Login
Glemt password Opret bruger

Trigoria?

Kategori: Off Topic


Jonas
4091 indlæg.
d. 18/01/10 17:56

Nu er Rom turen så bestilt og jeg glæder mig som et lille barn :D Jeg tænkte så bare på om der er nogle af jeg der har besøgt Trigoria og overværet en træning? kan man overhovedet komme i nærheden af spillerne og hvordan kommer man der til?


asromadk
3631 indlæg.
d. 18. januar 2010

Jeg overvejde det . der er et godt stykke derud .. du ska med metroen til endestop og så med en bus. resten af vejen. husker dog ikke hvilken bus det var eller hvor tilgændelig træningen er. kunne forstille mig den er svær at komme tæt på.



Paulmann
39 indlæg.
d. 19. januar 2010

De træner som regel kl 10:30, du kan se alle tiderne på den offocielle hjemmeside: http://asromacalcio.it


Stigtotti
265 indlæg.
d. 19. januar 2010

Da jeg var i Rom, i 2007, tog jeg ud til trigoria og overværede en træning, men den er altid lukket,så jeg så den fra en betonmur sammen med samtlige papparazzier. Da spillerne så kører ud af porten skal man bare stoppe dem og så kan man få autografer, billeder osv.
Vejen derud er lidt kompliceret, men man skal ihvertfald tage et tog et godt stykke tid og derefter tage en taxi resten af vejen. Men det var en mega fed oplevelse og kan klart anbefales.. Har billeder hvis nogle er interesseret i at se :)


Jonas
4091 indlæg.
d. 20. januar 2010

Fik du nogle autografer? Vil da gerne se nogle billeder..


Stigtotti
265 indlæg.
d. 22. januar 2010

ja, jeg fik autografer fra rigtigt mange spillere og faktisk også Bruno Coni, samt taget billeder og givet hånden til spillerne, en virkelig fed oplevelse.


Jonas
4091 indlæg.
d. 22. januar 2010

Jamen så er det jo det jeg skal ;)


Stigtotti
265 indlæg.
d. 23. januar 2010

Du kan få forklaret vejen derud, hvis du spørger i en af shopperne og træningstiderne står i den daglige roma avis.



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma