Login
Glemt password Opret bruger

Venskabskampe 15/16

Kategori: Kampe

Arsi
505 indlæg.
d. 11/07/15 16:28

Her er en tråd hvor vi kan diskutere alle kampene for denne sommer inden sæsonstart!

Idag spiller vi jo imod Gyirmót Gyor, som er et ungarsk hold der spiller i 2. divisionen.
Af hvad jeg har læst mig frem til, så vil Castan starte inde og vores forreste 3 vil være Totti, Iturbe og Gervinho.

Kampen starter om en lille halv time, så glæder mig lidt til at måske se de helt unge spille :)

Arsi
505 indlæg.
d. 11. juli 2015

Har lige læst mig frem til den officielle opstilling.

De Sanctis; Maicon, Yanga, Castan, Cole; Paredes, Uçan; Iturbe, Iago Falque, Gervinho; Totti

Mens vi på bænken har: Pop, Svedkauskas, Calabresi, Capradossi, Anocic, Strootman, Ndoj, Machin, D'Urso, Florenzi, Di Livio, Destro, Vestenicky, Sanabria.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 11. juli 2015

Cole, Maicon....... Sløvt med de backs, medmindre de virkelig har oppet sig i løbet af sommeren! 4-2-3-1 Skulle opstillingen lyde. Virkelig en svag midtbane.

Arsi
505 indlæg.
d. 11. juli 2015

Nogen der ved hvor man kan se kampen?

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 11. juli 2015

Roma bagud

Arsi
505 indlæg.
d. 11. juli 2015

Nogle der kan kommer med et sted hvor jeg kan holde mig opdateret?

asromadk
3083 indlæg.
d. 11. juli 2015

http://www.vocegiallorossa.it/primo-piano/live-roma-gyirmot-gyor-0-1-fine-primo-tempo-ungheresi-in-vantaggio-con-belizky-foto-91948

noroma
508 indlæg.
d. 11. juli 2015

1 - 2, ved ikke hvem som scorede målet endnu

noroma
508 indlæg.
d. 11. juli 2015

Destro! :)

noroma
508 indlæg.
d. 11. juli 2015

http://www.calcion.md/live30.htm

Stream til kampen!

totti er gud
1082 indlæg.
d. 11. juli 2015

Håber det er fordi de bliver tæsket igennem på deres træningslejr at de taber sådan en kamp ..

asromadk
3083 indlæg.
d. 12. juli 2015

Destro var en af de bedre. Paredes gjorde det godt

Ucan blev flået ud i første halvleg.

Træningskamp eller ej, så blev vores manglende evne til at score udstillet. Kom nu igang Sabatini. Iago er ikke nok.

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 12. juli 2015

Det kan godt være, at det bare er en træningskamp, men det er bare ikke okay, at tabe til et Ungarnsk 2 div. hold!!!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12. juli 2015

De er forhåbentlig tunge i benene pga den nye fysiske stab har tæsket dem hårdere end nogensinde. Altid skidt at tabe især til et ungarsk 2 divisionshold!!
Nu var det også 3 kæden vi spillede med så ingen grund til panik (endnu)

Koch
832 indlæg.
d. 12. juli 2015

Nu skal man heller ikke male fanden på væggen over en træningskamp. Ajax tabte eksempelvis 3-1 til FCN. De her ting sker.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 12. juli 2015

Ajax spillede 2 venskabskampe den dag de spillede mod FCN. Det andet Ajax hold vandt 2-0 over Panathinaikos, og de har derfor ikke stillet med 100% førstehold mod FCN ;)

Men ja, det er lidt tidligt at dømme sæsonen ude allerede nu på baggrund af vores første test i år.

asromadk
3083 indlæg.
d. 12. juli 2015

Træningskamp eller ej. Vi starter med iturbe totti og iago i angrebet. Vi er bagud 0-1 ved pausen.
Ucan starter. Der var flere med som vel egentlig PT hører til blandt vores startende 15.

Lamela
1793 indlæg.
d. 12. juli 2015

Fint, vi tabte i går, så kan ledelsen måske se, der er brug for forstærkninger.

Specielt en målscore, selvom Destroyer scorede i går.

[Rettet af: Lamela - 12/07/2015 - 15:52]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12. juli 2015

Ledelsen ved godt at der er brug for forstærkninger men igår manglede vi osse manolas, florenzi, ninja, DDR, strootman og iturbe så ro på.
Ledelsen arbejder på at finde en ny målmand, nye backs og en striker

asromadk
3083 indlæg.
d. 13. juli 2015

Vi stillede ifølge vocegiallorossa op

Morgan
Maicon-yanga-castan-cole
Paredes-ucan-iturbe
Gervinho-totti-iago

Hvordan kan man snakke om 'rolig rolig', når vi er bagud 0-1 ved pausen.

Det er en træningskamp, bevares. Men come on

Lamela
1793 indlæg.
d. 13. juli 2015

Jeg lægger nu ikke for meget i sådan en træningskamp. Jeg vil blive mere bekymret, hvis attituden allerede i næste kamp ikke bliver løftet.

Gyor holdet var nok mege motiveret for sådan en kamp mod Roma, plus den første uges tid efter samlingen har stået på mere fysisk træning end med bold øvelse.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 15. juli 2015

Hvis det kan trøste nogen noget så spillede Fiorentina idag til 0-0 mod samme hold som vi tabte til :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 16. juli 2015

Alle spillerne var jo ikke vendt tilbage fra sommerferien da vi mødte det ungarske mesterhold Gyirmut(?) og vi har fået ny fysisk stab, så tunge stænger i opstarten!
Ingen grund til at lægge for meget i kampen og resultatet, de skal jo ikke toppe NU!
Vi kan brokke os hvis de ikke er klar til sæsonstarten.....

forza ROMA

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 16. juli 2015

Helt bestemt Tottithorsen. Jeg tror også vi skal prise os meget lykkelige for at vi fik den 2. plads, og derfor ikke skal ud i en kvalifikationsrunde inden gruppespillet, så vi har lidt længere sæsonoptakt!

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. juli 2015

Roma møder Real Madrid i dag kl. 11. Roma stiller i følgende opstilling (4-3-3): De Sanctis; Maicon, Mapou, Castan, Cole; Uçan, De Rossi, Nainggolan; Iago Falque, Totti, Gervinho.
Kampen kan ses direkte på Eurosport DK.

Montella9
195 indlæg.
d. 18. juli 2015

Angående eurosport dk som har overtaget canal 8, hvilken kanal kommer så til at vise serie A?

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. juli 2015

Det er desværre ikke afgjort endnu, hvem der får rettighederne. Så vi må vente...

Stigtotti
265 indlæg.
d. 18. juli 2015

Skidt signal at Romanogli ikke er i truppen. Nogen der ved om han er skadet?

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. juli 2015

Romagnoli er på bænken ;)

Romaswag
78 indlæg.
d. 18. juli 2015

Tror ikke man skal lægge så meget i hvem der spiller mht til transfers. Destro og Doumbia har begge været på banen idag, og de rygtes på vej ud. modsat har Romagnoli ikke spillet - tror bare han får pause efter EM. :-)

Tomas R
358 indlæg.
d. 18. juli 2015

Weeh!
Sejr på 7-6 efter straffespark og samtlige markspillere skiftet ud. Romagnoli ikke på banen, som den eneste potentielle start 11'er/indskifter...

Hvad skal man lægge i det?

tdj89
837 indlæg.
d. 18. juli 2015

Hvordan spillede Castan?

noroma
508 indlæg.
d. 18. juli 2015

http://www.fullmatchesandshows.com/2015/07/18/real-madrid-vs-roma-highlights-full-match/

Link til kampen. :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 18. juli 2015

Roma Radio - Alessio Romagnoli missed Roma's game against Real Madrid this morning due to muscle fatigue

totti er gud
1082 indlæg.
d. 21. juli 2015

Tdj89 castan er et pænt stykke fra topformen endnu....men lækkert at se ham igen.men der var fejl....

Vores klart bedste og farligste spiller var Gervinho. Han ser ud til at have spilleglæden tilbage....

Manolas er klart først valg i midterforsvart

Cole og Totti gjorde det også godt..

Doumbia var ikke til stede igen desværre. ..

Ellers var det en fin træningskamp

Jonas
4077 indlæg.
d. 21. juli 2015

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Florenzi, Manolas, Romagnoli, Torosidis; Uçan, De Rossi, Pjanic; Iturbe, Totti, Gervinho

napstah
136 indlæg.
d. 21. juli 2015

Romagnoli <3

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21. juli 2015

Romagnoli smadrede lige offside fælden med 3 meter efter 2 minutter. :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21. juli 2015

Sælg ham ASAP ;0)

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21. juli 2015

Pjaniiiiiiiiiiiiiiiic.. Så klar til den nye sæson!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 21. juli 2015

Smukt Pjanic :-)

napstah
136 indlæg.
d. 21. juli 2015

Gervinho assist :)

asromadk
3083 indlæg.
d. 21. juli 2015

Om jeg begriber at Ucan stadig er der. Vi havde endda Bertolacci. Ucan/Bertolacci er det perfekte eksempel på hvad der er galt i klubben pt.

MY
182 indlæg.
d. 21. juli 2015

Er sku vild med Ucan. Han er elegant. Håber på mere spilletid til ham i fremtiden!

Lamela
1793 indlæg.
d. 21. juli 2015

Ucan levere elegance, han gør det godt og fungerer i spillet med Pjanic og Ljajic. Til mit forsvar, har jeg kun set de seneste 10 minutter, og der har Roma spillet godt. Næsten 10-0 sæsonen. En ting er klart, vi kommer frem til mange chancer, men mangler den rigtige mand inde i feltet.

[Rettet af: Lamela - 21/07/2015 - 12:45]

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 21. juli 2015

Ucan har været vores dårligste(mindst gode) i 1. halvleg. Jeg vil give #asromadk helt ret her, havde klart foretrukket at beholde Bertolacci! Ikke fordi jeg har noget imod Ucan, slet ikke, men jeg begriber ikke, hvorfor vi ikke vægter egne spillere højest?

[Rettet af: Crap_Bag - 21/07/2015 - 12:50]

napstah
136 indlæg.
d. 21. juli 2015

Sæt nu bare Doumbia ind, han kan jo forhelvede sagtens lave mål

Lamela
1793 indlæg.
d. 21. juli 2015

Skyd nu Torosidis afsted, han står og sover og gør Sterling onside. De andre trækker op, Torosidis koger som sædvanligt.

Lamela
1793 indlæg.
d. 21. juli 2015

Bertolaccis 20 mio euro er værd for Roma i denne tilstand Rosellas & Co. efterlod Roma i.

Ucan har ikke fremtid i Roma, men det kan være, han vil blive anvendt mere i næste sæson, så han ikke har helt kolde ben, i stedet, hvor han kun spillede hver 20. kamp i sidste sæson.

Det er fint nok, han lige får noget spilletid i pre-season til at agere back-up for Pjanic og de øvrige midtbane folk. Problemet sidste var jo blandt andet, at der ikke blev roteret nok på midtbanen, så vi næsten kørte med de samme folk.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 21. juli 2015

Coooooooooleee

asromadk
3083 indlæg.
d. 21. juli 2015

Har intet imod Ucan. Tværtimod. Men når forskellen er så lille, så behold da klubbens egne. Bør i længden også være det økonomisk fornuftige. Mapou/Romagnoli. Ucan/Bertolacci. Iago/Verde. Destro/Doumbia (måske lidt vagt eksempel). Synes der er mange eksempler på at man tager et skridt fra og et tilbage. Det er selvfølgelig ikke så sort hvidt, men håber bare tendensen vil aftage.

Tænk på hvor økonomisk fornuftigt det havde værer at lade romagnoli dække Venstre back også istedet for at hente en dyr dyr dyr Cole.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 21. juli 2015

Det var nu romagnoli der ophævede offsiden ved målet!! Cole er da helt væk!!
Send ham til gyuirmut!

asromadk
3083 indlæg.
d. 21. juli 2015

Den fejl som Alessio lavede er jo ikke en unormal fejl af en CB. Den er uundgåelig at have lavet, og selv de bedste midterforsvarer har været der. Vildt at man synes han er ikke-tilstrækkelig pga det. Haha

noroma
508 indlæg.
d. 21. juli 2015

Legende Ljajic

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 21. juli 2015

Så er vi med igen! Håber godt nok at vi dropper ham Salah, det er jo slet ikke kanter vi mangler..

Lamela
1793 indlæg.
d. 21. juli 2015

@Tottithorsen
Arh ok.

@Asromadk
Det var da noget af en over fortolkning.

Desuden, så skal Romagnoli helst bruges centralt, han er ikke bygget at spille de typer backs, som Roma anvender.

tdj89
837 indlæg.
d. 21. juli 2015

Det straffespark er et meget godt symbol, på Doumbias tid i Roma.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. juli 2015

Hvorfor er det han ikke bare slutter den sikkert da?

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 21. juli 2015

Det vil nok være bedst for alle parter, hvis Doumbia vender hjem til CSKA..

Lamela
1793 indlæg.
d. 21. juli 2015

Skidt skidt skidt Doumbia, men klasse af Ljajic.

Joe Harts mentale press på Doumbia og Keita virkede vist. Men forstår ikke, de store buuhh-råb der faldt ned over dem.

[Rettet af: Lamela - 21/07/2015 - 14:06]

Arsi
505 indlæg.
d. 01. august 2015

Nogen der kender til startopstillingen og hvor den bliver vist?

Romaneren
573 indlæg.
d. 01. august 2015

De Sanctis; Maicon, Manolas, Castan, Cole; Paredes, De Rossi, Uçan; Iturbe, Totti, Ljajic

Den kan ses på portugisisk TV, hvis man har sådan et! ;)

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. august 2015

Nå, mit TV er japansk, så kan jeg ikke se den :-(

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. august 2015

Link til kampen, hvis nogen mangler et..

1

Lamela
1793 indlæg.
d. 01. august 2015

Var det Romagnoli der sov i timen ved første mål? Og skidt retur af Cesny ved 2-0 målet.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 01. august 2015

Holy Christ Mbiwia, hvad har han gang i??

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 02. august 2015

4 kampe og ingen mål scoret inde fra feltet efter et gennemspillet angreb. Det ser sgu ikke godt ud Garcia!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. august 2015

Derfor henter vi dzeko...

Kelevra
1091 indlæg.
d. 04. august 2015

Nogen der ved om kampen mod Barca bliver sendt i TV?

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 04. august 2015

Tv3sport1 viser kampen
Www.sofabold.dk giver dig et overblik..

[Rettet af: Tottithorsen - 04/08/2015 - 21:19]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 05. august 2015

Tak min ven :)

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 05. august 2015

Destro i forrest er vel den største indikator på dzeko kommer og vi skal til at spille med en cf ikke dårligt &#128591;&#128516;

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 05. august 2015

Kun mig der frygter vi får en ordentlig snitter i aften? Av av

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 05. august 2015

Vi skal spille nogle bolde i dybten idag, det er nok vores bedste chance for at komme på tavlen. Men det bliver svært, forhåbentlig ungår vi #snitteren.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 05. august 2015

Selvf er Barca bedst men det er godt nok også en Barca dommer vi har fået nada i dag!!!

DrTotti
77 indlæg.
d. 05. august 2015

Vi er helt rundt på gulvet. Dommeren hjælper selvfølgelig ikke på vores chancer.

tdj89
837 indlæg.
d. 05. august 2015

Gad vide, hvad Mbiwa fik sagt til Messi.

Lamela
1793 indlæg.
d. 05. august 2015

Hvis, det ikke er, det væreste omgang pis fra Roma, så ved jeg ikke, hvad det er. Har de overhovedet haft spillet på FCB's banehalvdel?

Ingen tvivl om Barca er suveræne i forhold til os, men at se ingen af dem overhovedet forsøge at presse en Barca spiller, er ren skændsel. Friendly eller ej, det er sku da her, de forsøge at få lidt oprejsning inden den nye sæson går igang.

OG Dzeko, kommer til at være en kæmpe gevinst for det her angreb.

[Rettet af: Lamela - 05/08/2015 - 23:57]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. august 2015

Mapou som Romas mom.
Ja vi er verdens mest passive hold.
Men okay der er stadig 3 uger til sæsonen starter ift Barca som går igang på tirsdag.
Så vi kan stadig nå at komme i form.
Få nu hentet 2 nye backs. Ingen af dem Idag har niveau.... Digne og Perez tak

1

totti er gud
1082 indlæg.
d. 06. august 2015

Barca var klart bedst...super med bolden..men det ved man jo.....men er stadig sur over at Messi kan få lov til det pis...dommeren stå lige ved siden af.sikken en svans.... Havde Mbiwa gjort det ved Messi havde han fået det røde kort.....

Men forhåbentlig kan denne kamp gøre vi får 3-4 handler i hus til start 11'eren ;-)

Dzeko salah peres og Digne

[Rettet af: totti er gud - 06/08/2015 - 00:30]

P.Totti
953 indlæg.
d. 06. august 2015

Meget fortjent Barca sejr. Skuffet over spillet og specielt enkelte spillere viste ikke niveau til at spille på øverste plan.

Hvornår slår Iturbe igennem? Han var en skændsel igår. Manden ejer ikke en 1 berøring, sløser bolde væk eller over sidelinjen utallige gange igår. Destro kan ikke bruges, sælg sælg sælg.

Eneste plus fra igår, er at vi har fået bekræftet Gerson, han er vanvittig!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. august 2015

Mon ikke angrebet kommer til at bestå af Gervinho Dzeko og Salah?
Iturbe har teknik som en sponplade, jeg ser faktisk Falque som en forstærkning ift.
Iturbe, men Salah som førstevalg... hvis Salah kan fortsætte det han viste for Fiorentina, så bliver han fanme god for os!!
Det er jo ikke overraskende at vi taber til Barcelona, men det var mere måden vi tabte på!
Vi ligner allerede et hold uden tro på tingene, modløse og ingen nosser...
Szcezny ser god ud, Falque har været alibispiller indtil nu, men nu skal vi heller ikke møde
Real Madrid, Manchester City og Barcelona hele sæsonen... Heldigvis for det!
Men om under 1 måned får vi besøg af "den gamle dame" og der SKAL vi være klar, derfor er det vigtigt vi får hentet de backs og får kørt dem i stilling inden sæsonstart.....

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 06. august 2015

Tror sgu ikke Garcia holder ret længe ind i sæsonen. Spillet er jo fuldstændig det samme som sidste halvsæson, sløvt idéløst og elendigt offensivt. Vi har altså spillet 5 venskabskampe ud af 7 uden at score et reelt gennemspillet mål. Fiorentina scorede 2 mod Barca forleden, og selvom der er forskel på holdene har vi alt andet end imponeret.

Og det kan godt være at vi mangler kvalitet oppe foran. Men når vi er så dårlige er der altså andet galt end spillernes kvalitet også!

asromadk
3083 indlæg.
d. 06. august 2015

Frygter det samme.

Men jeg er desværre også bare sikker på, at det ikke drejer sig om Rudi Garcia. Det er nogle helt fundamentale elementer omkring vores ageren på transfermarkedet som ikke har en positiv indvirkning på holdet.

Efterhånden er halvdelen af vores start 11 jo spillere som egentlig ikke ved om de er køb eller solgt. Det er spillere der ikke spiller med hjertet; de føler sig ikke ønsket og værdsat.

Har på fornemmelsen RG er rimelig klar omkring hvem han ønsker og hvem man godt kan afskibe. Det er her det halter.

Jeg er faktisk overbevist om, at venstre back bliver nøglen. Det er her vi vil kunne aflæse, om vi går en god sæson i møde. Jeg nægter simpelthen at tro andet end at RG ønsker Digne. Han ved hvad han får at arbejde med, og han kender Digne ud og ind. Ender vi med en lunken mellemvare her, så er jeg simpelthen sikker på, at Rudi Garcia mister troen og optimismen - og dette vil kunne aflæses på spillet. Hvis Sabatini prøver at fedte med VB, så vil dette automatisk sprede sig som en virus.

Digne er for mig at se den spiller der for alvor kan ændre tingenes gang. Nøjagtigt som Gervinho var det. Det var så tydeligt at se, hvad der sker når RG får det han virkelig ønsker. En spiller der kommer direkte ind på holdkortet og får troen tilbage på sine evner - det forplanter sig til resten af truppen.

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 06. august 2015

Kom så med flg mod Valencia

Szcenzny

Florenzi manolas castan romagnoli

Ninja DDR pjanic

Salah dzeko gervinho

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08. august 2015

Hvorfor 1 minuts stilhed inden kampen?

asromadk
3083 indlæg.
d. 08. august 2015

Ser den ikke.

Men puha, er Salah (kombineret med Dzeko) måske lige det vi manglede. Kan det virkelig være rigtigt. Han skulle bruge 9 minutter på at score i trøjen.

Jeg er endnu ikke klar til at give op på Iturbe, men det ville godt nok være dejligt hvis vi kunne få 1-2 spillere oppe foran som kunne præstere som Gervinho gjorde forrige sæson.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08. august 2015

Salah har allerede nu vist at han er klart førstevalg til højre kanten. Gervinho ser også sulten ud og spiller som i hans første sæson for Roma. Mange positive ting i det offensive. Højt tempo og aggresivitet. Forsvaret sejler til gengæld mere end nogensinde før.
Mapou forærede en friløber som resulterede i målet. En kikset tilbagelægning. Sælg ham bare til Lyon og hent glik i torino.
Stillingen ved pausen kunne ligeså godt have været 5-4. Valencia har haft alt for let ved at bryde igennem vores passive forsvar som heller ikke får den fornødne hjælp fra DDR og ninja Idag. Men vigtigt vi får lavet nogle mål!!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 08. august 2015

Nu skal det lige siges at han fulgte op på Gervinhos angreb med to gange stolpe. Men han søger ind i feltet og er klar på returbolde, hvilket mange af Romas faste ikke gør.

MY
182 indlæg.
d. 08. august 2015

Yanga Mbiwa sejler til gengæld...

Verns
129 indlæg.
d. 08. august 2015

Hvor ser i den?

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 08. august 2015

Jeg begriber simpelthen ikke, at Ibarbo kan komme på banen før Iturbe/Ljalic. Han har da intet vist?

Her - dog med reklamer og dårlig/ingen kvalitet...fordi det er gratis..

[Rettet af: Crap_Bag - 08/08/2015 - 22:59]

matti92
108 indlæg.
d. 08. august 2015

Der bliver da spillet pænt hårdt idag !

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 08. august 2015

Ja der er ikke meget venskabskamp over det Idag. Håber vi kommer igennem uden flere skader. DDR er udgået... Gervinho ku have brækket benet på den psykopat tackling på knæet. Kæmpe straffe!! Men fedt at se der bliver gået til stålet og at vi er med på den!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 08. august 2015

Otamendi vil satme gerne slås med Manolas :D

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09. august 2015

Fint endelig at få scoret nogle mål. Men nej hvor vi dog mangler en spiller der kan fatte at være og blive inde i boksen. Kan ikke forstå hvorfor Totti ikke bare kan forstå at blive der - han løber altid ned i banen ved siden af Pjanic så de løber ind i hinanden. Det resulterer i at der mangler en central spiller oppe foran + der bliver klumpspil på midten.

Mange af de muligheder der er for at løbe fremad er fuldstændig perspektivløse, fordi Gervinho/Salah der skal tage løbene ofte ender med at være alene.

Generelt var præstationen idag rodet. Der er altså ikke meget taktik over det. Garcia ligner slet ikke en mand der har fået organiseret holdet på nogen som helst måde, og det meste af kampen var holdet uharmonisk og usammenhængende!

Og ja Mbiwa+Torosidis i samme forsvarsside mod venstre var frygteligt. Der fik vi da helt klart vist at venstrebacken er helt uduelig. Udover Mbiwas selvmål, hvilket i øvrigt ikke var ligeså flot som Coles mod City, var der altså flere gange hvor han var helt ude af position. Han lignede altså ikke en mand der kan være med på højeste niveau. Skal der laves forsvarsblundere er det bedre at give Romagnoli spilletid så han kan få rutinen, i stedet for Mbiwa der er knap så meget perspektiv i. Sælg gerne til Lyon.

totti er gud
1082 indlæg.
d. 11. august 2015

Har han overhovedet prøvet Castan og manolas sammen endnu...?

totti er gud
1082 indlæg.
d. 14. august 2015

Nogen der ved hvor man kan se kampen i aften

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Tror du kan se den på stadio olimpico eller....
Her:
http://www.asroma.it/en/news/watch_roma_v_sevilla_live_online/

[Rettet af: Tottithorsen - 14/08/2015 - 07:02]

mexes
1753 indlæg.
d. 14. august 2015

Nogen der ved om man kan se selve spillerpræsentationen et sted? Så vidt jeg kan se, så er det selve kampen eversport sender - og ikke spillerpræsentationen.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14. august 2015

Hvor er det fedt at se Dzeko i Roma-trøjen!

-Edit: Hvor er det fedt at se Dzeko score i Roma-trøjen!

[Rettet af: Crap_Bag - 14/08/2015 - 20:13]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Kæft dzeko er uskarp!! Udskift ham..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Hold da kæft!!!!

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Jeg skal da lige love for, at Dzeko fik meldt sig ind. Fremragende sparket ind!

noroma
508 indlæg.
d. 14. august 2015

Hvem scorede?

noroma
508 indlæg.
d. 14. august 2015

DZEKO !

Kelevra
1091 indlæg.
d. 14. august 2015

Hvad fanden, den klarede Toro lige helt selv :D

Basnandez
157 indlæg.
d. 14. august 2015

Toro! XD

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 14. august 2015

Men vi gir dælme os meget væk..

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Manolas har haft en hæslig omgang med bolden indtil videre. Hold da helt op.

kunenklub
69 indlæg.
d. 14. august 2015

Startopstilling?? Synes ikke det er meget man har set til strootman her i optakten! Troede Han var klar??
Skønt med Dzeko!!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Szcesny
Maicon manolas Castan toro
Ninja pjanic keita
Salah dzeko falque

Find én italiener!!

noroma
508 indlæg.
d. 14. august 2015

Kender i de der mål hvor man bare sidder og griner af ren glæde? Det er sådan et mål

1

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Nej nej nej. Hvor er det et klasse mål. Skarp aflevering af Pjanic.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Sevilla er først farlige nede med 1-4

noroma
508 indlæg.
d. 14. august 2015

Fin nok debut

Basnandez
157 indlæg.
d. 14. august 2015

4-0 hvem havde troet det XD

asromadk
3083 indlæg.
d. 14. august 2015

Salah ligner en der holder niveau. Wow.

Godt nok er det en træningskamp - men hvor er det tydeligt at der først og fremmest har manglet en type som Dzeko de sidste par år. Gør hele forskellen.

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Vi ligner ikke det hold, der ikke kunne finde ud af at score mål om det så galt vores liv sidste sæson.

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Jeg må sige, at en spiller som Iago Falque også har overrasket mig positivt indtil videre.

asromadk
3083 indlæg.
d. 14. august 2015

Salah præsterer som Gervinho da han var bedst. Kan man få Gervinho til at finde niveau igen, så bliver de to jo ustyrlige sammen.

Bliver spændende at se hvem der forlader klubben. Gervinho, Ljajic eller Iturbe.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. august 2015

Falque har virkelig også overrasket mig positivt idag.
Dzeko er bare verdens klasse - det vi har manglet de sidste par år!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 14. august 2015

Falque er klart bedre end iturbe. Blik for medspillerne og pasninger som ligger perfekt.
Godkendt. Synes egentlig salah har været lidt uheldig men flot oplæg. Dzeko ligner en mand vi kan bruge.... Hvor skal der blive plads til Totti? Vi mangler DDR til at hjælpe forsvaret istedet for keita

noroma
508 indlæg.
d. 14. august 2015

Fuck hvor har Pjanic været magisk i den her kamp

Kelevra
1091 indlæg.
d. 14. august 2015

Dejligt med spillere der tror på tingene og har selvtillid. Det løfter også de andre. Pjanic ligner igen en mand der gider spiller fodbold.

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Jeg hygger mig ved tanken om, at vi kommer til at stille et endnu bedre hold, når sæsonen begynder.

Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 14. august 2015

Hvordan stiller Sevilla op i dag - med nogenlunde hold eller?
Det er jo helt vildt med 6-0!! Ser ikke kampen, men det virker da godt nok som om, at vi med de nye, har fået noget af det, som vi har manglet - hvor er det bare fantastisk og PÅ TIDE!!!
Er det ren legestue??

Basnandez
157 indlæg.
d. 14. august 2015

ljajic på central midt :O
Interessant

Kelevra
1091 indlæg.
d. 14. august 2015

Så går det den anden vej

Lund
227 indlæg.
d. 14. august 2015

Sevilla stillede reservespækket op, men så ringe er reserverne heller ikke navnemæssigt. Det defensive arbejde sejler godt nok helt vildt efter, at Sevilla har fået 1. kæden ind. De Rossi ligner ikke løsningen i centerforsvaret i mine øjne.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 14. august 2015

Nu kun man altså virkelig se hvor lidt Florenzi passer til HB positionen.

totti er gud
1082 indlæg.
d. 14. august 2015

Hvad gik der lige galt der sidste 30 min?....så ikke kampen....

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca