Login
Glemt password Opret bruger

Totti.10

Kategori: Off Topic

Totti.10
17 indlæg.
d. 27/02/10 22:24

Nogen som ved om det er muligt at se holdet på træningsbanen? Skal ned og se Roma Inter og syntes det kunne være fedt at se dem træne dagen før.

Jonas
4077 indlæg.
d. 27. februar 2010

Det er det desværre ikke mere :( har lige været i Rom (Roma 4-1 Palermo :D) og tog ud til træningsanlægget.. Træning er lukket for offentligheden, efter at fans flere gange har indvaderet banen - noget rigtig øvv :(

Men fik da taget lidt billder, da spillerne forlod træningen og især billedet med De Rossi er jeg glad for :D

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 28. februar 2010

Træningsanlægget hedder i øvrigt Trigoria. Ligger et stykke væk fra Roms centrum, men kan sagtens findes. Jeg skal i øvrigt også ned og se Roma-Inter! Bliver stort!!

Jonas
4077 indlæg.
d. 28. februar 2010

Sku du ikke os have været nede og se Roma - Palermo, Liam?

Jeg tog metroen fra Termini til Eur Fermi, næstdiste station.. og derfra kan du tage bus 077 som kører til Trigoria, som er sidste stop.. Det er ikke så svært, men tager lidt tid . dog er det, det hele værd :D

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 01. marts 2010

Jo, men min ven Rasmus Drabe skal udsendes til Afghanistan, så han skulle pludselig i træningslejr i Oksbøl. Og jeg gad ikke at tage alene afsted. Så nu bliver det Roma-Inter! Heller ikke så ringe:)

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca