Login
Glemt password Opret bruger

FEST

Kategori: Off Topic

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 25/02/10 18:22

jeg har været inaktiv på forum er en rum tid, men mener nu at jeg vil give det en chance til.
Liam og jeg har flere gange før prøvet at arrangere en Romaaften/fest. hver eneste gang er dette mislykkedes, men jeg tror nu på projektet - især efter alle de nye aktive der er kommet på forum det sidste års tid.

Denne gang vil jeg ikke blot spørge om folk er klar, men komme direkte med invitationen. Hvis der er nogen der fatter det facebook der, så lav endelig en gruppe, således at vi kan have styr på tilmeldingerne.

Lørdag d. 3/4-2010 mødes vi i Svendborg, hvor jeg vil være vært ved en øl, ellers står den bare på en tur i den lokale alkopushershop. Vi fyrer os i hegnet og napper måske en bytur lørdag, og så arrangerer vi BARI - ROMA på stor skærm (ja, ikke storskærm, men stor skærm) søndag kl 1500, hvorefter folk frit kan drikke sig i hegnet igen i anledning af påsken eller tage hjem og være usle.

Jeg satser på at nogen laver et facebookarrangement hvor vi kan holde styr på det hele.

Vi ses d. 3/4-2010!

FORZA ROMA

Rasmus F. Drabe (C. Panucci)

[Rettet af: C. Panucci - 25/02/10 - 18:23]

geggeri
649 indlæg.
d. 25. februar 2010

Lyder som en rigtig god ide, dog er jeg i England på det tidspunkt så kan ikke være med, men vil helt sikkert gerne støtte op omkring arrangementet, så vi kan få samlet så mange så muligt.

Hvis du vil have noget plads på siden til arrangementet eller på vores facebook-side, så kan du bare skrive.

Og btw. velkommen tilbage.

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 25. februar 2010

Først og fremmest, velkommen tilbage Drabe.

For det andet, så lyder det som en super idé!! Såvidt jeg ved har jeg ingen planer, så burde bestemt kunne lade sig gøre. Udfra hvad jeg kan se, så spiller de mod Bari om lørdagen, altså d. 3/4 2010? Står i hvert fald her på sidens kampprogram samt en anden hjemmeside jeg lige tjekkede.

Men stor interesse herfra. Lad os så få stablet noget på benene!

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 02. marts 2010

Super duper hvis du gider lave sådan et facebook arrangement Geggeri. Jeg Fatter hatr og nger af computere, derudover er jeg arbejdende i vestjylland og mit trådløse virker ikke her, så jeg vil sætte meget pris å, hvis du gider slå eventen op!

MVH

geggeri
649 indlæg.
d. 02. marts 2010

Så er begivenheden oprettet på Facebook.

Romaaften/fest

KoldingFC
371 indlæg.
d. 02. marts 2010

Kanon.. Jeg har tilmeldt mig ;)

- Kasper Hørlyck

II-Capitano
321 indlæg.
d. 02. marts 2010

Haha ! jeg kommer med garanti.. Bor selv i Svendborg, er så klar på den fest der.. ;)

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 02. marts 2010

Min fejl. Jeg har nok ikke brugt briller da jeg kiggede i kampprogrammet. Vi mødes i Svendborg to timer før kampstart, således at folk kan aflægge sumer til højre, og få en gewesen å inden kampstart. Jeg vil nake med et par af de lokale beværtninger for at hre om muligheden for at se kampen der, ellers løser jeg det, og vi ser den i min lejlighed, for derefter at følgeop med uhæmmet sejrsdruk!

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. marts 2010

Lyder da som en rigtig god idé Drabe ;) Især fordi jeg elsker at snakke fodbold når jeg er fuld :D haha.. Men undersøger lige datoen og giver besked hurtigst muligt..

Hvad siger brandsikkerheden om overnattende i lejligheden? :p

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 02. marts 2010

Drabe din kæmpe idiot, jeg er jo i Italien den dag!!!!
Men du ved jo at jeg støtter projektet, så i andre må have en fantastisk aften.

Hulk, snøft....

zambiasi
246 indlæg.
d. 03. marts 2010

Jeg har skrevt at jeg måske kommer, er ikke helt sikker på om jeg kan. det kunne også være en mulighed at inviterer de giallorossi fans inde på bold.dk?

[Rettet af: zambiasi - 03/03/10 - 14:00]

801
30 indlæg.
d. 03. marts 2010

Fedt initiativ - bor i Svendborg, og kan højst sandsynligt godt den dag!

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 04. marts 2010

voldsomt så mange vi er i Bronx - godt at se. så må vi få lagt lidt pres på børsen for at vise kampe!

Og hermed en opfordring til at melde sig til på facebook!
Brandsikkerheden siger top go på overnattende!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 04. marts 2010

Hvis ikke Børsen går med til det ? Hvad har vi ellers af muligheder Drabe ?

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 05. marts 2010

Altså, hvis alt går i fisk, så regner jeg med at du (Capitano) assisterer mig med at koble computeren til fjernesyn, og så ser vi den bare hos mig.

Ellers kunne man nok med fordel tale med småbarer som legendariske Tingvalla eller andre perfekte snuskede steder, hvor der må ryges!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 06. marts 2010

Jamen, så gøre jeg det hvis alt går i fisk..:D
Ja det kunne da også være en mulighed ja..

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 27. marts 2010

Capitano: Gider du add'e mig på facebook - hvis du bruger sådan noget, så vi lige kan koordinere noget med festen?!
Rasmus Feldingbjerg Drabe

[Rettet af: c. panucci - 27/03/10 - 10:08]

II-Capitano
321 indlæg.
d. 27. marts 2010

Så fik jeg tilføjet dig..

Christenzen
33 indlæg.
d. 29. marts 2010

Hvordan ser det ud med deltagere til dette arrangement?

Kunne godt tænke mig at høre hvor gamle i folk er som kommer ;-)

Jeg kommer MÅSKE.. 18 år, kbh.

Evt. andre fra kbh eller omegn som kunne tænke sig at følges ad derned?

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 29. marts 2010

Jeg vil meget gerne med, mine planer er dog stadig lidt usikre.

Kommer også fra kbh.. 18 år, så det kunne sagtens tænkes vi kunne følges

II-Capitano
321 indlæg.
d. 29. marts 2010

Jamen, vi er fem indtil videre der har sagt ja ind på facebook.. Så hvis i to også kunne komme, vill det være grande ! :D Rasmus Drabe, som holder festen er 22 eller 23.. Jeg er 21.. så det er jo helt godt kan man sige jo.. :-D

Jonas
4077 indlæg.
d. 29. marts 2010

Jeg kommer også :) er 20..

Jeg er fra Nordsjælland, og vil da meget genre følges.. Ved ikke om der er nogen i københavn området der kører? så ville jeg da være meget interesseret i at køre med?

II-Capitano
321 indlæg.
d. 29. marts 2010

Eller er ikke sikker om han holder den eller vi ser den et andet sted, men jeg vil ihvertfald lige kontakte Rasmus Drabe og hører ham hvordan og hvorledes det hele skal gøres..

II-Capitano
321 indlæg.
d. 29. marts 2010

JONAS. Det lyder fantastisk.. ;)

totti er gud
1082 indlæg.
d. 29. marts 2010

tror fodbold er aflyst....så kunne godt tænkes jeg kom forbi svendborg...

men er jo 35 hehe

zambiasi
246 indlæg.
d. 30. marts 2010

jeg er 20 og har skrevet mig på som måske, regner med at komme. Jeg skal nok lige give svar når jeg er helt sikker. Er fra Århus, men det ser ikke ud til der kommer nogen derfra så jeg må nok tage toget alene :)

C. Panucci (inaktiv)
50 indlæg.
d. 30. marts 2010

Hej Alle.
Jeg er, grundet personlige forhold, nødt til at aflyse lørdag. Det er jeg ked af, men I skal alle have tak for opbakningen, det gør i hvert fald, at jeg sætter i værk med et arrangement til sommer, såsnart jeg er klar til det.

Undskyld..

Drabe

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 31. marts 2010

hey jeg er 19. og kommer fra nordsjælland også. hvor i nordsjælland er du fra jonas. jeg er fra Hillerød

Jonas
4077 indlæg.
d. 31. marts 2010

Er jeg ked af at høre Drabe :( men så må jeg jo tage til påskefrokost i stedet :P heh.. Håber da vi kan få stablet noget på benene inden længe og hvis Scudettoen kommet i hus - må vi sku mødes og fejre det!

*TottiErMejo: Det var dejligt endelig at finde en Roma fan her oppe omkring, er selv fra Frederiksværk :)

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 31. marts 2010

nice! :). ja endelig en til Roma fan heroppe på disse kanter. der er ikke mange. vucinic-thebest er også fra frederiksværk

[Rettet af: TottiErMejo - 31/03/10 - 13:03]

Jonas
4077 indlæg.
d. 31. marts 2010

fedt :D kender du hans rigtige navn? kan jo ikke kende folk ud fra deres chatnavne :P hehe

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca