dobbelt så god som ham. En midtbanespiller som topscorer? Der var et par kampe hvor Villa bare var syg så var der finalen og mod Tyskland hvor han bare stank. Hvorfor er Forlán så ikke lige så god som Messi i spillet? Forlán var næsten "Man of the Match" I alle hans kampe og han lavede VM's bedste mål mod Tyskland, scorede 3 mål uden for straffesparksfeltet som der ikke har været nogen der har gjort i 20 år i VM også blev han kåret som VM's bedste spiller. Fik jeg også sagt at han førte Atletico Madrid til Europa League pokalen med 2 mål imod Liverpool og 2 mål i finalen mod Fulham. Hvad har Villa gjort, var det ham der førte sit hold til VM finalen? Nej. Hvis Uruguay ikke havde Forlán var de ikke kommet længere end 8. dels finalen men hvis Spanien ikke havde Villa havde de Torres og Llorente som er på hans niveav.
Messi er meeeeget bedre end Villa og det er både Cristiano og Forlán også.

[Rettet af: TottiCapitano - 26/12/10 - 20:25]

Sofus
1910 indlæg.
d. 26. december 2010

TottiCapitano: Spiller du på Playstation 2? spiller på 3'eren og der er nogen har TOT'ne anderledes.

Også er det jo også sådan at Cristiano også er 89'er. Bøllelona og Real Mandril er bare overvurderede.

Plejer at spille:

Julio Sergio
Cassetti - Mexes - Juan - Kriise
Pizarro - De Rossi - Perrotta
Menez - Totti(Fløje)
Borriello

Det er perfekt til min spillestil + min egen brugerdefinerede taktik :D

Sofus
1910 indlæg.
d. 26. december 2010

Btw havde Mexes en dårlig sæson sidste år, som jo er grunden til hans vurdering! Menez er altså gået fra 79-81 så få ret på dine stats før du snakker!!

[Rettet af: SofusTotti69 - 26/12/10 - 20:35]

AndersRoma
831 indlæg.
d. 27. december 2010

Præcis Sofus, så det også i dag - noget andet du skal vide "TottiCapitano" er at man kan spille spillerne rigtigt hvis de skal have max ud af deres stats. Hvis man spiller Totti som en slags playmaker bag et par angribere kan manden komme op på 86.

Selvfølgelig skal Cristiano ikke være ligeså god som Villa i spillet, det giver jeg dig helt ret i (...ved ikke om dette passer, har ikke set det) - men hvad fanden er det for noget du snakker om med Forlan, vidst du på nogen måde mener at Messi og Forlan har samme niveau er du da helt ude at skide. Men jeg synes du skal sætte dig ned og se en RIGTIG kamp først med Barcelona og derefter med Atletico Madrid og de to spillere du skal holde øje med er selvfølgelig Messi og Forlan. Bagefter kan du igen skrive til mig "hvorfor Forlan ikke er ligeså god som Messi i spillet" også vil jeg gerne komme med en mere beskrivende kommentar.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 27. december 2010

Var det ikke Torres der havde krise hele VM?
Men det er også ligegyldigt med de andre spillere, hvorfor skal de pludselig blandes ind i det?

Altså, nu er det ikke fordi Uruguay har et dårligt hold men man er jo ikke i tvivl om hvem man skal holde øje med når de spiller?

Fik Messi overhovedet scoret til VM?

Spillerne er gode til deres positioner, tror ikke der er nogen her på sitet der ligefrem er overrasket over Sneijder?

Og mht. Llorente så synes jeg (personlig mening) ikke han er på niveau med Villa eller Torres, så i mit hoved giver dit argument ikke mening. Quote "Hvis Spanien ikke havde Villa havde de Torres og Llorente som er på hans niveau."

Sofus
1910 indlæg.
d. 27. december 2010

Desuden har Riise 95 i skudstyrke og 83 i præcisionfrispark så synes ikke det skud er undervurderet. Riise er gjort ret hurtig og stærk i 11'eren også så another mistake. Vucinic er gået fra 83 til 82 som jeg også synes er fint da alle er gået lidt ned i TOT.

Cassetti burde jo heller ikke være 77 som han er bedømt men nærmere 67. Altså Pospech fra FCK er faktisk en del bedre end ham!! Pospech skud er bedre, driblinger, tacklinger, afleveringer og hurtighed. Synes det er dårlig Cassetti 77.

Synes det er fuldstændigt latterligt at sige at de har fucked Roma op, for det har de langt fra! Roma er stadig blandt de 15-16 bedste klubber i verden i virkeligheden og i spillet!

Sofus
1910 indlæg.
d. 27. december 2010

Ja og Torres er virkelig den mest overvurderede spiller! Han var den dårligste spiller under VM og spiller ikke ligefrem godt i Leverpølse. Villa er nemlig en del bedre end Torres og lidt bedre end Llorente. Han var en af nøglespillerne til succesen.

Synes faktisk ikke at Spanien spillede smukt totaltfodbold i nogen kampe, men rettere noget Inter-spil.

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. december 2010

TottiCapitano er blevet tavs.

Nicklas95
315 indlæg.
d. 02. januar 2011

Julio sergio.
Rosi Juan Mexes/burdisso Riise.
De Rossi
Pizarro

menez vucinic Totti

Adriano.

- vælger Rosi på højre back fordi jeg bare bedst kan lide ham..
- Også med menez på venstre kant kan han trække ned til indlæg hvor adriano score hvergang, også med totti i den anden side for at trække ind og skyde på mål.
- klart den bedste taktik efter min menning.

suttenkaj
91 indlæg.
d. 03. januar 2011

Skal vi ikk snart ha lavet et hold i Fifa til vores Pro spiller??

MURO
550 indlæg.
d. 03. januar 2011

Suttenkaj:
jo når folk stopper den latterlige diskussion med hvor meget spillerne er faldet fra 10'eren til 11'eren.

Nicklas95
315 indlæg.
d. 03. januar 2011

sindssygt ærgeligt, min pro spiller havde 87, men mistede ham fordi min playstation gik i stykker /:. men er klar på at starte igen, hvis i laver en klub (:?

suttenkaj
91 indlæg.
d. 03. januar 2011

Jeg skal nok lige få oprettet klubben, også skriver jeg lige nærmere oplysninger herinde

Nicklas95
315 indlæg.
d. 03. januar 2011

Super :D.

MURO
550 indlæg.
d. 04. januar 2011

siger det på forhånd, jeg er bomber! :D

Nicklas95
315 indlæg.
d. 04. januar 2011

Og jeg vil med glæde hjælpe MURO med at bombe :D .

asolle
98 indlæg.
d. 04. januar 2011

Ja så er jeg sku offensiv midt;)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. januar 2011

Er der nogen der ikke spiller i angrebet? :D

Nicklas95
315 indlæg.
d. 05. januar 2011

du kunne blive den første :D .

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. januar 2011

Kunne godt overveje noget forsvar, kun fordi jeg spillede det når jeg var lille, men har sgu aldrig prøvet andet end striker i fifa. :D

MURO
550 indlæg.
d. 05. januar 2011

Kelevra tag du hellere enhver :d

Nicklas95
315 indlæg.
d. 05. januar 2011

Bare jeg er bomber, så må i finde ud af hvad i er drenge (:

asolle
98 indlæg.
d. 05. januar 2011

Kunne måske godt prøve forsvar.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. januar 2011

Tror ikke helt jeg forstår din besked, Muro? :)

MURO
550 indlæg.
d. 06. januar 2011

En skal spille enhver så resten af spillerne ikke er cpu styret

[Rettet af: MURO - 06/01/11 - 10:09]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. januar 2011

Altså du mener at alle positioner skal udfyldes? :)
Jeg tror bare de fleste, hvis ikke alle spiller i angrebet normalt når de spiller på deres Pro. :)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. januar 2011

Men hvordan foregår det egentlig? Har aldrig prøvet det før. Er der udskiftere osv, eller kan man bare ikke blive skadet eller skiftet ud?

Kunne hvert fald være fedt at få et hold sat op og så aftale en gang om ugen at spille hvis folk har tid til det. :)

[Rettet af: Kelevra - 06/01/11 - 16:31]

MURO
550 indlæg.
d. 06. januar 2011

hehe, kan høre at du ikke har spillet det før. hvis vi nu er fem på holdet, så er resten af spillerne cpu styret, så er der en position der hedder enhver, det vil sige at du styre hele holdet undtagen dem som har deres egen pro, feel me?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. januar 2011

Aah på den måde. Nu forstår jeg. :)
Men havde det ikke været fedt hvis vi fik fyldt alle positioner ud?
Med så mange fodbold tosser på det her site burde vi da kunne sætte et hold sammen. Men hvordan fungerer det med udskiftere? Kan en 'Pro' sidde på bænken og vente på at blive skiftet ind?

Kunne være fedt hvis vi fik samlet et helt hold og så spillede kampe en gang om ugen. :D

MURO
550 indlæg.
d. 06. januar 2011

Haha ja det kunne så tror der er plads til fem på bænken

P.Totti
953 indlæg.
d. 06. januar 2011

hvem melder sig til at opstarte holdet, holdet laver jo ikke sig selv...
jeg ved bare ingenting om "be a pro" delen, har først lige startet en spiller op, men lyder som om der er nogle der ved hvordan det skal gøres...

så er der ikke lige en der bruger 10 min på at lave et hold, og så lige smide en besked herind om hvordan og hvorledes vi andre kommer på det :) tak

MURO
550 indlæg.
d. 06. januar 2011

i må gerne tilføje mig.
MuroB10

suttenkaj
91 indlæg.
d. 07. januar 2011

Så er holdet oprettet alle sammen. ASRomaDK
Se om i kan finde den. Jeg har gjort den offentlig så i kommer direkte ind uden at jeg skal acceptere og alt sådan noget

suttenkaj
91 indlæg.
d. 07. januar 2011

For lige at hjælpe jer på vej. Så fra hovedmenuen i fifa skal i gå ind i virtuel pro -> derefter pro-klubber -> også skal i søge efter en klub -> og her skriver i ASRomaDK

Hvis der er øvrige spørgsmål er vores liga N-europa

Stigtotti
265 indlæg.
d. 07. januar 2011

Min be a pro er i 91 :P

Koch
832 indlæg.
d. 07. januar 2011

Hvaa er det over Xbox Live eller PS3?

suttenkaj
91 indlæg.
d. 07. januar 2011

Det er over PS3

Nicklas95
315 indlæg.
d. 07. januar 2011

Stigtotti : er det din virtuelle pro, eller din "be a pro" der er forskel.
- jeg melder mig ind en anden dag, har ikke internettet på playstationen fortiden :(

Nicklas95
315 indlæg.
d. 09. januar 2011

Syntes ikke jeg kan finde klubben? (:

asolle
98 indlæg.
d. 09. januar 2011

Kan jeg heller ikk?

suttenkaj
91 indlæg.
d. 10. januar 2011

virker underligt. mener jeg har gjort det rigtigt. kan lige tjekke op på det

Montella
136 indlæg.
d. 11. januar 2011

har først lige lavet min mand nu.. Men jeg tager højre back (bare for at blive fri for Cassetti :D )

Nicklas95
315 indlæg.
d. 12. januar 2011

Haha, fedt valg alliegvel, lad os så se om du kan gøre det bedre :D

Sofus
1910 indlæg.
d. 12. januar 2011

Jeg kan godt blive målmand (: Er bedst som angriber men dem er der så mange af (:
Men er ikke helt håbløs til keeper!! :D

chrfog
331 indlæg.
d. 12. januar 2011

skal vi lave et nyt hold? kan ikke se det gamle?

suttenkaj
91 indlæg.
d. 12. januar 2011

Jeg ved ikke om det har noget at gøre med om jeg skal være online før i andre kan komme ind på holdet?! :S ellers prøv en anden og lav et hold

Nicklas95
315 indlæg.
d. 12. januar 2011

Jeg skal nol prøver at lave et hold.
- hvis i vil, så tilføj mig, jeg hedder "Staarfly" (:

Nicklas95
315 indlæg.
d. 12. januar 2011

Så er den oprettet..
- ASROMADKK. I N-europa (: bare skriv hvis der er problemer, så tjekker jeg lige op på det igen :).

asolle
98 indlæg.
d. 13. januar 2011

Kan stadig ikk finde den. Ved ikk med jer andre. Men har ansøgt dig nu Nicklas95. Kan være det bliver lettere når du godkender.

theshow
16 indlæg.
d. 14. januar 2011

hey roma guys :)
det stærkeste roma hold er..

sergio
cassetti mexes juan riise
de rossi (DM)
så har vi menez på højre fløjen
og taddei på venstre
totti (AM)
borriello højre striker
og vucinic modsat,,
dog skal det siges jeg er god fifa nørd sååå har står styrke med en masse driblinger

Nicklas95
315 indlæg.
d. 14. januar 2011

Hvis du er fifa nørd, så kom i ind i klubben med din virtuel pro. (:

Nicklas95
315 indlæg.
d. 14. januar 2011

asolle. jeg har accepteret dig, så prøver du at kigge efter klubben igen (:?

59971Cools
471 indlæg.
d. 15. januar 2011

jeg hedder cools59971 derinde (ja omvendt af mit brugernavn)... Kan ikke lige finde den der halløj, men i er velkommen til at tilføje så vi kan tage en match i ny og næ :)

suttenkaj
91 indlæg.
d. 15. januar 2011

Jeg tror også man skal være venner for at kunne komme ind i klubben. Men i kan tilføje mig. Jeg hedder Suttenkaj

Nicklas95
315 indlæg.
d. 16. januar 2011

Problemet er fundet.. man skal være venner på playstation for at det virker.
- så hvis i skal være med så tilføj staarfly, også søg på klubben efter jeg har accepteret (:

suttenkaj
91 indlæg.
d. 16. januar 2011

Okai, jamen så tilføj allesammen suttenkaj
og kom ind på holdet ASRomaDK

Nicklas95
315 indlæg.
d. 16. januar 2011

suttenkaj, det ville være dumt. når der allerede er mig og en anden herinde fra i den klub jeg har oprettet, skal vi ikke holde os til én af gangen? :).

suttenkaj
91 indlæg.
d. 16. januar 2011

jeg er sku ligeglad. bare dm i dumhed at ha en klub som hedder ASROMADKK når den kan hedde ASRomaDK

Nicklas95
315 indlæg.
d. 16. januar 2011

Har du nogen medlemmer i den?

MURO
550 indlæg.
d. 18. januar 2011

Et spørgsmål jeg har tænkt på et stykke tid .. Hvilket lvl/ niveau sluttede i Fifa 10 af på ? Bare så jeg ved hvad holdet kan:)

suttenkaj
91 indlæg.
d. 18. januar 2011

Alle tilføj "Suttenkaj" på ps3.. og når der står vi er venner så kommer i ind på holdet ASRomaDK

Nu skal der altså til at ske noget.

Skal vi sætte dato osv. hvornår vi skal spille kamp?

suttenkaj
91 indlæg.
d. 18. januar 2011

Nicklas95 jeg har ikke kigget endnu. Men klubben skal hedde ASRomaDK istedet for med 2 K tilsidst

kadim
68 indlæg.
d. 22. januar 2011

Jeg spiller 4-4-2

Sergio

Casseti - Burdisso - Juan - Riise

Totti - De rossi - Pizzaro - Menez

Vucinic - Borriello

59971Cools
471 indlæg.
d. 22. januar 2011

hvilken klub er det folkspiller i ?

asromadk eller asromadkk ?

Nicklas95
315 indlæg.
d. 22. januar 2011

asromadk.

Nicklas95
315 indlæg.
d. 25. januar 2011

Syntes overhovedet ikke der sker noget -.-'

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 24. februar 2011

Pena

Rosi Mexes Juan Castellini

De Rossi Pizarro

Taddei

Menez Vucinic Totti

virker super godt :)

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 24. februar 2011

5-2-1-2
Julio Sergio
Burdisso - Mexes - Juan
Perotta Riise
De Rossi - Pizarro
Menez
Totti - Vucinic
Den bruger jeg i Fifa 11, virker fantastisk. Jeg er ikke den store Fifa spiller men jeg slår altid mine venner som freaker den af 24/7 med den formation :D
Synes også at vi skulle bruge den formation i virkeligheden bare med Lobont i målet, tror at den ville virke rigtig godt!

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 28. april 2011

Er der nogle her der ved hvordan Romas rigtige opstilling er, Altså ved godt det er en 4-2-3-1. (4-6-0) men hvor DSB skal de løbe og hvem skal være defensiv og offensiv, og hvilken rolle de skal have. Det er til Fifa 11. Og hvordan bruger taktiken skal værre. Ligr meget om den er god bare det er den rigtigeZ

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 11. maj 2011

ingen der kan en roma opstilling speciel en udgave af 4-6-1-0 under spalletti

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 15. maj 2011

Helt død den her tråd.

Sofus
1910 indlæg.
d. 06. juni 2011

Er i 7 sæson uden updates med Roma, og vinder Champions League næsten hvert år, og Serie A hvert år. Men nu er Totti stoppet og De Rossi ikke god nok til Start 11, :'(

59971Cools
471 indlæg.
d. 06. juni 2011

Så kommer det afgørende spørgsmål, hvad niveau er du så på? hehe...

MURO
550 indlæg.
d. 06. juni 2011

Hvem vil nakkes?

Sofus
1910 indlæg.
d. 06. juni 2011

Jeg spiller Legendarisk :) Jeg spiller alt for neget ;'( Kan desværre ikke spille online fordi jeg har smidt min manual med koden væk :( I kan bare ansøge - så vi kan spille sammen i et andet spil :

bryld_guyz

SofusTotti

Har 2(en hos min mor og en hos min far) det er derfor jeg skriver 2.

ANSØG!

P.Totti
953 indlæg.
d. 16. juni 2011

Nogen der tør tage en kamp i fifa!

Roma vs roma

;)

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca