Login
Glemt password Opret bruger

Carpi - AS Roma

Kategori: Kampe


TheTotti
456 indlæg.
d. 12/02/16 20:07

Så skal der endnu tre point på kontoen når Roma i aften gæster Carpi der frister tilværelsen som nedrykningskandidat på 19. pladsen i ligaen.

Romas start elver ser således ud:

Szczesny
Florenzi
Manolas
Rüdiger
Digne
Vainqeuer
Nainggolan
Salah
Perotti
El Shaarawy
Dzeko


Forza Roma og 4. sejr i træk!



Lamela
2782 indlæg.
d. 12. februar 2016

4-2-3-1

Fornuftig at få testet en 4-backs kæde igen. 3-backs kæde mod Real vil være selvmord.



Tottithorsen
4309 indlæg.
d. 12. februar 2016

Ørkenvandring.dk!
Forstår ikke hvorfor vi altid spiller så pisse langsomt??

[Rettet af: Tottithorsen - 12/02/2016 - 21:18]


mester
399 indlæg.
d. 12. februar 2016

FUCK hvor er det ringe bold


Tomas R
374 indlæg.
d. 12. februar 2016

Kan godt være, Dzeko fortjener at få skæld ud.

Men det gør Florenzi hele vores fronttrio samt (især) Florenzi. Det er satme skidt - det er basale ting, der går galt.

Kom nu!

Forza!
Daje!


Skytt0
1512 indlæg.
d. 12. februar 2016

Flot Mål af Digne, dejligt med en forløsning.

HAHA!!! Elsker at kommentatoren siger Roma får det svært mod Real med det spil de levere idag, og så hugger Digne den ind nærmest inden han siger sætningen færdig. Generelt har han kritiseret Roma meget under hele kampen.

Tag den!


chrisdinho
116 indlæg.
d. 12. februar 2016

Igen sejler Rüdiger. Han er så piv ringe !!


Tottithorsen
4309 indlæg.
d. 12. februar 2016

Tag nu dzeko ud! Sæt falque ind



TheTotti
456 indlæg.
d. 12. februar 2016

Dejlige Dzeko! Hvor har jeg ventet længe på det mål. Må det være begyndelsen på noget stort!!


mester
399 indlæg.
d. 12. februar 2016

Hvad skal man sige
3 point færdig & i bad


Lamela
2782 indlæg.
d. 12. februar 2016

Skytt0

Han har da ret? Med det spil vi levere, kommer vi ikke til at skabe chancer. Og med vores forsvar, har jeg svært ved at se Roma holde Real fra lave minimum 3 mål i kampen.

Kæft det var skidt. Desuden kunne Dzeko umuligt brænde den chance. Hans hovedstøds forsøg har mistet alt kraft og saft. Han er nøglen til om vi får den 3. Plads eller ej. Desuden forstår jeg ikke Spa ikke bringer Sadiq i kampen. Vi mangler noget aggressivitet ind i feltet og der passer Sadiq perfekt ind.


Tottithorsen
4309 indlæg.
d. 12. februar 2016

Nej den var svær at brænde selv for dzeko men han stod det rigtige sted så ros til ham for det!
Endnu en skidt kamp men 3 gode point.
Nu venter Real (av av)


Lamela
2782 indlæg.
d. 12. februar 2016

* Manolas er vel vores bedste igen i dag. Kæft, hvor jeg ikke håber vi mister ham. Ham vi bliver svært at erstatte.

**Salah er vores næstbedste. Han søger de små chancer, og er heletiden udfordrende. Han er en af de få, der tog ansvar.


Romaneren
1521 indlæg.
d. 12. februar 2016

Dzeko skal have mere ros i dag - spiller ikke en god kamp, men laver et mål og en rigtig god aflevering til Ninja, som giver riposten til Salah.

Det er lige præcis det, han er der for, jo! Uanset om han er 'inde' i kampen eller ej



Tomas R
374 indlæg.
d. 12. februar 2016

Det sindssyge er jo, at selv om vi spiller alt for dårligt på den sidste tredjedel, så styrer vi kampen fuldstændig - og jeg var lige ved at skrive, at forsvaret for EN gangs skyld så godt... og så har Rudiger en hjerneblødning.

Vi har ikke en chance mod Real, når Manolas ikke har en bedre makker.
Jeg er så skuffet over, at Castan ikke "bare" rammer sit gamle niveau efter hans hjerneoperation. Det er nok meget forlangt . Det havde f... set godt ud med ham FØR operationen ved siden af Manolas.

Vi spiller fint efter Carpis udligning, og det så rigtig godt ud til sidst.

Men jeg er sgu ikke tryg ved et midterforsvar, hvor Rudiger er en af to spillere.
Jeg siger en frisk 3-5-2

Manolas, DDR, Zukanovic
Florenzi, Ninja, Pjanic, Keita, Perrotti
Dzeko, Salah

Andre bud på en opstilling?
Og hvorfor?

:-)


P.Totti
1008 indlæg.
d. 13. februar 2016

Jeg slukkede for kampen i 90 min. Kan se på dagens livescore at Salah blev udskiftet til fordel for Gerson???? Troede ikke han måtte spille? Fedt hvis vi kan få spillet ham ind til næste sæson, håber det kan give lidt liv til vores midtbane.


Tottithorsen
4309 indlæg.
d. 13. februar 2016

Det var nu emerson der kom ind istedet for salah.


DanieleTotti
793 indlæg.
d. 13. februar 2016

Jeg synes der er flere positive ting at tage med. Først og fremmest at vi er begyndt at have kondition til at spille en hel kamp og presse på. Vi moser dem jo til sidst, hvor under Garcia plejede vi at blive most fysisk efter 70 minutter i hver kamp.

Dzeko får scoret og laver nogle fine ting. Blandt andet ligger han bolden flot af til Salahs skud på overliggeren og Nainggolans større change også. Igen har vi store chancer, men er uskarpe.

Vi ser solide ud defensivt pånær lige Rudiger. Det lover godt frem mod Real kampen. Jeg tror ikke Rudiger skal spille, han virker meget usikker.

Men igen er der selvfølgelig stadig nogle mangler. Sharawyy og Salah viser altså ikke noget kantspiller-instinkt til at servicere Dzeko. De ligger alt før tæt ind mod midten og får slet ikke slået indlæg ind i boksen. Det virker ikke naturligt for dem, men det kan selvfølgelig bare være den her kamp. Igen må det falde tilbage på Sabatini at vi endelig får sikret os en boksspiller/targetmand som vi har manglet de sidste 3-4 år, og så køber vi ingen spiller der kan servicere ham med indlæg. Igen ingen plan med det. Tværtimod sælger vi Holebas, der lavede fantastiske raids frem af banen og slog gode indlæg, for småpenge, for at skifte ham ud med en lånt spiller der ikke har det samme i sig. Dumt dumt. Florenzi gjorde derimod alt hvad han kunne for at sparke bolden frem mod feltet. Dog så tankeløst og ringe at jeg næsten overvejede om det var med vilje han gjorde det så dårligt - men det håber jeg ikke.


Lund
466 indlæg.
d. 13. februar 2016

Jeg mener, at vi skal spille:

Szczesny

Florenzi Manolas Rüdiger Digne


DDR Nianggolan

Salah Pjanic El Shaarawy

Dzeko


Rüdiger var ikke heldig i går i et par situationer, men jeg mener nu, at han er vokset med opgaven. Han var endda rigtig god i januar og måske endda kampens spiller mod Milan. Han skal bare have tid og lære, hvordan han skal placere sig og tænke mere samtidig med, at han forsvarer. Det er alt for tidligt at smide ham i min optik. Hvis ikke ovennævnte taktik, så foretrækker jeg et tre-mandsforsvar med DDR sammen med Manolas og Rüdiger.


Tomas R
374 indlæg.
d. 14. februar 2016

Interessant opstilling. Vi er stort set enige, bortset fra, du mener El Sharaawy skal spiolle i stedet for Perrotti.
Kan godt lige den lille farao, men Perrotti løber mere - især i defensivt pres. Det tror jeg bliver afgørende.

Men hey! Det fede er faktisk, at Mr. lige nu står med et positivt problem.
Vinterens tre nyindkøb har været en succes - eller i hvert fald ikke faldet igennem på nogen måde, hvis man tænker Zukanovic med.

Synd for Iago Falque. Han må være nederst i wing-hierarkiet nu.



Lund
466 indlæg.
d. 14. februar 2016

Jeg tror umiddelbart, at jeg ser Perrotti mere som 10'er end wing, og der mener jeg, at han taber til Pjanic. Men ja - der er en del luksusproblemer. Spændende bliver det også med Strootman som i sidste uge, for første gang siden skaden, trænede med gruppen igen. Man skal næppe forvente det vilde denne sæson, men han giver en del nye muligheder også ift. 3-5-2.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma