Login
Glemt password Opret bruger

"guide" i Rom

Kategori: Off Topic

La Magica
27 indlæg.
d. 29/10/10 13:28

Hey allesammen.

Jeg er flyttet til Rom for vinteren - så hvis der er nogen danske giallorossi der kommer ned til kamp vil jeg selvfølgelig gerne vise de rigtige veje både til kamp og til alkohol og mad hvis det er.

fang mig på +39 327 6342101

Jeg hedder Carl Emil.

Alt det bedste, og find mig på curva'en hver hjemmekamp fremover!

MURO
550 indlæg.
d. 29. oktober 2010

heldige svin.

J89
15 indlæg.
d. 01. november 2010

Hey du.

Jeg har selv boet i Rom, så de rigtige veje til kamp, alkohol og god mad vil jeg mene, at jeg er i besiddelse af.
Dog kunne det da være meget sjovt at se lidt bold på curvaen en gang i mellem.
Jeg rejser til Rom fredag for at overvære derbyet på søndag. Via mine italienske bekendtskaber er der sørget for billet til min kammerat og jeg, og går også ud fra at du har billet?

Derfor kunne det da være meget sjovt at se kampen sammen. Bare giv lyd.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 01. november 2010

Heldige møghund :D

Stigtotti
265 indlæg.
d. 01. november 2010

Har du evt. mulighed for at købe billetter for en, hvis man skulle være usikker på om der vat plads ? :)

La Magica
27 indlæg.
d. 02. november 2010

J89:
Helt sikkert! Jeg har ikke billet endnu, men finder en 100%!

Eventuelt bare ring når du er akklimatiseret til 20 grader og sol og så finder vi ud af noget (undskyld alle andre...)!

Stigtotti:
Problemet ved at købe billetter for andre i disse tider er, at fan-registreringen er ret vild hernede. Når man køber billet skal man have et originalt stykke identifikation med på den person man køber billet til (navn på hver billet). Jeg er sikker på at der er 1000 måder at komme rundt om det på - vi er jo i italien - men dem har jeg ikke erfaring med endnu.
Tænker du specifikt på een kamp eller hvordan? Det er et meget megt stort stadion og i øjeblikket er der ikke nær ved udsolgt til nogen kampe. ud over den på søndag...

sascha_c
110 indlæg.
d. 02. november 2010

Hvor lang tid bliver du dernede? Tænker på at rejse en tur derned engang til foråret ...

At Totti ikke må spille derby, er ligesom at forklare Newton at gravity ikke er en kraft. Trist. Men god kamp

La Magica
27 indlæg.
d. 04. november 2010

indtil foråret kommer til København. Va bene cosí.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca