Login
Glemt password Opret bruger

Tur til Rom. Hvem er med?

Kategori: Off Topic

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 07/09/10 07:37

Hej Boys!

Nu skal vi sgu snart have den tur til Rom på benene. Jeg SKAL af sted i år.
Jeg ved i øvrigt at der er planlagt en tur til efterårsferien, men det virker ikke som om at folk kan der. Eller hvad?

Derfor foreslår jeg en anden tur, hvor vi også ser to gode kampe.

Den 20/21 november spiller Roma-Udinese - Pga. Champions League er det et godt bud, at det bliver lørdagskampen, hvilket bare vil gøre det endnu federe.

Den 23 november spiller Roma-Bayern München - Alt efter hvordan det går holdet på dette tidspunkt, kan det godt være en af de kampe hvor vi skal købe billetter før vi er i Rom. Men meget større bliver det sgu heller ikke!!

De øvrige dage bruges på fri leg, kulturelle oplevelser og druk i vanvittige mængder! I øvrigt kender jeg et fremragende og billigt sted vi kan bo.

Så planen er at vi tager af sted f.eks. Fredag d.19 eller lørdag d. 20 og er tilbage i DK igen onsdag d. 24.

Kan denne plan bruges til noget eller hvad siger i til det? Ellers kom med jeres bud. Eneste krav er at vi kan får set to kampe. Der er ingen grund til at nøjes med mindre.

Peace!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. september 2010

Jeg er super frisk på sådan en tur! Eneste problem for mit vedkommende - og det er desværre et afgørende et - er pengene, som jeg ikke har så mange af.

Kan du sige noget om hvad det kommer til at koste, hvis vi siger afgang fredag d. 19 og hjemtur onsdag d. 24? Har ingen ide om hvad flybiletter, ophold og kampbiletter vil koste.

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 07. september 2010

Det kan gøres for ca. 1000 kr tur/retur fra Kastrup.

http://da.momondo.com/

Billetter til Udinese bliver samme pris som en superliga kamp, mens jeg ikke er sikker på billetterne til Bayern kampen endnu.

Man plejer at kunne bo for 12-18 euro per nat på et hostel.

Hvad er din facebook? Så kan du nemlig lige være med i min tråd der.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 07. september 2010

Ok, så vi taler ca 1800,- for flybiletter, ophold (såfremt vi siger 18 euro pr nat) og biletter til Udinese (ca 120-130 kr?). Så kommer Bayern oveni, men det må vi se nærmere på.

Simon Osbech på facebook.

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 07. september 2010

Ja sådan noget. Men hvis vi bare vil bo på et hostel sammen med andre, så er 10 euro slet ikke urealistisk per nat! Og jeg er sgu ikke kræsen.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 09. september 2010

Heller ikke her. Jeg skal bare have et sted at sove - selvom jeg er lidt betænkelig ved at overnatte på et hostel efter at have set filmen af samme navn ;)

Hvis jeg kan skaffe et par kroner ekstra så er jeg i hvert fald frisk på sådan en tur.

MURO
550 indlæg.
d. 09. september 2010

pas på i ikke bliver slagtet af nogle slovakere i en kælder eller noget lignende.

[Rettet af: muro - 09/09/10 - 14:55]

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 09. september 2010

Okay MURO, vi skal nok passe på med at blive slagtet af nogle slovakere i en kælder. Andre gode råd:)???

Kelevra
1091 indlæg.
d. 10. september 2010

Hvis 2 smukke, unge & villige piger vil ha' jer, så er det en fælde!

MURO
550 indlæg.
d. 10. september 2010

Hahaha kelevra lige mine ord

[Rettet af: Muro - 10/09/10 - 16:27]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 10. september 2010

#Kelevra, lad os nu se ;)

vucinic_thebest
89 indlæg.
d. 11. september 2010

syntes det lyder som en sprød ide men er det lagt fast de dato`er?

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca