Login
Glemt password Opret bruger

CHL: Roma - City

Kategori: Kampe

Daniele De Rossi
8 indlæg.
d. 07/09/14 19:21

Hej Roma fans

Min bror og jeg sidder lige og planlægger, at tage til Rom d. 10 dec. for at se Roma - City.. Vi er lidt i tvivl om hvordan man bedst lige får fat i enkeltbilletter og gerne til Curva Sud.
Kan i anbefalde nogle gode hjemmesider at købe igennem?, og hvordan det sådan generelt foregår?

Vi var inde på viagogo, men læste nogle rimelig dårlige anmeldelser, så det droppede vi.

Håber i kan hjælpe. På forhånd tak!

kunenklub
69 indlæg.
d. 07. september 2014

Hej DDR!
I må for jeres egen skyld endelig ikke bruge Viagogo!! Jeg har lige været ned og se kampen mod Fiorentina. Det er sådan i Italien at alle billetter er nummererede og registrerede til en person. Dvs. Med fuldt navn og i vores tilfælde pas nr. (Som rent faktisk blev kontrolleret) så husk pas!! Man kan købe billetter i div. AS Roma stores i ROM, men hvis det er jeres første tur som det også var med os vil jeg personligt anbefale at give det ekstra for billetterne og købe dem hjemme fra.

Jeg købte vores billetter gennem sporten rejser ( Ivan) som er en gammel skolekammerat. Vi betalte ca. 300 kr. (For meget) pr billet, ifh til priser dernede. Men det kunne jeg godt leve med;-) jeg tror ikke du kan købe til curva Sud da sæsonkort holderne nok har første ret... Hvis der er noget du vil vide så spørg, ellers er Ivan meget hjælpsom og du kan nævne for ham at du har hørt det fra Rasmus;-) det er i øvrigt billigst at købe en samlet pakke med hotel og billetter!!
Håber du kan bruge det til noget...

Jonas
4077 indlæg.
d. 07. september 2014

Hej :)
Jeg vil klart anbefale dig at købe dine billetter over listicket. Det er meget enkelt og det fungerer - helt uden at betale overpriser. Vores venner i den svenske Romafanluk har lavet en fin guide der kan ses her: link. Det er ikke muligt at købe billetter til Curva Sud, da de er reserveret til sæsonkortholdere, det samme gælder Distinti. Så det vil være til en af lang siderne.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca