Login
Glemt password Opret bruger

Roma fans i Odense?

Kategori: Off Topic

Jonas
4077 indlæg.
d. 13/09/10 15:26

Hej dejlige Roma medmennesker :D
Jeg er netop flyttet til Odense grundet mit nye studie, og derfor interesserede i om der er nogle gode sportspub'er i Odense, der kunne tænkes at visse nogle Roma kampe?

Og derefter vil jeg da bare høre om der bor nogle Roma fans i Odense?

- Jonas

AndersRoma
831 indlæg.
d. 13. september 2010

Har besøgt Liam et par gange på et sted der hedder "kickern" da han boede i Odense. Det var faktisk et super nice sted, og rigtigt hyggeligt!

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 14. september 2010

http://www.kickoff-sportspub.dk/

Der har før været mange, men de fleste Roma fans er desværre flyttet til
Sjælland, inklusiv mig selv. Men altså, som Anders siger, så skal du tage på Kick Off der ligger i Overgade. Der viser de for det meste italiensk fodbold, og er kampen ikke på skærmen når du kommer, så beder du bare dem i baren om at sætte den på. Jeg kan f.eks. se at de sender Bayern-Roma i morgen. Min ven Parsholt og hans kammerat Bjarke kommer sikkert og ser kampen.

Der er rigtig god stemning til de store italienske kampe, og jeg kan kun anbeale dig stedet! De mindre kampe kan du også se der. Men det bliver nok ofte med dig selv:)

[Rettet af: Liam Gallagher - 14/09/10 - 09:22]

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 14. september 2010

Jeg er Romanista og bor i Odense. Kan også anbefale Kick-Off i Overgade. De sender mange forskellige kampe og er rimeligt åbne over for at vise også de mindre kampe, eftersom de har rimeligt mange skærme.

Jonas
4077 indlæg.
d. 14. september 2010

* Tak Liam og Anders, så tror jeg sku jeg tager chancen og tager på Kickoff imorgen :)
Jeg valgte jo så at flytte fra Sjælland til Odense i stedet for :P heh..

Jonas
4077 indlæg.
d. 14. september 2010

*Aggerbeck er det så Kickoff imorgen?

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 14. september 2010

Det skal du nok blive glad for Jonas! Jeg kan sgu godt lide Odense. Man skal bare finde de fede steder. Folk er i hvertfald fantastisk flinke og så er der godt gang i OB for tiden:)

Men altså jeg skal da lige på et weekend besøg igen snart, og så kan vi mødes til et par kander øl på Kick Off!

Jonas
4077 indlæg.
d. 14. september 2010

Synes virkelig også det virker som en dejligt by :) og hvis jeg så bare kunne finde nogle andre Romanistas så ville det jo være perfekt!

Du siger bare til Liam ;)

Aggerbeck
47 indlæg.
d. 15. september 2010

*Jonas
Jeg har, desværre, min lillebror på besøg i aften, så jeg er hjemme og se kampen ! Men hvad med at mødes på søndag og se kampen klokken 15 ?

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca