Login
Glemt password Opret bruger

Napoli - Roma

Kategori: Kampe

chrfog
331 indlæg.
d. 09/03/14 11:48

Der er mange ting, man ikke må som romafan på San Paolo i aften. Det ville selvfølgelig være fjollet at udtale sig negativt omkring byen Napoli, der er et overflødighedshorn, når det kommer til prægtige oplevelser. Roma blev simpelthen straffet for racisme, da alt, hvad der blev skreget fra tribunerne, var rent løgn og latin. Der er selvfølgelig ingen der hader Napoli, selvom byen er fyldt med skrald og kolera. Der er heller ingen, der ønsker, at Vesuvio går i udbrud og hjælper napolitanerne med deres personlige hygiejne. Det er vigtigt at pointere, hvor meget vi alle elsker denne by!

Roma tog imod Napoli på Olimpico tilbage i efteråret, hvor det endte sådan her

Der er sket meget siden. Vi har hentet en Ninja ved navn Nainggolan, der, sammen med Florenzi, har utrolig meget fart på!

Vores alle sammens Sexyface er også blevet et år ældre. Taddei er nu 34 år gammel, men damerne kan stadig ikke lade ham være.

Derfor har Rudi set sig nødsaget til at udtage dem alle til kampen.

Truppen:
Bastos, Benatia, Castan, De Sanctis, Destro, Dodo, Florenzi, Gervinho, Ljajic, Lobont, Maicon, Mazzitelli, Nainggolan, Pjanic, Ricci, Romagnoli, Skorupski, Strootman, Taddei, Toloi og Torosidis.

Totti blev desværre ikke klar til dette opgør, som ellers havde været lovet. Samtidig ville De Rossi hellere blive hjemme og se klassiske sort-hvid film, da han valgte at slå Icardi i hovedet sidste weekend. Derfor fik han heller ikke lov til at spille venskabskamp mod Spanien i midtugen.

Strootman skulle have modtaget et mindre slag, men han burde være 100% fit til dagens kamp.

Bastos er også langt om længe ved at være ved sine fulde fem.

Klædeskabet Maicon har også været hårdt savnet og sammen med Dodo kan forsvaret begynde at tage den rigtige form igen.

Rudi har udtalt, at Napoli har alt at tabe i denne kamp, men næsten intet at vinde.

Taber Napoli, så er 2. pladsen næsten uden for rækkevide.

Taber Roma, så er de stadig på 2. pladsen med en kamp i underskud.

Det er helt sikkert, at Napoli kan komme tættere på, men det er stadig ikke op til Napoli, om de ende på 2. pladsen.

Formodet opstillinger(CdS):

Roma(4-3-3):

De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Romagnoli; Pjanic, Nainggolan, Strootman; Florenzi, Destro, Gervinho.

Napoli(4-2-3-1):

Reina; Maggio, Fernandez, Albiol, Ghoulam; Jorginho,Inler; Callejon, Hamsik, Mertens; Higuain.

Kampen bliver vist på Canal8 og vi mødes selvfølgelig på Krølben

2

[Rettet af: chrfog - 09/03/2014 - 12:23]

Stigtotti
265 indlæg.
d. 09. marts 2014

Jeg glæder mig allerede meget mere til kampen i aften! Tak chrfog

1

grandefalcao
33 indlæg.
d. 09. marts 2014

Christian du overgår dig selv igen og igen. Med fare for at støde nogen, er dette den bedste optakt ever. Et endegyldigt farvel til de gamle kedelige optakter.

1

chrfog
331 indlæg.
d. 09. marts 2014

ahr hvor dejligt Jesper!

ses vi i aften ?

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Endnu en tam og kedelig optakt af chfrog, vi må bare håbe, at det ikke får en negativ indflydelse på kampen..!

chrfog
331 indlæg.
d. 09. marts 2014

Den officielle start 11'er:
De Sanctis; Maicon, Benatia, Castan, Romagnoli; Strootman, Pjanic, Nainggolan; Florenzi, Gervinho, Bastos

totti er gud
1082 indlæg.
d. 09. marts 2014

Nej det lignede et sprunget korsbånd på strootman :-(

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Hvis han sætter Taddei ind, så gir jeg mig til at græde, som en lille tøs..

1

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Han er færdig Strootman, ingen grund til at forværre den skade!

Helt tåbeligt at de ikke tar ham ud med det samme..

[Rettet af: Crap_Bag - 09/03/2014 - 21:00]

Romaneren
573 indlæg.
d. 09. marts 2014

Taddei scorer i aften!!!

mexes
1753 indlæg.
d. 09. marts 2014

Nu er jeg da HELT overbevist om, at Garcia IKKE ser Florenzi som en midtbanespiller.

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2014

Florenzi fungerer ikke i det system her. Han er simpelthen ikke dygtig nok på bolden - han er god, men ikke særlig boldintelligent. Der er Taddei imo bedre. Men han mangler til gengæld så meget fysisk efterhånden, han har allerede hængt lidt tempomæssigt synes jeg.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Hold da kæft dommer, offside på et indkast.

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2014

Gervinho skal lige vise os, hvad han OGSÅ er. Nej nej nej hvor skal han gøre det bedre. Fuldstændig magisk aflevering af Pjanic.

mester
365 indlæg.
d. 09. marts 2014

Han skal bruge rigtig mange forsøg som denne
for at score

mester
365 indlæg.
d. 09. marts 2014

Det kan godt være at Vi står godt defensivt ,
men Vi halter godt nok offensivt

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Kan kun give dig ret @asromadk, Pjanic har et helt enestående blik for spillet!

Godkendt første halvleg og med lidt mindre uskarphed, kunne vi godt have gået til pause med en føring..

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Vil gerne sælge kampen for et X, og går efter og sikrer os 2.pladsen.

totti er gud
1082 indlæg.
d. 09. marts 2014

Ja vi mangler noget frem af banen....spillerne skal løbe i hullerne når pjanic har bolden så skal de nok få en aflevering af ham.....klasse spiller

Ærgerligt gervinho ikke får scoret

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Vi mangler en kynisk angriber. Napoli har Higuain, og han giftig, hvergang han er i nærheden af bolden.

Smed Destro ind fra af 2.halvleg og hiv Florenzi ud. Hans sæson har ikke været særlig god efter vi mistede vores 10 kampes momentum.

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Enig, Destro kunne godt blive matchvinder, i en kamp som denne..

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Jeg er kæmpe fan af Radja Nainggolan. Hold nu op, han er klasse. Endnu engang vores bedste mand.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 09. marts 2014

Synes vi lever livet lidt farligt. Det må ikke ske at Napoli scorer på en kontra. Det er os der kan bruge en 0-0!!

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2014

Hold kæft hvor er Romagnoli god!!!

- Kan slet ikke beskrive hvor skuffet jeg bliver hvis man ikke beholder ham. Han skal ikke lejes ud. Han skal ikke ind i Co-Ownershipsmøllen. Han skal ikke sælges. Han skal blive, og han skal spille!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 09. marts 2014

Nu skal Maicon ikke ende med at få rødt..

Crap_Bag
630 indlæg.
d. 09. marts 2014

Det er altså ikke kun i FM, at særvinjos mentale egenskaber halter.. Det er en skam..

[Rettet af: Crap_Bag - 09/03/2014 - 22:16]

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Som han spiller nu, bliver det svært for Balza at smide ham af. Roman er god i defensiven, og hvis Maicon kan hjælpe ham med det offensive Raids, kan han godt blive rigtig god.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Sjovt, har slet ikke lagt mærke Hamsik overhovedet har været på banen.

Nu kommer der en lille skraldmand, som godt ku finde på at være rigtig giftig.

1

[Rettet af: Lamela - 09/03/2014 - 22:25]

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Hvis vi havde haft Destro til at heade til den chance som Florezi fik, havde vi været foran 1-0 nu.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 09. marts 2014

Hvorfor er Destro ikke kommet ind endnu?

friitz
37 indlæg.
d. 09. marts 2014

HELVEDE !!!!!!

P.Totti
953 indlæg.
d. 09. marts 2014

Tillykke til Napoli for at være pisse heldige!!!

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2014

Smukt mål. Romagnoli er solgt, bolden bliver simpelthen smidt for dumt væk og så går det stærkt.

Utrolig flot mål synes jeg - følte lidt det var på vej.

a2j
76 indlæg.
d. 09. marts 2014

Det er godt nok super ærgerligt, når vi sidder helt og holdent på den kamp. Desværre er vi ikke skarpe nok i front; jeg synes stadig vi mangler en rigtig angriber, og det ser vi også i dag. Desværre. Og så undrer det mig gevaldigt, at vi stadig kan bruge Taddei. En gammel mand.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Utrolig så dårlige vi er i modgang.

Skidt skidt mentalitet.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 09. marts 2014

Ville gerne vide hvilke tanker der er blevet gjort omkring at bruge Gervinho som CF. Og hvorfor han er at foretrække frem for den eneste angriber vi reelt har.

asromadk
3083 indlæg.
d. 09. marts 2014

1) Kæmpe kamp af Romagnoli, Pjanic og Ninja. Benatia og Castan ligeledes.
2) Fortjent nok. En lige kamp, Napoli har haft flere 100 procentschancer, det måtte gå galt før eller siden. Næsten hver gang er det i omstillinger efter graverende personlige fejl/boldtab.
3) Klasse indhop af Ljajic. På 9 minutter viser han større farlighed en Florenzi i hele kampen. Lidt bekymrende, - Florenzi er for dårlig til midtbanen og for ufarlig til at være en vigtig brik oppe blandt de 3 forreste. Med ham deroppe, så bliver det meget et spørgsmål om at være tilfreds med uafgjort fra starten af.

Alt i alt. Det var ikke Romas dag. Sådan kan det gå. Vi har haft virkelig meget medvind - og måske det er meget godt lige at blive hevet ned på jorden endnu en gang. Nu er der ihvertfald ikke længere tvivl om, at der skal kigges mod 2.pladsen - og KUN 2.pladsen. Det kan måske skabe større ro og bedre fokus.

Lamela
1793 indlæg.
d. 09. marts 2014

Jeg forstår bare ikke, hvad skal med alle de indlæg ind i feltet så vi kun har folk 1,75 der inde til at bolden ind.

Hvis vi endeligt skal spille den falske 9'er, så skal der angribes på en måde, og forsvaret skal låses op med dyb-løb og tvære flade afleveringer.

Garcia skal bare bruge Destro i alle kampe, i dag nåede han ikke at gøre en forskel.

MURO
550 indlæg.
d. 09. marts 2014

Bastos skulle ha spillet VB hvor Llajic skulle ha spillet hans position. Destro skulle ha' startet inde.
Hvor er Taddei uhyggelig elendig, mesterskabet er røget, jeg vil mene at med en god bredde i truppen der består af kvalitet ville vi have været mestrer i år.

[Rettet af: MURO - 09/03/2014 - 22:53]

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10. marts 2014

Bastos skal ikke spille back, det viste han sidst i coppa Italia netop mod
Napoli at han ikke kan administrere.... Han sejlede rundt og var skyld i flere mål!!
Taddei - jeg synes han gjorde det fint, men selvfølgelig er det ikke optimalt, men det
kan vi takke DDR for! Uheldigt at Strootman bliver skadet!
Bliver spændende at se hvordan midtbanen ser ud de næste 2 kampe indtil DDR
er tilbage? Pjanic og Radja er selvskrevne

Denner
432 indlæg.
d. 10. marts 2014

tror Florenzi ryger ned på midtbanen og så Ljajic oppe foran med Destro i midten og Gervinho på den anden kant.

Men er jeg den eneste der ikke føler sig sikker på 2. pladsen?
-vi vinde ikke nok kampe, for mange uafgjorte. MEN jeg tror stadig på det!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 10. marts 2014

Jeg føler mig heller ikke sikker på 2 pladsen, men vi kan vel "leve" med en 3 plads hvis det går HELT skævt? så er det kval til CL mod et lavererangerende hold?
Selvfølgelig foretrækker jeg 2. pladsen og direkte adgang til CL næste sæson.....
Vi kan selv afgøre det.... Nu skal vi vise at vi kan komme hurtigt ovenpå efter et nederlag og det skal hævnes på mandag hvor vi også bør spille en gudekamp for Strootman!

Romaneren
573 indlæg.
d. 10. marts 2014

......... Oooog Strootman er ude resten af sæsonen med et korsbånd :(

asromadk
3083 indlæg.
d. 10. marts 2014

Ja, det er forfærdeligt for alle parter. Samtidig virker det retarderet at han skulle spille igår - han havde jo allerede problemer inden kampen ??

--> Skal man finde et lyspunkt:
Vi er nu igang med kun at kigge mod 2.pladsen samtidig med at man KUN har ligaen at tænke på. 2. pladsen tror jeg, truppen uden Stroot er god nok til at sikre. Så det er bedre at det går galt nu end i starten af næste sæson.

Lamela
1793 indlæg.
d. 10. marts 2014

9 måneders pause puha :(, så han er væk resten af året drenge. Dvs. Vi enten skal hænge vores hat på DDR finder storformen frem, ellers skal der hentes en ny midtbane mand ind. Ellers kommer vi til at have en tynd midtbane, når vi uden Stroot skal spille CHL.

romeren10
332 indlæg.
d. 10. marts 2014

Så fandme uheldigt. Pack your shit folks. Vi vinder ikke Serie A næste sæson uden ham. Strootman var midtbanens rygrad. Dybt irriteret over at han er skadet. Det er mere trist end at vi ikke vandt kampen. Derud over misser han VM sindsyg nedern for ham og Holland. Han skulle aldrig have spillet den betydningsløse venskabskamp.

romeren10
332 indlæg.
d. 10. marts 2014

3. Plads vil ikke være godt for os. Vores uefa koefficienter er dalet så meget ned de sidste 3 sæsoner at vi med garanti vil være useedet i play-lodtrækningen, hvilket vil betyde at vi kan møde et Engelsk hold (city, arsenal, liverpool afhængig hvilken af dem slutter på 4.pladsen i PL).

asromadk
3083 indlæg.
d. 10. marts 2014

Ro på.

Det bliver ikke til 9 mdr. En korsbåndsskade KAN betyde at han er ude i op til 9mdr. Visse medier har det med at skrue disse tidshorisonter på max.

Vi snakker 4-5 mdr før han, hvis operationen og genoptræning går som det skal, er klar til at tage de sidste par skridt op i træningsniveau/intensitet.

Går alt som det skal, så er han klar til 14/15. Som jeg skrev ovenover, så er det netop godt det 'gik galt' nu, hvis han havde noget der lå og lurede. Hellere nu end i første kamp i næste sæson.

Selv hvis alt IKKE går som det skal, så skal han nok vende tilbage en gang i løbet af efteråret.

Denner
432 indlæg.
d. 11. marts 2014

Vi skal virkelig bare ikke miste den 2. plads. jeg bliver så ked af de hvis vi ikke ryger i chl!

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca