Login
Glemt password Opret bruger

Roma plakater?

Kategori: Off Topic

Jonas
4077 indlæg.
d. 01/03/10 12:45

Hej i kære Roma fans, nu er jeg ved at være træt at den gamle Totti plakat fra Goal jeg har hængende (hvor han har sit dejlig lange slikhår og en italien trøje på). Så jeg ville høre om i kender et god hjemmeside hvor man kan købe nogle flotte Roma plakater og gerne lidt store, har selv søgt rundt på internettet, men synes ikke jeg har kunne finde noget..

Jeg ved også godt man kan købe Roma månedsbladet - La Roma, hvori der er en plakat, men den er bare ikke særlig stor. Det er dog heller ikke fordi jeg han sindssygt meget væg plads grundet dte store Roma flag og alt det andet gøjl, men kunne godt tænke mig at skifte en gamle plakat ud med en ny.. Så skriv endelig hvis i har nogle gode ideér..

Andreas
787 indlæg.
d. 01. marts 2010

Hvis man har plads nok:
http://store.gazzetta.it/catalogo-arretrati-gazzetta/calcio/megaposter/C290/index.shtml

RomaBolding
147 indlæg.
d. 01. marts 2010

Den er rimelig stor!
Men meget cool

[Rettet af: RomaBolding - 01/03/10 - 18:56]

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 01. marts 2010

Ja, mega cool :)..
- Jeg ville havde købt den, men har bare ikke rigtigt plads til den..
Nogen der ved hvor man kan få nogle mindre? :)

Xedem
551 indlæg.
d. 04. marts 2010

Hey jonas, har du nogle gode steder hvor man kan købe roma merchandise? skal helst være med billig fragt :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. marts 2010

Kender kun asromastore hvor man kan købe det rigtige Roma merchandise, men der er fragten desværre lidt dyr :/
Ellers er der jo kappa.com hvor de har en del Roma ting, dog mere tøj, men fragten er gratis..

Sofus
1910 indlæg.
d. 05. marts 2010

Har kun GOAL Totti plakater xD Men der er kommet en nu i det nyeste blad af ham, pga. mig og mit læserbrev som kom i for to månedersiden!! :D

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca