Login
Glemt password Opret bruger

FM2010

Kategori: Off Topic

Kelevra
1091 indlæg.
d. 01/03/10 23:16

Så er den næste update kommet til Football Manager 2010.
Men der er noget jeg ikke helt kan finde ud af.

Mener nemlig at Luca Toni kom på fri transfer og blev hentet til Roma. Men i spillet er han udlejet fra Bayern? Er det mig der har misset noget?

Udover det så er der ikke kommet noget lækkert, ingen talopdateringer for spillerne osv men det er en anden diskution.

Men hvad sker der med Toni? Har Roma købt ham i virkeligheden eller lejet ham? Er det FM der er helt ved siden af eller mig? :D

AndersRoma
831 indlæg.
d. 01. marts 2010

Han blevet lejet i seks måneder, men flere mener dog at der er chance for at han kan købes af Roma efterfølgende.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 02. marts 2010

Aah okay, så var det mig der havde misforstået det.
Tak for at lige klare det op for mig. :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. marts 2010

Så er jeg kommet igang og dejligt hvor Toni bomber :D haha.. Synes dog at de mangler at gøre Julio Sergio bedre i spillet, han er ikke i nærheden af Lobont.. Synes heller ikke Riise er helt så god som han burde være!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 02. marts 2010

Der er stadig mange ting i spillet der skal opdateres.. Synes opdateringen er dårlig, den har været så længe undervejs og den er ikke kommet med noget specielt?

Mener også Julio Sergio skal ha' finpudsning for at sige det mildt. I følge Football Manager er Doni stadig bedre? :D

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. marts 2010

Ja og Doni er godt 50 mio værd, hvor Julio Sergio er omkring 7 mio - haha det hænger ikke rigtig sammen.. Men det betyder selvfølgelig at Roma kan få flere penge får Doni, når han ska sælges :) heh

kadim
68 indlæg.
d. 03. marts 2010

Hvordan får man det updateret ? skal man noget spicielt ?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. marts 2010

Kadim
Jeg bruger Steam til at holde styr på mine spil, hvilket også betyder at Steam automatisk opdaterer mine spil.

Men ellers burde nedstående link kunne hjælpe dig.
http://www.footballmanager.com/index.php?p=article&newsid=3978

:)

Fundet nogle gode unge talenter man kan hente hurtigt forresten?

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. marts 2010

Jeg bruger også Steam - ellers er der også fmdanmark.dk..

Til hvilken klub snakker vi? Jeg er endnu en gang startet med Roma - sku da prøves med Toni i truppen :D Doni er jo desværre skadet, mens Julio Sergio ikke er god nok.. Så havde jo Lobont og solgte Artur.. Så jeg har købt Vincent Enyeama i H. Tel-Aviv, for 1.8 mio. kr. Manden er godt nok ikke talent (27 år) men en rigtig god målmand.. Han står for det nigerianske landshold og har efter Doni er kommet tilbage, faktisk slået ham af pinden lidt overraskende.. Med salget af Artur og Faty blev der også lidt penge til leje aftaler, så har lejet de to unge spillere; Bernardo (brasiliansk talent, 19 år) til midtbanen og Thomas Necid i Moska (stort angrebstalent), begge med option på at købe.. Så det ser ganske fint ud.. Holdet spiller godt nok, men lukker desværre for mange mål ind og det forstår jeg bare ikke..

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 03. marts 2010

Jeg spiller godt nok kun FIFA MANAGER..
Men til målmandsposten, plejer Samir Ujkani (albansk keeper) og være meget god iforhold til hans pris, og han plejer og udvikle sig meget :D

kadim
68 indlæg.
d. 04. marts 2010

Kelevra.

Jeg bruger også steam , så vil det sige at det bliver opdategeret automatisk?. Har heller ikke spillet et stykke tid nu, men vil gerne starte igen :D

Jonas
4077 indlæg.
d. 04. marts 2010

*Kadim

Da dte bliver opdateret automatisk af steam ;) ellers kan du højreklikke på FM 2010 logoet i steam og vælge opdateringsnyheder, så kan du se om den nye patch er hentet - mener bestemt dte skal være det..

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. marts 2010

Håber godt nok Roma får lige så mange penge i virkeligheden til transfers, som jeg gjorde i anden sæson :D Vi blev nummer 2 i Serie A og vandt lidt overraskende EL! Desværre måtte vi forlade Coppa Italia i kvarfinalen, hvor Inter (Merda!) slog os ud.. Det bedste ved sæsonen var at møde Lazio 2 gange i EL kvartfinalen - så hele 4 gange Derby på et år! og vi tabte ikke et eneste :D heh..

Klubben fik godt 390. mio til transfers :D dejligt beløb, som dog virker urealistisk.. Mine første aktion var at hente først Burdisso og derefter Luca Toni, desvære blev det kun til Burdisso - da Luca ville have 900.000 om ugen - og det ville og kunne jeg altså ikke tilbyde!

Men med næsten 400 mio. går vi efter titlen i sæson 2!

Ud er gået:
Barusso, Cassetti, Taddei, Menez og Guberti, samt nogle unge spillere
Ind er kommet:
Burdisso, Motta, Milevskyi, Gourcuff, Dzeko, Van der Vaart (leje med option på køb), De la Red, samt Wolf (målmands talent)

Så nu ser opstilling således ud:
Doni
Motta, Juan, Mexes, Riise
De Rossi
Brighi/De la Red, Pizarro
Gourcuff/Totti
Dzeko, Vucinic/Milevskyi

Dzeko og Vuci er bare geniale sammen i front - kunne være det sku være Ranieris mål til sommer!

MURO
550 indlæg.
d. 08. marts 2010

jeg ved ikke om det kun er i min manager men Christian Eriksen er sgu roma tilhænger!

sebbews
264 indlæg.
d. 08. marts 2010

Det er han har set et interwiev med ham hvordan han bor i Holland og han havede et halsterklæde med roma også sagde at han var stor roma fan. :D

Kelevra
1091 indlæg.
d. 08. marts 2010

Sejt Jonas!
Serie A er lidt usikkert for mig, men er sikker på mindst 4. pladsen. EL kører sgu meget godt, er god chance der og er næsten 100% sikker på at vinde Coppa Italia!

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2010

erikssen ville være genial i roma .. det er utrolig ærgeligt (IGEN som med Simon Kjær - at vi ikke har nogle ordenlige scouts) plus modet til at hente disse spillere i ung alder

Jonas
4077 indlæg.
d. 09. marts 2010

http://www.sporten.dk/international-fodbold/barca-jagter-eriksen

Hvor der står;
Selv om favoritklubben er italienske Roma, så var Christian Eriksen stolt, da han for to år siden var til prøvetræning i Barcelona.

Det skulle klubben da have udnyttet eller udnyttes! Hvis han er kæmpefan må klubben da betyde mere end pengene? Det havde den gjort for mig hvis jeg var blevet så god :) heh.. og mon ikke han vil tjene pænt i Roma lige meget hvad..

[Rettet af: Jonas - 09/03/10 - 13:39]

MURO
550 indlæg.
d. 11. marts 2010

synes lidt er lort at være roma i spillet. deres bedste formation er vel 4-1-2-1-2 . lidt noget pis når man ikke har plads til spillere som Menez

Jonas
4077 indlæg.
d. 11. marts 2010

Altså den stærkeste opstilling er vel:
Doni; Motta, Juan, Mexes, Riise; De Rossi; Pizarro, Brighi; Totti; Vucinic, Toni.. Ved ikke lige hvor Menez skal forstærke der og så var Baptista altså bare rigtig god i min første sæson, så han blev foretrukket før Menez..

Men ellers kan du jo bruge en 4-2-3-1?
Doni; Motta, Juan, Mexes, Riise; Pizarro, De Rossi; Vucinic, Totti, Menez; Toni

MURO
550 indlæg.
d. 11. marts 2010

Vucinic(Toni sjældent) Totti
James Rodriguez(18 år)
Pizarro Brighi
De Rossi

Riise Juan(Burdisso) Mexes Motta
Vilar

[Rettet af: MURO - 12/03/10 - 16:38]

Romaduden
7 indlæg.
d. 13. marts 2010

for ej at forglemme Matti Brechel og Chris Anker!!!

MURO
550 indlæg.
d. 14. marts 2010

hvem fanden er de? :D

Skytt0
1151 indlæg.
d. 14. marts 2010

de er cykelryttere... haha :D

MURO
550 indlæg.
d. 15. marts 2010

hahahaha.