Login
Glemt password Opret bruger

Sæsonstart: Hellas Verona vs. Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4077 indlæg.
d. 22/08/15 17:22

Sæsonens første opstilling (4-3-3): Szczesny; Florenzi, Manolas, Castan, Torosidis; Pjanic, De Rossi, Nainggolan; Salah, Dzeko, Gervinho. DAJE ROMA!!!

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. august 2015

Glæder mig virkelig til at se de forreste tre - især hvis Gervinho er i pre-seasons spillehumør :) Samme gælder Pjanic.

FORZA!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 22. august 2015

Desværre kan man ikke sige det samme om de fire bagerste.
Vi kan virkelig godt tabe denne her kamp.

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 22/08/2015 - 17:36]

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. august 2015

Så nervøs er jeg sgu ikke for dem - for det første glæder jeg mig virkelig til at se Castan spille rigtige fodboldkampe igen, og for det andet er de alle fire ret solide. Især Florenzis offensive kvaliteter som højre back er fine, og om ikke andet MÅ det da forventes, at vi skal være det angribende hold mod Verona.

Vi har heller aldrig tabt en sæsonåbner med Garcia :) :) :) :)

Tror på at vi fortsætter den nye tradition med at vinde sæsonens første kamp 2-0.

P.Totti
953 indlæg.
d. 22. august 2015

Stensikker sejr idag. Vi starter altid sæsonen godt under Garcia. Dzeko scorer minimum 2 kasser idag. Salah scorer formentlig også en kasse. 3-0 eller 4-0.

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. august 2015

De Rossi tryller!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. august 2015

Godt reddet De Rossi!

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 22. august 2015

Godt nok ikke køn fodbold indtil videre..

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. august 2015

Nej det er ikke ligefrem fordi Roma ser overlegne ud.

matti92
108 indlæg.
d. 22. august 2015

Jeg synes egentlig vi spiller udmærket vi mangler dog lige det sidste!!

kunne godt se en falque ind i stedet for gervinho, vi kan ikke rigtigt udnytte hans fart fordi verona står langt tilbage.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Det er virkelig en sløj omgang fodbold. Især midtbanen/defensive sejler. Mirakel Verona ikke er foran.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Havde det her været i CHL mod et godt hold, så havde vi fået en snitter a la United/Bayern.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Det måtte ske.

chrisdinho
111 indlæg.
d. 22. august 2015

Sæsonen kunne ikke starte værre :/

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 22. august 2015

Den havde i vel set komme?? Der er jo intet der fungerer.

P.Totti
953 indlæg.
d. 22. august 2015

hvorfor spiller vi så ideløst, det giver ingen mening. der er ingen der tør gøre noget! Rudi Garcia Raus, ved godt det er tidligt, men der er ingen forskel for sidste år, på trods af en masse nye signings, vel og mærke gode signings.

Vi har brug for en ny træner der forstår serie a.

P.Totti
953 indlæg.
d. 22. august 2015

der er absolut ingen bevægelse i vores spil, alle står bare stille og kigger bold, det er en mega tynd kop the!

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Dzeko og Szezzy ok. Resten dumpekarakter. Hele midtbanen har spillet katastrofalt.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Dzeko og Szezzy ok. Resten dumpekarakter. Hele midtbanen har spillet katastrofalt.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

SÅDAN!!! Jagt så de 3 point!

chrisdinho
111 indlæg.
d. 22. august 2015

Uafgjort er stadig ikke godt nok.

matti92
108 indlæg.
d. 22. august 2015

Ja hvorfor ikke FLORENZI !

asroma87
790 indlæg.
d. 22. august 2015

Florenzi er jo for Nice

P.Totti
953 indlæg.
d. 22. august 2015

Selvf kommer målet fra vores nye "kaptajn"

Rytter
80 indlæg.
d. 22. august 2015

Hold kæft hvor Gervinho ringe!!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. august 2015

Så gerne at Dzeko blev inde i boksen, så der var nogen at smide indlæg mod. I stedet prøver man stadig at løbe forsvaret over, eller spille igennem. Så kunne vi vel ligeså godt ha' hentet en hurtig og lille angriber.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 22. august 2015

Forstår ikke hvorfor Ljalic ikke er blevet smidt ind, han kan afgøre en kamp som denne.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Kom nu lige med den 'selv-om-spillet-ikke-var-godt" 2-1, typisk for et tophold. Det er ikke til at bære det her.

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Neeeeeeej Pjanic!

Der fuldendte han lige en forfærdelig kamp fra hans side med en misset 100procent.

[Rettet af: asromadk - 22/08/2015 - 19:48]

matti92
108 indlæg.
d. 22. august 2015

Hvordan kan man brænde den ?

Sofus
1910 indlæg.
d. 22. august 2015

Tror allerede vi har årets redning i Serie A..

asromadk
3083 indlæg.
d. 22. august 2015

Lignede nærmest han sjuskede. Som han har gjort helt kampen synes jeg.

P.Totti
953 indlæg.
d. 22. august 2015

Det viser lige præcis hvorfor Pjanic aldrig bliver den spiller alle håber han bliver. En klassespiller havde sparket den ind til 2-1, men Pjanic er sjældent afgørende, så det kommer vel ikke bag på nogen at han brænder.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. august 2015

I det mindste kan vi være glade for at Florenzi ikke er fløj, nu når vi er så kompetente oppe foran.

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 22. august 2015

No Totti no party

mexes
1753 indlæg.
d. 22. august 2015

Jeg kan godt leve med dagens resultat. især efter vi kom bagud så relativt sent i kampen.
Men ærgerligt, at Pjanic ikke udnyttede den chance.

Lund
227 indlæg.
d. 22. august 2015

Føj en omgang. Det ligner ikke, at der sket meget over sommeren andet end et par nye hoveder. Der skal ikke kastes mange af disse resultater og præstationer af før pilen peger gevaldigt på Garcia. Jeg er virkelig skuffet, må jeg sige.

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 22. august 2015

Skandale! Det er jo total useriøst, at et hold ad Romas kaliber ikke kan vinde over verona. Men det er klart. Når der handles b spillere ind, så får man heller ikke mere ud af det.

Lund
227 indlæg.
d. 22. august 2015

Jeg synes virkelig, at der er blevet handlet fint ind. Når vi ikke vinder mod denne slags hold, så mener jeg, at pilen peger mest og alt på træneren - specielt når det ligner det hæslige spil, vi blev vant til at se fra januar og fremefter sidste sæson. Det er for tidligt at gå all in mod Garcia, men nu skal manden til at få det bedste ud af, hvad jeg mener er en yderst kompetent trup, hvis ikke spekulationerne om hans fremtid skal komme på dagsordnen.

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 22. august 2015

Hvis vi skal tale om Rudi, så kunne vi blive ved hele dagen. I mine øjne er han ikke en god træner. Han vinder ikke simple kampe og har ikke en kreativ forståelse for spillets gang. Selv efter 2 år. Men hvis jeg skal forholde mig til holdet. Hvorfor jeg mener der er handlet ind af spillere af b kategorien. De passer ikke ind. De viser ikke at de hver især på et individuelt plan kan tilføje holdet noget. Kun dzeko er af nye køb sin transfer værdig. De andre er kommet til fordi de ønsker at spille chl. Og klubben har hentet dem fordi de var billige i form af lejekøb. Hvis de slår til er det et win, gør de ikke kommer der 7 nye næste år. Ved ar forsætte på denne måde kommer der ikke bedre slutresultater end der vi så idag.

Lund
227 indlæg.
d. 22. august 2015

Jeg tror virkelig at flere af de nye spillere vil overraske dig. Man kan jo ikke fornægte, at spillere ønsker at spille Champions League. Det tror jeg også gælder for Dzeko. Jeg tror, at det er utopisk at tro på, at vi kan hente spillere fra en højere hylde end Dzeko og Szczesny. For mig handler det i dag endnu en gang om, at for få folk løber på samme tid. Der bliver kigget alt for meget på ham, der har bolden og løbet for lidt omkring ham, og så er det altså nemt at være modstander. Det eneste våben som Garcia læner sig op af synes at være hurtighed over kanterne, og lige nu virker det ikke!

tdj89
837 indlæg.
d. 22. august 2015

Før folk råber op om bål og ildebrand omkring Rudi og nye spillere, så husk på, hvor sent mange af dem kom til klubben.

asroma87
790 indlæg.
d. 22. august 2015

Giv Rudi 1 år til... Har vi ikke vundet noget, så ind med Carlo Ancelotti!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23. august 2015

Hvorfor startede Rudi med gervinho ? Vi smadrede mål ind mod Sevilla med dzeko salah og falque så hvorfor fik de ikke genvalg?
Halvsløv start men klassisk åbningskamp så ét point er vel godkendt.
Selvom vi havde chancerne til at hive sejren hjem.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 23. august 2015

Ærgerligt vores manglende klassespiller på venstreback koster Veronas mål :( Torosidis så helt forvirret ud. Florenzi er nice!

Lamela
1793 indlæg.
d. 23. august 2015

Hehe, det er sku stramt at give Toro skylden for målet. Skal han dække Sala, der løb i hullet som Castan og Manolas efterlod, eller Jankovic han havde bag sig?

Manolas ret dårlige clearing var skyld i målet, hvor han efterlod Castan og Toro med Toni, Sala og Jankovic.

Magnusharding
9 indlæg.
d. 23. august 2015

De hold der parkerer bussen kan Rudi simpelthen ikke åbne. Han vil jo ikke engang prøve. ALTID 4-3-3 med hurtige fløje. Hvad skal man med dem i sådan en kamp? der er jo ingen plads!? jeg fatter det ikke. Og mærkelige udskiftninger. Hvorfor kommer Totti ikke ind når han nu engang har overblikket til at åbne op. HVORFOR!!!????

De rossi spiller for første gang længe en god kamp, bomstærk defensiv. Hvorfor skal han ud?

Tjek hans reaktion: https://www.youtube.com/watch?v=CsxDytGYH6c

Hvis Roma taber mod Juve..........

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 23. august 2015

Fordi ibarbo iflg Rudi kunne ændre kampen?? Not!! Vi skulle have startet med falque salah og dzeko. Og skiftet Totti ind den sidste halve Time hvor verona var gået kolde

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca