Login
Glemt password Opret bruger

Kampe i foråret

Kategori: Kampe


JonasS
204 indlæg.
d. 29/12/15 23:31

Hey Romanisti

Jeg suser ned og ser noget bold her i foråret. Enten Derby 3/4-16 eller Real Madrid 17/2-16. Er der nogen der har planer om én af de to kampe? (Mødte nogle af her til ASR-Juve i februar '15, og det var sgu grineren!)

Beslutter mig inden udgangen af dette år, da jeg har en masse miles der løber ud, så hurtigt svar er kærkomment :-)

Hilsen Jonas (ham fra Jylland der joiner jer på Krølben når jeg har muligheden for det)


mexes
2514 indlæg.
d. 30. december 2015

Jeg vil ikke anbefale nogen at tage ned før Curva-Sud fadæsen er ovre.
Det er på ingen måde det samme med en tom curva.



JonasS
204 indlæg.
d. 30. december 2015

Sådan har jeg det også, men skal have brændt mine miles af.
Står også splittet på den måde at jeg gerne vil støtte fans'ene i deres protest, men vil også gerne støtte holdet...

Der kommer vel også kun få fans til Ch. League kampen!?


mexes
2514 indlæg.
d. 30. december 2015

Ah.. Mon ikke Olimpico bliver noget nær fuld mod Real (Tænk, at man overhovedet kan være i tvivl om dette!!) Synes fansene håndterer situationen forkert, det må jeg bare sige.
Det rammer det sportslige.


Tottithorsen
4306 indlæg.
d. 30. december 2015

Enig med mexes! Fansene opfører sig pigefornærmede. De har desværre haft alt for meget magt hvilket ikke kun sker i Roma!
Holdet har brug for ultras. At stadion fyldes mod Madrid uden ultras giver desværre den trætte tømmermændsramte "stemning" hvor der ikke synges etc.
Kedelig situation. Man kan høre spillerne kommunikere under kampene!


mester
399 indlæg.
d. 02. januar 2016

Men skulle ledelse ikke ha møde med de ansvarlige kort før jul , jeg mener kommune & politi ??


JonasS
204 indlæg.
d. 02. januar 2016

Håber seriøst på en løsning. Tager derned til Derbyet, har bestilt fly.

Så hører gerne fra andre der evt. vælger at tage ned til kampen :-)


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 18. januar 2016

Er der nogen der ved hvor langt fremme kampprogrammet blev bekræftet, da forbundet for nyligt bekræfrede forårs kampene?



chrisdinho
116 indlæg.
d. 02. februar 2016

Er der nogle der ved hvornår programmet bliver fastlagt for weekenderne 11-13 marts samt 18-20 marts?

Mvh


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma