Login
Glemt password Opret bruger

Danske hold i Europa

Kategori: Off Topic

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 06/08/10 12:36

Hej Romanistas

Jeg går udfra de fleste af os følger de danske hold i Europa og håber på avancement for dem alle. Jeg har netop set FCK har trukket Rosenborg i deres sidste kval kamp til Champions League og nøj, hvor jeg håber de slår de nordmænd! Så kunne det jo bane vej for det scenarie at FCK og Roma ryger i gruppe sammen hvilket ville give mulighed for at se vores helte i aktion, på dansk grund!!

Det er selvfølgelig langt fra sikkert. Dels skal FCK slå Rosenborg og så skal der en god portion held til i lodtrækningen. Skulle drømmescenariet ske, så kunne det jo være genialt med en tur i Parken hvor vi bakker op om vores helte fra Rom ;-)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. august 2010

Årh det kunne være vildt! Tror nu der skal ualmindeligt meget held til for at det sker, men hold da kæft det kunne være fedt!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 06. august 2010

Yep, men så SKAL Roma også vinde :s ellers er det sku lidt pinligt

[Rettet af: kvistus - 06/08/10 - 14:55]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. august 2010

JAAAAAA FOR SATAN FC!!! :D

Så er FCK er Champions League og så kan vi vel alle krydse fingre for et møde i Parken mellem FCK og Roma!

AndersRoma
831 indlæg.
d. 26. august 2010

Virkelig nice kamp i parken og super stemning! Kom så forfanden Roma (giv mig nu lidt held)

Hulio
85 indlæg.
d. 26. august 2010

Ved Ikke hvad jeg gør af mig selv hvis mine 2 hjerte klubber trækker hinanden HOVEDSTADEN!!! :) hvor skal jeg stå i parken :) please LODTRÆKNINGSHELD.. så jeg kan komme til ROM.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 26. august 2010

Er det ikke i dag der er lodtrækning? kl. 6 men kan ikke finde ud af hvor man kan se det!!!

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2010

Anders, du kan se det på tv3 puls - de viser det under optakten til Brøndby - Sporting.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. august 2010

Surt resultat for BIF og dansk fodbold, men er nu glad for at se Sporting sejre. Har de sidste par år fulgt dem og dejligt med lidt oprejsning i en svær tid - bare synd det gik udover dansk bold.

Til gengæld en god sejr til fynboerne. Så har vi to hold i Europa, ganske fint.

Hvad siger i til FCKs gruppe? Bliver lækkert med Barcelona, men godt nok tricky med de to andre.. det kan jo blive både fuld eller fisk

geggeri
649 indlæg.
d. 27. august 2010

Fck's gruppe er ikke nogen særlig god gruppe for Fck. Problemet er at både Rubin Kazan og Panathinaikos er stærke hold, og samtidig er det ikke hold der trækker særlig meget opmærksomhed med sig, så de får ikke så meget opmærksomhed og det bliver svært for dem at lave et resultat. Det kunne ikke have været meget værre fra 4. seedningslag, mens der dog var hold i 2. seedningslag der var bedre.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03. november 2011

Puha køre sku skidt for de danske hold.
De er jo helt håbløse i denne sæson.

Nogen der tror på at de kan komme videre?

Og Ej men altså hvor fatter jeg bare stadigvæk ikke at Slovan kunne slå os!??!

De er så piv ringe. Det helt ufatteligt. Fatter nok aldrig de kunne slå os over 2 kampe.

vulvasker
71 indlæg.
d. 04. november 2011

Unrelated: Hvor kan jeg ikke copy-paste i forummet?

Sofus
1910 indlæg.
d. 04. november 2011

Man kan ikke med Internet Explorer :)

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 04. november 2011

Nu har jeg været FCK'er siden jeg kan huske, og det irriterer mig grænseløst at ledelsen har fejlet så groft i sommers. Beslutningen om at hyre Rolle er mig en gåde, og manden har godt nok formået at sælge sig selv til jobinterviewsne. Han har ingen karakter og ingen taktisk viden, og fremstår i medierne som en mand uden et koncept.

FCK (og OB) går ikke videre. Vi taler om en gruppe, som FCK havde kørt ganske sikkert igennem i sidste sæson. I know, det er unfair at holde det nuværende hold op imod det gamle, men jeg grubler stadig over, hvordan det er lykkedes Rolle at smadre alt hvad Ståle efterlod. Resultaterne i ligaen skyldes udelukkende enkelte af truppens individuelle kvaliteter, som stadig er milevidt foran resten af suppen.

[Rettet af: Julii Caesares - 04/11/11 - 13:40]

Sofus
1910 indlæg.
d. 04. november 2011

Ja, jeg har også været FCK'er i al min tid på jorden og har aldrig kunnet lide Roland Nilsson, han er så kedelig og en dårlig taktiker. Vi har brug for en ordenlig træner - ikke Roland Nilsson.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca