Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Milan

Kategori: Kampe

Sofus
1910 indlæg.
d. 25/04/14 20:53

Ingen tråd åbenbart, så laver lige denne hurtigt. Kampen er igang, og regner med Roma sejr!

FORZA ROMA - FORZA GARCIA - FORZA TOTTI

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25. april 2014

Der var ellers startet en tråd, med endnu et guddommeligt oplæg af cfrog;-) mærkeligt hvor det er blevet af??

Dodo ser godt nok nervøs ud, han nyder det vist ikke ligefrem idag..

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Ja, jeg mente også jeg havde set den, så jeg fixede bare noget hurtigt just in case. Ja, Dodo ser usikker ud, de har den den alt for meget lige nu...

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Dit svin Mexes, en ordenlig sviner der..

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Dodo sejler jo fuldstændig nu

Romaneren
573 indlæg.
d. 25. april 2014

PJANIC <3

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25. april 2014

Der findes mange måder at score mål på.. -det der var en af dem.. Fremragende scoring af Pjanic!

1

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Hold kæft et mål af en overdrevet spiller, jeg er så glad lige nu, det er helt utroligt

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25. april 2014

Altid godt med nogle indlæg, men hvis vi skal have succes med dem idag, bør de nok sænkes til græs-højde..

Romaneren
573 indlæg.
d. 25. april 2014

Gervinhoooooooo

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Hvor er det smukt, det vi ser idag er Serie A's bedste hold!

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 25. april 2014

Lidt arrogant dommer-arbejde, efter min smag, han drejer lige hovedet, for at se hvilket trøje-nummer Totti spiller med..

Sofus
1910 indlæg.
d. 25. april 2014

Din kæmpe idiot Robinho, hvad laver han? Hvordan kan ikke blive smidt ud er mig en gåde. Et svinsk Milan hold idag..

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 25. april 2014

er ikke racist men den lille abe skulenl satnme have en på hovedet, kæft et svin!!!!1

Kelevra
1091 indlæg.
d. 25. april 2014

Rolig, TV billeder skal gennemgås og derefter får Rubinho sin straf. Sådan er det jo nu. ;)

Tomas R
358 indlæg.
d. 26. april 2014

Mesterlig resultat i går aftes. Sad lige og kørte højdepunkterne igennem.

Indtil scoringen er vi ikke ligefrem fuldt ud overbevisende. Men hold k...et mål af Pjanic. Måske også dårligt forsvar. Men han må satme ikke sælges! I så fald skal det være mega dyrt og vi skal have en fuldgod erstatning. Ellers skrider Rudy sgu også, tror jeg.
Mål nr. 2: Super "omstilling". Milan lokkes frem og så er det bare et godt raid af Dodo, der sætter fart i sagerne. Dårlig afslutning af Totti, men så er den sorte gepard på pletten!

Halvskidt kamp af Totti EMM (a.k.a IMO ;-)). Vi holder mesterskabskampen i live lidt endnu.
Kom så Sassuolo!

Wør3n
306 indlæg.
d. 26. april 2014

Fog formåede at slette hele tråden. Ingen ved hvordan, men det gjorde han! :)

Fremragende kamp igår. Vi udstillede virkelig Milan. Nu skal Sabatini skynde sig at forlænge med Pjanic til 2043 og give ham en så høj frikøbsklausul, at selv Levy oppe i Tottenham vil tænke: "arrrh rolig nu, venner"

God weekend til jer alle - sikke en lørdag!!
Kæft hvor er jeg misundelig på dem, som var på Olimpico - kan slet ikke vente til selv at komme derned til Juve-kampen!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 26. april 2014

Jeg sad på distinti sud og stemningen var helt oppe og ringe!! Iøvrigt min første sejr live på 6 forsøg ;)))) fanme en fed oplevelse også at se hvor mange tifosi der blev og sang grazie Roma (og en sang mere) ;)

chrfog
331 indlæg.
d. 26. april 2014

jeg var lige smart i en fart og fik slettet optakten via mobilen. Heldigvis kommer der en ny optakt i næste uge! :)

Svenzoni
344 indlæg.
d. 27. april 2014

Fantastisk oplevelse på Olympico i fredags....
Alle pengene værd!

1

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 28. april 2014

Romas fans sang om balotelli i starten af kampen men nogen der kan oplyse om hvad der præcist blev sunget??

mester
365 indlæg.
d. 03. maj 2014

Som Thottithorsen siger , en helt forrygende aften i Rom
jeg har stadig ikke tabt på Olympico selvom det efterhånden er blevet til nogle kampe &
Søren , du skulle have valgt denne kamp som Romatur selvom vejret i mine 8 dage var af meget blandet karakter

mexes
1753 indlæg.
d. 03. maj 2014

Suverænt den fedeste kamp jeg har set på Olimpico! Smuk tifo, mange mennesker og smuk kamp!

Wør3n
306 indlæg.
d. 03. maj 2014

Jeg er nu sikker på, der kommer rigeligt med fart på i næste uge, Allan. Og solen skulle endda skinne der. Men det ved vi alle, vil være min skyld ;)

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca